3 Kasım 2013 Pazar

boyamanin sonu yok:))))

 hepinize bu guzel kupe cicegimle merhabalar demek istedim:))))
minik bir gulumsemeyle....evdeki degisim geciren her objeyi hatirlamak istedim...
boyamadik ne kaldi diye kendime sormak icinde olabilir:)))))))
asagidaki karede ilk..yani orjinal halleri var bambularimin
diger karelerde beyaza boyanmis yeni tarzlariyla:)
arada boyarkenki kareleride koydumki
aradaki farki anliyabilelim....bence neredeyse 20 sene icin super yenileme degilmi?
emin olun ben yeni almis gibi sevinerek...mutlu mutlu kullaniyorum

 kullanimi cok rahat olmayan eski bisikletimin bahce dekor haliii:)
ama yenisini almistim....
asagidaki balkon masam cok eski olmasada takima uyum saglamasi icin elden gecti:))))))
sari mutfagim...15 sene mese rengi  olarak kullanmistik,,,degisiklik olsun diye sariya boyamistim

tim diyorum...cunki ne o ev kaldi nede bu cok sevdigim mutfak::)))))) 
 aklima su soru geldiiiii...ben o zamanlar ahsap falan boyamiyordum:)
ama evi boyattigimiz boyacilar yok abla olmaz oyle sey deyince fircayi elime aldim...
iyikide almisim:)

ayvalikta 10 sene kullandigimiz yatak mobilyasi ...
yazlik diye cok kaliteli bir sey almamistik...simdi cok beyenerek evime uyum sagladigini dusunuyorum..
gorundugu uzere iste boyle bir tarzdi  bu takimda
gectigimiz yaz ...oda oltama takildi:)))))
icim ferahladi ,,,beyaz beyaz
insallah acaba bende boyayabilirmiyim diyenlere ...kucuk bir baslangic olur

allah omur verirse,,,donuste tekrar ustunden bir,,,iki el gecmek istiyorum
icinde kendinden vernigi olan su bazli bir boya almistim...


 bu iki parca ise buyuk annisin odasi ferah olsun diye boyamistim..
simdi baskalari faydalaniyordur ,,,insallah
 bir kac parca  objede,,,yeni oldugu halde artik evimin her yerinin beyaza donusumu icin maalesef boyananlar listesine girdi:)alt karedeki buna guzel bir ornek....
yeni dedigime bakmayin...en yeni olan 10 senelik:))))))simdi hesapladimda

 atolyemin beyaza donusumuuuuu:)ama sirin olmamismi?
ust kisimda mavi boncuklu ucgen sarkan sirin sey ...banucumun hatira olarak verdigi bir hediye
sevgili banu herkezin dualari bugun seninleeee...hepimiz seni opuyoruz
allah yardimcin olucak buna inaniyoruz...
evettttttt,, buda yaz evinin mutfak masasi
aslinda oda bir baskasi icin aaa bu boyanmazlardan:)))))))di
ama bana suan o kadar sirin geliyorki
iyiki boyamisiim diyorum...inanin

 cok eskiden kalan sehpalarim,,,hos su halinlede farkli,,,cunki bu yaz eskitme calistim...tekrar
 gulaycim,,,kulaklarin cinlasin canim benim
senelerin sandalyesi:)))))))o vermisti
bence halinden cok mutlu su an....
bir kucak dolusu ,,,pardon saksi dolusu cicegimi hepinize gonderiyorummmmmm
sevgilerimle...

88 yorum:

  1. boyanan her eşyanın havası o kadar dğişmiş ki! cıvıl cıvıl ellerinize sağlık. çok beğendim. önceki gün bir alış veriş merkezinde rast geldim aynen şifoniyerlerin tekniğinde ve fiyatları o kadar pahalı ki. bizim blog arkadaşları eski dolapları yepis yeni hatta bundan daha güzel geri dönüşüm yapıyorlar dedim sizleri hatırladım. ne kadar güzel olmuş ellerinize emeğinize sağlık! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saadetcim...bazen bit pazari bulsamda gessem diyorum:)
      sole mini mini sifonyerler....degisik sehpalar
      ne guzel olurdu...boyar sonra eskitirdim
      belki donuste,,,kimbilir?

      Sil
  2. eve bayıldım ne kadarda güzel her detayı.... beyaz ne kadarda zerafet katıyor bir eve...sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. herşeyler çok güzel ışıl ışıl olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. ben sizin kadar aşmadım kendimi ama ne zaman bir şey boyasam içimden veya sesli olarak "o masal günü gelinceye kadar... boyuyorum" diyorum, feridun düzağaç'ın şarkısındaki "susuyorum" kısmını değiştirerek. boyayarak kendi masalımızı oluşturuyoruz bence. hepsi çoook güzeller, masal dünyanıza tam haliyle ulaşana kadar boyayalım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne guzel bir soylesi bu boyle:)))))
      evlerimizde sonunda belki masal ev gibi olur...

      Sil
  5. ne kadar neşeli bir ev insanı mutlu eder burası baktıkça Sağlıkla oturun ...

    YanıtlaSil
  6. Cihan ablacığım her şey o kadar güzel , o kadar ince bir zevkle yapılmış ki. Maşallah. Dönüş yapıp senden tüyolar almayı iple çekiyorum. Banu ablaya da Allah acil şifalar versin. İnşallah en kısa zamanda güzel haberlerini alırız...
    Öpüyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben inaniyorum,,,banucuk en kisa zamanda dahada buyuk bir azimle donucek...
      hepimiz dua edelim...insallah
      donunce gorusucez ...unutma

      Sil
  7. Bayıldım çok iç açıcı olmuşlar, ellerinize sağlık. Ne zamandır mutfak masamı ve sandalyelerini boyamayı düşünüyorum bir türlü cesaret edememiştim bu güzellikleri görmek iyi oldu. Güle güle kullanın işallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. atolye kedi...en azindan yeni alamasakta...
      yenilenlerle mutlu olalim diyorum..
      hatta cok samimi soyluyorum,vaz gecemedigim esyalarimi daha bi cok sevesim geliyor:)))))))

      Sil
  8. iyiki elinize fırçayı almışsınız harikalr yaratmışsınız ferah ferah.ne kadar güzel olmuş hepsi.sanki bir derğide dekor bölümündeyim gibi hissettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fundacim,,,ne mutlu bana
      boyle yorumlar almak cok hos oluyor:)

      Sil
  9. Beyaz üzerine çiçek dekupajı o kadar hoş duruyor ki...
    Daha nice seneler sağlıkla kullanırsınız inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ediyorum,,,beyzacim
      bide su var...isterseniz tekrar baska bi renge dondurebilirsiniz..
      bir muddet sonra ,,,mesela:)

      Sil
  10. Hızınıza yetişmeye imkan yok, maşallah. Hep imrenerek izliyorum çalışmalarınızı. Bir cesaret edebilsem, gözümü tırmalayan bir kaç sehpa ile başlamak istiyorum ama, ne tür boya kullanmam gerektiğini bilmiyorum. Yazınızda dikkatimi çekti, içinde verniği olan bir boyadan bahsetmişsiniz. Marka ve adını rica etsem ayıp olur mu? Ve nereden bulabilirim, hobby kırtasiyecilerinden mi, yoksa nalburdan mı? Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili nihal..once tesekkur ediyorum yorumun icin
      sonrada karelerin birinde okey diye bir boya kutusu var
      hatta bunu bilerek karelemistim
      izmitten buyuk bir marketten almistim....inanilmaz surusu kolay vede cok uygun fiyati
      sonra arastirirken,,,koctasta anlattilar boyle bir boya var diye
      wood diye basliyordu...oldukca digerine gore fiyatli
      ama cok metettiler...bende alip son katlarini en azindan onunla vurmaya gayretettim
      sorarsaniz muhakkak soylerler
      hatta ben onuda disarida bir boyacida buldum
      donunce soz ismini tam yazarim...sevgiler

      Sil
    2. pardonn...cogu zamanda marsalin su bazli yagli boyasini kullaniyorum..
      bilhassa daha kucuk objelerde..

      Sil
  11. bayıldım hepsine,benimde bambu takımım var,Yer sıkıntısından boyayamıyorum.hep aklımda. çok güzel olmuş ellerine sağlık maşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. muhakkak boyamalisin tugbacim...
      biraz ugrasiyosun ...ama sonuc mukemmele yakin olucak:)

      Sil
  12. Pięknie odnowiłaś mebelki. Wszystko co robisz jest ładne ;))

    YanıtlaSil
  13. Hepsi de çok güzel olmuş. Bazen beyaz deyince insanlar "hastane gibi olacak" diye itiraz ediyor. Sizin yaptıklarınızı görseler artık böyle düşünmezler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hastane gibi nasil olur biliyomusun ?bembeyaz bir mutfak dusun
      hic bir aksesuar,,,renk yok
      beyazin en hos tarafi istedigin her renkle kombinliyosun:))))))
      ben en cok bu tarafini seviyorum
      bazen mor ortuler....bir iki aksesuar
      bazen kirmizi.....veya mavi...pembe ile
      yeni bir gorunum kazandirabiliyoruz:)cok uzadiiiiiiiii ...ozur diliyorum

      Sil
  14. okadar güzel olmuşlarki,içim açıldı,cıvıl cıvıl ne hoş bir ev.mutlulukla, sağlıkla huzurla geçen bir ömür nasip etsin Rabbim.
    bende mobilyada beyazı çok sevenlerdenim,eskitme beyazı.hatta bekleyen birkça eşyada var ama cesaret edemiyorum,birde en önemlki mesele nasıl bir boya almam gerektiğini hiiç bilmiyorum...lütfen bu konuyla ilgili yardımcı olurmusunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eslemce,,,yukarida boyadan bahsettim:)
      muhakkak denemelisin...yalniz ilk iki katta moralini bozma
      boyadikca guzellesicek
      katlar arasinda kurumasina ozen goster...su bazli olucak boyan,,,fircan onun icin ozel alinmis olucak
      haydi kolay gelsin:)))))))

      Sil
  15. Dönmedin daha değil mi? Bu boyamalar TR deki evinden eski görüntüler sanırım.
    Özledik seni...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim benimmmmmm:)
      tam 2 ayim kaldi..
      evet evet o goruntulerrrrrr:))))))

      Sil
  16. her kare ayrı ayrı güzel insana huzur veren ortam yaratmışsınız ellerinize sağlık sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. defnecim...cok sagol
      sevgilerimi yolluyorum...

      Sil
  17. Yaaa ama çok hoş olmuş :) ben de boyamak istiyorum bişeyler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemennnnnnn,,bir onluk onuneeeee
      soyle sirin bisey...moral veriyor insana:))))))

      Sil
  18. Çok cesur davranmışınız, ama iyiki de yapmışınız hepsi de çok çok güzel olmuş :) Ben de bugün yarın evdeki dörtlü zigon sehpamı boyayacağım, verniği çok kötü ne koysam iz bırakıyor. Bakalım nasıl olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. giz yolcusu,,,
      gulumsettiniz beni
      cesurrrrrr:)))evettttttt
      beyaz boyayip ustune eger yat vernik,,,suruyorsaniz
      olmuyor,,bi kere sarariyor o an olmasada..
      hemen bir sprey vernik almalisin...boyarsan haberim olsun:)

      Sil
    2. Büyük bi cesaret örneğiyle ben de karşınızdayım işte :)))
      http://gizyolcusu.blogspot.com/2013/11/sehpalar-yeniliyoruz.html Yaptım, oldu mu bilmiyorum. Yardıma ihtiyacım olduğunu postu okuyunca göreceksiniz zaten :D
      Bu arada ismim Merve. Sevgilerimle :)

      Sil
    3. Bir de sizin verdiğiniz cevapları bildirim şeklinde almamın bir yolu var mı acaba? Cevabınızı beklediğim için sayfayı kapatamadım da :o :)

      Sil
    4. mervecim,,canim benim
      aslinda ben kursa gitmedim
      bunu zaman zaman belirtiyorum,,ama cok ishahli bir ogrenciyim
      nerede bulsam bunlarla ilgili bir haber okurum...incelerim
      meral sanat evinden aliyordum objeleri...
      sagolsun bana kucuk tiyolar veriyordu
      sevmek herseyin basi sanirim ...severek yapmak
      bilgisayar konusundada kendime yeticek kadar biliyorum
      bunu bil bilene danis lutfen
      ama boyle bir yol oldugunu duydum:)opuyorum

      Sil
    5. Sevgili Cihan olmadı baştan alıyorum :( Turuncu Oda'ya yapacağımı yaptıktan sonra sormuştum keşke daha önce iletişime geçseydim. Su katmak aklıma bile gelmemişti, şimdi kazıyorum spatula ile biliyor mu
      sun :)))) neyse sağlık olsun, güzel güzel sehpalarım olsun gerisi önemli değil. Sadece eşimin emeğine üzülüyorum, o kadar çok söyledi ki bence su katalım diye. Ben tabii bilmiş bilmiş yok su katılmıcak katı olması gerekiyor diye tutturdum :D Bu kadar da dik kafalıyım yaniii.. Ah ben ahhh :D

      Sil
  19. ellerinize sağlık herşey çok güzel, sormak istediğim bir soru var. Hangi boyayı kullanıyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili azize bak.... yukarida arkadaslarla soylesirken yazdim
      su bazli olmasi sart...hic koku olmuyorrrr denicek kadar
      su bazli yagli boya,,,marsalin olabilir

      Sil
  20. Ellerinize sağlık ,hepsi birbirin den güzel masal gibi olmuş

    YanıtlaSil
  21. Beyazın ferahlığı her yere yansımış, ellerine sağlık...
    ben hiç cesaret edemem herhalde böyle bir şeye, bozarım diye...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emin olun sabirla boyarsaniz bozulmuyor...

      Sil
  22. nasıl özlemişim bu kareleri bakmaya doyamıyorum....
    ellerinize sağlık, hepsi nasıl içini açıyor insanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rusyenaa ...bende senin yorumunu ozlemisim:))))

      Sil
  23. Valla boyamanın sonu yok gerçekten.Nasıl da iç açıcı ve ferahlatıcı.elleriniz dert görmesin.çok beğendim tüm dekorasyonu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslinda dahasida varda ...bu gecelik bukadardi:))))
      aradim ..bulamadigim objeler oldu
      kareler cogaldikca,,,zor oluyor
      tesekkur ediyorum feyzacim

      Sil
  24. beyazin ferahligi ciceklerin zarafeti reklerin civiltisi harika olmus bayildim
    huzur veriyor insana ne güzel olmus hersey
    Ellerinize saglik.

    YanıtlaSil
  25. Sıkıntılı ruhuma iyi geldi bugün bu kareler Cihan. Teşekkür ederim canım. Hepsi iç açıcı, çok güzel. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tulincim,,,sakin zannetme ben cok layloyummmmmm
      emin ol bazen bunlarin arasinda hayatimi unutmak istiyorum
      beni anladigina eminim...

      Sil
  26. Hay Maaşallah boyadan geçmeyen kalmamış. :)))) Ne güzel de olmuşlar. Allah içinize sindirsin ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne guzelllllll
      boyadan gecmeyen kalmamis....
      tesekkurlerrrrrrr:)

      Sil
  27. Cihan hn
    Yine içimizi ferahlattı fotolar
    Dikişler kadar çiçekleri çok severim hele bir türlü yaşatamadığım küpelileri görünce rahmetli babam aklıma geldi. Çiçekçilerin bile olmadığı 80 lerde anadoluda Şehir dışından bu koyu pembe çiçekli küpelilerden ilaçlarıyla aldırıp getirtmişti
    Neyse efendim Cihan abla benimde komedin fiskos ve küçük bir ziğon sehpam var yenileyeceğim Sadece polisan matrıx kullanmam yeterlimi vernikde atmam gerekiyormu
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim benim,,,baban ragmet istemis
      dogrusu yatak odasina verniik atmadim
      zaten atsamda mat aliyorum
      ama bahsettigim wood la basliyan boya vernikli..ve su bazli
      ben ondan nedense cok memnun kaldim
      pahali oldugu icin,,,alt katlari boyuyorum son bir veya iki elde o boya ile boyadim
      icime daha bi sindi...hani icinde vernik varya:)
      nihal hanima anlattim...okursan goruceksin
      sevgiyle kal

      Sil
  28. Sadece sandalye mi, baksana evindeki her bir eşya ayrı mutlu, gülümseyip duruyorlar fotoğraflardan Cihan Abla, harikasın :)
    Hep söylüyorum mobilyacıdan alınmış eşyaların olduğu gibi evin içine yerleştirilmesiyle ev yuva olmuyor bence, senin ellerin gibi olamaz ama mutlaka bir kadının eli değmeli ki o ev teşhir salonundan çıkıp yuva haline dönsün, çok ama çok mutlu ediyor beni senin evindeki her bir şeyi ayrı ayrı izlemek :)
    Sağol.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esencim,,,tesekkurler guzel yorumuna
      herkez bizim gibi dusunmek zorunda degil amaaaa
      bizde boyle mutlu olanlardaniz galba:))

      Sil
  29. Heyecandan söylemeyi unuttum, o sehpaların üstündeki örtünün dikdörtgeninden bizde de var :))

    YanıtlaSil
  30. que hermoso todo, me encanta este tipo de muebles!!

    besitos y abrazos

    YanıtlaSil
  31. Has creado un bonito , luminoso y relajado ambiente. ¡
    Qué bonitas plantas!

    YanıtlaSil
  32. sevgili cihan ablacımmmmm sanırım henüz 99 kez söyledim yeterli gelmedi 100 e imza atmak istedim :)Idolümsüüüüünnnnnn.......
    Allah ömür verirse gelecekteki halimsin :)hepsi birbirinden güzel olmuş ellerine saglık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. simarsammi acaba diye dusunuyorum :))))))))

      Sil
  33. bloğunuzu yeni keşfettim yaptıklarınız bir harika.. lütfen mobilyaları hangi boyayla boyadığınız konusunda ve aşamaları hakkında bilgi verir misiniz??
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  34. merhabalar...idil hanim
    yukarida sevgili nihal erpeden hanma oldukca uzun anlattim
    ama kisaca marsalin su bazli yagli boyasi diyelim...birde sprey mat varnik
    bunlara uygungun firca tabi
    zimpara her mobilya istemiyor,,,ama yaparsanizda guzel olur
    istediginiz guzelligi elde edene kadar kurumasini bekleyip tekrarliyorsunuz,,,boyayi
    baska bir sorunuz olursa memnuniyetle cavaplarim\
    hosca kalin

    YanıtlaSil
  35. merhabalar Cihan hanım tabiri caizse hakikaten gözüm gönlüm açıldı, ayrı ayrı her bir parça her bir kare başlı başına çok hoş olmuş güle güle kullanın inş ,selamlarımı sevgilerimi ve dualarımı bıraktım :) ALLAH sağlık sıhhat versin inş bu güzellikleri hep görelim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. allah hepimize saglikli guzel gunler gostersin..
      suzancim ,tesekkur ediyorum yorumun icin

      Sil
  36. Merhabalar. Cook super olmus evde boyanmayan bisey kalmamis. Beyaz guzeldir benimde favori rengimdir. ferah yapar heryeri benide cok mutlu eder. Fotograflara bakinca gozum gonlum acildi ne kadar Turkiyeyi ozledigimi gordum bir kez daha. Ellerinize saglik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aner bir isimmidir?dogrusu merak ettim
      hollandadan turkiyeye donus varmi acaba ,,,ilerdede olsa:)
      sevgiler

      Sil
  37. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  38. Bu, çok güzel blog!! Mükemmel çalışma!!!

    YanıtlaSil
  39. Beyazı çok severim :)
    Hepsi harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
  40. Bayıldım bayıldımmmm.... Ben de herşeyi boyamayı ve eskilerden yeni şeyler meydana getirmeyi çok seviyorum. Bloğumda ben de bazılarını paylaştım. Sizi de bloğuma beklerim. sizi takipteyim kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  41. tamam geliyorum:)
    tesekkurler,,,sevgiler

    YanıtlaSil
  42. Aynı ruhu paylaşıyoruz sizinle ..Bende boyamaya başlayınca kendimi durduramıyorum:)

    YanıtlaSil
  43. Ellerinize Emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
  44. Her yer bembeyaza boyanmış. Ben de çok beğendim. İnsanın her şeyi beyaza boyayası geliyor. Ellerinize sağlık diyorum. Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  45. MERHABA
    Benim adım Dr OSAS MIKE Irrua uzman Hastanesi organ cerrahi uzmanı olduğumu ve biz satmak isteyen organ dan insan ve Türkiye, ABD ve Malezya bulunmaktadır, ancak bizim merkez Nijerya'da ise satın alma ile anlaşma. Eğer ilgilenen satış böbrek lütfen tereddüt etmeyin to Get bize ki devam daha fazla böylece biz. Ve teklifimizin ilgileniyorsanız bu bizim e-posta.
    irruaspecialhospital@gmail.com

    EMAIL:irruaspecialhospital@gmail.com

    YanıtlaSil
  46. yazlık mutfak sandalyenizi nasıl boyadınız bilgisayar sandalyesini boyasam olurmu acaba

    YanıtlaSil