10 Ağustos 2013 Cumartesi

hobby lobby ...

hepinize guzel gunler diliyorum..
gectigimiz paylasimdan sonra dun bir defa daha gitme firsatim oldu:)
daha degisik kareler yakalamaya calistim,bakalim beni ne zaman kara listeye alip resim cekmemi engelliyecekler:)saka ama benden baska eliinde kamerayla dolasanda yok
 butun gelen yorumlar cok guzelde...bu goruntuler icin
sevgili( tintirisin zenbili)serap...soyle demis
seker cuvalina dusmus gibisinnnnn:))))))))
aynisiiiiiii
dolasirken bu goruntuleri onun icin cektim....






evetttttt,simdi dolasmaya basliyalimmi?
ben sustum:)






 hangisine bakicagimi sasirdim:)bir kac tane aldim...ama hepsinde aklim kaldi



sustum dedim ama..uzun bir zamandir minyaturleri calisan arkadaslari gorunce
icim hadi basla diyor:)


 en ufak detay dusunulmus...muhakkak bu isle ugrasanlar bunlari biliyordur
ama benim ilgimi cok cekti



hele bu  raftakilerrrr...
sevgili meral sanat evinin bol bol kulaklarini cinlattim
ipte asili olanlar cok kucuk vede cok sirinler
cok degisik kus evleri yoktu...ben bu konuda neler hayal etmistim:)
ham ahsap,tarzlari degisik bulurum diye umutlanmistim
daha onumde uzun zaman var...belki:)


 muhurlerrr,,,hangisine bakicagimi sasirdim




aslinda ,,,cok kucukler
gozukmesi icin yakindan cekince boyle gozukuyor

 simdilik bu kadar...asagidada benim hobby lobby:)))))))
bos durmuyorum ....bir seyler yapmaya calisiyorum
cerceveler ariyorum,,,cesitli islerli nasil toparlarim diye dusunuyorum:)

 buda yasminin el isi:)))))))benle beraber birseyler yapmaya calisiyor
gecen gun bikiyorsan birak dedim
bikiyorum,,,ama bikmamam lazim dedi:)
daha yeni 6 yasina basti
ayiptir soylemesi banami cekmisler ne?????
ne gosterirsem yapmaya calisiyor,,,damlaminda eli cok yatkin diyordum
oda iki dakika icinde pecete,yapiskan,firca....birseyler yapistiriyordu
canlarim benim onlar
bu gun telefonda mertimde...iyi bayramlar babaanne dediya......oda daha 2 yasinda
 kusu kfese kondurduk,,,yasmin ismini papatya koydu
sabah aksam yem veriyor:)
 bitmis halini paylasicam insallah....yeni gelicek bebisimizeeee


 kuslar yuvalarina kondular:)))
aklim hep carpi isinde,,,ama vakit yetmiyor


 sicaktan vede nemden bahce konusunda daha ne yapabilirim bilemiyorum
minik dometezleri sincaplar yemeden ben topladim:))))))


 yasminle kap kek yapmaya calistik:))fenada olmadi
 gulumsemek icin cok seye luzum yok sanirim....
yasminin bize hazirladigi surpiriz kahvalti:)))))))))))
diyorum ya icinden geliyor.....
herkezin tabaginin yaninda bir sevimli hayvancik....ama annesi ile cocugu
babasi ile oglusu...oyle dusunmus



en son karede kendi tabagi:))))))
iste bu paylasimda boyle bir hikaye....
hepinize sevgilerimi yolluyorum

33 yorum:

  1. ilk yorumu ben yazmak istedim
    hani baslangicta sevenlerim,,,,sevdiklerim yazisi var ya...
    icime dert oldu,belirtmek istedim
    o lafin gelisi...orada bir espiri olsun diye yazilmistir
    benim herkezi sevdigimi...saydigimi,,,ziyaret ettigimi ....
    sizlerinde beni sevdiginizi zaten biliyorsunuzz
    genede paylasmak istedim...
    sevgiler hepinizeeee

    YanıtlaSil
  2. süper ya cennete düşmüş gibi hisseder insan kendini :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Cihan Hanım,hobi markete bayıldım,imrendim doğrusu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fundacim
      keske imkanim olsada hepinize bir seyler getirebilsem

      Sil
  4. Çook güzel bir sofra olmuş çok zevkli ve iç açıcı.. Siz de benim gibi küçük detaylara önem veriyorsunuz.. Ellerinize sağlık bayıldım.. Hobi mağazası ise mükemmel malesef Konya da böyle bir yer yok henüz..:))
    Selam ve sevgiler..:))

    YanıtlaSil
  5. cihancığım harika resimlerinle ben de mağazayı dolaştım.hele miinyatürlere bayıldım ama çok pahalı.şimdi sen ne güzel malzemelerle gelirsin ve de neler yaparsın.çok öptüm sağlık ve sevgi ile kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seroil hanimcimmmmm
      seni gormek cok guzel
      meral hanimdaki kareleri bulursam,,,,eskileri yad edelim:)
      birseyler aliyorum ama herseyde aklim kalmiyor degil
      sevgilerimi yolluyorum

      Sil
  6. O mağazada olmayı isterdim ,üretkenliğinize diyecek bir şey yok zaten.Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ebrucum...insallah bir gun gelir gezersiniz...butun istiyenlere bu tememnnim
      selamlar sanada gelsin

      Sil
  7. Nasıl bir post bu Allahım.dolu dolu.maşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))))))))
      bebis gelince bakalim ne paylasicam
      bende merak ediyorum....

      Sil
  8. hobi mağazası hobi cenneti gibi,en çok minyatürlerde aklım kaldı.Cihan hanımcım güzel torununuz da size çekmiş besbelli o ne ince düşüncedir öyle tabakların yanındaki minik hayvanlar,hemde çocuklu.Sizin eserlerinizde bir hobi mağazasını dolduracak kadar oldu bence ne dersiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili sabiha,,,,yasminle kucuk atolyemiz diyorduk buradaki odama
      ama simdi yasmin kucuk hobby lobby diye bahsediyor:)
      yorumlariniza tesekkurler...

      Sil
  9. canim hepsi cok guzel,istanbuldami bu magaza, tam adres vere bilirmisin

    YanıtlaSil
  10. sonecimmmmm
    ben amerikaya kizimin yanina geldim..
    ama buna benzer magzalar istanbuldada var ,,,
    sevgilerimi yolluyorum

    YanıtlaSil
  11. Geçmiş bayramınız kutlarım öncelikle Cihan hn
    Gittiğiniz her yeri kendi cennetinize çevirip mutlu yaşamayı bilmek ne güzel Allah daim etsin bu yaşamenerjinizi
    Hobi markete ise söyleyecek söz bulamadım Çok çok harika içindeki herşey insan kendini kaybeder ne alacağını bilemez tabi uygunsa
    Sevgiler burdan taaaaaaaaaa oralara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne guzel bu blog isimleri...
      tesekkuler yorumun icin
      bende sevgilkerimi yolluyorum

      Sil
  12. Cihan anne çok bayıldım hobi markete muhteşem her şey var ben oraya gelsem eve dönecek paramı bile harcar eve yürüyerek gitmeye razı olurdum :) o kadar muhteşem... Resimler için teşekkürler, Amerikada ablam yaşıyor yeğenlerim orada uzakta büyümek aile için çok kötü. her gelip gittiklerinde çok üzülüyoruz. Diyorum dünya geçici şu dünyada hasret yaşamakta ney gelin Türkiye ye İstanbule yerleşin burdada hayat var artık onların yuvası olmuş oralar bırakamıyorlar :( ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esracim..cok dogru soyluyorsun
      ama yapicak hic bir sey yok
      hayat onlarin hayati...ben simdiden ozledim evimi....yuvami
      demekki onlarda buralari yuva bellemisler...
      opuyorum seni

      Sil
  13. O NE GÜZEL BİR YER ÖYLE İNSANIN ÇIKASI GELMEZ. DOMETESLERDE HATİKA BİZ DE DE VAR ONLARDA. GELDİYSEN GÖRMÜŞSÜNDÜR. BYE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. simdi bakicam domatezlerinize...belkide gormusumdur:)

      Sil
  14. Belo momento com lindas sugestões!
    Vou passando por aqui!

    YanıtlaSil
  15. Ben bildim seni Cihan Ablacım, sen de benim gibi oyuncaklı kadınlardansın, bu fotoğrafların ve daha önceki yaptığın herşeyin gösterdiği budur :)
    Harikasın vesselam ve emin ol torunların da mutlaka senden el alacaktır ;)
    Öperim, selamlar...

    YanıtlaSil
  16. Ay Cihaaaan... reyonları gezdim ya... yorum yazacak hal kalmadı bende... ay insan çıldırır onların arasında yaaa, yani benim gibi olanlar... bir maaşım filan yetmez, kredi kartımı diplerim ben orada :)))
    Yasminin ellerine sağlık, ne tatlı bir sofra keyfi olmuştur sizlere :)

    YanıtlaSil
  17. merhaba yeriniz nerede acaba bilgi alablirmiyim fusunozbay@hotmail.com

    YanıtlaSil