16 Mart 2015 Pazartesi

kanavice ...zerafet demek

 yagmurlu,,puslu,,soguk bir gun
sanki onumuzde uzun bir kis var..daha
icimin yansimasimi ne?
haydi bunlari unutup...gunlerdir neler yapiyormusum bir gezinelimmi?
hala ustumdeki kirginligi atamadim..oksuruk..pesimi birakmiyor
ama ben butun bunlari unutmak icin paylasmaliyim dedim,,yaptiklarimi
ne zamandir sira bekleyen mor cerceveyi..minik minik islemege basladim

son olarak,,yakisak fiyongu secmek istedim:)
kenarina dantel gecirmek geldi icimden..



kirlentler bitmek isin siradalar:)))))))))
dikis bazen zor geliyor...ama yakinda sekle giriceklerine eminim


bu minik celenge bayildim,,islemeden edemedim:)


yeni bir yun isine basladim,,,biraz meydana ciksin
paylasirim yine...bu isi cok sevdim:)


arada receller yapmadan edemedim..
yaza torunlarima kahvaltida tadtirmak icin kenara konuldular:))))))

miinik minik kurabiyeler,,,cay yanina


ve dunden en son en guzel kare
damla geldi,,,canisi babaannesinin...
cig bogrek yaptik beraber,,,bu kadarmi guzel eline yakisir
daha ucuncu sinifa gidiyor,,,allah o gunleri gostersin..insallah
ama cok marifetli olucak,,,eminim
hepinize taddirmak isterdim...elinin tadini torunumun..
hepinize sevgiler,,,selamlar

35 yorum:

  1. hepsi el emeği hepsi çok güzel, elinize sağlık, torununuza da sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehtapcim sana ugradim:)
      ne varsa tattim ...pirasa corbana bayildim.
      bendende sevgiler...

      Sil
  2. cihan abla,bu kadar marifet ve hızlı üretim nasıl oluyor da oluyor,maşallah sana,maşallah
    o damla tatlısının da ellerinden öpüyorum:)
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. havvacim,,,benden bu ara pek uretim cikmiyor zannediyordum..
      keyfim yok,,,ustumde tatsiz bir durum var..
      uzuntulermi yordu,,,havami...bende anlamadim!!!
      ama sen iyi goruyorsan..baska:)
      bende seni opuyorum..

      Sil
  3. Hepsi harika yine. Hangisine bakacağımı şaşırdım. Maşallah torununuza. Seviyorsa büyüdüğünde çok güzel lezzetler çıkartacaktır ortaya. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz damladan uzak yasiyoruz,,15 gunde bir goruyoruz.
      onun icin doyamiyoruz ona.
      ama seviyor ve elleine cok yakisiyor...bunu hissediyorum
      bendende sevgiler,,

      Sil
  4. Şaka gibisin valla " cihanım..Maşallah diyeyim de nazar etmeyeyim...Hangi ara işliyorsun bu güzellikleri .Hele örgü ebruli ebruli bide bunlar yetmezmiş gibi portakal reçeli, kurabiyeler,...Ellerine sağlık....o çiğ börek yapan prenses de ayrı tatlı.becerikli becerikli maşallah onada... ee normaldir babaannesi kim...Boşuna dememiş atalarımız...armut dibine düşer diye...Sevgiler size.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gulizcim,,,havvacimada yazdim.
      sanki bu aralar tadsizliklar var ustumde..
      kendimi cok iyi hissetmiyorum,,demek bunu hissettirmiyorumki:))))))'
      havalar acsin duzelicem insallah...armudumu cok seviyorum..

      Sil
  5. Asıl birkaç yıl sonra Damla'nın elinden o kurabiyeleri, börekleri yemek sizi nasıl da mutlu edecektir.
    Siz o güzel işlemeleri onun eşliğinde yapacaksınız eminim. Yıllar öylesine hızlı geçiyor ki...
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili makbule...
      insallah o gunleri goruruz...eskiden hayal bile edemediklerim simdilerde yasaniyor:)
      evet yillar su gibi akiyor,,,avuclarimizin arasindan...

      Sil
  6. Unos trabajos muy bonitos. Es estupendo poder hacer cosas con los nietos. Debes estar muy orgullosa de ella.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. isabellll...bahar geliyor...cicekler acmaga calisiyor
      ama senin yilbasi cicegin hep acik:)

      Sil
  7. Ahh torunlar ne kıymetlidir bilirim. Biz de babannemle çiğ börek yapardık. O açarken bana da verirdi bir hamur ama ben oyalanırdım sanırım kendim yapabilir miydim hatırlamıyorum. Ama o çiğböreklerin ve bir çırpıda yapıverdiği ayranın tadını hiç unutamıyorum. Bu anlar da torununuz için çok kıymetlidir inanın, ne mutlu sizlere. El işlerini harika:) Tığ ile renkli yünlerden çarpı işi gibi motif yapma fikri çok hoşuma gidiyor ama deneyemedim henüz. Her zaman işteyken akşam gidince bunu bunu yapacağım diyorum ama yorgunluğuma yenik düşüp kalıyorum. Bir de sağ olsun kediciğim yünleri ortaya çıkartınca rahat vermiyor, karıştırmasa bile dikilip saatlerce seyrediyor gülmekten bir şey yapamıyorum:) Bu kediler çok komikler gerçekten.
    Kocaman sevgiler güzel günler dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tugbacim,,,unutulmuyor dimi?
      insallah damlada onundeki guzel yillarda bunlari hatirlar..mutlu olur
      tig ile bu orguyu muhakkak denemelisin...cok keyifli
      kedicikten nasil kacirirsin yunleri bilemem:)))))))))

      Sil
  8. İşlemelerinin her biri ayrı güzel, ayrı zarif, bayıldım yine Cihan Abla, ellerine sağlık :) O kasnağın yanındaki fisto da nasıl güzel durmuş :)
    Yastıklarının son halini ve o yün işlemeni de merakle bekliyorum :)
    Damla'nın minik ellerine saığlık, keyifli zamanlarınız bol olsun hep böyle :)
    Öperim çok çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hakikaten dantel cok yakisti,,,cok belli olmasada
      kanavice cok zaman aliyor ama cok seviyorum,,,islemesini
      esencanim sende kimbilir ne guzel seyler yapiyorsundur?
      cocuklarinla cok isler paylastigini biliyorum,,,,sevgiler

      Sil
  9. işleyenin zarafeti yansırmış, bide öyle derler :))) torunla mutfakta olmak bambaşka bir keyif olmalı ...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insallah bu guzelligi sende bir gun yasarsin..
      yaslanmanin en guzel odulu torunlar...galba:))))))))))

      Sil
  10. Herbir kare ayrı bir güzellik sergiliyor eline emeğine sağlık.
    Damla babaanneyi ziyarete gelmiş negüzel işler yapıyor çok hoşuma gitti. Maşallah saçları ne güzel çok öptüm Damla'yı ve sni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gezgin kovam...damla cok kucukken anne ve baba ayrildilar
      damlanin gonlumde yeri cok bambaskadir,,
      o cok kucukken savasti bu zorluklarla,,,halada bitmedi
      bende seni opuyorum..sevgiler

      Sil
  11. ah o minik çelenklere bir de o kurabiye yapan minik ellere bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emelcim cok tesekkur ediyorum..o minik elleri senin icinde opucem...

      Sil
  12. ah hangi birine bakacağımı şaşırdım. el işi, mutfak işi, bir de minik kişi:))) yaşam var bu postta, renk var, can var. ellerinize, güzel gönlünüze sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne guzel bir yorum,,,can geldi icime:)
      dusuk olan icimdeki hayata bagliliga,,,kan geldi
      tesekkurler,,,sevgiler

      Sil
  13. Yok artık diyerek baktım bu yayına, nasıl güzeller. Harikasın. Ben de bir şeyler yapmaya çalışacağım ama hiç denemişliğim yok bakalım, azim mi kazanacak beceriksizlik mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. muhakkak denemelisin:)))))))))
      emin ol sonucta iyiki diyeceksin...
      bir basla sonu gelir:)

      Sil
  14. Cihan cım nasılsın düzeldinmi biraz . torunun pek şeker maşallah allah bağışlasın bence onlar üzerimizdeki stresi alıyorlar kanaviçe çelengi çok beğendim biraz toparlıyayım bende yapıcam havalardanmı bilmem dinlenirim diye yatıp sabah resmen yorgun kalkıyorum inşallah düzelirim sevgilerimi yolladım sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkezin sikayeti bu siralar..yorgunluk
      aman kendine dikkat et
      ben bir kac gundur biraz daha iyiyim...
      kendine dikkat et,,,opuyorum saglikli gunlerin olsun,,,insallah

      Sil
  15. ablacım çok geçmiş olsun.yien muhteşem işler yapmışsın.
    tülinin bloğundaki yorumun üzerine hemen geldim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canimsin alanaycim,,
      seni gorunce buralarda cok mutlu oluyorum
      islere devam,,,her daaim:)

      Sil
  16. cihancım her şey yolundamı, sanki bi sıkıntı var gibi .....yanılıyorumdur inşallah..kaneviçeler çok güzel ama o son kare yokmu dünya tatlısı,maşallah..kendine dikkat et arkadaşım ,,,öpüyorum,,gürşen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili gursen,,,iyiyim daha iyi olma yolundayim
      yaz evine gecince dahada guzel olucak,,,havalari bekliyorum
      zaman herseyin ilaci...opuyorum seni

      Sil
  17. cihan hanım merhaba ellerinize sağlık çok güzel şeyler üretiyorsunuz.tığ işi çarpı işine sizin sayenizde bende merak saldım.çok örmek istiyorum.fakat size sormak istediklerim var.renk geçişlerini nasıl yapıyorsunuz.ana rengin ipini nasıl yürütüyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selincim,,,cok zefk alicaksin ,,,harika biris cikiyor soonunda
      ilk ormege basladigimda yurutmege ,,,kopartmamaya calistim ipi
      ama cok zor ,,,hepsi birbirine karisiyor,,,arapsacina donuyor,,,ne kadar dikkat edersem,,,genede gerginlik olusuyordu,,,bende ipi kesiyorum iki ipi birbirine dugumluyorum,,,cok hos degil ama
      yapicak bir sey yok:))))))))ziyan olur diye dusunme ,,,sokmege kiyamayiz nasilsa
      baska sormak istersen basimla beraber...sevgiler

      Sil
  18. çok teşekkür ederim cihan hanım.iplerimi aldım bugün allah nasip ederse başlayacağım

    YanıtlaSil