8 Nisan 2015 Çarşamba

atolyede gezmege devam:)


yagmurlu, soguk vede karanlik bir sabah!
aklimdan paylasimda bulunmak gecmezken...
gozume eskiden yazdigim bir not gecti..
bir dokunus gibi geldi...icime
soyle yazmisim..hayata baglanmak icin
once beyninizi bosaltin..
gulun,,,guzel islerle ugrasin..
eskiyi,,,kotu gunleri unutun:))))))))affedici olun

 bu yazdiklarimi dusununce..paylasmaliyim dedim
cektigim kareler geldi onume..
sanki masal tadinda geliyor bu yaptigim isler
sevdigim objelerden hic bir zaman bikmiyorum:)


atolyeme yeni bir dolap katildi:)))))minik salonumun bir kosesinde yerini aldi...cok ivirzivirimi topladi...sevdim ben bu camli dolabimi
bakalim icine neleri aldi?
tabak,,,canaklarin disinda beni bu biblolar gulumsetiyor ..
hepiniz biliyorsunuz kuslari cok ama cok seviyorummmm..


 sevimli mumlarim olmassa olmazim..
asagidaki  cam kavonozlarimin...degismesi
mesela kullaniyoruz senelerdir...sonra boyle bir degisimle
tekrar hayatimiza renk veriyorlar...buda bana cok keyif veriyor

 bavullar yaz evindeler...gezinip duruyorlar:)

 kokos kuslarim:))))))))

cok ama cok buyuk bir keyifle isledigim kanavicelerim...
bu sekilde degerlendirdigim icin ...onlarda mutlular:)
bende:))))))









ve islerden bunalinca cay koseme,,,el islerime devam
benden sizlere kucucuk bir tavsiye...kendinize ait minik tek bir koltuk,,,sehpadan olusan
size keyif veren bir koseniz olsun...bir limon sandigini boyayin,,,size ait ozel makasinizi,,,iplerinizi,,,kurdelelerinizi,,,kumaslarinizi
icine yerlestirin...daha bir guzel bakicaksiniz hayata,,,eminim buna
mutluluk insan omrunu uzatirmis...bilmem uzatirmida?
ama daha enerji vericegine..daha bir hayattan tad alicagimiza inaniyorum..
hepinize guzel gunler diliyorum,,birde hava isinsa daha guzel olucak
sevgilerimi yolluyorum...hepinize

51 yorum:

  1. beyaz dolabın çok yakışmış. cihan içtenlikle söylüyorum, her yaptığını alıp tek tek sevesim var. nasıl da güzeller. ellerine, yüreğine, gözlerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili moonnnn...gozler cok muhim!yarin goz doktoruna gidiyorum..
      insallah kotu birsey soylemez...meraktayim
      dolabi bende cok sevdim,,,cizsem anca bu kadar gonlume sinerdi..boyasida
      hafif eskitmeside var:)sevgiler

      Sil
  2. Elinize sağlık güzel olmuş hepsi . Yorumlarınızı gülümseyerek sevgiyle okudum 😊 Sevgiyle kalın mutlulukla . 😊👍❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili sukrancim,,,gulumsedinizse ne mutlu bana:)

      Sil
  3. hava ısınmadı belki ama evinizin sıcaklığı içimi ısıttı, kahvenize eşlik etmiş kadar oldum:))

    YanıtlaSil
  4. Cihan cım her şey yine güzel ama ben tığ örgüye bittim süper gözüküyor eline sağlık bloğumda gözlerim arıyor seni nerelerdesin adaşım seni böyle güzellikleri sunarken görünce inan mutlu olyorum sevgilerimi yolladım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ormeni isterim,,,cok keyifli oruluyor..
      bakalim sonuc nasil olucak?cok isterim daha cok paylasmayi,,,ama olmuyor:)
      annem hayattayken..bir kac sene evvel,daha cok ahsapla ilgileniyordum
      ve o kadar cok paylasiyordumki simdi kendime sasiriyorum..
      annemle beraberken ..disari cikamiyordum belki ondandir..
      sevgiler...selamlar

      Sil
  5. hepsi şirin keyiflendim vallaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumlar beni inanilmaz mutlu ediyor:)))))))

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. tulincim,,,sevgilerini aldim..gonlume koydum:)

      Sil
  7. Cihan ablacım ne güzel bir köşe...Bittim resmen...bende istiyorum ama şimdilik benim köşe diye bir şey yok olamazda...bir koltuk da 3 kişi oturuyorum şu an ben...:)) 3 kişilik bir köşe yapsam olurmu ki :)) Bitmek üzere ebruli örgün.bitmiş mi yoksa...yakından görmek isterim kendisini....ne güzellikler yapıyorsun, bakmalara doyamıyorum...Umarım gözlerinde bir numara yoktur...sapasağlamdır.....sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gulizcimmmmm...canim zamaninda bende dort kisi oturdum bir koltukta,,,canim benim..
      istesende sonra sigamiyorsun,,,koltuklara:)
      sen tadini cikar,,,simdilik
      gulizcim,,,yok orgunun yarisi bile bitmedi daha..
      malesef gozlerim iyi degil...kirk sey soylediler...
      herseyi saydi doktor ,,,sordugum sey !!!!!ben is isliyorum bir sakincasi varmi?????????
      gecen senede sormustum...ilgisi yok demislerdi..islerimle
      sari nokta denilen sey annemde vardi,,,simdi sira bizde
      baslangiciymis...oyle dedilerde nedense kirk sey yaptilar...bide birkac senedir goz kurulugu var.ama ona ilac kullanmaktan baska care yok..ikinciside gunde defalarca,,tam benlik:)
      care yok ihmal ettim... yanlis yapmisim
      cokmu yazdim ne?ama sikayet degil icimi doktum:)optum

      Sil
    2. Cihanım çok geçmiş olsun...Annem 8 yıldır sistemik skledorma hastası...Hastalığından dolayı kini diye bir ilaç kullandı..Onun yan etkiside gözleri vuruyormuş...o sarı nokta dediğinden oldu...Hastalığını başından beride kardeşim sürekli göz hastanesinede götürmesine rağmen annecim şuan %10 görüyor...Geçen sene anneme istanbul göz hastanesine götürdük...Oradaki prof. sadece göz için bir vitamin varmış...eğer onu kullansaydınız bu noktaya gelmezdi dedi..o ilacı kullandığından beri kayıp durdu...anneciğim için % 10 çok az ama hiç görememesinden iyidir diye şükrediyoruz işte...Aman ihmal etme ablacığım...Biz yaşadık sen yaşama...Sevgiler

      Sil
    3. bak paylasmakta fayda varmis,,,zaten hep bundan yanayimdir:)saklamak bana gore degil
      annecigine uzuldum ,,,sevgi ve selamlarimi ilet..lutfen
      banada bir vitamin yazdi..sigorta odemiyor dedi,,tamam
      aldik hemen..ama inanmadimdi,,iyiki aydinlattin beni..sevindim
      ise yararsa ne mutlu ..sen ismini biliyormusun?bir arkadasta soyledi,,amerikadan getirticem onu kizima,,insallah
      bakalim neler var onumuzde..genetikmis dikkat et sende
      ayni anda kiz kardesimde muayene olduydu ..ondanda cok yeni baslangic gibi dedi,,genetik dedi...annemdede vardi ya ama bu kadar gundemde degildi!!!
      neyse tesekkurler gulizcim..

      Sil
  8. cihan abla,bi gün atlayıp gelivericem oraya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sevinirim,,,ama havalari bekle:)))))))opuyorum

      Sil
  9. bende havvaya katılırım valla iyi olur:)) ve eminim havam değişecek.aaaa sesleriyle oradan oraya koşturacağım bu masal evinde.hepsi o kadar güzelki!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sevinirim alanaycimda evde kosturmak biraz zor...takilirsin :)
      saka saka sen gel istedigin gibi kos...gul...karistir

      Sil
  10. Hangi birini çok beğendiğimi dile getirsem bilemedim. Bütün herşey çok güzel çok samimi :)

    YanıtlaSil
  11. Unos elementos decorativos preciosos.

    YanıtlaSil
  12. merhaba cihan abla mobilya boyama için marka ismi nedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serpilcim...gecmi kaldim yazmaya
      marsalin su bazlisi en kolayi:)))))))))))))

      Sil
  13. He şey öyle güzel ve sevgi hissettiriyor ki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok sevindim boyle hissetmene..vede hissettirtigime:))))))

      Sil
  14. Baktıkça içim açıldı hepsi çok güzel....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kocaman sevindimmmmmmm...sevgiler oznurcum

      Sil
  15. Nasıl iç açıcı,sıcacık görüntüler.İçten,severek,el emği yapılmış olmalarından kaynaklanıyor.Emeğinize sağlık Cihan Hnaımcım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili feyza,,,,herseyi hakikaten cok severek,,,hissederek yapiyorum:)
      ayni ev islerim gibi...sevgiler

      Sil
  16. Karıştırasım geldi : ) Renkler çok tatlı, çok sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. karistirabilirsin...istedigin gibi
      ama sonra ne olur topla....anca yerlestim:)

      Sil
  17. Yaz evine hoş gelinmiş safa gelinmiş.... güle güle oturulsun... huzurla, sağlıkla, keyifle çaylar içilsin bahçesinde ... beyaz dolaba da, içindekilere de, dışındakilere de bayıldımmmm... seviyorum seni işte, daha ne diyeyim canım benim:) Sema

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. semacim,,,canim
      evet geldim..once sicakti havalar,,,su an cok soguk
      kalorifer bile isitmiyor:)ama onumuz yaz..hep onu dusunuyorum.
      bende hepinizi seviyorum...iyiki varsiniz,iyiki yollarimiz kesismis:)

      Sil
  18. Yine harika kareler bayılıyorum sayfanızda gezinmeye herşey çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meltemcim,,,lince o zasman bir geldim de:)tikla
      cok seviniyorum,,yorumlariniza...

      Sil
  19. cihanı ablacığım.....battaniyene bittim.....bir.....köşen zaten öncelerden beri hastayım iki....hele O beyaz dolapın içindekiler hepsi süper ellerine sağlık..kahvede unutulmamış afiyeti şeker olsun.Yalnız bir ricam var.kendinize çok dikkat edin...yorulmayın dişarı soğuk..bizim buralara kar yağdı..acayip soğuk..kalariförler yanıyor.sabah arabam çalışmadı....kocaman öpüyorum.sevgiyle kalın emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok daha anca yarisina yaklasti...
      incik cincik,,,dolabin icindekiler,,,farketmisindir:)
      evet emelcim,,,cok soguk
      ama onumuzdeki gunler isinicakmis ...kocaman insallahhhhhh
      utanmasa kar buralarada yagicak:)nisan ayini aslinda cok severim
      ama saka gibi...sende kendine dikkat et..opuyorum

      Sil
  20. Yine bloguna geldim bir nebze olsun mutlu oldum Cihan Abla. Herşey herzamanki gibi harika görünüyor, bakmaya doyamiyorum fotoğraflara, özlemişim buraları...
    Ellerine sağlık, öpüyorum kocaman, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim benim,,arada ugra o zaman
      due bende seni ziyaret ediyim,,,bir cayini iciyim:))))))

      Sil
  21. Herşey el işi ne kadar güzel ...Çok sevdim ..Bundan sonra takipçinizim :)))))

    YanıtlaSil
  22. Sevgili Cihan burada zaman darlığı yaşıyorum birazcık boş zaman yakalayınca birşeyler yapmaya çalışıyorum şu an sana uğrayıp köşede yorgunluk kahvemi içip sevgilerimi bırakıp döndüm haberin olsun.

    YanıtlaSil
  23. Ne güzel yazmışsınız. Düşüncelerinize sonuna kadar katılıyorum. İnsan sevdiği şeylerle uğraşınca mutlu oluyor. Mutlu olunca da her şeye daha pozitif bakıyor. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  24. Cihan ablacim. Bir bakayim ne var ne yok dedim. Neler nelervarmis. Hepsi birbirinden guzel. Ama elinde yaptigi gullu battaniyeye bittim. Bizim cimcime icin bir yatak ortusu dusunuyorum. Aklimdaki gibi o battaniye. Lutfen bittince ayrintili paylasirmisin. Cok öpüyorum. Herkese selamlar...

    YanıtlaSil
  25. Herşey çok güzel amaaaaa, beni bitiren her zaman, "pencere önü oturma köşeleridir":)
    Kahve içmeye gelmek istedim şuan :))) Görüşmek dileğiyle...
    fulyapimlezzetler.blogspot.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  26. "Thank you for nice information
    Please visit our website unimuda and uhamka . . . . . . . . . . . . . . . .

    YanıtlaSil