28 Temmuz 2013 Pazar

minik hazirliklar:)

bu hazirliklar yakinda gelicek minik bebisimiz icin...
yasminle, damla abla olucaklar ...mertte abi
ne guzel duygular bunlar..
mert bu guzel hazirliklari annesinle beraber yapmis...istanbuldan getirdim :)onun icin cok ozeller
kocaman tesekkurler...merte ve annesine
insallah bu gulumsiyen yunus gibi guzel gecer hersey...


 bir koyun bu kadarmi sevimli olur:)
gidip gidip seyrediyorum...
bu gun disaridayken bir yagmur bosandi ,,,anlatamam
simseklerin biri bitmeden biri  patladi
floridanin iklimi boyleymis ,,,herkez alismis
aslinda bu gun cok ozal bie alisveris merkezini gezdik
ama resim cekemedim...cok isterdim paylasmayi
o ne guzel aksesuarlar,,herseyi almak geciyor icimden:)))))
ama o kucucuk bavullara  olamazzzzz
sadece seyretmekle yetiniyorum...
belki sadece el islerimde kullanacagim bir seyler bulabilirim....
hakkimi onlara sakliyorum:)

 bilin bakalim bu gun kimin dogum gunu?
blog dostunuz cihanin bahcesinin dogum gunuuuuuu:)
kucucuk bir kutlama yaptik,kendi aramizda
yasmin kesti minik pastami...benden cok o mutlu oldu
sevinmem icin pasta tabaginin yanina en cok sevdigi bebegini getirdi:)

 gece gec vakit...acik,limonlu caylarimizi aldik...
tabi minik kurabiyelerimizin esliginde
bol sohbetli bir gece gecirdik....
dogum gunum oldugu icin bol bol sevdiklerimle haberlestik..
en guzeli....bir mail geldiiii
teyzecim ...ben unuttum...sen 18 mi basiyordun:))))))))
sinannnnnnnn...tesekkurler beni guldurdugun icin bu kadar
hepinize saglikli,,,bol kazancli,mutlu bir hafta diliyorum

79 yorum:

  1. Ay ne güzel bu minik hazırlıklar, ne heyecanlıdır onlara bakmak bile :)
    Her şey istediğiniz gibi olur inşallah, kolay güzel ve sorunsuz..
    Doğum Gününüz de kutlu olsun :) Bu, kutladığınız en güzel doğum günlerinizden biri olmuştur kesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zynEpcim..NE guzel teNnilEr bunlar
      cok tesekkur ediyorum
      hepiniz insallah cok mutlu olun

      Sil
  2. Allahım hayırlısıyla sağlıklı doğmasını nasip etsin,hazırlıklar çok cici olmuş çok şanslı bir bebek olacak inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. mutlu yıllar,sevdiklerinizle nice nice senelere
    sağlıklı katılsın yeni bebiş ailenize,mutluluğunuza renk katsın!
    gerçekten bir kuzu bu kadar mı sevimli olabilir?
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evettb
      kuzucugu sevdigim kadar var dimi:))))

      Sil
    2. bak ne CABUK HAVALARA GIRDIMMMMMMM
      burada kuzu yok ,,,her halde sevmiyorLAR
      hep koyun muhabbeti var:))
      bende sevimli koyun demisim:)))))))))

      Sil
  4. nice senelere Cihan ablacım hergünün böyle güzel geçsin inşallah....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oznurcum,,,kocamann amin
      hepinizin guzel ,saglikli gecsin gunlerii

      Sil
  5. Nice güzel yıllara :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. handancim tesekkur ediyorum,,,ve cok mutlu oluyorum

      Sil
  6. Cihan Hanım; doğum gününüz kutlu olsun. Umarım Hep böyle huzurlu, mutlu, sağlık ve sevdiklerinizle beraber güzel günler geçirirsiniz. Kucak dolusu sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili tugce sevgilerin taaaaaaa buraya geldi:)

      Sil
  7. Sevgili Cihan hanım
    doğum gününüz kutlu olsun. Evlatlarınız , torunlarınız ve tüm sevdiklerinizle beraber sağlıklı. huzurlu geçecek bir ömür dilerim size.
    Kuzuya bayıldım.
    Dualarımız kızınızla ......
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne guzel temenniler bunlar
      cok mutlu oldum ,,,bendende sevgiler

      Sil
  8. Bebek için hazırlıklar harika, yapan ellere sağlık ;) Çok güzel gözüküyorlar sepetin içinde :)
    O koyuna ben de bayıldım, çok seviyorum koyun çizimlerini, figürlerini :)
    En önemlisi de "Doğum günün kutlu olsun Cihan Abla" sevdiklerinle, hep artacak hiç eksilmeyecek kalabalıklarla nice güzel sağlıklı, mutlu yaşlara :)
    Öpüyorum kocaman...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esencim...ali icin bir sey dememisin ama:))))))
      sasirmadinmi
      benim kizimin ismi esen
      miniik torunumuz icinde ali dusunmusler
      aliyi soylemesi kisa...amerikalar soylerken bozmazlarmis:)yani soyleyebilirlermis:)))))))
      esencaninda ismi esen,,,oglu ali...ya:)))))))

      Sil
    2. :)) Haklısın Cihan Abla, senin kızının adı benim gibi Esen, onun da bir kızı var, bir de Ali geliyor :) Çok şanslı Esen'leriz biz, bir kere "Şanslı annelerin ilk çocuğu kız olurmuş" bu bakımdan, e bir de ikinci kuzularımız Aliiii :)) Daha ne olsun, maşallah diyeyim önce bir :) Galiba sizin Esen benden yaş olarak küçük biraz, bir de onda da var mı aklına eseni yapmak acaba merak ettim şimdi :))
      Öpüyorum çok, ne kadar kaldı doğuma, dua edeyim adaşım için de kolaycacık gelsin Ali ;)

      Sil
    3. esencim...beni yine gulumsettin
      hayatinla ne kadar barisiksin
      bana pozitif bir enerji veriyorsun..
      bizim esen 81 liii.10 yasinda robert kolejde,hazirlik okurken
      ablasini kaybetti...cok buyuk bir yara aldi
      17 yasinda roberti bitirdigi sene burslu amerikaya unuversiteye geldi....o gelis:)
      burada eseni soyliyemediklerinden ikinci adini kullaniyor...
      ama o bizim hep esenimiz kaldi
      sonra 2003 deanne tarafi fasli olan orada yasayan bir delikanliyla evlendi...kizlari yasmin...simdi insallah ali
      florudada cok guzel bir okulda ogretim gorevlisi...siyasal bilimlerde,eside ayni sekilde
      boyle itende buraya geliyorum...ama???
      evet oda cok eserrr..
      dusunsene 17 yasinda tek basina...unuversite,,,mastir,,,doktora
      hep burslu...kolay degil vallaha
      abileri bile sasiriyor
      cokmu yazdim ne??????

      Sil
    4. :) Cihan Abla, sizin Esen'le aynı yıl evlenmişiz meğer, bir ortak yönümüz de ikimizin de üniversitede çalışıyor olması, ben idari personel o akademisyen olarak ;) Kimbilir ne çok yönümüz daha vardır örtüşen...
      Tek ayrılan tarafımız ise sizin Esen'de olup bende maalesef olmayan eğitimdeki başarı... Yazdıklarını okuyunca, hele ki burslu olarak aldığı eğitimleri okuyunca, bana düşen sadece şapka çıkarmak :) Tebrik ediyorum ama yürekten, hem Esen'i hem de ailesi olarak sizleri :) Yaptıklarını okurken heyecanlandım ve gıpta ettim ;)
      Öpüyorum kocaman...

      Sil
  9. Cihan hanımcım sevdiklerinle nice mutlu yıllara....

    YanıtlaSil
  10. mutlu sağlıklı güzel ömürler diliyorummm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. omurun cok uzunu degilde ...sagliklisi olsun diyorum
      tesekkurler

      Sil
  11. Mutlu sağlıklı ve sevdiklerinizle birlikte güzel yıllarınız olsun :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aminnnnnnnnn
      dilekleriniz hepiniz icin olsun

      Sil
  12. Doğum günün kutlu olsun cihan abla.Sevdiklerinle sağlıklı,huzurlu bir ömür dilerim.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nisacimmm
      cok sagol ...resimdeki guzellige bayiliyorum

      Sil
  13. ohh teyzecim, kurabiyeler ve cayla ne guzel giderdi sohbetiniz..opuyorum hepinizi ;)

    YanıtlaSil
  14. Mutlu ,sağlıklı, sevdiklerinizle ve biz blog arkadaşlarınızla beraber güzel güzel yaş almanızı diliyorum.
    nice yıllara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaslar gidiyor ama gitmesinden cok nasil gittigi onemli
      ben dolu dolu gittigine inaniyorum:)

      Sil
  15. Felicitaciones por compartir un blog tán creativo,lleno de color y Naturaleza

    Con cariño Victoria

    YanıtlaSil
  16. Sevdiklerinizle nice güzel ve sağlıklı yıllara!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep pespembe acmis begonviller geliyor aklima seni gorunce:)

      Sil
  17. uzun soluklu bloğun olsun arkadaşım

    YanıtlaSil
  18. Cihan hanım yağmurları bu tarafa gönderin biz yanıyoruz İstanbul'da aylar oldu damla düşmedi.. fotaoğraflara bakarken nasıl serinledim. :) Yeni haşınız hayırlı olsun Rabbim sağlık sıhhat içinde yavrularınız ve sevdiklerinizle daha nice uzuun seneler nasip etsin inşaAllah..

    Kurabiyeler ve çaylar yani masa çok iştah açıcı. :) afiyet olsun..

    Ayrıca Mert ve annesini de tabrik ediyorum ne güzel düşünmüşler böyle! :) Hayırlı, güzel vakitler geçirmeye devam inşaAllah, bizde takibe devam ediyoruz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kusura bakmayın nasıl harf hataları yapmışım aceleden. :))

      Sil
    2. saadetcim hic onemli degil
      ben neler yapiyorum bazen
      kendim bile sasiriyorum
      benim guzel gelinim....hazirlamis oglusunla...bende cok mutlu oldum

      Sil
  19. sağlıklı, mutlu... tüm sevdiklerinizle birlikte nice nice yaşlar diliyorum... yeni yaşınız hoş gelsin, hoşluklar getirsin... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rusyenaaaaa.ne guzel tenniler
      vallaha bu herhalde en hos gunlerim oldu
      tesekkurler

      Sil
  20. Seni cook seviyorum teyzeciğim:-) uzakta bile olsan varlığını bilmek yüzümün gülme sebebi:-) iyi ki seni tanidim yoksa çok şey kaçırmış olacaktım;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elifcimmm
      ya bu kadar guzel olmak zorundamisin?
      bekle ogrencilik calismamizi paylasicam:)
      bebisinide,,,senide,,,sinanida opuyorum

      Sil
  21. Mutlu yıllar Cihan hanım.Sağlıklı, güzel yıllarınız olsun.Benim kardeşimde Amerika'da.Bebeğinin doğumu için gitmiştim bende.İnşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız.Bu arada hobby mağazalarını anlatırken gözümde canlandı.Bayılmıştım ben de, ne kadar güzel şeyler var değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha cok cok gezemedim o guzel magzalari
      daha dogrusu dun gittim ama pazarlari kapali oldugunu unutmusum:)
      husrannnnnnn
      sevgiler

      Sil
  22. Sevdiklerinizle birlikte mutlu yıllar dilerim.Bu arada bebek kutusuna bayıldım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili nilgunucum
      cok mutlu ettiniz beni hepiniz
      sagolun...sevgiler cok uzaklardan:))))))

      Sil
  23. Yeni yaşın kutlu olsun sevgili Cihan!
    Her günün böyle neşeli geçsin !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim benim
      bu sabah en son paylastigini gordum...
      dua etmekten baska hic bir sey gelmiyor...
      allah yardim etsin ...kuzucugunla uzun senelere ...
      sevgiler

      Sil
  24. Dilerim her doğum günün böylesine mutlu geçer, genişleyen ailenin sevgi çemberiyle sarılırsın Cihanım :)
    Nice seneler, kucak dolusu sevgiler bizden hepinize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. banucum canim benim
      keske elimde olsada,,,evdeki butun bavullarla gelsem
      ama malesef
      23 kilo hakkiini koymuslar
      turk havayollaiyla 60 kilo getiriyodum
      iki bavul
      bu hava yollari boyle,,,ama hepside kisitlamaya gitmis
      yoksa bilirim seni beni hava alanindan kesin alirsin
      opuyorum

      Sil
  25. Ay... unutmuşum ...
    Cihaaan .. o küçük bavulları at, kocaman birkaç bavul al, taşıyamam dersen ben seni alırım havaalanından memnuniyetle :)))))

    YanıtlaSil
  26. Doğumgünün kutlu olsun Cihan ablacım,sağlıklı,mutlu ,huzurluineşeli,sevdiklerinle birlikte nice uzun yıllar diliyorum,sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevilcim,,,
      beni cok mutlu ettiniz bu yeni yasimda:)))))
      opuyorummmm

      Sil
  27. Sağlıkla,mutlulukla,sevdiklerinle birlikte geçireceğin çok uzun yıllar dilerim Cihan'cığım.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili mehtap
      dunya ne kadar kucuk aslinda
      bak beraberiz...paylasiyoruz
      cok tesekkur ediyorum beni sevindirdiniz
      yurekten sevgiler

      Sil
  28. Bence 19 olmuşsundur artık :) Canımız, Cihan teyzeciğim benim... İyi ki de doğmuşsun; sülalemize, hayatlarımıza rengârenk yansımalar bırakan biriciğimizsin bizim. Yeni yaşında yine hep birlikte olmak dileğiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni buralarda unuttunuz sandim:)
      kocaman aminnnnnn diyorum
      canim benim,,,hepinizi cok seviyorum
      19 bir dusunmem lazim:)

      Sil
  29. Daha nice güzel günlerinizi sevdiklerinizle geçirmenizi dilerim.

    YanıtlaSil
  30. Doğum gününüz kutlu olsun, sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz sevgi, sağlık ve mutluluk dolu nice güzel yaşlara inşallah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayat cok kisa...omrumun geri kalan kismini insallah oyle yasarim..

      Sil
  31. Nice mutlu yaşlara ablacımm! SEVGİLER! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili miray...tesekkur ediyorum
      bendende sevgilerrrrrr

      Sil
  32. nice sevdiklerinizle geçireceğiniz yıllarınız olsun....sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zerrincim cok tesekkur ediyorum
      sanada sevgiler

      Sil
  33. cihan ablacım:)
    iyiki varsın ..iyiki sayfanı açmışsın ..iyiki seni tanımışım .))
    hep takipteyim ...güzel günler senin olsun İNŞALAH
    senin mutluluğun bizim mutluluğumuzdur :) seni kocaman seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hilalcim merak ediyordum...
      bende sizleri tanimaktan cok ama cok mutluyum
      sizlerde iyiki varsiniz....

      Sil
  34. Cihan hanımcım geç de olsa bende yeni yaşınızı kutluyorum, minik hazırlıklarınıza, hele o kuzucuğa bayıldımmm. Sizmi yaptınız?

    YanıtlaSil
  35. sevgili sabiha yok yok kuzucugu annesi bebisine almis:)

    YanıtlaSil
  36. Nice sağlıklı, huzurlu yaşlara Cihan. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kocaman sevgiler yolluyorum..
      tesekkur ediyorum

      Sil
  37. doğum gününüz kutlu olsun.sevdiklerinizle huzurlu mutlu sağlıklı yeni yaşlar dilerim.blogunuzu izlemek yazdıklarınızı okumak güzellikleri paylaşmak bize çok iyi geliyor iyiki sizi tanımışım sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sizleri iyiki tanimisimmmm
      cok mutlu oluyorum yorumlarinzla:)

      Sil
  38. saglikli huzurlu mutlu olmani dilerim ve daima yuzunun gulmesi dilegiyle kutluyorum canim Cihan'm cok optum hepinizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birselcimmmmmmm
      canim benim
      beni bunlar unuttu dedim...
      yuregi guzel arkadasim....hepinizi cok cok ozluyorum
      kocaman sevgiler...kizlara selam soyle:)

      Sil
  39. Cihan anne ben sizi görmeden çok sevdim ya:) doğum günün kutlu olsun uzun zaman oldu takip edemedim ameliyat olduğm için iyiyim şimdi :) Paylaşımın için teşekkürler. Bende çok gitmek istiyorum amerikaya ablamlar orada yaşıyorlar new jorseyde...

    YanıtlaSil