22 Aralık 2012 Cumartesi

kus evlerim:)

ne zamandir bu minik evleri boyamayi istiyordum..
bu geceyi bekliyorlarmis....buyuk bir keyifle saatlardir ugrasiyorum
sonunda elimdeki aksesuarlarla bir seyler yapmaya calistim:)))))
minik atolyemin alti ustune geldi gene...herkezmi boyle?
daginik calismak istemiyorum...ama olmuyorki

 sanki bir kiz bebege gidicekmis gibi.....saka saka
kendimi simartmak istedim bu gece:)
kimse duymasin ama onlarcasini yapabilirim....
herbirini sanki evcilik oynar gibi....severek....


 ruya gibi oldu...incilerlede suslenince

  gene cok karelemisim:)ama hicbirine kiyamiyorumki....
ustundeki minik minik guzellikler...disardan almistim
ne zamandir kullanmak istiyordum...simdilerde buralardada var hepsi

 buunlarda diger ikiz evlerim


 hepsi bir arada nasil gozukuyorlar?
sevgili meral sanat evinden almistim.....cok sevdigimi bildigi icin meral hanim saklamisti benim icin

 bu kareler karanlik cikmis ama kuslara nasil yakismislar?
yerini buldular gibi:)
cayimi demledim...gecenin bir yarisi oldu
keyifle seyretmeliyim yeni oyuncaklarimi:)
aslinda cok guzel bir ccocukluk yasadik biz uc kardes...
annem cok yetenekliydi....simdiki gibi oyuncaklar bol degildi
annemiin hatirasina bir sey paylasmak geldi icimden
7_8 yaslarindaydim
annemin bir seyler hazirladigini farkediyordum
ama acaba ne?yilbasi aksamiiydi
herseyinle bir ev hazirlamis
simdiki minyaturler gibi...a dan z yeeeee
yatak takimi,koltuklar....yatagin minik ortusunden....koltuklarin kiliflarina kadar
akliniza ne gelirse...abajurundan....minik minik kirlentlere
odanin isigini sondurmus...odaya girince isik yanincaaaaaaaaa
o kadar guzeldiki..asla unutmadigim bir geceydi
iste boyle sevgili dostlarim....bu kus evlerini galba ondan cok seviyorum
sevgilerimi yolluyorum....butun isik yanan evlere...

57 yorum:

  1. Cok sırın olmuşlar ellerinize saglik.sevgiler"...

    YanıtlaSil
  2. Cihancığım, demek ki annenden almışsın bu yeteneği, göz görgüsüne eklenince sendeki olağanüstü yetenek,sonuca şaşmamak gerek.
    İlk bakışta pasta sandım:)
    İstediğin kadar yap, minik bir kuş evi mahallesi neden olmasın ki?
    Ellerin dert görmesin.Yüreğin hep ışıldasın ki, senin yaptıklarını görünce gönlümüz ışıldasın.
    Sevgilerimle.
    Not:Afiyet olsun.Beni de imrendirdin.Canım çay çekti, gidip demleyeyim bari:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili zerrin
      benim buyuk annanem,inanilmaz biriydi
      belki 70 yasina kadar nakis isledi....satti....kiimsesiz kizlara ceyiz yapti o gelirle
      derdimki evi silkelesem:) boncuk,kadife tozu yagar heryere
      makinanin basinda olcmeden ,bicmeden yatak ortusu islerdi
      bitince mum gibi isler cikardi ortaya...hepsi nurlar icinde yatsin,insallah
      sevgiyle opuyorum

      Sil
  3. ayyy cokkk şirinlerrr...adını hatırlayamadıgım bır masalda cıkolata kurabıye evler vardı onları hatırlattı bana:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gulumsettin...tesekkur ediyorum
      astel olusu ,inciler olusu belki..
      sevgiler

      Sil
  4. Çok güzel olmuş hepsi, ama ben en çok incili olanı sevdim, inci neye değse güzellik katıyor, ellerine sağlık Cihan Abla :) Sonraki karelerde de sahiplerini bulmuşlar, kuş evleri insanın içini ısıtıyor ;)
    Sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili esen...cok zarif duruyor inci
      haklisin yerlerini sevdiler:)opuyorum

      Sil
  5. harika olmuşlar ellerinize gönlünüze sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili nefooooooo
      hepimizin gonul isi bunlar
      ruh halimizlede ilgili...galba
      cok mutlu oldum kus evlerime...hayat verirken
      opuyorum

      Sil
  6. Hepsi harikalar, ellerinize ve yüreğinize sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilknurcum,,,cok sagol
      sevgilerimi yolluyorum

      Sil
  7. Çok çok güzeller.Kuş evleride anınızda.Yüreğimi sıcacık yaptınız sevgiler Cihan Hanımcım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili canan hanim..
      anlatabildimmi ? bilemiyorum
      ama cok ozel bir cocukluk anisi ,hakikaten

      Sil
  8. Cihancım Bunlar Pasta gibi olmuşlar ellerine yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili serap hanimcim,,,canim hic gozukmuyosun/.
      sanki tasinicaktin....dogrumu?
      sevgiler

      Sil
    2. Cihancım taşınma işim Mayısa kaldı:((( Kardeşimin eli ciddi biçimde yandı oda yetmezmiş gibi alışveriş merkezindeki yürüyen merdivenden düştü ikizleride var nöbetleşe oraya gidiyoruz.
      sevgilerimi gönderiyorum

      Sil
  9. çok güzel olmuşlar. aksesuarlar çok yakışmış.elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyaz melek o aksesuarlardan cok almistim...
      ama bu kadar kalmislar..iyikide kalmis
      opuyorum

      Sil
  10. Arkadaşlara katılıyorum ilk gördüğümde bende pasta zannetim çok güzel olmuşlar ellerine emeğine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehtapcim...anladim niye pasta:)
      altinda...pasta tabagi icin kullandigimiz kagit varrrrr
      iste ondan...
      saka renginden belki
      opuyorum

      Sil
  11. ellerinize sağlık, yine çok cici, çok şeker şeyler yapmışsınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dedigim gibi sevgili rusyena
      o kadar cok susliyebilir,boyayabilirimki bu kus evlerinden:)
      bayiliyorum....
      sevgiler

      Sil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Nasıl uzur verici olmuş sizin de dediğiniz gibi rüya gibi masal gibi olmuşlar... Hepsini ayrı ayrı çok beğendim ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili sena
      zaten evcilik oynuyorum,,,,,gibi gibi
      kocaman tesekkurler

      Sil
  14. çok şirin olmuş emeğinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  15. Hepsi de olağanüstü güzel. Hele çiçek desenlilere bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim arkadasim....cok tesekkurler
      sevgiler....disarida hava cok soguk
      ama sicacik sevgiler

      Sil
  16. evlerin hepsi birbirinden güzelll çok beğendim. ellerinize sağlık. kuşlrlada güzel durmuş ( :

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. ciy tanesiiiii....kuslarda bayildi bu ise
      sevgilerimi yolluyorum

      Sil
  17. Bir kuş olsam o evlerin birini yuva yapsam demek geldi içimden. harikalar,ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sevindim...boyle dusunmene:)
      defnecim tesekkurler

      Sil
  18. Hepsi birbirinden güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  19. hepsi birbirinden güzel insan bunları seyretmeye doyamaz ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dedim ya oynamak geliyor icimden:)
      evcilik oynar gibi....sevgilerimi yolluyorum

      Sil
  20. önce annenize sonrada siz maşallah cihan hanımcım.bakınca yaş maş kalmıyor el atmak oynamak ne bileyim içine dalmak geçiyor insanın.yok yok bizim bu içimizde var.çok güzeller hatta enfesler.elleriniz dert görmesin.kuşlarla çok yakışmışlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence boyle olmak bizim icimizi cokturmuyor:)dogrumu?
      zaten beniim evimi goren,,,,ana okulu gibi diyor:)))))))
      alanaycim sevgilerimile kuslarimida yolluyorum:)

      Sil
  21. Elleriniz dert görmesin.Nasıl şık olmuşlar.Sizden öğreneceğimiz çok şey var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek....ben kendi aleminde yasiyan....cogu isi kendi dogrularimi kullanarak yapan,,,,kurslara katilamayan biriyim:)
      opuyorum

      Sil
  22. Okadar guzel olmuslarki bakmaya doyamadim..anneniz ile ilgili aninizda ne kadar guzel:) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahce gorunce bir baska oluyorum:)
      dost bahceside bir o kadar manali....
      sevgiler dost bahcesi

      Sil
  23. Hepsi birbirinden güzel olmuş. Ellerinize sağlık, Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili dilek....yorumlariniza cok seviniyorum
      cok tesekkur ediyorum

      Sil
  24. sevgili blok arkadaslarim,dostlarim
    sanki kus evlerinle hepimiz musterek bir oyun oynar gibi hissettim
    kiminiz pasta tadi dedi....kiminiz kuslarla uyumuna dikkat cektiniz....
    benim gecmisime bir merhaba dediniz...
    bana oyle bir his geldi:)))))sanki evcilik oynar gibi gibi
    hepinize cok tesekkur ediyorum
    hayal dunyam seviniyor....sanki
    opuyorum hepinizi

    YanıtlaSil
  25. Ellerinize sağlık çok güzel olmuşlar.

    YanıtlaSil
  26. Ne kadar da cici,nasıl da şirin olmuşlar:)
    Hakikaten rüya gibiler.
    Ellerine,emeğine sağlık canım..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  27. Çok hoş olmuşlar yahu :)

    YanıtlaSil
  28. ay bayıldım öldüm bittimmmm
    tam raflık bunlar çok güzeller
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  29. Çok beğendim ben bunları , ellerinize sağlık
    çok sevimli , özenli ve hoş

    YanıtlaSil
  30. çok şeker olmuşlar ...çok güzeeller gerçekten..dağınıklık dersen bişeyler üretirken o dağınıklığın içinde birgün kendimi kaybedeceğimden korkuyorum

    YanıtlaSil
  31. hepsi birbirinden güzel olmuş...
    mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil