28 Ocak 2015 Çarşamba

mumlarin dili:)))))



merhabalarrr,,,
kucuk isler beni mutlu ediyor.
iki gundur  dolu dolu geciriyorum...mumlarimla
ama bittiler...ve evde mum kalmadi:))))


masamin ustu:)))))kucucuk bir is icin bile aninda  darmadagin oluyor.
ama cok keyifle isliyorum,,mumlari  giydiriyorum:)


aslinda bu mumlari seneler evvel almistim,,
o zaman soyleseler,,gulerdim
isleyince arkasindan bir nazar boncugunla tutruyorum..



aslinda bant halindede satilan kumaslar var ama,,,elimde olmadigi icin puskul cekerek bu sekilde isledim...sevimli sevimli  gulumsuyorlar.



incecik kurdela ile isledigim,,bir baska gurup:)
kurdela isini bilmeyen bile isterse yapabilir ...cok daha cabik isleniyor

bu gun pintereste dolasirken...kendi islerimi gordum:)
cocuk gibi mutlu oluyorum..
ve uzun uzun bakmaya,,,hele kanaviceyi paylasanlara
 vakit bulmakta zorlaniyorum...ama bulunca hemen oradayim.

simdi buda nereden cikti dediginizi duyar gibiyim!!!!!!!!
gectigimiz pazari sapancada damla ile gecirdik...sitenin hic keyfi yoktu
soguk damgasini vurmus,,,butun cicekler donmus,,bu kis  cetin geciyor..
eski kislar hep boyleydi,,kar yagmadan kis gecmezdiki..
bu kareler tabiki yazdan esintiler..benim evimin arkasina diktigim ortancalarim
icim isinsin diye sizlerlede paylastim:)
limonlarimi topladim..kendime soz verdim,,insallah yaza daha cok limon agacim olucak
bahari cok severim,,ama butun iklimleri yasamakta cok guzel
iste boyle bir gece ,,,,geciriyorum
hepinize sevdiklerinizle..musmutlu geceler,gunduzler olsun,,,sevgiler bahcemden

56 yorum:

  1. Mumlar çok cici olmuşlar ellerine sağlık 😊

    YanıtlaSil
  2. cihan ablacığım....bu günler dolu dolu geçiyor...komşum 2 ay içeriside hastalandı.çok iyi bir insandı annem hasta, olduğu için teyzem gibi her bir şeyi paylaşırtım.kızı çok şükür yanında eşi almanyadan geldi...akşamları yemek götürüyorum.yemek hazırlıyorum.biliyorsun annem..ev halkı derken anca geldim. sağlık olsun hepsi olur diye düşünüyorum.allahım hepimize sağlık afiyet sıhhat nasip etsin. her akşam hastaneyi görünce hesapsız şükür diyorum.annem bile binlerce şükür inan ....herşeyin başı sağlık kıymetini bilelim.cihan ablacığım..mumlar ellerine sağlık çok cici olmuşlar ortancalar yazdanda olsa içim açıldı.sevgiler emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allah sana guc kuvvet versin.
      emelcim...benim bu tarafimi pek bilen yoktur,seneler gecti ama ben hala hastanelerin onunden bile gecmek istemem...cokda lazim olmadikca doktora gitmem:)
      gitmemek icin elimden ne gelirse onu yaparim.ama dedigin gibi icindekilere allah yardim etsin.
      buda madalyanin diger yuzu.
      emelcim ben seni seviyorum,,kendine dikkat et

      Sil
  3. Eline yüreğine sağlık bayıldım ağlıyor şimdi niye uzakta sin ya seninle tanışmak senden bişeyler öğrenmek isterdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gamzecim,,,istedigin birsey olursa yine sorabilirsin.
      her bil.s. actigimda biz zaten biribirimize misafiriz:)

      Sil
  4. yastıklara bayıldım siz mi yaptınız? Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evetttttt,,,bir kac paylasim evveline tiklarsaniz..gorursunuz
      sevgiler...

      Sil
  5. Çarpı işini her şeye harika bir şekilde yakıştırdığın gibi, mumlara da şahane yakışmışlar :) Çok beğendim, ellerin dert görmesin :)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili hulya ,,,tesekkur ediyorum.
      sevgilerimi yolladim:))))

      Sil
  6. Mumlar güzel olmuş ama yastıklara bayıldımmmmm :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ediyorum...
      paylasmistim yastiklari:)))))))))))sevgiyle kalin

      Sil
  7. işlemeleri bu şekilde değerlendirmek çok güzel fikir,mumlar nasıl da tatlı olmuş.Hepsi çok güzel elinize sağlık:)
    benozetlep.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eskiler yenileniyor..
      hatta yeni almaktan bana daha cok keyif veriyor:)
      sevgiler..

      Sil
  8. ah ne içten ne sıcaksın sen Cihan abla. Sanki seni tanıyor gibiyim böyle bi sıcaklık var. Yaptığın işler de hepsi çok güzel çok samimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tebiki tanisiyoruz,,,evlerimize misafir oluyoruz..
      bak gittim simdi sabah kahvemi sevgili moonda ictim,,,bi cabuk:)
      kucak dolusu ,,sevgiler

      Sil
  9. Ne güzel emeği ürünler bunlar. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nahidecim,,,hepimizin yapicagi seyler
      ayni tarzda kavanozlarada yapabiliriz:)

      Sil
  10. Bonito trabajo, pero las hortensias me han encantado.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. isabelcim,,,dur sanada bir kosu geliyim,,,
      bakalim neler paylasmisin!!!!!

      Sil
  11. Bayılıyorum senin bu güzel paylaşımlarına her şey çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sizlere bayiliyorum:)
      gununuz guzel gecsin...

      Sil
  12. Cihan hanım çok zevkli ve üretkensiniz,eliniz değdiği herşey bir anda güzelleşiyor,mumlar harika olmuş ,ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili tulin,ne hos yorumlar aliyorum.
      cok mutlu oluyorum inanin,,,sevgiler

      Sil
  13. cihan yine yine herşey harika seni ziyaret ettiğimde kendimi harikalar diyarında hissediyorum nevcihan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne guzel,,,bloguma gelipte boyle hos yorumlar birakmaniz.
      nevcihancim,,,kocaman bir ailem var gibi hissediyorum,,,buna inanin

      Sil
  14. Şahaneeeeee ♥ ♥ ♥
    Çok güzel bir fikir gerçekten. Ve ben yine herzamanki gibi çok sevdim kanaviçelerinizi. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oytunun guzel annesi,,,tesekkur ediyorum.
      hos bir tebessumle ayriliyorsaniz ...ne mutlu bana:)

      Sil
  15. Şu kısıtlı ortamda nasıl da heveslendiriyorsun beni arkadaşım.
    Herşey çok cici. Bu arada ben de ilkbahar aşığıyımdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tulincim,,,canim benim
      sen icini ferah tut,,onumuz ilk bahar,,,unutma
      yazicak birsey bulamiyorum,,,ne diyim bilemiyorum
      ama iyiki sizlerle yolumuz kesismis...iyiki sizleri tanidim.
      hersey gonlunce olsun...

      Sil
  16. Sihirli eller mumlara dokunmuş veee mumlar çoooook güzel olmuşlar elbiselerini giyince:))))))))
    Yaz bahçesi muhteşem.... sağlıkla, mutlulukla oturun o bahçede, sevgiler Sema:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. semacim,,,guzel temennilerin icin cok tesekkur ediyorum.
      hayat hepinizin gonlunce olsun.

      Sil
  17. Her baktığımda ruhumda çiçek açıyor, ne güzel işler bunlar. Mumlar defileye çıkmış sanki :) yastıklar bir başka dikkat çekici, zevkinize söyleyecek söz bulamıyorum. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inanin boyle guzel yorumlar paylastiginizda benimle..
      yuzumde gulumseme hic eksik olmuyor,,,kocaman yurekten sevgiler:)

      Sil
  18. chancığım yaptıklarının hayranı olarak o becerikli ellere sağlık,seyretmeye doyamadım inan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serpil hanimcim,,,seni gormek ne guzel:)
      bende senin o mini minicik minyatur objelerine bayiliyorum...
      gonul dolusu sevgi ve selamlar..

      Sil
  19. Yine sıcacık yine çook güzel:) Sabır işi bi yandan da.Ellerinize sağlık..
    Bu kadar şirin eserlerinizi görüp,evde şöyle bi etrafıma baktığımda ofis gibi gelmeye başladı:)
    Böyle yeteneklerimin olmasını çok isterdim.Ufak tefek becerilerim var benim de ama bunlar birer harika.Sanatınıza ve ince ruhunuza bayılıyorum..Tebrikler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. papatya inan beni cok guldurdun...ofis ha!
      eminim hepimizin ayri meziyetleri var.
      geliyim bakiyim neler var?blogunda:)

      Sil
    2. Ben de güldüm şimdi:)) bloga gelmenize sevindim.Bi de öyle samimi söylemissinizki evime(ofisime) :) geliyormussunuz gibi heyecanlandim bi an.Ben
      daha cok rahatlamak icin ne eserse nerden eserse onu yazıp geçiyorum:)) görüşmek üzere...

      Sil
    3. ne guzel samimice,,,icten yazmak:)

      Sil
  20. Çok şeker olmuş mumlar Cihan hanım:) ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fusuncum,,,yeter islemicem mum diyorum
      ama kiyada kosede buluyorum,,,hadi .....yine
      sevgiler..

      Sil
  21. diyecek söz bulamıyorum inan, nasıl bir şirinlik, evlerimiz yakın olsaydı bir kaç tanesini kapıverirdim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. moonnnnn,,,benmi acaba datcaya gelsem:))))))))

      Sil
  22. O mumlara dil döktüren böyle salınıp salınıp evin içinde dolaştıran Cihanın ellerine ,gözlerine sağlık .....sevgiler....gürşen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gursencim,,,
      aslinda aklimda daha buyuk isler var,,,ama
      bunlar keyifli geliyor iste:)bendende sevgiler

      Sil
  23. Dümdüz mumların bu kadar sevimli hale geleceğini hayal bile edemezdim. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili nihal,,,tesekkurler...sevgiler
      benden soylemesi ...cok keyifli isleniyor:)

      Sil
  24. Canım ablacım merhaba. Nasılsın? Uzun zaman oldu blogları dolasamıyorum hem yoğunluk hem pcmin bozulması yüzünden. Kimbilir ne güzellikler kaçırdım.
    Mumların kılıflarına bayıldım. Cok güzeller. Ne güzel işler yapıyorsun . maşallah sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili dolunay...bende seni ozlemisim:)inan
      arada ben buradayim de bana...lutfen
      bir kac blog var sende aralarindasin,,izledigim bloglara eklenmiyorsun,,hala
      simdi bende sana geliyprum:)sevgiler...kocaman

      Sil
  25. ortancalar, mumlar, renk renk fotolar:) bahar gelmiş bu sayfaya da:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili emel ,,yok daha bahara cokkk var!!!!!!!
      ama olsun onumuz bahar:)

      Sil
  26. I don’t know how should I give you thanks! I am totally stunned by your article. You saved my time. Thanks a million for sharing this article.

    YanıtlaSil
  27. The candles look really pretty!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil