21 Mart 2013 Perşembe

kuslar cantanin ustunde ucusuyorlar:)

bu ayin basindan beri,,,,istanbula gidiyorum pazar gecesi
hafta ortasi donuyorum....yakisikli torunum mertle birlikteyim
kendimi cok daha iyi hissediyorum....sevgisi bana guc veriyor
 degisik birseyler yapmak istedim...
goblen tarzi islemeye basladim bu guzel kuslari
aslinda tig perde icin sakladigim  bir sablondu....
ama carpi isi,goblen bu aralarda cok agir basiyor....
islemeye basladigimda dogruyu soylemek lazimsa zorlandim:(
tek yone islerken bir bakiyordum....carpiya baslamisim:)))))))))

   kuslari isleyi bitirdim...
boncuklarla suslemek geldi icimden
iselmeye basladim,bir iste ilk defa bu kadar git geller yasadim
soylemi yapsam,boylemi yapsam...
bir baktim boncuklarda bitti:)))



 dun istanbuldan dondugumde,,,,hadi cihan bitirmelisin dedim
kumasi tespit ettim...yakistida
puskuller cektim...dikmeye basladim
bu saate kadar surduuuuu
el dikisleri kalmistiki....paylasmak icin karelere cektim

 sonuc bu ...yaz icin fenada gozukmuyor:)
hosuma gitti,bitince
yarin sapancaya gitmeyi planliyorum....esyalarimla gitmeden temizlemeyi planliyorum
havalar serin gidiyor ama bahceyi hayal edince .....gitmeliyim diyorum
bu yaz uzun kalamiyacagim.....
yasmine kardes geliyor:)))))))))
agustos ortasi gibi doguma gitmeyi istiyorum...
onumde zor ama guzelliklerle dolu gunler beni bekliyor
alti ay kadar sizlerle amerikadaki yasantimi paylasicaga benzerim:)
son olarak ,yasminle gecen bir konusmamizi naklediyorum:))))
annanecimmmmm,dusundumde
sen yaslandin
okula gitmiyorsun
calismiyorsun...isin yok
yalniz yasiyorsun
sen amerikaya tasinmalisinnnnn.....(yasamalisin degil,dikkatinizi cekerim....tasinmalisin:)
iste bu kadarrrrrrrrr.... yasmin daha besbucuk yasinda
hayat bu istee,sevgiler

22 yorum:

  1. Çok güzel olmuş iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  2. Ne kadarda hoş olmuş. Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Ben de size uğrayayım dedim ne hos seyler yapıyorsunuz tebrik ederim bayıldım
    Ellerinize emeginize herseyden önce guzellikleri goren yüreğinize saglik,
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili nazlihan...
      yorumunuz cok hos...tesekkuur ediyorum
      hepimizin emeklerine saglik

      Sil
  4. Şahane olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arzucum ...begenmene cok sevindim
      sevgilerimi yolluyorum

      Sil
  5. Çok güzel ve farklı bir çalışma olmuş Cihan Hanım. Boncuklar çok güzel bir hava katmış. Ellerinize emeğinize sağlık. Sevgiler,

    YanıtlaSil
  6. çok şık olmuş tam yaz için ideal hafif görünüyor
    Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Olá amiga!!!

    mulher abençoada!!!
    Vim visitar e achei muito lindo seu cantinho.
    Seus trabalhos são um encanto,maravilhosos.
    Que linda!!!A bolsa ficou muito delicada,és muito caprichosa.
    Você tem mãos abençoadas...Parabéns!!!
    Adorei sua visita!!!
    Volte asssim que puder...
    Que seu dia seja lindo!!!
    E tenha uma semana abençoada e cheinhas de lindas ideias!!!
    BEIJOKAS!!!
    Elieze

    http://pinturaselieze.blogspot.com.br


    AH!!! Me lembrei!!!Amiga por favor coloque um tradutor no seu blog!!!
    Muito obrigada!!!Vou ficar muito grata!!!
    BEIJOKAS e uma linda noite para você!!!

    YanıtlaSil
  8. bayıldım ben bu kuşlara.... şahane olmuş emeğinize sağlık....:)

    YanıtlaSil
  9. Emeğinize sağlık Cihan hanım çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  10. Que lindo, parabéns !

    YanıtlaSil
  11. Yine harika çalışmalar bakmak bile beni mutlu ediyor size güle güle kullanın diyorum kolay gelsin, her paylaşımınızı merakla bekliyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Elleriniz dert görmesin Cihan Hanımcım çok şık olmuş sevgilerimizle...

    YanıtlaSil
  13. Size küçük bi hediye :) http://3.bp.blogspot.com/-XVqE4mg3cbo/UU9S4Uf58XI/AAAAAAAAADA/JuS_UIraUjY/s1600/IMG_2803.JPG

    YanıtlaSil
  14. hepinize hepinizeeeee kocaman tesekkur ediyorum
    bu siralar pazar aksamindan istanbula geliyorum...carsamba aksami donuyorum
    cok fazla paylasim yapamiyorum....hepinize sevgilerimi yolluyorum

    YanıtlaSil
  15. Muhteşem güzel bir çanta olmuş bayıldımmm ellerinize sağlık ;)

    YanıtlaSil
  16. Zahmetli olmuş ama enfes doğrusu. Küçük, büyük yaptığınız herşey hârika oluyor:)))

    YanıtlaSil