25 Ağustos 2013 Pazar

perdeme kus evleri kondu:))))))

hepinize guzel bir haftabasi olsun..
kumas alirken bu minik kus evleri cok hosuma gitti
her ne kadar kizim anne bunu ne yapicaksin ???desede ben yarim metre kadar aldim
sonrami:))))))
geceleri minik atolyemde islerimi duzenlerken....
cok az kullanilmis,,,krem rengi verilmek icin bekliyen perdelere gozum takildi
kumasi cok hos geldi,ham keten
kendimi utu masasinin basinda  perdeleri utulerken buldum...birden:)))
gerisi gelisiverdi...bende kabahat yok
tek tek kus evlerini kestim...kenarlarina gelisi guzel  puskuller cektim
 perdeyi,,,kis evimin mutfak penceresine gore ayarladim...kestim
 ustteki kare kusevinin kesilmis hali,,,puskullendirdim,,,utuledim 
alttaki kare,,,icine hafifce elyafla doldurdum...kabarmasini sagladim
oldum olasi..aplikeyi cok severim,,,ve yakinlarda hic yapmamistim
sonra minik,minik el de oyulgama yaparak perdeye monte ettimmmm
iyi fikir degilmi?
cok yakin plan cektigim icin dikisler buyuk gozukuyor:)
bence bitmisi hicte fena olmiyacak sanirim
evimin mutfaginda sari hakim,,,bu tonlar tamamlar diye dusunuyorum

 serpil hanimcimin biryandanda paylastigi guzel balerin isli yelegini  okuyorum
tabi olmassa olmaz kahve keyfi esliginde:)
kizim doktoruna gitmisti,daha bu geceleri yaptigim kacamaktan haberi yok
bakalim beyenicekmi?alma dedigi kus evlerini:)




 sonraaami....bu sabah cok guzel,genc bir cifte kahvaltiya davetliydik
harika bir sabah kahvaltisi esliginde sohpet ettik
aslinda konusulan konular  o kadar gercekci,,bir o kadarda beni sasirtan konusmalarki
hayati bu yasta yeniden ogreniyorum diyorum,,,
bunlarin bir kismini paylasmak isterim.unutmadan....
kahvaltidakiler aslinda gencecik doktora ogrencileri
neyse bir baska sefere insallah....
 gittigimiz  yerleri paylasmak hos olur diye dusundum..
ben cok begendim...stelerine guzellik veren bir cok sey var ...basinda evlerin hoslugu
yesilligi bol,,minicik bir gol olusturmuslar...beyaz kocaman kuslar...ordekler gol kiyisinda...
yanlis anlamadigimi umuyorum....her sitenin yaninda boyle guzel bir su goruntusu yapmak sartmis
sitedeki evler golcugun keyfini cikariyor:)
parantez icinde daha talebelerin...yeni yeni hayata atilanlarin oturacagi yerler...burasi
maddi olarak daha hayata yeni baslayanlarin ...belkide
ama bakarmisiniz ....nasil dusunulmus..

ve evimize donduk...onlara tesekkur ederek
bu kareleri cekerken burada paylasicagim aklima gelmeden basmisim ,,,kamerama

hava gunluk guneslikken...aniden bir firtina...hep yaziyorum  bunuuuu
kapkara bulutlar,,,,yagmur....1 saat sonra saki hic birsey olmamis gibi gunessssss...saka gibi
buraninda iklimi bu
neredeyse hergun...ayni yagmur

bilmem anlata biliyormuyum?
arazi cokkk....evler tikistikis degilll
siteler birbirinden cok ayriiii
ayri guzellikte,,,,buyuk yuksek bina hicmi hic yok
birtek orlando merkezde yuksek binalar var
oda cok sayida degillllll
bir sey daha dikkatimi cok cekiyor
insanlarin yuzunde bir mutluluk,,,bir gulumseme
emin olun bu boyle...cok konusmayi seviyorlar,,,cok anlatiyorlar
simdilik bu kadar olsun...basinizi agritmiyim:)
hepinize saglik,,mutluluk dolu bir hafta diliyorum

43 yorum:

  1. ne agrıtması ya,gayet güzel okuyorduk nedense içim huzur doldu sizi okurken ve imrendim.sanırım orda yaşamayı isterdim ve perdeleri merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serpilcim,
      inan perdenin sonunu bende bekliyorum:)
      hersey cok duzenli ,hersey guzelde
      insanin kendi memleketi gibi varmi?
      kokusunu bile ozledim ,,,daha 2 ay olmadi
      toplam 6 ay ..

      Sil
  2. bitmiş halini merak ediyorum perdenin eminim çok güzel olacak ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tugbacim,,,bitsin gene karelerim,,,ama aslinda evime donunce takip perdeyi cekerim insallahh

      Sil
  3. Nasıl güzel huruzlu biryer
    içim gitti
    haftasonu Elysium filmine gittik sinemaya
    dünyaa öyle kötü hale gelmiş kii, zengin kalbur üstü insanlar kendileri için
    inşaa edilen dünyadan kapsülle gidilen yeni bir yaşam alanı inşaa etmişler
    ama nasıl güzel, insanlar hiç yaşlanmıyor
    bu paylaştığınız yerler bana o film kadar erişilmez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hic belli olmazz,bakarsin birgun gelmisin:)
      ciddi soyluyorum,,,insanin neler var onunde ,,kimse bilemez
      seneler evvel buyuk oglum gelmisti...1 sene kaldi ..lisedeyken
      sonra kucuk oglum unuversitedeyken degisim programi ile geldi...gene geri dondu..
      ama bu kucuk kizim 14 sene evvel unuversite okumaya diye geldi
      bidaha donmedi,,,kim soylese inanmazdim..
      iste buda boyle bi hikaye:)

      Sil
  4. iyi ki almışsınız, ne hoş kumaş... aplikeli hali de perdeye çok yakışacak... ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rusyenacim...hakikaten cok guzel,,,herbir kusevini ayri kestim,cikardim...tesekkurler

      Sil
  5. Merhaba, ben google çevirmen kullanıyorum, Türkçe bilmeyen. Blog sayfamda ziyaret için teşekkür ederiz, ben blogunuza takip ediyorum.
    (Www.facebook.com / artecomquiane) bizim Fanpage ziyaret edin
    Biz bir kumaş deposu var, bakın:
    www.quianestore.com

    herkes için yayınlanmıştır, paypal kabul

    teşekkür ederim
    Quiane

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende cok tesekkur ediyorum...
      bakicam yolladiginiz adrese
      sevgilerimi yolluyorum

      Sil
  6. doğru bağlantı aşağıdaki gibidir:

    www.facebook.com/artecomquiane

    :)

    YanıtlaSil
  7. Nereden başlayayım yazmaya ?
    Kuş evli kumaş fevkalade!!! İyi ki almışsın arkadaşım,neler neler yapılır şimdi onunla değil mi?
    Yerleşim yerleri ise insana " bizde niye böylesi yerler yapılmaz ?" dedirtiyor!

    Keyfin bol olsun arkadaşım!
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet anlatabildimmi bilemiyorum
      orta kesimin yasadigi bir site demeye gonlum el vermiyor...du
      ama yazdim simdi
      ama su duzene bak
      bende sevgilerimii yolluyorum...

      Sil
  8. Harika bir iş çıkarmışsınız.ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. cihancığım yine güzel aklını kullanıp harika bir perde yapmışsın.kumaşa da bayıldım.aaa pc nin ekranında benim sayfam diye bir çığlık benden seni çok seviyorum canım arkadaşım.tüm güzellikler senin ve sevdiklerinin olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gordugune cok sevindimmm
      opuyorum seni....kendine iyi bak

      Sil
  10. Perdenin bitmis halini merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insallahh
      dedigim gibi asilinca belli olucak gibi daha cok:)

      Sil
  11. bu postta olduğu gibi, blogunu okumayı seviyorum, kuş evlerini seviyorum, çok cici şeyler yapıyorsun her seferinde, Teşekkürler ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim benimmmmmmm
      o kadar mutlu oluyorumki,,,
      kendimi daha iyi hissediyorum
      sevgiler

      Sil
  12. Kuş evlerine bayılırım ve bir çok yerde kullanırım.Perde olarak dea harika durmuş.Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  13. Ellerinize sağlık.:) Bayıldım perde restorasyonunuza:)) Bu arada fırtınanın görüntüsü çok korkunç ancak arkası güneş diyorsunuz:))Bol güneşli günler diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilguncum,,,firtina dedigin goruntu neredeyse iki gunde bir olan bir olay:))))))))alistim

      Sil
  14. perde harika olmuş seni takibe aldımtatlımbende beklerimsevgiler..

    YanıtlaSil
  15. perdeniz çok güzel olmuş. ellerinize sağlık. gezdiğiniz yerleri keyifle takip ediyorum. amerika gerçekten el sanatları sevenler için harika bir yer. paylaşımlarınız için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hic tahmin bile edemezdim...nasil yasli bayanlar
      bu reyonlarda alisveris ediyorlar
      bizden daha cok el isi yaptiklari kesin:)

      Sil
  16. cihan ablacim beni cok heycanlandirdin valla perdenin sonunu goremedigime cok uzuldum gidip gelip bakarim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen merak etme ...paylasirim ama asil is turkiyryr donunce ,,,mutfak camina asildiginda:))))))

      Sil
  17. Bayıldım bu kuş evlerine.. galiba baykuşlardan sonra yeni bir takıntım olacakk :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en guzel takintiniz bu olsun ebrucum:)))))))

      Sil
  18. O nasıl güzel bir kumaşmış öyle Cihan Abla, çok güzel desenler, kuş evlerini harika yapmışlar, perdenin son halini merakla bekliyorum, eminim dokunduğun herşey gibi bu da harika olacak :)
    Fotoğraflara imrenerek baktım, ne kadar sakin, dingin bir hayat ordaki, o yüzdendir insanların mutluluğu eminim, insanı yoran şeyler gürültü, trafik, kalabalık, burda hepsi mevcut ne yazık ki :( Ne diyelim, darısı bize olmaz ama çocuklarımıza olsun :)
    Teşekkürler ve inan zevkle bakıyorum fotoğraflarına, zevkle okuyorum yazdıklarını...
    Selamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esencim,,,bazen logdaslari bunaltmiyim diyorum...
      ama sonrada dayanamiyip pzylasiyorum
      aslinda o kadar cok anlatacak olay yasiyorumki...
      opuyorum

      Sil
  19. sen varya seeeeennnn sen birtanesin kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi ama senin gibi bir üstad sayesinde artık aklımın en üst köşesinde:)harikasın cihan ablacım ellerine kollarına zihnine fikrine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu bana 10 sene giderrr:))
      nasil guzel bir yorum bu?
      kocaman keyifli bir selam sana gelsin

      Sil
  20. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.
    evrimtorlak.blogspot.com

    YanıtlaSil
  21. Kuş evleri bana seni hatırlatıyor zaten Cihan. Ellerine sağlık. Güzel günlerin tadını çıkar canım. Keyifle..

    YanıtlaSil
  22. tulincim,,gozum hep etrafta dolasiyor..degisik bir sey yakalayabilirmiyim diye:)
    sevgilerimi yolluyorum..

    YanıtlaSil
  23. Kumaşa bayıldım harikaaa...bir de senin ellerin değince sonuç kaçınılmaz...

    YanıtlaSil
  24. Hello Cihan!
    Congratulations for your lovely blog and thank you for your visit.
    And...I love the birds!
    Best regards♥

    YanıtlaSil