13 Ağustos 2014 Çarşamba

biten guzellikler..sizlerle:)

 sicak bir gunden herkeze sicacik sevgiler:)
dolu dolu bir paylasima hazirmisiniz?
koyu olan rengini daha evvel beyaza boyayip eskitmistim,2 sene o sekilde kullanmisim..
ama hep bir eksiklik sezdim..dun tekrar defalarca boyadiktan sonra daha fazla bir eskitme uyguladim
fakat durdugu ortama hic yakismadi:)eskittigim yerleri tekrar boyadim.
bu sefer cok sevdigim pecete ile bir yumusaklik sagladim..
salona daha bir yakisti..sirinmi sirin bir dolap cikti ortaya:))
bakalim siz ne diyeceksiniz?

 daha sonra etraftan ayni pecete ile seneler icinde yapilmis ne kadar miinik obje varsa topladim
oooo bu sefer oldu dedim..
tabi bu benim zefkim..ama simdi dusunuyorumda ben hic bir zaman..cok koyu olan mobilya kullanmadim
hep icimde cicekli ,,bocekli..bazen puantiyeli..bazen kareli,zaman zaman cizgili...
sanki hayatimi anlatiyorum gibi geldi:)))))))su an


minik abajurun ayagi,,kafasina uymiyan bir yesildi
can kusum dediki abla onuda beyaza boya...dinledim
cok ta iyi oldu,,minicik bir kus kondurdum hemen:)

 daha evvel yapmis oldugum kus evleride  ,,,buradalar

 iste boyle bir macera yasadik dun dolabimla..paylasiyim istedim sizlerlede:)
aklima gelmisken..sevdigim renklerin disina cikmadigim icin
seneler evvel bile alinmis olsa hersey birbirini tamamliyor..yanyana geldigi zaman
mesela,,,cicekler,,,ortu...battaniyenin yunu:))))))))
hepsi ayri zaman diliminden..ama bence uyum sagliyorlar

 yaz gununde tigisi olurmu? demeyin
aradada olsa elime aldim,,,ama sonunda bitti
hava serinleyince,, cok ise yariyacaga benzer:)yumusacik bir battaniye oldu
ipi ebruli oldugu icin arada yapmis oldugum degisiklikler cok belli olmadi galba..
ama olsun..ben sevdim








 sira geldi cam kavanozlarin guzellesmesine:)))
nasil olmuslar?birinin kapagi yoktu
vazo olmak ona cok yakisti:)
digeri ona eslik etti:)))))
biribrlerini tamamladilar sonunda..
sali gunu cok verimli gecti...baslanan is uzar derler  bide:)





verandaya ciktilar cennet papaganlarim:) bir mutlu oldular sormayin
sesleri sitenin icinde yankilandi durdu:)
bana arkadaslik etmeyi cok seviyorlar..bende onlari
  paylastiklarim sizlerin gulumsemesini,,iclerinizin birazda olsa ferahlamasini sagladi ise ne mutlu bana!
hepinize sevgilerimi birakiyorum,,,kaciyorum:)

55 yorum:

  1. ilk yorum yine benden gelsin istedim...
    blogumdaki paylasimlari..once facebookta ...sonrada pintereste paylasiyorum
    hep bunu yazmak istedim,,unutuyorum
    pintereste bayiliyorum:)))))))hepinize kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Cihancığım böyle el ileriyle zamanını geçiren daha önemlisi hayatı seven insanlar hep genç kalıyorlar . Gönlümüz genç bizim arkadaşım baksana renklerin bile cıvıl cıvıl. Ferah içaçıcı. Ellerin dert görmesin e mi? Öpüyorum seni ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. colettecim...
      nasil guzel bir yorum bu..
      gonlumuzun genc oldugu cok dogruuuuuu
      birde bizlerin sabri var ,,hani bikmadan ,,usanmadan
      bende seni opuyorum..

      Sil
  3. çok güzel olmuşlar ablacım :) bende yavaş yavaş boş vakitlerimde böyle şeyler yapmaya başladım sayenizde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hazelcim,,cok sevindim
      eminim,,,zamanla cok guzel seyler yapicaksin:)

      Sil
  4. inanılmaz güzel olmuş harikaa :)

    YanıtlaSil
  5. Bloguna her geldiğimde içim açılıyor Cihan'cığım,yaptığın her şeyin seni yansıttığına inanıyorum.Neşeli,cıvıl,cıvıl iç açan çalışmalar olmuş.Ellerine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehtapcim,,ne iyi etmisin gelmisin
      kocaman tesekkur ediyorum yorumuna,,,

      Sil
  6. E hepsi harika olmuş yine!

    :))

    Yazıktır bize de...
    Becerebildiğimiz iş var, beceremediğimiz iş var:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili beyza...cok guldurdun beni
      sevgiyle kal:)

      Sil
  7. o güzel ellerine sağlık arkadaşım,hiç girmediğim gün 5 ten fazla giriyorumdur bahçene yine bana çok iyi geldin pırıl pırılsın ...sevgiler...gürşen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili gursen,,cok isterdim seninde bir blogun olsa
      bende caya sana gelsem,,yada kahveye:)))))))))

      Sil
  8. Dolap ayrı güzel battaniye ayrı çok beğendim her ikisinide, elinizi değdiğiniz şey güzelleşiyor emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili meltem,,,cok tesekkur ediyorumr
      sevgiyle yapmak belki isin sirri:)

      Sil
  9. Lindos projetos,adorei a cor do crochê.Beijo.Valéria.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadasim,,beni unutmuyorsun hic
      sevgiler bahcemden:)

      Sil
  10. canim ya ne guzel seyler yapmissin yine icim acildi ellerinr saglik tatlim cooooooooooook opuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birselcim,,,cok ozledim inan..
      yaz bitiyor...yakinda gorusmek uzere:)

      Sil
  11. Dokundugun heryeri guzellestiroyorsun cihan ablacim icim acildii cok guzel ozel bir parca olmus salondaki cicekli kirlentlerde cok guzelll morr koltuklar battaniyee cok zevklisinn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mavim:)her rengin acik halini seviyorum
      senin ismini gorunce toz mavi canlaniyo gozumde,,heryer masmavi:)optum

      Sil
  12. Uzun zaman ayri kaldim blogumdan ama bu guzellikleri gorunce ihmal etmemem gerektigini dusundum , tarzimiz ve zevklerimiz o kadar benzer ki bayildim dolaba, objelerle uyumuna, kavonozlara, mor huzur kosesine ,hepsi birbirinden guzel ellerinize saglik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nedenini bilemiyorum ama bi blog isini,,,dostlugunu cok sevdim ben
      tanimadan birbirini ...biri anda dost oluyorsun,,bazenkardes..bazende yaralarini onariyorsun
      devam hobistanya...tesekkurler

      Sil
  13. Yine güzel bir masaldan fırlamış gibi yumuşacık, sevgi dolu kareler. Ellerinize sağlık güzel arkadaşım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili nilgun,,,yorumnda cok sicacik,,tesekkurler

      Sil
  14. Dolaba ba-yıl-dım.Diğerleri zeten çok güzel ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ediyorum,,bende fularina bayildim:)

      Sil
  15. Dolap mükemmel olmuş diğerleri de ayrı bi güzel ellerinize sağlık hepsi cıvıl cıvıl.

    YanıtlaSil
  16. İçim açıldı. Verdiğiniz keyif için teşekkür ederim. Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili gulay,,,beni cok mutlu ediyor..bu sizlerin bakarken keyif almaniz
      benim icin cok muhim bu!
      siyasetten nefret ediyorum...hastalik konusmak istemiyorum:))))))
      bende tesekkur ediyorum..sevgiler

      Sil
  17. cihan abla,
    bi koşu gelip evcilik oynayasım geldi

    YanıtlaSil
  18. cihan hanımcığım... ...dolapın çok güzel olmuş ...ev döşemesi dizayn misler gibi,pırıl pırıl içim açıldı... bataniye çok çok güzel olmuş,iyi günlerde güle güle kullan....battaniyeyi tüm olarak görmem beni ayrıca memnun etti...sevgiler emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emelcim,,pinterestte cok guzel yun isleri var
      bayiliyorum ,,seyretmesi bile guzel.
      ilk paylasmaga basladigimda tig isi ile yaptigim yatak ortulerini paylasmistim,,bir goz at istersen..sevgiler

      Sil
  19. İngiliz tarzı bir ev:) Hoş ve romantik. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hos ve romantik..bu ikiliyi cok seviyorum
      ama ben ingilizleri cok soguk insanlar olarak bilirim..
      tesekkur ediyorum:)

      Sil
  20. Cihan hanımcığım ellerine sağlık her zaman olduğu gibi çok keyf alarak baktım. Bende döndüm artık daha yakından yazışacağız.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  21. cok sevindim,,dondugunuze..
    ailece olmasi dahada guzel...anlasilan kanada gerilerde...hafizalarda kaldi:))))
    sizinle dondugu icin minik kopekcikte cok sansli
    sevgiler

    YanıtlaSil
  22. Dikkat et! Nazar değecek sana ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim arkadasim..gecenin bir yarisi,,uyku yok
      degirmendereyi izliyorum su an...acilar acilar
      selamlar,,sevgiler

      Sil
  23. Hangi birinden bahsedeyimki. Hepsi harika

    YanıtlaSil
  24. Cihan abla, ruhumu aydınlatıyor çalışmaların ;) Mümkün olsa evreni yeniden elden geçirsen diyorum...Çok sevgiyle

    YanıtlaSil
  25. Hi Cihan i love your blog ! You have a new follower from Chile !
    Angélica

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ben sizleri nasil gormemisim:)sevgilerrrrrrr

      Sil
  26. İnanılmaz şirin bir dolap olmuş bu! Bayıldım :) evinize "cuk" oturmuş yani. Güle güle kullanın dilerim! :)

    YanıtlaSil
  27. Beyaz mobilyalar ve dekorlar harika, ben de çok seviyorum, ışıl ışıl, ferah bir havası oluyor mekanların. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  28. Masal gibi bir ev,gerçek değil gibi :)
    Çoooook güzel :)

    YanıtlaSil
  29. ne kadar özendim anlatamam , blogunuzun diğer sayfalarını da göz gezdirdim. elinizin değdiği yeri güzelleştiriyorsunuz. ben de böyle yetenekli olmak isterdim. benim de blogum var ve içini doldurucak böyle el becerilerim olsun çook isterdim yaa ^-^.
    sevgiler kocaman <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim yaaaaaaaa,,,nasil guldurdun beni inanamassin...
      okudum sonra seni nereye yazdin diye aradim,,durdum
      sana geldim hemen,,,ama canim benim tarzlarimiz cok ayri
      senin yaptigin iside ben yapamam:)
      ama sen cok istesen bigun boyarsin,,,islersin
      opuyorum seni,,kendine iyi bak

      Sil