27 Ağustos 2014 Çarşamba

gunun yorgunlugu nasil biter:))))))

 hepinize melisa kokulari icinde...guzel bir gece ,,,diliyorum
bir kac gun sonra paylasmaliyim dedim:))kendime
ama her zamanki gibi dayanamadim..geceniz senlensin istedim..
neseli sandiklarimla geldim evlerinize:))
 isimlerimi toparladim..cayimi demledim
birkac kurabiye//birkac findik
cayimi yudumlarken..yeni basit bir motif basladim
boyalarin icine karisti renkler:)))))))


sevgili meral hanimcim,,,insallah beyenirsiniz
iyiki varsiniz..sayenizde hayatima renk geldi:))))


 kuslar,,bocekler,,puantiyeler,,cicekler,,fiyonklar
hepsi icice...ama ben birbirlerini tamamladigini dusunuyorum:))))))
neseli bir gun oldu benim icin..ayni sandiklarim gibi..



yun sepetimde kameraya gulmsedi:)
tabi benim gozumde...



dun yapmis oldugum kurabiyelerim ..
basit ama keyifliii

 buda nedir? dediginizi duyuyorum
bahcede bir kenarda duran....paslanan bir cop kovasi,,atmaya gonlum elvermedi
ayvaliktan buralara tasidigim ..orada siyah ferforjelere yesil caldigim...kac senelik bir boya
pas koruyucu yaziyordu...hemen kovayi paslardan giderdim ve boyadim:)))))

 boyaninca kendine geldi...birkac tavukta geldi ,,,kovanin ustune yerlesti
cokta iyi oldu:)))))
yeni bir cop kovam oldu..



papaganlarim...yun sepetim,,boyalarim,ahsaplarim,,hamurlarim:))))))
hepsi elimin altinda,,tabi olmassa olmaz cayimmmmmm
asagidaki sirinlerde butun gun beni seyrediyor:))))
iclerinden ne gecirdiklerini bilmek isterdim...benim hakkimda


radyomda trt nagme acik..hani o cicekli bocekli radyom:)))))))))boyamistim ya
eski bir sarki caliyor
guz gulleri gibiyim,,hic bahar yasamadim
varmi turk sanat muzigi gibi...cok seviyorum
hele eski sarkilari..
hepinize guzel bir gece diliyorum...sevgiler hepinize

60 yorum:

  1. Sayfan gibi tüm hayatın renkli geçsin. Hepsi çok güzeller, harika olmuşlar. Başladığın motifler neye dönüşecek acaba.
    sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh ahhhhhh,,gecermi acaba?
      motiflerin isi cokkkkkk...yola ciktilar birkere:)))))

      Sil
  2. eşimle birlikte baktık sayfana cihan abla,
    sandıklara bi bayıldık,bi bayıldık:)
    hayırlı akşamlar
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gectigimiz yazlarda cok cilek kasasi boyamistim,,
      bir gun onlarin karelerini getiriyimmi ekrana?
      gucenmesinler bana:)

      Sil
  3. Ya bayılıyorum yaptıklarınıza,harikasınız tek kelimeyle..
    Gecemi şenlendirdiniz gerçekten :) Sandığa ayrıca bayıldım..
    Elleriniz dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar mutlu oluyorumki,,yorumlariniza
      bana guc veriyor..buna inanin:)

      Sil
  4. Elinize sağlık nasıl bir marifet bu maşallahhh...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nehircim,,,ismin kadar yorumunda guzel:)))))

      Sil
  5. Cihan abla senin gibi renkli bi kisilige sahip olamadim. Yazilarindan o enerjiyi alabiliyorum. Kasalarda icim kaldi ben de temin edip boyamaliyim. Yer kitapligi yaparim belki. Seninkiler kadar guzel olur mu dersin. Salincaktaki cocuk insana ayri bi pozitiflik veriyor olsa gerek . Hayirli gecelr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cilek mevsimi geciyor,,ama etrafta ,,pazarda bulabilirsin
      ilk defa meralsanat evinden bu sekilde 4du bir arada aldim...
      insallah boyar bizimle paylasirsin:)

      Sil
  6. Cihan teyzem, sadece kendini değil bizi de mutlu ediyorsun. Gecemize Cihan'ın Bahçesi'nden ateş böcekleri uçuştu🌙 Ne mutlu seninle... Selamlar🍀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyzacim,,guzel yurekli yazarim:)))))
      blogumda bir sorun olustu,,,yapamadim
      seni bekliyor:)))))))))

      Sil
  7. Cihanım geceme renk kattın canım benim, çiçekler, böcekler, fiyonklar...Hele o çöp kovası, en çok o sevinmiştir herhalde yeni haline, resmen evrim değiştirmiş..Mis olmuş mis..Ahhh o şirinler o şirinler, onlar kalksa ben otursam yerlerine.Ama vermezler bence yerlerine, :) sevgiler canımcım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. guliz...cop kovasini kullanmaya kiyamadim:))))kimse duymasin

      Sil
  8. Herşey o kadar güzel görünüyo ki :)
    Demek ki bazı insanların eli neye değse güzel oluyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ediyorum ..boyle dusundugun icin:)

      Sil
  9. Hola Cihan!!! Sigues haciendo cosas preciosas!!!!


    YanıtlaSil
  10. cihan abla daha dün işten dönerken iki sandık aldım götürdüm eve bişeyler yaparım diye seninkiler kadar güzel yapamam belki ama bende deneyeceğim bakalım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. muhakkak boyamalisin,,,dur paylasicam yakinda
      pazardan buldugum kasalari nasil boyamisim,,bende ozlemisim

      Sil
    2. kızımın odası için yada içine dergi falan koymak için bişey yapmak istiyorum ama net bi karar verebilmiş değilim önce sen yaptıklarını ekle ben becerebildiğim kadar senden esinlenirim :)

      Sil
  11. Ne kadar dolu dolu bir post :)) Hepsi ayrı ayrı çok güzel. Ellerinize sağlık! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ediyorum,,
      ayrica abimin ismi ersin..bana cok sicak geliyor:))))
      dun bir bankadan aradilar///
      aynen soyle,,,cihan bey esnize ulasabilirmiyiz:)
      bu devamli basima geliyor...ya sizin?

      Sil
  12. Önce bir yürekten maşallah diyeyim sonra da ellerinze sağlık.Hepsi birbirinden güzel hepsi harika ve mutlu işler olmuş.O sandıklar nasıl cici,o çöp kovası demeye bin şahit isteyen kova nasıl güzel anlatamam.Sizdeki mutluluk işlerinize,işlerinizdeki mutluluk size yansımış.Hayat neşeniz hiç eksik olmasın umarım.Ta ekrandan bize de geçiyor ne güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. once bu guzel yorum icin tesekkur etmeliyim..
      sonrada...hayatin icinde hepsi var
      ama ne guzel boyle goruyorsaniz:))))))))

      Sil
  13. Ne kadar keyifli bir hayatınız var, 30 sene emekli olmayı başarınca ben de böyle elişleriyle oyalanabileceğim bir hayat istiyorum:) Keyfini çıkarın kıymetini bilin. Gerçi gayet keyifli olduğunuzu görüyorum.. Sevgiler.
    Merve

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kocamannnnnnn sevgiler..
      dua ederken ..allahim yasama gucu ver derim..
      bu olsa gerek:)))))))

      Sil
  14. Ne güzel şeyler yapmışsın. Her birine ayrı ayrı bayıldım. Hele o sandıklar!!! Bulsam böyle güzellerini ben de boyarım balkonda falan. Gerçi Altınoluk'ta bulsam süper olur. Dur ben bir araştırmaya gireyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. muhakkak bulabilirsin,,,hatta pazar yerlerinde..limon sandiklari,,cilek sandiklari
      ama ahsap satan yerlerde bunun gibi daha kolay boyanilirlarida var:))))))
      sevgiler altinoluga,,,altinovaya..kisaca ayvaliga

      Sil
  15. Cihan Hanım ne kadar cici, insanın içini açan şeyler yapıyorsunuz. Canım sıkılınca ay bi blogger'ı açayım Cihan Hanım kesin güzel bişeyler yayınlamıştır diye düşünür oldum artık :) Ellerinize sağlık hepsi birbirinden güzel. Bu arada siz de benim blogumu izlemeye alırsanız çok mutlu olurum, nacizane ben de birşeyler yapmaya çalışıyorum. Sevgiler
    http://simsicakatolye.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili duygu,,,ben sani daha evvel ziyaret etmisim
      simdi cok kisa ugradim,,ama yaptiklarin cok hos
      muhakkak kisa zamanda tekrar gelip ince ince incelemek istiyorum
      sevgiler..

      Sil
    2. Çok teşekkürler Cihan Hanım, çok mutlu oldum beğenilerinize. Sizin gibi çok beğenilen bloglarda "izledikleriniz" listesinde olursa tanınma şanşımız çok artıyor, şimdiden çok teşekkürler. Görüşmek üzere :)

      Sil
  16. Akşamdan beri bahçenize kaç tur attım bende sayısını unuttum,her şey çok şirin o çöp kovasına bence artık çöp kovası demeyin güçüne gider...sevgiler...gürşen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gursencim,,ugramayinca nerede arkadasim diyorum:)))))))

      Sil
  17. sandıklara bakakaldım.. aşık oldum.. hayran oldum.. hele o çöp kovasının dönüşüme şaştım da kaldım.. türk sanat müziği gibisi varmı.. gamzedeyim deva bulmam der çeker giderim..:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ohhhhh...
      sabahtan aksama kadar dinliyorum:)))))
      cok guzel eserlerimiz var...kiymetini bilemedik galba:)

      Sil
  18. Maşallah diyorum size bu enerjinize üretiminize hayranım çok güzel seri çalışıyorsunuz biz de bu güzelliklere bakmaya doyamıyoruz çöp kovası Cihanın güzel bahçesinde güzel köşeye terfi etmiş harika olmuş ellerinize sağlık selamlar....:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kanavice islerken..malesef cok uzun suruyor
      onun icinde buyuk islere kalkismiyorum..
      cop kovasi terfi etti:))))))evet

      Sil
  19. Her yaptığınız çok güzel olmuş, kovanın geri dönüşü muhteşem olmuş ;) Elinize yüreğinize sağlık. Allah keyfinizi daim etsin...

    YanıtlaSil
  20. kocaman bir aminnnnn...diyorum

    YanıtlaSil
  21. cihan hanımcığım....sandıklar ,kovanın rengi.motifler bahçe harika....bende türk sanat müziğini severim.(kapım her çalındığında) her gün bir fasıl dinlerim.bende eskilerdenim.eviniz ve bahçeniz harika çok seviyorum bu bahçeyi (Maşallah) sevgiler emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili emel..cok tesekkurler yorumlarin icin
      bende sizleri seviyorum:)

      Sil
  22. O kadar hoşlar ki her sayfayı açmam da oh ! Diyorum. Ruha şifa bunlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar sevindigimi tahmin edemessiniz..
      hayat zaten zor..hic degilse boyle gulumsiyelim:))))))

      Sil
  23. Sevgili Cihan hanım, yaptıklarınızı keyifle takip ediyorum. Gerçekten her seferinde içim açılıyor, çok zevkli şeyler üretiyorsunuz.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu guzel yorumlar beni cok mutlu ediyor,,tesekkurler,,,sevgiler

      Sil
  24. Sandıklara ve salıncakta sallanan o kırmızı şapkalı bıcıra bayıldım. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kimse kurabiyelerimden almiyor:(

      sanemcim bari sen buyur:)))))

      Sil
  25. Gerçekten de bir bahçeye bir cihan'ı sığdırmışsınız. Hepsi büyük bir emek ve zevk ürünü. O arada kurabiyeler bile ihmal edilmemiş. Elinizin değdiği her şey hayat bulmuş.
    Ben en çok kovayı sevdim. Nasıl güzel bir değişime uğramış.
    Yaratıcı ve üretici insanlara ne güzel bir örnek oluşturuyorsunuz.Tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kocamannnnnn kocaman tesekkur ediyorum..
      beni mutlu ettiniz,,guzel yorumunuzla..bendende sevgiler

      Sil
  26. Sayfanı görür görmez ilk aklıma gelen şu oldu ;"şimdi bu nefis kurabiyelerden olacaktı ki çayımın yanında ..."

    Bahçenin güzelliği,çöp kovasının güzelliği hele ki bu bloğun sahibesinin sohbeti... Huzurun adresi burası.
    Öpüyorum seni Cihancığım,mutlu hafta sonların olsun !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. colettecim,,bu colette adi nereden geldi acaba aklina?
      merak ettim dogrusu:)))))
      seni sevgiyle kucak dolusu...sevgiyle..bahcemden ugurluyorum,

      Sil
  27. Artık size söyleyecek söz bulamıyorum , Cihan hanım :)) Bu nasıl bir sanat, bu nasıl bir zerafet...Siz hep yayın yapın olur mu? Sizin bu enerjinize en azından benim ihtiyacım var <3 Bu arada sizden özür diliyorum Sevgili Cihan hanım adresimi eksik yazmışım. Arzu ederseniz bu adresi deneyin: http://keyfiminyatur.gulay.temizel.org/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili gulay..dogru dogru soyliyimmi:)
      kanavice cok agir ilerliyor..
      ahsap eger birazda seviyorsan boyamayi,,cok cabuk meydana cikiyor..
      gulaycim,,malesef karisiitirirken..bozdum bloglari kaydedemiyorum
      anliyan birini bulana kadar...beklicem:)))))
      sevgiler..

      Sil
  28. Sizin yorgunluğunuzu bilmem ama benim bütün yorgunluğum gitti bu güzellikleri seyredince. Yeşil çöp kovasınıda çok sevdim ellerine sağlık hepside çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yesil cop kovasini koltuklarina karpuz sigmiyor:)))))
      gezginkova,,,tesekkurler,,,sevgiler

      Sil
  29. ellerine sağlık Cihan ablammm. harika harika harika...

    YanıtlaSil
  30. Gecemiz gündüzümüz şenlendi, ruhumuzda karnımız da doydu...teşekkürler...

    YanıtlaSil