14 Mart 2013 Perşembe

ozlemisimmmm..

 herkeze iyi geceler dileyerek baslamak istiyorum..
uzun bir zamandir paylasimda bulunamadim:)
ayagimin tozunla yapmis oldugum objeleri kareledim
daha evvel boyamistim....bu sirin peceteyide en son gunumuzde arkadasim hollandadan getirmis...
kimse duymasin ,herkezin onunden topladim:))))
soz verdi ilk gittiginde yenilerini getirecegine....sagolsun
 vernik falan atmadim daha.....ama yayinlamak icin bir bir cektim resimlerini...


 bu sepetlerin rengi falan kalmamisti
cope atilacak haldeydi:)nasil sevindim ,,,bitince
 bu tasida ne zamandir bekletiyordum...kismet bu guneymis

 o kadar guzelki .....bayildim


 gecetigimiz pazar degirmenderedeki kahvaltimizdaki karelerrrrrrr

insallah uzun uzun yazicam.....bir dahaki sefere
sevgiler hepinize olsun
bir ziyarete gitmem lazimdi...geldim devam ediyorum:)
ilk defa boyle ara verip ....devam ediyorum
paylastigim bu son deniz manzarali kareler...bizim aslinda baba evimizin onundeki guzellik
daha evvel yazdigim gibi,,depremde yikilan evimizin yeriiii
kiymetini bilememisiz....nasil ozluyoruz hepimiz
simdi cay bahceleri yapildi...bizlerde gidip ,kahvaltimizi ediyoruz
eskileri aniyoruz...bazen agliyor bazen guluyoruz..
ucusan martilar hep ayni martilarmis gibi simit atip....iste boyle:((((
tekrar guzel geceler hepinizeee

27 yorum:

  1. Ablacım ellerinize sağlık muhteşem olmuş...

    YanıtlaSil
  2. bayıldım bayıldım harika olmuş ellerinize sağlık denizi görmek iyi geldi:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insallah o sahilde bir gun cay icer simidini yersin:))))))))

      Sil
  3. Cihan abla özledik seni ama çok güzel paylaşımlar eklemişsin ,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk defa bu kadar ara vermek zorunda kaldim:(
      sevgileimi yolluyorum..sevilcim

      Sil
  4. cihancığım yaptıklarına ve de peçetene bayıldım.ellerine sağlıkkkkkkkkkkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serpil hanimcim
      ozlemisim seni...hakikaten pecete super seker
      kocaman sevgiler

      Sil
  5. Sevgili Cihan çok güzel olmuşlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. begendigine cok sevindim...sevgiler bahcemden

      Sil
  6. MERAK ETMEYİN KİMSEYE BİR ŞEY SÖYLEMEYİZ:))SİZİN ELLERİNİZE SAĞLIK...ÇOK ALBENİSİ OLAN ESERLER ÜRETİYORSUNUZ...MARİFETLİ HANIM EFENDİ SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kocaman tesekkurler ediyorum,
      sevgilerimi yolluyorum

      Sil
  7. hepinize cok tesekkur ediyorum..
    guzel yorumlariniz icin....
    carpi isi cok uzun suruyor,hemen meydana cikmiyor malesef
    birde 15 gundur istanbula gitmem lazimdi...yeni dondum evime
    ozlemisim evimi,sizleriiiii
    guzel paylasimlarda bulusmak uzere ..

    YanıtlaSil
  8. O yerde benimde yüzlerce anım var Cihan.
    Depremden önce, sonra...Çocukken denize girdiğimz en yakın yerdi. Lise de bahar gezileri yapardık vapurla SeaSide'a...
    Arka tepelerdeki kiraz bahçelerinde doğum günü kutlaması yapmışlığımız var bütün sınıf.
    Kocaman pastayı valizle götürmüştük :)

    Şimdi hüzünlendiriyor beni bu resimlere bakmak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili tulin
      merak icindeyim,oralari nasil bu kadar iyi biliyorsun?
      paylasirsan sevinirim
      sevgiler

      Sil
    2. Cevap bana bıraktığın yoruma yazıldı Cihan :)

      Sil
  9. Çok hoş olmuş ellerinize sağlık. Ben de sizi bloğuma beklerim.
    http://melikeunverartcraft.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen geliyorum,,,,ziyaretinize
      teseekkurler

      Sil
  10. Ne güzel bir peçete bulmuşsun, hemen de uygulayacak objeler de hazırmış maaşallah.. ellerine zevkine sağlık Cihanım...
    Değirmenderedeydin demeek, haber vereydin ya, geleydim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. banucum,,,,peceteleri topladim:)
      gunumuzdeki masadan:)))))
      degirmenderede...aniden cocuklar ugradi
      kahvaltiya gittik...aksam ustude ver elini istanbul
      canim benim senlende gideriz...opuyorum

      Sil
  11. Peçete gerçekten de çok güzel ve sizin ellerinizde de değerini bulmuş .. Yine ne güzel şeyler yapmışsınız Cihan Hanım , ellerinize sağlık
    Benimd eelimde böyle birkaç eski sepet var ... sepetleri akrilikle mi boyadınız acaba ?

    YanıtlaSil
  12. neslihancim merhabalarrrr
    daha evvelki paylasmalarimda evde ne varsa biktigim:)))boyamistim
    artik pek bir sey kalmadi...
    buna yazlikta dahil:)))))
    evet su bazli yagli boya ile boyuyorum
    marsalinkini tercih ediyorum cogunlukla...
    cope atililasi olanlar bile hayat buluyor tekrar:)
    hatta eskisinden dahada hosuma gidiyorlar
    opuyorummmmm

    YanıtlaSil
  13. Sepetlere bayıldım :)Emeğine sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekurler..
      paylastiginiz mekanlar cok guzel
      afiyet olsun:)

      Sil
  14. Gerçekten peçete çok güzelmiş Cihan Hanımcım birde sizin eliniz değince tabii ki muhteşem olmuşlar,sevgilerimizle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili tumay
      cok tesekkurler guzel yorumun icin
      sevgilerimi yolluyorum

      Sil
  15. Que lindas fotos!!!
    Adorei!
    Beijos

    YanıtlaSil