21 Kasım 2013 Perşembe

hafta sonu eglencesi:)

kirmizi zambaklarrrrr
sapancadaki minik yaz evimin ,en cok sevdigim cicegi
cicegi diyordumki,,,aklima begonvilim geldi
arkadan gullerimmm..olmadi ,hele sakiz ciceklerimmm
ben bunu soylenmemis  kabul ediyorum
cunki hepsini cok seviyorum .
 bu gece uzun bir zamnimi ayirdim...
ne kadar eski dosyalar varsa...elden gecirdim...gecirdim cunki bil,s, isyan ettiiiiiii:)
elinden gelse sil bunlari diye bagiricakta ...garibimin sesi cikmiyor
zaten cogunu bellege almistim,,,bende silerken kalanlari kiyamadiklarimi paylasmak istedim..
belki hatirliyanlariniz olur
iclerinde cok sevdiklerim,,keyifle yaptiklarim...unutamadiklarim varrr

 sirinlige bakarmisiniz?
kursa gitmedigimi anliyormusunuz?cok merak ediyorum:)


tulumlar,,elbiseler hamurla kabartilmisti..vede cok yakismisti
ipe asilan camasirlar yine hamur kabartmanin cok yakistigi baska bir kutu..
 kirilan bir fanus,,baska bir tabakla bulusup...cokta yakismislardi birbirlerine
 en cok sevdigim dekopajlarin basinda gelen laleler
uc boyutlu gibi ..olmustu laleler
 birbirini tamamlayan,,pecete calismasi
eski bir sise,,sekerlik,,,ikinciye sekil degistiren kus kafesi
 kalpten ignedenliklerrr:)))

 cok begenerek aldigim bu oldukca buyuk dolap...malesef istedigim gibi olmadi
buradan donunce tamamen elden gececege benzer...baktikca buna karar verdim bugece:)
eskiden kahverengi olan cercevelerin yenilenmis hali
tabi icindekilerde ona uygun ,,,daha dogrusu bana uygun...kus kafesleri:))))))))))


 yumurtalarin sirinligi,,,
cok neseli bir isti:)


kullanmis oldugum askilar,,simdi cok daha guzellerr

 senelerdir kullanmis oldugum hasir sepetlerrrrrr
usteki pazardan aldigim sogan sepetimdi:)

bir sut sisesi:)kirik ,,kapagi olmayan bir eski demlik...ve senelerdir duran  vazocuk
elden gecmeyen kalmamis...bunlar en fazla 3 senenin icinde yapilan isler



bu sirin onluklerden muhakkak dikmelisiniz..
hem kolay,,hem espirili..hemde sirin
minik minik hediyeler yapabilirsiniz,,,sevdiklerinizeeee,,,sevenlerinizeeeee
hepinizeeee gunaydin diyorum
benim saatim su anda gece 12 yi gosteriyor:)))))orasi baska
gununuz insallah guzel,aydinlik,,en onemlisi saglik icinde gecsinnnn
sevgilerrr.....

23 yorum:

  1. günaydın benim içim açıldı bu sabah , ne güzel bir paylaşım..

    YanıtlaSil
  2. Günaydın. Hepsi birbirinden güzeller yine. Paylaşımlar için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. ohh içim de açıldı gözüm de
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Yaaa bunlar harika olmuşlar...Ellerinize sağlık Askılar ve yumurtalar çok şirin sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Yaptıklarına baktıkça "bir de kursa gitseymiş, ne olurmuş acaba" diyor insan Cihan'ım. Yok ötesi yani.
    Öpüver bebişini gıdısından benim için.

    YanıtlaSil
  6. Åååå så mye flott du lager. :))
    God helg.
    Klem Mette.

    YanıtlaSil
  7. hepsi de birbirinden muhteşem imrendim
    hayırlı cumalar, hayırlı günler.
    sevgiler,

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Cihan; ne desem bilemiyorum. Hepsi birbirinden güzel.Yumurtalar ve ipte asılı bebek giysileri çok hoşuma gitti.Ellerine sağlık.Selamlar.

    YanıtlaSil
  9. Hepsi harika tek kelimeyle bayıldım Cihan hanım..Ne çok şey yapmışsınız her biri ayrı güzel..Ellerinize sağlık.Ayrıca kursa gitseniz daha nasıl belli olurdu bilemiyorum:)
    Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  10. Oi bom dia, passei para desejar um ótimo final de semana e dizer que admiro muito sua arte.

    YanıtlaSil
  11. bayılıyorum size. harikasınız. acemice hamur kabartma çalıştım. sprey vernik kullandımç kuuruduktan sonra bazı yerleri noktalar halinde kabardı. neden olmuş olabilir? kullandığım ürünlerin hepsi kaliteliydi oysa. cevabınız için şimdiden teşekkürler. sizden öğrenecek çok şeyim var. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belgincim...bloguna yaziyim dedim..ama blogunu bulamadim:)
      hep acemice baslanir bu ise...ama sabirla devam et
      bak sonunda gorucen oldugunu
      hic unutamiyorum...ilk hamur kabartma calisicam
      yapilmisini gorudm,,,inceledim
      ben bunu yaparim dedim
      cicek yapardim eskiden,,,,hamuru yogurdum...dekopaji kestim
      arkasina yapistirdim,,,tabi bir cok parcaaaa
      bekliyorum kurusunda yerine yapistiriyim
      hepsi kambur kumbur oldu:))))))))))))kururken
      sonra inceleye,,sora,,internetti karistira
      ogrenmeye calistim
      nasil kabarttin bilmiyorum,,,ama spreye sasirdim
      iyice calkala..belli bir mesafeden vernikle
      ama tafsiyem,,,o kadar guzel anlatan bu isi blog dostlari varki
      onlari bir bir incele...meseloa meral sanat evi
      a dan z ye anlatimlarini bulabilirsin...
      sen gene bana sor:)))))))ben amatorce sana ne istersen anlatiyim
      opuyorum seni...

      Sil
  12. bunlar ne böyle ya.hepsi harikaaaaaaaaaaa :)

    YanıtlaSil
  13. hepinize tek tek tesekkur ediyorum,,,sevgilerimi birakiyorum,,,kapilariniza tek tek
    bebisi gidisindan opuyorummmm
    bunlar benim hayattan zefk alma terapilerim:)))))))

    YanıtlaSil
  14. Yine müthiş bir paylaşım blogunuz içimi açıyor çok güzel şeyler yapıyorsunuz. Yumurtalar harika :)) Ellerinize emeğinize sağlık ..

    YanıtlaSil
  15. Bunlar ne kadar guzel hos seyler boyle hepsine bayildimmm:))emeklerinize saglik..

    YanıtlaSil
  16. Ayy yine bu harika şeyler beni benden aldı :))

    YanıtlaSil
  17. Yumurtalara bayıldım harika duruyorlar... Zaten blogunuza ne zaman gelsem içim açılıyor başka başka diyarlara gidiyorum. Teşekkürler paylaşımlarınız ve güzel dilekleriniz için.

    YanıtlaSil
  18. Vallahi Cihan Hanım, bunlar sanat eseri , ne diyeyim, ellerinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  19. yaptıkların harika görünüyor elinize sağlık,hayal gücünüze sağlık :)

    YanıtlaSil
  20. Maşallah hızınıza yetişmek çok zor. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil