24 Temmuz 2012 Salı

yatak takimi,,,,,,kendini taniyamadi:)

 yapsammi,olurmu,nasil yaparim derken...........
yatak takimimi ben bile taniyamadim:))))))
 10 sene evvel ayvaliktaki yaz evimize almistik........klasik ahsap vernikli ,oldukca uygun fiyati olan basit bir takimdi'''''''''
gelzaman git zaman bir anda kendini sapancada buldu:))))))))
oda benim gibi cok sasirdi,,,,,,,,,burada benim ne isim var ??????der gibi
arada bir gozume  batiyordu,,,,,
belkide icinden bu kadin beni ne zaman boyar?? diye mi dusunuyordu:)
cunki evimin halini bilenler.korkuyoruz sira bize ne zaman gelicek diye soruyorlar.......

dun sabah ,,,,,,,,aniden tamam boyamaliyim dedim
vede elime fircami,boya kovami aldim
buyuk bir itinayla boyaya basladim.....belki 10 kat surmem icap etti:)olsunnnnnnnnn
sonuc bence mukemmel....iscilik haric ,birtek boya parasiii:)
oda cok az,,,,sonucta tamda istedigim gibi bir takimim olduuuuuuuu
 yatagin bas ve ayak ucunu boyamak cok sevimsiz geldi:(
sabirla kat ve kat boyayarak,istedim kivami yakaladim
sonrada cok az eskitme yaptim
beni takip edenler bilirler,,,,,,,olmassa olmazim
 yaaaaa bu sirin takimi bir yerde gorsem bayilirdimmmm
cok yakin bir zamanda bir blogta beyaz yatak takimlari gormustum,,,,,,
yorum yazmistim,,,,,,,aynen onlarami benzedi ne:)))))
pembe yastik ne dersin?
 ben cok beyendim:) bakalim siz ne diyeceksiniz???




 sepette nasibini aldi,oda koyu bir kahverengiydiiiiii
cokta sevimli oldu
 bambu sehpada nasiplendi:)))))))
 aynayi ,kalp kutuyu nereden aldigim bellide ......
cercevenin icindeki yakisikli kimmi?
benim torunummmmmm mert
damla,yasmin,mert
uc tane dunyalar guzeli torunum
onlarla gurur duyuyorum,,,,,allah herkeze bu zefki tattirsin
iste ise baslarkenki komidinim:)))))neye ugradini sasirdi zavvalli
sakin bu halide guzelmis demeyin,,,,,resimde guzel cikmis:))))bikmistim
cokta aydinlik ferah oldu,,beyaz beyazzzzz
ohhhhhhh rahat uyurum bu gece:))))
hep aklimin bi kosesindeydi......
aklimin kosesinde daha neler nelerrrrrrr var bir bilseniz:))))))
hepinize ferah bir gece diliyormmmm

77 yorum:

  1. ilk yorum benden gelsinmiiiiii
    sifonyerin ustundeki cercevede gulumseyennn genckiz kimmii?
    benim dunyalar guzeli elifimmm
    senelerdir bu gulumsemesiyle hep yani basimda
    beni hic yalniz birakmiyor...
    belki beni bekliyor,,,,
    seneler gectikce ona yaklastigimi hissediyorum....
    icimdeki bu cosku belki ne yapacagimi bilememden geliyor....
    iste boyle bir sey

    YanıtlaSil
  2. bence süppppppeeeeeeeeeeerrrrrr olmuş...Beyaz çok ferah ve temiz bir renk..Keşke benim de böyle becerilerim olsun.Aslında bu yıl bir prova yaptım sayılır kapılarımı boyadım ama inşallah diğer objelerimi de yenileyebilirim..Ellerinize sağlık, huzurla,sağlıkla kullanın inşallah..Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gorkemliiiii
      canim kapiyi boya yapan bu isleride rahatca yapar:)))))
      muhakkak yapmalisin

      Sil
  3. Harika... beyaz hem ferah, hem eskitme çok güzel olmuş.. güle güle kullanın. sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Aynı takım bizde de var.Boya olarak ne kullandınız?Takımın üzerindeki verniği sildiniz mi?Boyama işleri elimden gelir.Ben de renk değişimi yapayım.Sizin ki çok güzel olmuş,ellerinize sağlık.İyi geceler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilguncum,yazdim ama tektek yazayimda istedim:)
      zaten verniik kalmamisti ustunde:))))
      kullandigim boya hep ayni........subazli yagliboya
      bazen marsal,cogunlukla
      ( ok )diye dahada uygun bir marka
      tesekkurler

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. harika olmuş bayıldım :)

    güle güle güzel güzel uyu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurlerde senelerdir ,uykum cok az
      bazen 3 saat uykuyla sabahi ediyorum:)

      Sil
  7. Harika görünüyorlar
    Ellerinize sağlık
    Evinizin ruhuna yakışan bir takım olmuşlar
    Çok beğendim...Ben de birkaç bir şey boyayacağım rehber oldu diyebilirim
    Melek kızınıza da sonsuz rahmet diliyorum
    Ayvalıktan selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazmistm,bu takim ayvaliktan sapancaya yola cikti:)))))))))

      Sil
  8. çok ferah huzurlu bir oda olmuş tebrikler ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. Muhteşem olmuş ellerinize sağlık.İyi günlerde kullanın.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehtapcim,evim benim atolyem
      tesekkur ediyorum

      Sil
  10. enerjinize hayranım maşallah diyorum:)) takım şahane olmuş iyi günlerde kullanın..

    YanıtlaSil
  11. Beyazı çok severim
    bende şifonyerimi beyaza boyayacağım ama çiçekler istiyorum, sizin heryerdeki çiçeklerinizden dekupaj yapacağım inşallah tatil dönüşü.. Birazda eskitme, Alt zemin koyu khv olduğu için güzel olur diye düşünüyorum....
    Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  12. Ellerinize sağlık.. Tek kelimeyle şahane.. Güle güle kullanın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tasari bell,yeni alsam bu kadar mutlu olmazdim:))))

      Sil
  13. Harika olmuss,,tam benlikk bi oda olmus,bayiliyorum zevk sahibi insanlar tarafindan dösenmis bu tarz evlere..bi kere eski halinden kat be kat hrika olmus,bende beyaza takikim son dönemlerde,bi kere ferah ic, acici ve genis duruyor,sonra her renk katmaya müsait icine...dahada birsürü iste:)azminize hayran oldummm,Masallah valla..harika olmus güle güle daha uzuuun yillar oturursunuz insaAllah icinde....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zeliscim.aynen beyaza hersey uyuyor,,,,,,,,
      hangi ortuyu yaysaniz uyum sagliyor
      tesekkurler

      Sil
  14. Amaaan masal kitaplarının içindemi dolaşıyorum en küçük ayrıntılara bile dakikalarca takıldım,harikasınız,karyolanın eteği yastıklar hepsinine neler yazarım neler roman olur.Meleğinizin mekanı cennet olsun toruncuklarınzla uzun yıllar mutlu yaşayın.HOŞCAKALIN,SEVGİLER.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gursencim,tesekkurler canim
      ben zaten bir ise baslayinca roman yazilmaya basliyor:))))

      Sil
  15. Sen mobilyayı tanıyamadın benseebu güzelliği görünce kendimi kaybettim kendimitatnıyamıyorum şu an :D

    Muhteşem olmuş tamda hayallerimdeki gibi bir ev harika ya :)

    Bu arada fırça yada boyanın herhangi bir özelliği var mı? yada adı markası filan öğreniyim belki bigün işime yarar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fulyanna,bu ne guzel isim:)
      aslinda 80 metrekare kucucuk bir ev
      ama dopdoluuuu
      evim,atolyem,kafeteryam:))))misafirlerimin eviii
      yazdim,hicbir ozelligi yok boyaminama oda beni bende onu cok seviyorum........

      Sil
  16. işte en merak ettiğim konulardan biri, şimdi hiç zımpara falan yapmadınız değilmi? sadece boya sürüp kurumasını bekleyip birdaha sürdünüz?bizim yatakodası da kahverengi ve değiştirmeyi düşünüyorduk, acaba değiştirmeden bir boya yapsam da biraz da böyle mi kullansam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emrenin guzel annesi,evet zimpara yok
      evet kurumasini bekleyip,bir defa degil belki 10 defa surdum:)))bencede seviyorsan takimini boyamalisin:)

      Sil
  17. nefis olmuşlar...
    keyifle kullanın...

    YanıtlaSil
  18. Cihan ablacım çok güzel olmuş, bende mutfaktaki köşeli masam ve sandelyelerimi boyamak istiyorum şöyle sırasıyla neler yaptığını kısa kısa yazarsan sevinirim bide o eskitme görüntüleri nasıl yaptın çok hoş duruyolar ellerine sağlık:)) Elif kardeşimede dualarımı gönderiyorum
    hayırlı ramazanlar diliyorum.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oznurcum,,,,
      muhakkak boyamalisin
      boyayi anlattimda
      eskitme,,,bu benim tarzim
      bicakla kiyi kisimlarini aliyorum
      ama tabi alttaki boya kahverengi oldugu icin eskitme gibi oldu
      biraz el becerine kalmis
      bazen cok istemiyorum,ustune tekrar beyazi degdirerek geciyorum

      Sil
  19. ne kadar huzur verici bir ortam olmuş ellerinize sağlık
    çok uykuya davetkar bir yatak .:)

    YanıtlaSil
  20. Ellerine sağlık cihan abla çok hoş olmuşlar.Elif o çerçeveden daha uzun yıllar sana gülümseyecek.Lütfen böyle olumsuz şeyler düşünme.Senden öğrenecek çok şeyimiz var cihan abla.....:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nisacim,vallaha herseyi paylasiyorum bak
      cabuk cabuk:)))))))

      Sil
  21. ayyyyyyyy inanmıyorum ya.resmen dilimi yutacaktım.bayıldım tek kelime ile.bende odamın rengini değiştirmek istiyordum aynen böyle ama cesaret edemiyorum.acaba hangi boya ile boyadınız.bilgi verebilirmisiniz bana.iyi günlerde kullanın.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili gul ,uzun uzun bahsettim boyadan
      ama bi cesaretini vede sabrini topla ,,,,,,,basla

      Sil
  22. tek kelime ile harika olmuş...bayıldımm

    YanıtlaSil
  23. beğenmek ne kelime süper ötei olmuş. ben de bu aralar bir eski sehpa boyuyorum. 4. katını da vurdum. cilaladıktan sonra bloğuma ekleyeceğim kendisini. siz hangi boyayı kullandınız acaba?
    emeğinize sağlık. süper olmuş.



    http://serapcamavi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seralpcim,bahsettim bolbol boyadan:))))))gormek isterim sehpani

      Sil
  24. harika bir dönüşüm olmuş. Ben bunların da yağlı boya ile boyanabileceğini bilmiyordum. Pratik bir fikirmiş....ellerinize sağlık:)))

    YanıtlaSil
  25. vay vay vay cihan ablam odaya ruhunu katmışsın benimde takım bana çok fena bakıyor lila rengi benimkide gözüm kesmiyor
    ama son foto ile ilkler arasında dünya kadar fark var güle güle kullan muhteşem olmuş bu takımlar çok moda şimdi
    peki nasıl boya kullandın ablacım? zımpara yaptın mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavii,muhakkak boyamalisin
      zimpara mimpara yok yapmadim:)))
      aslinda boyarken cekmek lazim:)))))))ustum,basim,sacim
      gormek lazim,anlatmakla olmuyor

      Sil
  26. harika bir dönüşüm olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  27. sevgili blog arkadaslarim,,,,,,,,hepinize cok tesekkur ediyorum
    emege deyer vermek cok guzel
    sonra tektek yazicam
    bils.bir aksilik yasiyorum,sonunda bana dayanamadi:))))))
    hic zimpara vurmadim,su bazli yagli boya kullandim
    bazen marsalin boyasi bazende ok.diye su bazli bir yagli boya
    hemde cok ucuz
    fircam,,,,,,sonderece basit hatta cok kullanilmis bir fircaydi:)))))
    b ide hic usenmezdim,minim minik cicekler yapistirirdim
    ama utandim:))))
    hepinizi seviyorum
    ezan okunuyor,eyvahhhhhhhhhh
    orucumu bozmam lazim:((
    cayimmmmmmm nerede?

    YanıtlaSil
  28. CİHANNNN AKLIM TAVANA VURDU VALLA.DERGİLERDE Kİ GİBİ OLMUŞ DAHA DA GÜZEL NE KADAR ZEVKLİSİN CANIM BENİM YAPAN ELLERİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serpil hanimcim,,,,,,,,bazen biraz abartoyomuyum diye dusunuyorum
      sonrada ne yapiyim bende boyle birisiyim diyorum:)))
      canimsin

      Sil
  29. mükemmel olmuş ellerine sağlık ferah ve aydınlığa kavuşmuş odan:)

    YanıtlaSil
  30. anaaaammmm... ne hızlı hatunsun yaaa... ne çabuk boyadın hepsini, ne çabuk dekorasyonu yaptın, harikasın yaaaa....
    Benim boyanacaklar ocakbaşında bekliyorlar zavallılar :(
    Çok güzel olmuş odan Cihanım, emeğine sağlık, huzurlu uykular diliyorum sana bu güzel odada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. banucum,boyle bir ise giristimmi
      uzasin istemiyorum
      ikinciside annemle dusunsene halimi:)))))))))
      disari,iceri:)
      sen bir dinlende,,,,,,,,,,sonra nasil olsa boyarsin
      istersen yardim hazirim arkadasim

      Sil
  31. Evet Cihan Hanım, bambaşka, ferah, şık, dekorasyon dergisinden fırlamış gibi bir oda olmuş. Hayranınızım. Allah nazardan saklasın:) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  32. sevgili nedret,
    ne tugaf......hepimiz ayri ayri yerlerde
    farkli yaslarda,belki farkli kulturlerdeyiz
    ama bir yerde ne guzel bulusuyoruz
    iyiki acmisim bu blogumu
    sevgiler hepinize

    YanıtlaSil
  33. Cihancım benimde yatak oda takımım seninkinin renginde.Acaba su bazlı bir boya ilemi boyadın? VERNİKLERİNİ KAZIDINMI MERAK ETTİM.Çok büyük bir projeye imza atmışsın.Sabrın ve emeğin için kutluyorum senima sonuç harika ve iç açıcı olmuş..Size de nazar değmesin.Maşallah.:))

    YanıtlaSil
  34. canancim,hayir verniklerini kazimadim,cunki vernigi yok gibiydi,,,,olsada kazimazdim:)evet canim subazli yagli boya
    cok tesekkur ediyorum......imza olayina gulumsedim......
    yalannnnn ,,,,,cok sevindim

    YanıtlaSil
  35. Cihan ablacım, sabrına ve emeğine hayran oldum. Ellerine, emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili nalan,tesekkur ediyorum
      hakikaten sabirliyimdir:))))))))

      Sil
  36. Harika bir takım olmuş, beyaza bayılırım zaten,ellerinize sağlık baktıkça insanın içi açılıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sabihacim benimde en cok sevdigim renk
      herseyi uydurmak cok kolay oluyor
      sevgiler hepinize

      Sil
  37. evde boyanmadık birşey kalmış mıdır acaba diye düşünüyorum. yazının arasında bitti sanmayın devamı var diyorsun. ne bereketli ev:))) kat kat artsın bereketi...
    hızına yetişmek neredeyse imkansız, nasıl bir enerjidir anlamadım ben:)) eline, koluna, fikrine, zevkine sağlık. aydınlık mutlu günlerde kullan, çok çok güzel olmuş, bayıldım... beyaz zaten favorimdir her zaman:)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  38. :))))))))))))))
    bugun butun bir gun boya yaptim:)))ciddi soyluyorum
    ama soylemicem....ne boyadigimi
    bitince surpirizzzzz
    ev 80 metre kare ama ne cok sey varmis boyanicak.......
    dahasida var:))))))))
    kocaman tesekkur ediyorum

    YanıtlaSil
  39. ayyy şu cesaret bir de bana gelse...benim yatak odamın mobilyası ttam beyaz olmalık...şu ilham perisi ...gel beni dürt...

    YanıtlaSil
  40. ise baslayana kadar...
    bitince o kadar mutlu olucanki
    anlatamam
    gozunun onune bir getir
    insllah ilham perin gelmistir:)))))))

    YanıtlaSil
  41. Hepsi çok güzel olmuşlar.Elinize sağlık.Güle güle kullanın.Benim de böyle boyamak istediğim bir televizyon sehpam ve zigon takımım var.Ama neyle boyayacağımı bilmiyorum.Mesela zımpara yapmak gerekiyor mu,yoksa boyayı direkt mi süreceğiz?Hangi boyayla boyanabilir?Marka verebilir misiniz?Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili zeynep,muhakkak boyarsin :))))boyayabilirsin
      bende zigon boyadim
      resmini
      cekiyimde bak gor canim
      ben zimpara yapmadim
      yukarida devamli yazdim boya ismini:)))))))opuyorum

      Sil
  42. Cihancım, inanılmaz güzel olmuş, ellerine sağlık. Amaaaaa şunu sormak istiyorum, evine gelen esmer misafirlerini de boyamaya kalkar mısın acaba? öpüyorum kocaman...

    YanıtlaSil
  43. canim benim,,,,beni cok guldurdun

    YanıtlaSil
  44. Allah'ımmmmm nasıl güzel olmus ben anlatamam ya suan bayıldım yemın ederım ellerınıze sglık daha ne dyım kı:)

    YanıtlaSil
  45. eviniz çok şirinmiş, yarattığınız şeyler ise harika! sizden çok şey öğrenilebilir ve acayip kopya çekilebilir. elinize sağlık, devamını bekleriz :) selamlarla

    YanıtlaSil
  46. çok güzel olmuş elinize sağlık))

    YanıtlaSil
  47. ellerinize sağlık, hep iç geçirerek bakıyorum böyle boyama mucizelerine..

    YanıtlaSil
  48. Byıldım bu takımı.nasıl güzel bir değişim olmuş.tarzımı yansıtmış:)

    YanıtlaSil