1 Eylül 2014 Pazartesi

kanaviceyi ozlemisim...




 ahsap boyamayi cok seviyorum,,,ama gonlumdeki carpi isi  baska bir keyif
bana huzur veriyor..meydana ciktikca islediklerim icimi huzur kapliyor:))))))

gonul bagim var benim bu islemelerle...
 koyucak yer kalmadi,,ama ben hala isliyorum:)
 belki bir gun torunlar..anlarlar benim bunlari niye isledigimi..
 cerceveler ne zamandir duruyordu.
ilkini bitirince paylasmak istedim..her zamanki gibi dayaanamadim:)
begenilerinize sunuyorum ilkini...



 yani basimda yunlerim:)arada uzulmesinler diye ..aliyorum tigimi..yunlerimi...


mutfagimdaki cok eskiden kalan bambu raflar....
acik olmalarini cok seviyorum,,hersey elimin altinda



inanmicaksiniz ama...bicaklari cok ucuza bir marketten aldim
sanki tabaklarim icin yapilmislar...bayildim ben bunlara:)


minik teldolabini sigistirdim:))))))))
bir yerlere...hani asinca karelerim demistim ya
geldi iste ,,,oda mutlu bende mutlu



suanda masamin ustu,,,kanavicelerle dolu..
kitapciklar,,,kukalar,,,molineler
renk renk...cok yakinda diger islediklerim gelicek
bu gece basinizi cok agritmiyim dedim....
kaciyorum islerimin yanina...hepinize guzelliklerle dolu bir gece diliyorum...sevgiyle kalin

62 yorum:

  1. Sevgili Cihan, aklımın bir kenarında hep var olan ve ara sıra sığındığım hayal evimi süslüyorsun:) Farkında olmadan. Ellerine, gönlüne, zevkine sağlık. Sevgiler arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu nasil guzel...ozel bir yorum boyle
      tesekkurler ediyorum///

      Sil
  2. sevgili cihan merhaba uzak kaldım ama çok özledim , hele senin ellerinden çıkan o güzellikleri ne çok özledim görmeyi sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ya cihan ablam bu kadar süsü eşyayı nasıl bir arada bu kadar güzel tutuyorsunuz, hayranlıkla izliyorum. ben iki bir şey yapsam üçüncüsünü kaldırıyorum. sizin nasıl bir yerleştirme düzeniniz varsa hepsi bir arada ve harika görünüyor. ellerinize, emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunu soyliyenler o kadar cokki
      once nasil toz aliyorsun?sonrada nasil birarada byu kadar uyumlu duruyor:)))))))))

      Sil
  4. pes cihan abla,
    sendeki bu nizam intizam pes valla
    hayranım çok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. havvacim,,,genc olmaktan geciyor bu soylediklerin:))))))))))

      Sil
  5. Bu çarpı işine bayıldım hele o düğme nasıl güzel yerini bulmuş öyle! Yaptıklarınızı düzen intizam içinde birarada bulundurmak ise ayrı bi meziyet bence ellerinize gönlünüze sağlık! Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orada tek dugme yok:)))))sag koseye bakarsan...

      Sil
  6. Kaneviçe, raflar, tabaklar her biri birbirinden güzel. Harika bi zevkiniz var :)

    YanıtlaSil
  7. Cihan Ablacim, bir önceki postunda da yazmıştım ama bazen sana yazdıklarım daha sonra donup baktigimda yok oluyor anlamadım gitti:((
    Neyse...
    Kanevicelerini ben de özlemişim, sana bakıp doyuyorum kaneviceye:)) Tigla orduklerin var ya onlarin renklerine bayıldım, tel dolabina daha once de söylemiştim bayıldım ayilamadim:D
    Sevgiyle kal yüreği güzel, sohbeti güzel kadın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzuldum yazdiklarin nereye giderki:(
      daha cok sohpet istiyorum aama biktiricam diye korkuyorum:)

      Sil
  8. Cihanım ta yazın başında kendime bir çarpı işi almıştım..Bu saat oldu daha elime ancak 1-2 alabildim..Kışın bitecek inşallah:)))..Sen şaka gibi her bir güzellik bitiriyorsun..Her zamanki gibi süpersin canım..Biliyormusun insan senin evinde hiç yaşlanmaz..Her yer cıvıl cıvıl..Tel dolabın yerine de çok yakışmış..O bıçakları bende çok beğendim, çok yakışmış tabaklara..Mutlu kal canımcım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cihanim diyosun ya bitiriyposun beni
      hepinizi cok seviyorum,,,kirk senedir taniyor gibiyim,,hepinizi

      Sil
  9. Tüm fotoğraflar birbirinden güzel Cihan hanım:) Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler ,,,sevgiler
      kolayliklar yaptiginiz islerde:)

      Sil
  10. Maşallah gerçekten, hepsi ne kadar uyumlu bunların! :) Tel dolap, bambu raf harika inan!
    Zaten şaşıyorum, bir postunda on tane şey yapıyor-boyuyorsun. Becerikli kadınsınız vesselam. Ellerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yorumlar geldikce,,yalniz olmadigimi hissediyorum..
      hepinize sevgiler...

      Sil
  11. ya ne guzel insanlarsiniz siz:)))))))

    YanıtlaSil
  12. cihan abla tek kelimeyle harikasın insan bi tanemi çirkin bişey yapmaz maşallah diyeyimde nazar deymesin... birde lütfen daha sık post ekle sabırsızlıkla bekliyorum abla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok seviniyorum,,izlediginize,,paylastiginiza
      ve samimi olarak yazdiginiza...

      Sil
  13. Cihan ablacım özlemişim seni... Babam kalp kapağından ameliyat oldu, uzun süredir bloğuna bakamıyorum, yine içime huzur, neşe, hayat veren muhteşem görsellerinle başbaşayım, ellerine yüreğine sağlık, Sevgiler Sema :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. semacim,,gecmisler olsun
      bendende kocaman sevgiler:)

      Sil
  14. O açık rafın içindekilere bayıldım, nasıl zarif herşey :)
    Bıçaktan bizde de var, güllü, çok romantik :)
    Bir de merak ettim o raftaki asılı süstekiler de mi kanaviçeyle yapılmış, hani şu kalpli olan?
    Çok zevkli yaptıkların, paylaştıkların, hep söylüyorum ya, evin masal evi gibi :) Huzur ve keyifle, upuzun olsun ömrün ;) Ve emin ol torunların senden hatıra herşeyin kıymetini bilecekler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esencanim,,,ben o kanavice demetini...kalpleri yayinlamistim...
      winnim bitiyor,,uzun yazamiyorum:))))))))

      Sil
  15. Blogunuzun adına ek gerekiyor kesinlikle, "Cihan'ın Bahçesi ve Masal Evi " olarak, diğer arkadaşlarda değinmiş, ayrı ayrı şeyler aynı ton ve iç içelikte nasıl güzel bütünleşiyor, şaşılası. Ellerinize, yüreğinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkurler ediyorum,,guzel yorumlariniz icin:)))))))

      Sil
  16. cihan hanımcığım...hepsi bir harika ellerine yüreğine sağlık...yün örgülerin rengine bayıldım.bitince çok zarif olacaklar yünler acaba nedir.merserize mi ..yoksa bebe yünlerinden mi,çünkü çok güzel yumuşak,pofitik görünüyor.aslında ören becerikli biliyorum. (marka ) olarak yazabilirmisiniz.tertemiz düzenine,tabaklara,bıçaklar hepsine bayıldım.hiç bir zaman yanlız değilsiniz.maşşallah hayat dolususunuz hiç eksilmesin,yaşama sevincin artsın..amin amin amin.sevgiyle kalın hoşçakalın emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emelcim,,,alizenin puff diye bir markasi..
      hakikaten cok guzeller
      seni kocaman opuyorum

      Sil
    2. emelcim,,,alize puffy baktim ustune birdaha:))))))))

      Sil
    3. cihan hanımcığım...teşekkürler.

      Sil
  17. paylaştığınız her kareye bayıldım Cihan abla zevkine ise seni keşfettiğimden bile hayranım sen çok yaaaaaaaaşşşşşşşşşaaaaaaaaaaa.sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Etaminlerini özlemişiz Cihan abla . O bıçaklardan ben de aldım çok güzeller gerçekten. O kalpli şerit en beğendiklerimden oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o seridi daha evvel yayinlamistim:)))))))
      aslinda cok emek var ustunde,,,,,

      Sil
  19. yok yok Cihan kardeşim senin elinde sihirli bir değnek var her yaptığın etrafa ışık sacıyor ben o minik motiflerin neye dönüşeceğini merakla bekliyorum bende bi ara onlara takmıştım en sevdiğim motiftir çooook sevgiler......Gürşen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minik motifler keyifle orulecek,,,bitince birlesicek,,,
      battaniyemsi bisey olucak...ayni bir evvelkinin ebatlarinda
      ormesi cok zefklide vakit yetmiyor:)

      Sil
  20. Elleriniiz dert gormesin. Meraklanmayin torunlariniz anlar ilerde.cunku yillar gectikce el emegine verilen deger dahada artiyor. Ben annemin yaptiklarini daha yeni yeni anliyorum hos daha gencim ama;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insallah neslihancim,,insallah
      anlarlarmi,,atarlarmi bilemem:)

      Sil
    2. İcimden geldi sunu soyluyum. Bekarken attigim cok sey oldu temizlik yaparken.hatta cok atmak isteyip atamadigim. Memlekete son gittigimdeyse annemden bir suru sey toplayip getirdim (geri donusum icin)bi zamanlar cope atmak istedigim seyleri. Cumle garip oldu ama sanirim anladiniz;)

      Sil
    3. cumle cok guzel:)))meraketme anladim neslihancim:))

      Sil
  21. Tavuklarının fiyonklarına bı ti yo rum..........

    YanıtlaSil
  22. Ah özlenmez mi ! Çok severim kanaviçeyi.:) Tavuk ve horoz muhteşem! Hepsi övgüye değer. Ellerinize, gönlünüze sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. begonvilli evim,,,tesekkurler
      sevgiler...kolayliklar diliyorum..

      Sil
  23. Ne çok şey var, ne çok detay ve farklı dokunuşlar; hangisine bakacağını şaşırıyor insan gerçekten. Yine de etaminler göz alıyor - çok güzeller.

    En çok, giderek daha fazla insanın etamine ilgi duymasına, etamin ile ilgili daha fazla yayın yapmasına tanık oluyorum ve çok seviniyorum :) Bunun artışında önemli bir katkınız var - hem bu açıdan hem yaptıklarınız çerçevesinde ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili nurdan...cok tesekkur ediyorum dusuncelerin..benimle ilgili yorumun icin
      cok seviyorum islemeyi,,,gerisi yolda:)sevgiler

      Sil
  24. Etamin işi bu yaz tavan yaptı canım :) Gerçekten sıcaklarda ele alınacak en güzel iş değil mi? Senin yaptıkların gerçekten çok cici. Aynı konsepte devam :) :) :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bayiliyorum ...molinelerim,,,sablonlarim..ignedenligim..ve ben:))))))))))opuyorum seni

      Sil
  25. Merhaba,
    bir masal evine benziyor sizin eviniz... İşlemeniz ve çerçeve çok güzel! Ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  26. kaneviçe ,raflar tel dolap, bıçaklar, tabaklar reng ve aheng insanın orada olası geliyor heleki o mutfaktan hiç çıkası gelmez ki insanın.Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fundacim,,,eskiden hic cikmazdim dogru mutfaktan ama seneler gecince evde yalniz kalinca:)))))
      misafirlere ikram etmeyi sevdigim icin mutfaktayim:)))))))))

      Sil
  27. Cihan Hanım ben kanaviçeyi, resim yapmaya benzetiyorum. Sanki boş bir tuvale resim yapıyormuş gibi hissediyorum. İnanılmaz bir keyif kesinlikle. Sizin kanaviçelere zaten bayılıyorum. yine harika bir çalışma çıkmış ortaya. Ellerinize, emeğinize sağlık. Kucak dolusu sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tugcecim,,,cok guzel demisin,,,tablo misali,,,resim yapmak gibi,,,ayni
      opuyorum seni

      Sil
  28. ove the blog, sure .com always be around .. I invite you to meet my little corner too, .compartilhamos the same taste, following .beijos you

    YanıtlaSil