11 Ağustos 2014 Pazartesi

ahsaplarim sizlerle:)

sevdiklerim getirdi...dogum gunumde gelen ,,beni cok mutlu eden minik objeler
uzun zamandir gidip alamadim,,boyanacak bir seyler ararken..birden torbadan ciktilar:)))
baakalim begenizi kazanicaklarmi?
ben begenerek calistim...benim tarzim olan renkler yine...guller...fiyonklar,puantiyeler
cikamiyorum bu tarzin disana,,beni mutlu etmiyor,,,,sonrasi




 daha nereye konucaklarini bilemedigim icin karelerken zorlandim..
kus kafesim,,cok sirin oldu
sonra nasilsa sizlerde gorursunuz:))))yerlerini bulunca
sizlerle bulusmak,,paylasmak istedim..bu sabah



bitmek uzere olan tig isimi severek devam ediyorum..havalar sicakta olsa:)))))

emelcim,,,senin icin:)
ben cok iyi bilmeme ragmen seneler evvel ormusum bu uc kismini
sen muhakkak cikarirsin,uc kere gidip gelerek oruyorsun
aralari  5 zincir ordum..yunum kalin dustugu icin en son sirayi biraz degistirdim
kolay gelsin:))))))))

 kus evleri gezinip duruyor..evin icinde
aklimda yeni projeler ucusuyor:))))

 azda olsa minik bahcemin mahsulleri..
uzaklardan gelen tabagim...bayildim ben buna


 ucuzluk olunca ...cogaliyorlar tavukcuklarim:)

 cinar yapraklari ucusup ucusup...bahceye..havuza akiyor...sanki
sonbahar gibi hissediyorum zaman zaman..uzuluyorum
menekselerim cogaliyor...sapanca pazarinda nur yuzlu bir teyzecik,,,getiriyor bunlari
oda ogrenmis...diyorki
evde hicbir ilac kullanmadan cogaltiyoruz ...
nasil almiyim:)kiyamam ben ona
insallah kis evine gecince bozulmazlarda...uzmezler beni
simdi cok mutlular..
allaha ne kadar sukretsem azdir...10 senelik ayvalik maceramdan sonra cikardi buralari karsima..
seviyorum,,,bahcemi...evimi...kisaca buradaki hayatimi
burada yasiyan site sakinleri benim bu yasama tarzima alistilar:)))
el islerim,,,evim,,,bahcem,,,torunlarim,,,cocuklarim
uzaktaki hasretle ozledigim sevdiklerim....
ben buyum iste...ve tabi ..sizler
hepinize bu menekseler kadar guzel bir hafta diliyorum...

44 yorum:

  1. hepsi ne kadar güzel olmuşlar ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Sizin eviniz tam bana göre her köşesinde farklı bir ayrıntı hepsi birbirinden güzel yine harika şeyler paylaşmışsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili meltem,,
      benim evim artik atolyem oldu:)))
      boyle deyince kimse bir sey diyemiyor..
      sevgiler kocaman..

      Sil
  3. Hem anlatımın tatlı,samimi,candan daha birçok güzel şey ekleyebilirim ,hemde elinden çıkan işler güzelmi güzel..daim olsun sevgiler.....gürşen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili arkadasim,,,cok hos bir yorum birakmisin
      keske yakin otursakta..cayimizi yudumlasak:))))sevgiler

      Sil
    2. aaayy ne güzel olurdu....gürşen

      Sil
  4. Hersey o kadar guzel ki bi muze olabilir senin evinden Cihan abla :) keske bana da boyle hediyeler alsa arkadaslarim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cocuklar duymasin benim:)))))))
      canim benim...hediye kismi uzdu beni..
      opuyorum seni..gonulden sevgiler

      Sil
  5. Ahşap kuş evleri harika olmuş,
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Ahşap boyamalar harika olmuş, ellerinize sağlık Cihan hanım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili fusun..tesekkur ediyorum
      sevgilerimi yolluyorum..

      Sil
  7. Blogunuzu gezınce,içim acılıyor,ruhum ferahlıyor,yuzum guluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne mutlu bana.
      o kadar hos geliyorki ...bu yorumlariniz
      sevgiler..

      Sil
  8. cihan hanımcığım.... ellerine sağlık kuş evlerin ahşap boyaların harika....yalnız senden pempe örgünüz, battaniye herhelde kenar kısmını daha detaylı resimler zanmet olmazsa anlatırmısınız. çok hoşuma gitti. elimde çocuk battaniyesi örüyorum.kenarını bununla tamamlayayım.bahçeniz sizi değil buradan bizim bile içimiz açılıyor..buradan her şey harika gözüküyor. kendiniz yetiştirtiğiniz domateslerden biberlerden aldım.salatalığıda cacık yaptım.helal et. ne zevklidir.( maşallah )kucak dolusu sevgiler emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emelcim..okur okumaz yorumunu ...tekrar girdim..bloga
      guncelledim:)))))insallah tekrar doner gorursun.
      helali hos olsun...yetmesse daha verebilirim:)
      bendende sevgiler

      Sil
    2. cihan hanımcığım.....çok teşekkürler bellki biraz geçiktim. ama inan beni memnun ettim sağol.....dünden beri misafir küçük kardeşim,büğun ablam geldi anca cevap verdim. sevgiler emel..

      Sil
  9. Sevgili Cihan, herşeyin gönlünüze göre olmasını yürekten diliyorum gerçektende sizin baldan tatlı diliniz samimiyetiniz var ve gördüğüm kadarıyla allah da sizi bu güzelliklerle ödüllendirmiş ben buna çok inanırım bende yıllarca bir evin hayaliyle yaşamıştım ilk evimiz yine çocukluktan beridir küçücük bahçesi olan şirin ve bakımlı bir evdi şu an ki değiştirdiğimiz evimiz de inanın arşivimde hayalimdekileri anlattığım evin hemen hemen tamamına uyuyor daha Allahtan ne isteyebilirim ki şükürden başka.. o güzelliklere benimde samimi sevgilerimi bıraksam kabul eder misiniz lütfen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili sukran..
      bu ne guzel bir yorumdur:)
      beni mutlu ettin inan...hemde cok
      kabul etmek ne demek...ben bu blog dostlugunu cok seviyorum..
      kucak dolusu,,,kocaman sevgiler sana gelsin

      Sil
  10. Piękne prace, a najpiękniejsza jak dla mnie klatka - jest śliczna!

    YanıtlaSil
  11. cihan abla herşeyin gözalıcı,ama horozlu tabaklara vuruldum
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Icimi actiniz, hersey cok guzel. Bahceye bayiliyorum, yillardir ses vermesem de hayranim ben o bahceye.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Sevgili Cihan,
    öncelikle bloguma bıraktığın güzel bayram kutlaması için çok teşekkür ederim.Geri dönmek için çok geç kaldığımı biliyorum ama beyin damarlarımda oluşan anevrizma için ameliyat olmak zorunda kaldım. Tam bloguma yeniden hız vermişken tekrar ara vermek zorunda kalmak beni de üzdü. Blog dostlarım facebooktan kısa mesajlarla biliyorlardı ama blog yazmak istemedim. Facebook sayfanı da budum ve arkadaşlık gönderdim :)
    Ayrıca yaptıkların her zamanki gibi yine çok güzeller ve battaniye kenarını da izinsiz aldım.
    Teşekkürler ve sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok buyuk gecmis olsun.
      iyisindir umarim ...battaniye kenari,,her seye uygulaniyor,,begenmene sevindim.
      kendine iyi bak..sevgiler, selamlar

      Sil
  14. Nasıl güzeller, ellerinize sağlık.. Öpüyorum ellerinizden.. SEVGİLER!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili miray...seni gormek ne guzel
      bende seni opuyorum:)

      Sil
  15. hepsi hepsi hepsi harika....
    öpücükler.... çok çok sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rusyenacim...ozluyorum seni!
      her sey yolundadir umarim..sevgiler,tesekkurler

      Sil
  16. Insanin sanatsal bir bakisinin ve dokunusunun olmasi dogustan bir yetenek kardesim buna bir kere daha kanaat getirdim, ellerinize saglik gene konusturmussunuz sanatinizi:))

    Ben sizin paylasimlarinizi gordukce hep aklimdan gecirdigim su oluyor, ben minçik minçik seyleri hergun temizlemek zor geliyor diye valla evde ne varsa attim, dagittim ese dosta, bunca ufak tefek objenin temizligi zor olmuyormu yahuuuu,,
    Bu konuda sizi bir kere daha taktir ediyorum dogrusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aysegulcum,,mincik mincik
      cok hos geldi kulagima
      ben kendimi bildim bileli bu minciklerle yasiyorum galba
      ama boyle mutluyum...ne yapiyim?

      Sil
  17. asılda güzel şeyler nasılda güzel boyanıp süslenmişler ellerine sağlık cihancığım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serpil hanimcim...
      seni her gordugumde blogumda...bulusmamizin ne kadar guzel oldugunu dusunuyorum
      opuyorum..seni

      Sil
  18. Cihan Hanım sizdeki bu enerji, bu yaratıcılık olduğu sürece yaptığınız her şey harika olur elbette. Maşallahhhh demek istiyorummmm :) Elinize, yüreğinize sağlık. Harikasınız. Kucak dolusu sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tugceeeeee...selamlar bu bahceden sana
      yapraklar dusuyor,,sanki sonbahar geldi:)
      yazi anlamadim hic:))))))

      Sil
  19. neye bakacağımı şaşırdım her şey harika..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne guzel blogunun ismi...
      pembe pomuk sekeri hatirlatiyorsun bana:)))))

      Sil
  20. Hepsi çok güzel. Tığ işinde kullandığınız ipiniz ne tür bir şey? Yumuşacık görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. simdi bitirdim ...resimlerini cektim:)
      bir dahaki paylasimimda gelir karelere
      hakikaten yunu cok guzelmis...alize... zincir yaziyor
      keyifle oruluyor..sevgiler

      Sil
  21. Yine ziyaretine geldim, içim açıldı :)

    YanıtlaSil