27 Temmuz 2014 Pazar

bayram sekeri alirmiydiniz?

guzel bir sabahtan hepinize kocaman bir  merhaba ....
gunlerdir ugrastigim bu minik evleri bu gun paylasmayi cok istedim:)
yuzlerinizde guzel bir gulumseme ..olmasini
yureklerinizde biraz da olsa hos bir ferahlik..
ve ben bunu gorebilmeyi..ne hos olurdu
gorebilseydim...

 belki tanirsiniz bu minikleri,,,kisa bir zaman once boyamistim
ama hic begenmedim ,icime sinmedi
bu isin en guzel tarafida ..sil yeni bastan...olayi
tekrar aldim ele...beyaza tektek boyadim..tekrar
ve simdi benim tarzim olan evler cikti meydana...
bu sefer oldu dedim...aslinda cok minikler,,siz onlarin buyuk ciktiklarina bakmayin:))))))yakin plan
dusunebiliyormusunuz????bunlari ben sanki burada yokmuslar gibi bavulda uzaklardan tasimistim:))


kuslar taaaa uzaklardan geldi ,,kondu ,evlerin kapilarina:))))

 onlar poz verdiler,,bende bol bol kareledim:)))))
her kareyi sizler icin paylastim...bu sefer oldu dedim..

 bu miinik el arabalarin icine kadar gulleri serpistirdim

 aslinda arka plandaki arabanin tamami bu degil,,,zamanla olusucaklari bende merak ediyorum:))))




aslinda pembe gurup..mavi gurup,,kirmizi  ....ilerde nerelere nese vericeklerse karelemek icin sabirsizlaniyorum..

yukaridan asagiya dogru gecirdikleri evreleri goruntulemeye calistim..uzun surdu
bir yandan iftara gelen misafirlerim...bir yandan cok severek yaptigim bayram temizligim..
onun icin uzun surdu asamalar...
biraz boya biraz ev isi...dinlenme anlarinda:)boya

 asagidaki kare tekrar beyaza burundukleri halleri:)))))

bilmem hatirlayanlar oldumu?ilk boyadigim halleri...yok yok degdi bu kadar tekrar ugrasmama:)))))))
simdiki hallerini daha cok sevdim..
 bu pecete dolabim,,,tanistirayim:)
demeyin hep ayni peceteler ..minik guller diye
yok bakiyorum ,,,bakiyorum
sonra tekrar benim minik gullerime donuyorum..
elimde degil...
asagidaki karede ,,bu isleri yaptigim kosem:)
herkez masanin ustunde yemek yer:))))))))))benim masamda boyle senleniyor..


aaaaa kuslarim konmus baska yerlere ...hemen makiinami aldim...kacirmadim

 bir baktim...dolabin tepesine konmuslar:))))))


 evettttt,,buda benim not defterim...baska turlu olmasini beklemezdiniz,,,degilmi?
bunlarda ne dediginizi duydum:)))ayvaligi ilk aldigimizdaki mutfak penceresi
sonrasimi,,,dogramalar degismis
her yaza baska perde ile ....ayni pencere...


 ayvaliktaki bahcemden minik bir kare..ayniymisim o zamanlarda:)

ve burasida bu sabah paylasim yaparken ...baktigim ciceklerim
asagidaki ortancam..avrupasiymis...bilmem..oyle dedi aldigim cicekci
buyumucek..insallah oldugu yerde cogalacakmis
cicekcinin yalancisiyim:)

bu kim dediginizi duyar gibiyim:))))))))benim 6 yasindaki halimmmmm
ustumdeki kiyafeti annem dikmis,,,yani son zamanimizi birlikte gecirdigimiz,,,buyuk annis...
ustumdeki o civcivli ceketi inanin hatirliyorum,,,cok guzeldi
civcivler tohum isiydi,,ceket,,ucuk griydi..harikaydi
o zamanlardanmis benim bu kus,,tavuk,,civciv,,ordek sevdam:)anladimmmm
bu minik kizin yarin dogum gunuuuuuu..seneler su gibi akip gidiyor
ama bir sey soyliyimmi...herseye ragmen kendimi yasliliga gidiyor gibi hissetmiyorum
geride kalan seneleri artik daha huzurlu..daha bir tadini cikararak gecirmek istiyorum.
icinde oldugumuz yas bizim icin en genc yas..cunki ileriye bakinca:)))
hepinizi cok seviyorum..biliyorsunuz zaten
bir bayram arifesinde naklen yayin buraya kadar:)))))))
gonlumlumuzdekiler...hep iyilik ve guzellik olsun

49 yorum:

  1. ilk yorumu ben yazmak istedim...
    insallah demiyorsunuzdur...ohhh derdi tasasi yokmu hic diye
    madolyonun diger yuzu,,
    dun buyuk oglusumla esimin mezarina gittik..okuduk suladik bir kac cicek ektik
    6 sene biticek cok yakinda..hepsi nurlar icinde yatsin
    bayramdada babam,,annem,,kizimin,,akrabalarimin bulundugu degirmendere mezarligina gidicez..insallah
    onlarsiz bayramlar...hayat buymus
    evet buda madalyanin diger yuzu...sevgiler hepinize

    YanıtlaSil
  2. Cihan hanımcığım ikinci yorumuda benden gelsin istedim:)))) O küçük cihanı çok ama çok sevdim. Tam bayram şekeri gibi. Yine çok güzel şeyler yapmışsın zevkle izledim. Şeker tadında bir bayram geçirmenizi diliyor ve de çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dinlrnmr zamani:)))))
      hemen bakiyim dedim kimler seker almis..
      bende sizlere mutlu bayramlar diliyorum..opuyorum

      Sil
  3. cihan ablam,senin çeyiz sandığın gibi şekerlemelerin
    sana da bayılıyorum üretimini de
    sevgiyle sarılıp bayramını kutluyorum,o fotoğraftaki küçük kızın sevgi dolu kalbini hala taşıdığın için ne muhteremsin
    çok çok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. havvacim,,ne guzel yorum boyle..
      tesekkur ediyorum ,,iyiki varsiniz
      bende seni sevgiyle kucakliyorum...
      esinle birlikte nice bayramlara ,,,insallah

      Sil
  4. Bayıldım ama ben onlara :)
    Her yaza bir değişiklik yakışır ama :)
    Bayramın şimdiden çoook mutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seymacim sanada guzel bayramlar..
      tadini cikar..hayatin..

      Sil
  5. Yaptıklarınızı beğeniyle takip ediyorum Cihan Hanım,kuş evleri çok hoş olmuş.İyi bayramlar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. turkan bektas diye bir arkadasim vardi,,lojmanda
      bana onu hatirlatiyorsun,,,her seni gordugumde:)
      mutlu bayramlar olsun

      Sil
  6. Cihanımm, hepsi çok güzelll, resmen küçük çiftlik kurmuşsun evinde, kuşlar ,kelebekler, kuş evleri:) dönüp dönüp bakıyorum..o kadar güzeller ki..O küçük kızında doğum gününü en içten dileklerimle kutluyorum.. Yaşlanmak yok, yaş almak var..:)) Ne güzel yarın hem doğum günü hem bayram..çifte kutlama..Orda olmak isterdim..:)) Gelelim madalyonun öbür yüzüne hep aynı cihanım, hayatın gerçekleri maalesef ..Yattıkları yer nur olsun..rabbim cennetlerde kavuştursun sevdiklerine sana..Ayrıca şimdiden şeker tadında bayram dilerim..Doğum günü çocuğunun ellerinden, (Bayram nedeniyle :))(yoksa gözlerinden)) çok öpüyorum..Sevgilerimle mutlu kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. guliz ya,,,ben seni yillardir taniyor gibiyim,,inan boyle
      butun guzel dilekler icin kocaman tesekkurler...opuyorum seni
      sanada iyi bayramlar olsun...

      Sil
  7. Cihan'ım doğum günün kutlu olsun.
    Hayat hiç birimiz için kolay değil biliyorsun. Ne mutlu ki bizler kendimize terapi yapabilen mutlu bir azınlığız.
    Civcivli ceketle başlayan maceranın izleyicisi olmaktan ayrıca mutluyum.
    Sevgiler.

    Not; Ben yanlarından henüz döndüm ama yarın sizinkilerin başında dualarını okuduktan sonra başını Bağçeşme tarafına çeviriver ne olur. Mümkün olsaydı eğer, benimkiler sana kocaman bir "aferin" yollarlardı. Kimbilir, belki sen duyarsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili tulincim,,,canim
      dun esim icin bagcesmedeydim
      anlayamadim,,degirmenderedelermi?
      bunu bana yaz ..lutfen
      terapi isi cok dogru,
      beni bilen arkadaslarim,,diyorki
      bu sana allahin bir lutfu..bu kadar icinden gelerek yapman
      seni simdilik kocaman opuyorum ,,canim benim

      Sil
  8. Ayy yerim ben bunların minikliğini.Gerçektentam sizin tarzınız.olmuş bunlar.harikalar.

    YanıtlaSil
  9. Cihan Abla ellerine sağlık ne kadar güzellerrrrr. Hep el becerim olsun istemişimdir ama nafileeeeeeee.
    İyi günlerde kullan bu minik ahşapları.
    Her yaşın ayrı güzelliği varmış. Ve insan kesinlikle hissettiği yaştadır o yüzden senin ruhun hep genç kalsınnnn.
    Kızımla öptükkkk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. el becerin yoksa,,,inanmiyorum
      gulsah dur ssonra yazisalim:) iftar vakti:)

      Sil
    2. Olur müsait zamanında yazışalımmmm :)

      Sil
  10. cihan, her elinin değdiğinde ruhun var, her dokunduğun da güzellik, yeni yaşında , içindeki küçük çocuk büyümeden ömrüne eşlik etsin...mutlu sağlıklı yıllar, iyi bayramlar ve de kocaman sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunlar nasil guzel yorumlar....yuzumde kocaman bir gulumseme
      bayilyorum okurken...cok tesekkur ediyorum
      hepinizi seviyorum:)

      Sil
  11. Cihan hanım, blogunuz aracılığıyla da olsa sizi iyi ki tanımışım. Yolum blogunuza her düştüğünde yaşama sevinciyle doluyorum. Yeni yaşınızda huzur, sağlık ve mutlu diliyorum. İyi bayramlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili gulay hanim,,,bende iyiki sizi,,,sizleri tanimisim
      cok mutluyum bu blogum satesinde
      meral sanat evine binlerce tesekkurler,,,onun sayesinde acmistim blogumu:)
      kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum...

      Sil
  12. Neşeli, zevkli, keyifli, çıtı pıtı paylaşımlarınız amacına ulaşıyor, gülümsetiyor...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok mutluyum bu yorumlariniz icin..
      tesekkurler ediyorum arzucum:)mutlu bayramlar

      Sil
  13. Cihan ablacimmmmmmmm ben boyle guzel bayram sekerlerine hayir diyemem ki ltfen adresi verir misin eger seker yerine kus evi veriyorsan gelmeye niyetlendim:))) gelmisken pecete dolabinda da kaybolmak istiyorum hemde:) herbiseylerin cok ama cok sirin minicik telefon ekranindan bakmama ramen hemde.kelimelerin sozlerin sicacik ne guzel melek kapli bir annesin sen... Keske ilk yorumu okumasaydim dedim ama onemli olan yavrusunu cennete gondermis annenin yasadigi her yeri nefes alicak baktikca mutlu olucak bir hale getirmesi. Nurlar icinde yatsinlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok guldum:)adres belli,,,sapanca
      canim benim,,sicacik yorumun icin sagol
      neden blogunu ihmal ediyorsun ,,oysa cok guzeldi
      opuyorum seni..mutlu kocaman sevgi dolu bayramlar..olsun hepinize

      Sil
  14. Cihancım yaptıklarına bayıldım. Özellikle kuşlar çok şık, çok beğendim.
    Ramazan Bayramın mübarek olsun.
    Şeker tadında nice bayramlar diliyorum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adanaya selamlar:)guzel bir bayram geciriyorsunuzdur insallah
      sevdiklerinizle....
      sevgiler,,,tesekkurler

      Sil
  15. cihan abalacım g mail adresinede yazdım kaç kere gelmedi sanırım:((neyse herzamanki gibi yaptığın herşey harika ellerine sağlık....bu arada ramazan bayramın mübarek olsun vee nice sağlıklı mutlu yaşlara inşallah iyiki doğdun!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deryacim yok gelmedi canim...
      sanada guzel bayramllar olsun:)

      Sil
  16. Cihan hanımcım ben o küçük kız varya ona takıldım,nasıl bi zerafet o öyle annişcikte nasıl özenmiş yavrusuna nurlar içide uyusunlar bütün gidenlerimiz....yeni yaşınız sağlık ve huzurla dolsun ve sizde böyle güzellikler üretip bizi mutlu edin olurmu...iyi bayramlar diliyorum size kocaman sarılıyorum..Gürşen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili gursen....her sey icin tesekkur ediyorum..
      muhabbetinizi seviyorum:)

      Sil
  17. o minik evler senin evine mutluluk getirsin daima ablacığım.fotoğraftaki elbisen şahane.anneciğimde bize hep kendi dikerdi ki hala da dikiyor.ablamınki bana benimki kardeşime...ebediyete uğurladığımız tüm sevdiklerimize Allahtan rahmet diliyorum.nur içinde yatsınlar.
    seninde bayramını canı gönülden kutluyor o maharetli sihirli ellerinden öpüyorum.nice sağlıcakla geçecek mutlu bayramlar diliyorum canım benim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dolunaycim,,,o dikilen,,alinan kiyafetlerin birbirine kalmasi bizleri hala cok mutlu eder
      simdide torunlar arasi:))))))opuyorum seni

      Sil
  18. harikasınız ellerinizin değdiği her şey çok güzel hepsi anlam taşıyor bayramınızı kutlar yeni yaşınızın size sağlık mutluluk getirmesini dilerim içinizdeki çocuk hiç kaybolmasın bakınca huzur bulduğum blogunuzu çok seviyorum sevgiler......:)))

    YanıtlaSil
  19. Hepsi birbirinden güzel,sabrınıza hayranım inanın...

    YanıtlaSil
  20. Nasıl güzel, nasıl zarif bir çocuk, canım Cihan Ablacım o zamandan belliymiş nasıl naif bir insan olacağınız... Doğum gününüz kutlu olsun, nice sağlıklı yıllara, çocuklarınızla, torunlarınızla birlikte... Tekrar, tekrar bakıyorum fotoğraflara, o maharetli, ince zevkli, güzel ellerinizden öpüyorum, Sevgiler Sema:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. semacim,,,tesekkur ediyorum guzel yorumuna..
      kocaman sevgiler:)

      Sil
  21. cihan hanımcığım...doğum gününü kutlarım..sağlıklı uzun ömürler dileğiyle.....ramazandı , bayramdı bitti mezar ziyaret 'i allah kabul etsin. ... günler yıllar akıp gidiyor.bayram şekeri niyetine bir tane kuş evinden aldım. ellerine sağlık hepsi birbirinden güzel olmuş....sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok mutlu oldum,,seker aldigina:))))))
      nice guzel bayramlar hepinize olsun..

      Sil
  22. geçmiş bayramın kutlu olsun :) geciktim biraz özür diliyorum bilgisayar ancak şu anda bana kalabildi :/ bütün kareler birbirinden güzel ama 6 yaşınızdaki halinize bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sedencim,,parmagin geciyor gibi galba:))))
      sana donucem simdi
      20 evlilik yildonumunude kutluyorum..nice senelere

      Sil
  23. Hem geçmiş bayramın hem doğum günün kutlu olsun Cihan Abla :)
    6 yaşına bayıldım, kıyafetin ayrı güzel, sen ayrı :) Annenin ellerine sağlık... Senin resmine bakarken hatırladım eskiden ne çok böyle hayvan aplikeleri yapılırdı kıyafetlere di mi :) Ne güzeldi...
    Kuşevlerin senin sembolün gibi artık, nerde görsem aklıma sen geliyorsun :) Çok ama çokk güzel olmuşlar, ellerine sağlık...
    Öperim çok...
    Bir de bloğuma yazdığın güzel sözlerin için çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili esencan...
      benim babam ,,benim onu en guzel anliyacagi yaslarda hep darda gemiyle uzaklardaydi..
      bu resimler hep onun icin cekilir ,,yollanirdi
      sonra da ben evlendim,,cok erken yasta onu kaybettik
      bu hafta onun olum....yildonumu
      hepsine allahtan ragmet diliyorum..
      iste boyle..
      kus evlerini inanilmaz seviyorum...

      Sil
  24. Cihancığım bayram bitti ama ben ancak gelebildim Uzaklardaydım İnternet için akşam otele dönüşü beklemem gerekiyordu,o zaman da çok yorgun oluyordum. Bu sabah ilk iş bloğuma yazı ve fotoğraf koydum şimdi de sana geldi. Bilmem bayram şekerin kaldı mı,kalmadıysa da ne dert sen şekersin zaten. Öpüyorum o 6 yaşındaki küçük kızı :)))

    YanıtlaSil
  25. Nasil guzel seyler boyle, harikasiniz.
    http://tazenane.blogspot.com

    YanıtlaSil