18 Aralık 2014 Perşembe

minik dokunuslar:)



bazen kucucuk bir dusunce gelir aklimiza..
sonra ...taaaa gerilere doneriz
guzel seylerden daha cok ,,yasanmisliklar
iste bu el islerimiz varya..iyiki varlar


nasil bir is yapsamda,,,gunumu guzel gecirsem diye dusunurken
aklima ne zamandir yapmayi planladigim ...
kanavice kitapciklarim geldi,,,ve basladim arastirmaya!!!!
cok seker oldular...
cam kavanoz kapaklari ...
renklendiler...sevindiler .....ve ben sonunda inanilmaz kendimi iyi hisseettim

biraz kirginligim var...vucutca biraz usutmusum ..
dinlenmeye calisirken,,,neseli bir seyler yapiyim  dedim
cabuk bitsin istedim...masamin ustunu donattim
cayim,,krakerlerim,,,molinelerim,,,kitapciklarim
ohhhh ...nefis iki gun gecirdim
onlarla basbasa,,,ozlemisim:)onlarda beni ozlemis
kuslarim,,,ciceklerim,,,baliklarim
birde bu gun cankusum geldi,,,,sohpet...cay derken birde baktim uc kapakta bitmis




gece gece karelerken,,isigin azizligine ugrasamda
sabahi bekliyemedim...paylastim
once mutfaga yakisir dedim...sonra kiyamadim
dugmelerimi,,,aksesuarlarimi  kavonozlarima doldururum dedim....







aldim ,,,geldim hobi odama..
siraladim raflarima...
cokta yakisti...diger sirin ..miniklerin yanina



 bunuda yeni aldim,,,kendimi simartmak adina:)
nasil ?sanki benim icin ozel yapilmis....

evetttttt,,bu gecede boylece bittimi ne?
ama menekselerimi paylasmassam bana kuserler...
kimse duymasin ama,,,tarimdan kucucuk bir posette toz vitamin aldim.
nasil cosuyorlar sormayin...
bilemem belkide sevgim costuruyordur onlari:)
hepinize huzurlu bir gece olsun...mutlu...saglikli
sevgiler,,,kucak dolusu:)

43 yorum:

  1. Çok güzel olmuşlar ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Yine yine yeniden çok güzeller, çok güzel olmuşlar ellerine sağlık,,
    kaç kaç kez dönüp bakıyorum her seferinde, nasıl yapmışsın diye..bir gün bende yapacağım bunlardan bir gün mutlaka :)) Annem çiçek her insanın elinde açmaz, insanına göre açar der, var demekki bir bildiği:) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ismin sana cok yakisiyor gulizcim:)
      sen hep gul...
      ciceklerimde beni seviyor eminim.....
      bende hepinizi!!!!!!!!!!!!!

      Sil
  3. ¡Qué idea mas bonita! Me encanta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. isabelllll,dur sana bi cabuk geliyim ,,bakalim neler yapmisin?

      Sil
  4. Minik minik ne kadar şirin bir o kadar da dekoratif :) Cihan abla bence sen hiç bos durmuyosun :) Bence de sevgi costuruyor cicegini :) İyi gunler diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslinda gece gece guzel cikmadi kareler..
      bazi objeler oldugundan hos gozukuyor,,,bu hepimiz icin gecerli
      ama bazilarinida karelere getirmekte zorlaniyosun!!!!
      neyse cok cici oldular,,,bos durma konusu ,,,bazen yaziyorum ya calisiyor gibiyim:)
      boyle yasamayi seviyorum,,,bos durmak bana gore degil
      oldum olasi boyleyim...dort cocugum varkende...alti kisilik bir aileykende
      simdi yalnizkende...dolu dolu yasamayi seviyorum:)optummmm

      Sil
  5. cihan abla günaydın
    ne şahane olmuş kavanoz kapakları,acaba dantelle arasına bişey koydun mu pofuduk dursunlar diye?bir de öyle yuvarlak dantel mi yoksa sen mi şekil verdin?
    teşekkürler,öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanada gunaydin havvacim....
      isledigim kumasin altina kapak kadar elyaf koydum...ama onu minik minik tutturdum.
      oyulgama deriz...diktim oyle,.,dantel cok eskiden kalma bi organze dantel ,,yok yuvarlak degil
      uzun kestim,,buzdum...bende seni opuyorum

      Sil
  6. günümüzü neşelendiriyor huzur veriyorsun postlarınla
    ekrandan görünce böyle oluyoruz birde yakından görsek ne olur acaba:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok mutlu oluyorum,,,boyle guzel yorumlariniza:)
      fikir olur belki sizlere...degisik isler cikar ortaya
      hosca kalin..

      Sil
  7. Bende bayıldım süper olmuş, emeğinize, ellerinize sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. cihan ablacığım.... gerçekten çok çok güzel olmuşlar bayıldım. ne güzel şeyler yapıyorsun bence elinizde var bir keramet böyle güzel oluyor.çiçeklerde ondan Çoşuyorlar kalp'in güzel, enerjin güzel size kucak dolusu sevgilerimi, gönderiyorum.sağlıkla kalın emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili emelcim,,,simdi yeni bir ise baslicam,,,
      bakalim nasil bir sey cikicak ortaya?
      sirin ama kisa surucek baska bir is:)
      gorusmek uzere,,,iyi geceler

      Sil
  9. çok tatlı olmuşlar, bu fikre bayıldım, ellerine sağlık:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok kisa zamanda cikan isler...hemde insani cok rahatlatiyor
      sevgiler,,,

      Sil
  10. Ne güzel olmuslar el emegi hepsi ellerinize saglik :)

    YanıtlaSil
  11. Bayıldım çok şirin olmuşlar elinize sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. uyelik olmus:)resimde var...
    tesekkur ediyorum,,,beyaz sardunya
    yunlerin arasinda bazen cok hos geliyor bu isler..
    devam ediyorum:)

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. hepsi birbirinden güzel işlerinizi uzun zamandır beğeni ile bakıyorum ellerinize sağlık insana doping etkisi yapıyor bu güzellikleri esirgemediğiniz için teşekkürler eviminguncesi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. Allahım! Bu kadar mı zevkli olunur! İçi açılıyordur misafilerinizin evinizde.Maşallah size..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ediyorum...sevgilerimi gonderiyorum...

      Sil
  17. cihancığım önce sayfama gelip hasret kalmakla ilgili duygularını içtenlikle paylaştığın için çok teşekkür ederim, yorum yazmasamda sayfana hergün baktım, minik bebişe mutlu bir ömür diliyorum, kavanoz kapaklarına, battaniyene kısacası elinin değip güzelleştirdiği herşeyi çok sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Moon....hayat bu iste hep bir yerlerde bulusuyoruz.

      Sil
  18. Ellerinize sağlık.Sizi tanımak istiyor insan.Pozitif mutlu ışık saçıyorsunuz adeta.Sevgiler gönülden..

    YanıtlaSil
  19. ellerinize sağlık çok güzel olmuş rica etsem etamininizin markasını paylaşabilirmisiniz günleriniz aylarınız yıllarınız çok mutlu huzurlu geçsin inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili hulya,,,ancak yazabiliyorum.
      evimdeyim:)
      iki cins var ,benim kullandigim etamin kumasi,,,biri digerinin yarisi fiyatinda daha bir naylon karisik sanki..bu kapaklara isledigi bu uygun fiyatlisi
      beyazi,,kirik beyazi,,daha bir bej gibi renkleride var..
      digeri dmc,,ninki,,cok iyi isleyen bloglar bunu kullaniyor,,
      islemesi biraz daha zor,,,sanada mutlu seneler..olsun

      Sil
  20. Yeni yılın sağlık, neşe, huzur, bolluk, bereket getirmesi dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kocaman tesekkurler ediyorum...
      dilekler hepimize gitsin:)opuyorum

      Sil
  21. Emeğine sağlık Cihan Teyzecim... Sevgiler :) Merve Kavçakar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canimsin,,,ozlemisim sizleri
      guzel seneler diliyorum,,,opuyorum

      Sil
  22. Ara ara ses vermeni bekliyor seni öpüyorum:)))))))

    YanıtlaSil