8 Şubat 2014 Cumartesi

kirmizinin masali:))))

 evetttttt..hatirladinizmi bilemem ama ben bunu islerken hep boyle bir sey hayal etmistim...
gunduzleri torunlarla gecirirken,,geceleride bu gelinciklei islemek icin ugrasiyordum..
dun bu minik guzelligi aradim,,buldum
yine arasina yapiskan tela calistim...ve bu gun etrafindan dikkatlice keserek monte ettim
tam istedigim gibi,sirinmi sirin bisey oldu
 ve dayamadim ..paylasmak icin gectim laptopumun basina
su anda elimde neseli isler var...islenmis kanaviceleri kullanilicak sekle getiriyorum


laf aramizda bu sirineyide dun atilmis ucuzluklarin icinden buldum:)
asmak istedim ama olmadi,,,salincakta sallnmasi lazim..yakinda sallanir bir sekle gelir


 ve abajurumun ilk hali..asagida
gelincikler nese getirdi...atolyemin son halini bende merak ediyorum
bakalim nasil olucak?
hava cok guzel,,,gunesli,,piril piril
belki biraz soguk ama olucak o kadar...
kucucuk bir tiyo,,bilenler biliyordur
ama hatirlamak adina...cevizi bir kabin icinde suyla bulusturun:)sonra buz dolabina....
bildiginiz bir taze ceviz kivamina geliyor...duruyorda,birsey olmuyor
harika ...kuru cevizi seymeyenler olursa benim gibi..deneyin derim
sevgilerimle...

70 yorum:

  1. Cihan Teyzem nasil bir guzelliktir buuuu! En son lise yillarindaydim belki boyle islemeler yaptigimda, cok zevkli bilirim ama ayni zamanda zaman isteyen bir ugras. Ellerinize yureginize, emeginize saglik. Cevizi suyunu suzup ondan sonrami dolaba kaldiriyorsunuz yoksa suyu ile birliktemi?

    Kucak dolusu sevgi ve saygilarimla.

    Emel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emelcim tesekkurler,guzel yorumun icin
      evet cok guzel oluyor bitince ....ama uzun suren,sabir isteyen bir ugras
      ceviz ustune kadar su ile doldurup buz dolabinda oyle bekletilicek..
      dursada bisey olmuyor...yani suyun icinde:)duruyor
      sevgiler kocamannnnnnn

      Sil
  2. Ayyy... diyecek birşey bulamıyorum yaaa... nasıl bir güzellik çıkmış ortaya Cihanım... Bak valla kıskanıyorum seni, bu nasıl üreticiliktir, bu nasıl güzel zevktir... tü tü tü nazar değmesin... ay o bibloşu da nerden bulduuun, çok şeker çok şirin bayıldııııııım :)

    YanıtlaSil
  3. banucum..
    amerika gecelerini hatirlaticak baktikca bana:))))))))
    biblosu..... mikrosun kalan urunlerinin arasindan :)opuyorum seni

    YanıtlaSil
  4. ne güzel olmuş,elinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. nasıl bir güzelliktir o abajur,bir de nazar boncuğu iliştir Cihan Ablacım:) Ellerine sağlık.Cevizi ben de suda bekletip yemeye bayılırım aklıma getirdin hemen koyayım suya:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok guldum boncuga ama tamam:)bulunca takicam
      sevgilerrrrrrr

      Sil
  6. gelincik mevsimi yaklaşıyor datça da , ama sizin gelincikler, bizimkilerden önce açmış... harika olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayvalikta ilk tasindigimizda..yolun karsinda yol boyunca acardi o gelincikler
      acaba gene aciyormu?bensiz.....
      beni nerelere goturdun:)

      Sil
  7. Cihan Hanım elinize, gözünüze sağlık, bunlar nasıl güzellikler insana kıpırtılar veren, bayıldım. Mümkünse bir şey öğrenmek istiyorum; internet siparişi sırasında bende lazım olur düşüncesiyle çift taraflı tela almıştım ama henüz kullanmadım, sizinde kullandığınız ondan mı ve ütü falan istemeden mi yapışıyor ? Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gulaycim,,evet cift tarafli tela
      iki kumas arasina telayi koyuyorsunuz
      utuyle ii tarafindanda utuledim...bende ilk kullandim
      ama cok kolay..ve benim bu isimde cok yardimci oldu
      kocaman sevgiler

      Sil
    2. Bilgilendirmeye çok çok teşekküler :))

      Sil
  8. Yok böyle güzellik, içim şenlendi, bahar geldi sanki... Ellerinize, zevkinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. Ne kadar güzel olmuş ,eline sağlık Cihan ablacım

    YanıtlaSil
  10. Çök güzel olmuş. Ellerinize sağlık! Atölyenizi çok merak ediyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili minyatur ustasi...aslinda biseyler getirdim minyatur icin
      en onemlisi balsaagacinla tanistim tanistim:)
      bakalim ne zaman?
      gulaycim,,atolye dedigime bakma
      evin bir odasi iste,,,ama herseyimi toparliyorum o odaya
      biraz isin sakasi :))))evin her yerini atolye tadinda kullaniyorum:))))))

      Sil
  11. elleriniz dert görmesin.... harika olmuş...

    YanıtlaSil
  12. harika bir abajur olmuş, gelinciklere bayıldım. Elinize sağlık :) Cevizi ben de akşamdan suya koyuyorum, sabah aç karnına yiyip suyunu içiyorum. Vücuttaki kolestrolü düşürüyor. sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili cigdem...bende gelincigi cok severim
      insallah kolestrollerimizi dusuruyodur..
      yaptirdim kan tahlili bir haftadir almasi zor geliyor..bakalim cevizler ise yaramdimi?

      Sil
  13. çok beğendim çok güzel olmuş ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok cok tesekkurler....anne kurabiyenden bir tane aldim:))))))

      Sil
  14. inanilmaz guzel olmus ablacim ellerine saglik..ayrica o ucuzcuyu ben de bir gezsem super olurdu:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. filizci,..ben nereye girsem bir ucuzcu bulurum:)))))))))

      Sil
  15. çok çooook çooook güzel olmuş ellerinize yüreğinize sağlık salıncaklı da çok şirin baharda bahçeye asarsınız sallanır bayıldım süpersiniz süperrrrrrrr sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yazin yaz evinde cok eglenicek,,,eminim

      Sil
  16. Harika , harika , harikaaaa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. basakcim cok sagol...alkis gibi geldi inan:)))))))

      Sil
  17. Ne kadar güzel degerlendirmissiniz calismanizi, çok zevkli olmus ellerinize saglik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili arzu ...cokcok tesekkurler,,,sevgiler

      Sil
  18. Que preciosidad, nos ha encantado ese bordado en la lampara.
    Un beso.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili carmen,,,beni unutmuyorsun:)sevgiler

      Sil
  19. harikasınız, bayıldım, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  20. amanın ne yaptın sen bayıldımmmm uzun süredir abajur şapkası işlemek isteyip duruyordum buna çıldırdım çok güzel olmuşşşşş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sevindim begendigine sedencim..
      aslinda aklimda birde yaz evine buyuk bir sapkaya islemek var :)))
      belirtmek icin bayagi ugrastim galba:))))))))))
      opuyorum

      Sil
  21. harika olmuş.süperrrr.yapılacaklar listesine almak gerek......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hilalcim...selamlar
      paylasirsan haberim olsun

      Sil
  22. M-U-H-T-E-Ş-E-M !!!!!!! :) Daha da birşey diyemiyorum

    YanıtlaSil
  23. gelincikler ne kadar güzel durmuş bayıldım.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelincikler cok seviniyor:)))))))yorumlariniza

      Sil
  24. Una lámpara maravillosa, me encanta.
    Besos desde España

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili marta..cok incesin,,beni unutmuyorsun:))))

      Sil
  25. Tek kelime ile muhteşem diğer işleriniz gibi hayranlıkla izledim bunu da...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili tulin tesekkur ediyorum
      receli uzun uzun yazdim sana:))))))

      Sil
  26. Kırmızının Masalı
    Bu nasıl güzel bir masal böyle, gelincik tarlalarında başlayan, mutlu bir yuvada devam eden, şirin mi şirin, tatlı mı tatlı bir masal. Hiç bitmesin hep devam etsin, sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hulyacim...hepinizin evleri gelincik tarlalari gibi olsun...hepinizin kalbi gulumsessinnnnnnn

      Sil
  27. Cihancığım bu ne güzel bir abajur böyle? Nasıl beğendim anlatamam,hem kırmızılı ,hem neşeli hem de eşsiz. Fikir harika!
    Sen ne tatlı hatunsun yaaa!
    Öperim ben seni ♥ ♥ ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. colettecim,,,cok sevindim begenmene..
      abajurun kendide sirin,,bulusmalari hos oldu:))))
      su aralar carpi isine fena sardim...
      yaz evi icin bir seyler var...dagarcigimda
      bende seni operim....kendine iyi bak

      Sil
  28. Gözüm gönlüm hep sizinle,harikasınız çokta samimisiniz ellerinize sağlık çoook sevgiler....GÜRŞEN

    YanıtlaSil
  29. Harika olmuş bayıldımmmmmmmm.Sanki o abajur için yapılmış bir şablon. Ellerinize, emeğinize sağlık. Harikasınız. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten sablon filiz turkocagi tarafindan yapilmisti..
      kocasman tesekkurler...gonlune saglik filiz haniminda:)

      Sil
  30. Aaaaaaaaaaa bayıldım ben bu abajura nasıl güzel yakışmış.Kırmızı olsun beş kuruş fazla olsun,sonra da benim olsun...Yakında koltukları da kaplarsınız siz bu çarpı işiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelincikle ,,kirmizi nasilda ozlesiyor...belli olmaz koltuklari belkide islerim:))))

      Sil
  31. ay muhteşem birşey olmuş bu:)
    Sanat eseri gibi.
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili emel..ne guzel bir yorum:)sevgiyle kal

      Sil
  32. Cihan hanım süpeeeersiniz her zamanki gibi çok güzel olmuş ellerinize sağlık selamlar....:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kocaman ama kocaman tesekkurlerrrrrrr:)

      Sil
    2. kocaman ama kocaman tesekkurlerrrrrrr:)

      Sil
  33. La lámpara es una preciosidad

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili isabel..beni unutmadigina cok seviniyorum:)

      Sil
  34. Cihan 'cım şahane bir şey olmuş çokkk çook güzel maşallah diyorum canım sana yalnız kenarlar çok düzgün duruyor tertemiz bize göstersene nasıl yaptığını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nefisecim,,,yanlis anlamadimsa kanavicenin abajura transferini soyluyorsun
      yukarida anlatmistim,,,isledigim parcanin bir benzerini altina koyuyorum,,arasina iki tarafi yapiskan telayi yerlestirip ...utuluyorum
      sonra etrafindan kesiyorum
      biraz senin el becerine kalmis oluyor,,yoksa cok kolay
      insallah anlatabilmisimdir:)))))

      Sil
  35. offf bir içim su olmuş abajur bayıldım bayıldım.herkes yapıyor işleme falan ama sen öyle bir hikayeyle bağlıyorsunki sonuca ağzım açık kalıyor.harikasın!

    YanıtlaSil
  36. Bayıldım, ne emek harcamışsınız ama değmiş.Tebrikler.

    YanıtlaSil