25 Ocak 2015 Pazar

minik atolyede neler oluyor?


herkeze guzel bir gece diliyorum...
kendimle ettigim mucadeleyi kaybettim:)
elimdeki is bitmeden baska bir ise baslamicam derken,,,
elimde fircayla buldum kendimi:))))))))))
veeee...kendime  dugmelerimi koyucak,,,sevimli bir kutu planladim.
ahsap kutu baska bir tarz icindeydi,,,soktum..icini disini:)
sil bastan ...yenilendi
ikinciside yolda:)



icine ne kadar dugme,,bu tarz ivirim zivirim varsa koydum.
ohhh aramicam artik:)
ikinciside bakalim ne ise yariyacak..nasil olucak?

gelelim bu kucucuk odadaki detaylara..
bazen bende sasiriyorum,,,bu kadar sey nasil sigiyor diye?
 galba duzen en basta geliyor...
karisiklik insanin kafasinida karistiyor cunku..
belki ruhunuda:))))

yazin boyadigim  bu guzel askilar,,artik minik evleri tasiyor
daha evvel paylasmistim,,,ama mekan degisince ..karelere tasidim yine






belki bir fikir olur sizlere diye ...yakindan tek tek goruntuledim..
sizler icin....

minik raflar da sizler icin,,karelendiler




boyanin kurumasini beklerken ,,,dedimki biraz atolyemde degisiklikler yapiyim.
hem toz aldim,,,hemde raflara yunleri yerlestirdim,biraz sekil degisklikleri yaptim
bakalim nasil olmus?




butun isleri cok seviyorum,,,ama kanavicenin gonlumdeki yeri baska..
nasil sekerler anlatamam...
yeni kanavice islerine yelken acmam lazim:)))))ozlemisim!!!!!!!!

bu gecenin icinden bu guzellikler cikti..
boyadiklarim kurumak  icin bekliyorlar,yarina nasil bir gun olur bilemiyorum:)
ama dolu dolu gecirecegime eminim...tabi insallah diyelim
iyi geceler,,sabaha gulumsiyerek gunaydin demek icin ...iyi geceler diliyorum,,,hepinize

49 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. ay ben de çok seviyorum kanaviçeyi ve ilk işimi tamamladımmm :D :D şimdi yeni bir yastık kılıfı işliyorum kuzenim için :) her şey çok güzel, yün dolabı ayrı güzel :D :D emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne guzel...gormek isterdim,,islediklerini
      cok tesekkur ediyorum,,,sevgilerimi yolluyorum:)

      Sil
  3. Minik bir dünya. Neler neler sığmış bu dünyaya. Paylaşımlar harika bayıldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar guzel demisin,,,minik dunyam
      cok dogru,minik ama dolu dolu:)))))

      Sil
  4. Bayıldım abla yine güzellikler kalmışım banada yap banane banane

    YanıtlaSil
  5. ayyy... maşallah size yaa..
    vallahii imreniyorum.Yoğunluktan sık sık yorum yazamıyorum ama süpersiniz bence :)
    ellerinize emeklerinize sağlık.Yakın olsaydık mutlaka sizden bir şeyler öğrenmek için gelirdim yanınıza :)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asyacim,,,neredesin?
      geldim sana bir avuc misir patlagi aldim,,,kactim:)

      Sil
  6. Yine bu güzel hobi odasında keyifli bir tur attım sayenizde:)) Sevgiler olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili nilgun....cayimi icmedin ama:))))))
      bendende sevgiler...

      Sil
    2. Daha uzun oturmaya çaya da gelirim:))))

      Sil
  7. Cihanım ben oraya gelsem. şu odada usul usul gezinsem. kuşu böceği sevsem...o kutucukları açıp kurcalasam. bide o masanın başında karşılıklı kahve içsek....benden mutlusu olmaz...Mutlu kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah keske gelsen...karistirsan,,,arastirsan,,yorum yapsan:)))))
      keyifle kahvemizi icsek ah ahhhhh
      sende hep mutlu ol dicektimki sen zaten mutlu bir annesin,,,essin,,,arkadassin,,,dostsun:)

      Sil
  8. Ne kadar güzel bir atölye, hele o raflar,üzerindekiler velhasıl hepsi harikalar. Ellerinize sağlık Cihan abla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aytencim,,,insallah sizlereri gulumsetiyorumdur,,,bu zor hayatta
      opuyorummmm

      Sil
  9. Ayy bayıldım ya bütün işler harika emeğinize ve ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kocaman tesekkurrrr ediyorum,,,sesiniz guzel geliyor:)

      Sil
  10. Un bonito sitio de trabajo. ¡Buenas noches!

    YanıtlaSil
  11. müthiş :) bu köşe hobi köşesi olmuuuuş :)

    YanıtlaSil
  12. Günaydınlar, herşey her yer cıvıl cıvıl sizi yansıtıyor ne güzel hep böyle kalın ama sağlıklı olur mu.. güzel bir hafta diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sukrancim,,,hepimiz saglikla ileriye bakalim,,,insallah
      bende sana mutlu musmutlu bir hafta diliyorum

      Sil
  13. ellerine sağlık harikasın. Resmen hediye dükkanı gibi bir köşe olmuş hem de el yapımı ;) Mükemmel bayıldım! Kaneviçe evler çok şeker yaa <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni cok mutlu ettin....
      severek yapiyorum belki o yansiyordur sizlere:))))
      once kendim mutlu oluyorum yaptiklarimla...zaten zorla yapilacak isler degil
      ama paylasincada bir o kadar keyif aliyorum...

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. tulinnnnn,,,neden ben seni mutsuzzun gibi hissettimmmm;;
      dur hemen sanaa geliyim...sevgiler... canim benim

      Sil
    2. Çünkü, kalpten kalbe bir yol var Cihan'ım :)

      Sil
  15. Minik atölyenin her tarafını didik didik karıştırdım valla Cihancım,her bir ayrıntına takıldım kaldım hepsi çok sevimli çoooook ellerine sağlık bana çok iyi geliyorsun sen.Bu arada geçen yorumda sormuştun ya sağlık sorunumu iki yıl evvel böbrek ameliyatıgeçirdim ve tek böbreğim alındı e tabi kalanlada iyi geçinmek zorundayım onun için ara ara kontrollerim var, ama iyim şükür şimdilik sorun yok işte böyle arkadaşım seni ve yaptığın her şeyi çok seviyorum hoşcakal gürşen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gursennnn,bende diyordumki bu gun kim gelmis bana??????
      gecmisler olsun,,,aman kendine iyi bak
      bak dinle,,,biraz icimi dokmek istiyorum
      kis evim kalici konut,,,6 sene oldu ben yerleseli buraya
      ilk geldigimde cok buyuk emek ve beni asan bir gayretle bahceye hayat vermeye calistim,,,,toprak getirttim...cim ektim,,,guller ,,,camlar diktim
      elimden gelenin fazlasiyla cabaladim.
      evler 3 katli...neyse...bahcede musluk yok..hortum ikinci kattan asagiya:)suluyorum
      derken gulller kurudu,,,yaz evine giidince bahce sulanmadi...cimler azaldi
      niyemi anlatiyorum,,,ayvaliktan bir sinaameki getirip dikmistim,,,buyudu .
      ve ben yaz evinden geldigimde sonbahara hayat veriyordu,,,sapsari cicekleri ile
      bu gun bir baktim agaci kesip kokunden cikarmislar..atmislar
      evde oturanlardan bir genc,,,kurumus dedi:(
      hic ses cikarmadim ama o kadar uzuldumki,,,anlatamam
      iste boyle arkadasim....seni kucakliyorum.

      Sil
  16. her girdiğimde şaşırdığım büyülü bir masal dünyası bu ev, cihan iyi ki paylaşıyorsun, iyi ki, nasıl sevimliler bayılıyorum, ellerine, yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim benim,,,atolyemde zaten ben sizlerle gibiyim,,,emin ol
      hepinizin gonullerine saglik...

      Sil
  17. cihancığım yine her şey çok güzel olmuş etamin kanaviçe evler süper bende cam sarelle kavanozu boyamak istiyorum ama kimi sitede direk cam boyası diyor kimi enamel boya yeterli diyor cam kavanoz boyamada ne kullanıyorsun ilk denemem olacak kapaklarda aynı boya ile boyanırmı sevgiyle kal selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep soylerim,,yazarim,,,paylasirim
      ben kursa gitmedim,,,aslinda braansimda dikis
      ama bi sekilde ahsapla yolum kesisti.
      yani ben kendi boyadigim sekli anlatiyim...kendimce
      ben hic cam boyasi kullanmadim,,,evde,elimde hangi boya varsa...su bazli.olucak
      ama ilk boyadigin icin soyluyorum,,,sakin olmadi deme
      bazeen 5 sefer suruyorsun,,,kurut olmadi tekrar
      ben bide ilk boyadan sonra,, objeyi mumla kaplarim,,veya istedigim yerlere surerim
      sonra bir baska renkle,,,mesela acik mavi boya,,,mum...beyaz boya
      sonra bir guzel su zimparasi ile zimparala..bak begenicegine eminim
      anlatabildimmiki?

      Sil
  18. Yok böyle olmayacak, benim size gelmem lazım:))Yaptıklarınıza dokunup yakından bakmam lazım:) Hepsi çok güzel ama çaydanlık objeli askı beni benden aldı. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gulaycim,,,cok guldum:)
      aski yazin yapilmisti,,,ama anca yerini buldu..
      keske yakin olsak ,,,bende senin o minik minik koltuklarini gorsem...incelesem
      cokkkkk sevgi ve selamlar...

      Sil
  19. teşekkürler gayet güzel anlatmışın nevcihan

    YanıtlaSil
  20. É para mim uma honra acessar ao seu blog e poder ver e ler o que está a escrever é um blog
    simpático e aqui aprendemos, feito com carinhos e muito interesse em divulgar as suas ideias,
    é um blog que nos convida a ficar mais um pouco e que dá gosto vir aqui mais vezes.
    Posso afirmar que gostei do que vi e li,decerto não deixarei de visitá-lo mais vezes.
    Sou António Batalha.
    PS.Se desejar visite O Peregrino E Servo, e se ainda não segue pode fazê-lo agora, mas só se gostar,
    eu vou retribuir seguindo também o seu.
    Que a Paz de Jesus esteja no seu coração e no seu lar.
    http://peregrinoeservoantoniobatalha.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  21. Ya ben karar verdim senin atölyeye çalışmaya gelecegim sigorta falan istemem :)))) olurmu?
    Çok öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne guzellllllllll:)
      hayata yeniden baslasammi ne?
      hayatim boyunca hep bir atolyem,,,calisanlarim olsun istemisimdir..
      ama artik gec...dikis dikmek icindi hayalim,,o birden bitti
      ben artik boyle mutluyum,evimde
      opuyorum ...

      Sil
  22. Cihancım çevremizde o kadar kırıcı şeyler yaşanıyor ki üzülmemek elde değil,ben Pendikte sahile yakın oturuyorum ,son yağan karda karşı apartmanın bahçesinde koçaman bir malta eriği ağaçı vardı o zarar görmüş kalanınıda söküp attılar,bende ona çok üzüldüm bıraksalar belki yaşardı..sıkma canını...çoook sevgiler gürşen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadasim,,,uzulmiyim diyorum ama,,,dun tansiyonum cikti
      kendimi sokakta buldum:)atlatinca eve girdim:))))elimde degil
      anlayamiyorum insanlari,,,yaattiklarini.
      bazen kendimi baska dunyadan gelmis gibi hissediyorum...

      Sil
  23. cihan hanımcığım....baktım kaldım hepsi çok güzeller ellerine sağlık..sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emelcim,,,nerelerdesin? merak etmistim
      bende sana yagmurlarla birlikte sevgilerimi,selamlarimi yolluyorum:)

      Sil
  24. Bayıldım bayıldım. Zaten bir sizin atölyeye, bir de Banu Hanım'ın atölyesine usulca süzülesim geliyor. Tam bir oyuncakçı dükkanı gibi ne güzel :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen minik atolye neden dagilmis diyorum:)))))
      demek sizler dolasiyorsunuz,,,
      saka bir yana tesekkur ediyorum...bendende sevgiler

      Sil
  25. Ah ağzım açık kaldı yine. Düğme kutusu tablo gibi olmuş kıyılır mı kullanmaya. Atölyen hep diyorum masal evi gibi her yerde bir sihir bir güzellik...

    YanıtlaSil
  26. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    YanıtlaSil