9 Şubat 2013 Cumartesi

mor elbiseli kizlarim....

 hepinizi guzel bir pazar sabahi bekliyor...
belki de gunu guzel gecirmek bizlerin elinde,en azindan ben boyle dusunuyorum:)
gulumsemeniz icin ....
bakalim nasil bulucaksiniz?



 cok sirin olmamislarmi?
cercevelerine yakismamislarmi?

 orda bir koy var uzakta....minik evler bana bu sarkiyi hatirlatti:)
 cerceveleri  meral hanim hediye etmisti,ne zamandir bekliyorlardi
guzelce beyaz boyayla boyadim.katkat ,takiiiii bambeyaz olana kadar

 islerken karelemeyi istedim:)unutmadim
 buda ucuncusu:)kizlarimizin

 ignedenlik desem degil:)sipsirin bir aksesuar diyelim

cik miniik isler gibi gozukuyor
ama inanin el tutuyor:)ama cok hosuma giderek tamamladim
bakalim bir defaki bulusmamizda neler gelicek:)))))
kiz kardesim ,abla bazen kelimelerde yanlislik yapiyoorsun diyor:)))))))
affolaaaaa,yanlisliklarim
bu geceye veda edelim.....
hepinize sevgiler gonderiyorum

29 yorum:

  1. Severim o minik kızları ben, bir de ellerinde çiçekleri varmış!Çok şirin olmuşlar ellerine sağlık Cihancığım.Sen yaparsın da güzel olmaz mı zaten?
    Ama sanki çerçevelere de bir iyilik düşüneceksin gibime geliyor:)
    Minik minik işler daha çok zaman alıyor bazan bence.Ellerin dert görmesin.
    Güzel bir haftasonu diliyorum.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eklemeyi unuttum, varsın kelimelerde yanlışlık olsun.Estağfurullah ne affı.Zaten gözümüz işlemelere, yaptıklarına bakmaktan şaşı beşi oluyor Cihancığım, yazı doğru bile olsa yanlış görebilirim ben şahsen:)Öpüyorum seni!

      Sil
    2. zerrincim....
      gonlum hos,keyifli seylerle ugrasmaktan yana:)
      beni bunaltan ...herseyden kacmak istiyorum
      zaten goruldugu uzere:))))))))))
      paylasimlarda bulunurken,yaptigimiz harfe yanlis basmak gibi degil yanlisliklarim...
      mesela gecenlerde tiyo yazmistim,oyle alismisim
      ama ilk gelen yorumda tuyo yu gorunce hemen arastirip duzelttim:)
      bunun gibi
      neyse iste boyle....biriyim bendeopuyorum seniii

      Sil
  2. Cihancığımmm ellerin dert görmesin yine yüzümüzde gülümsemelere neden oldun,gözlerimiz şenlendi , ayrıca hiç birimiz gazetede yazı yazmıyoruz biz halimizden gayet memnunuz o kadar güzel görsellerle buluşturuyorsun ki bizi ben şimdiye kadar hiç bir yazım hatasını farkedememişim :))( kocamannn sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili hande..cok tesekkur ediyorum
      beni gulumseten yorumun icin :))))
      hepinizi cok seviyorum...sanki sizleri uzun zamandir taniyorum
      cok hos bir duygu,,,sevgiler

      Sil
  3. Sevgili Cihan Hanım sizin en çok hayatınızdaki bütün zorluklara karşı gülümseyen tarafınızı seviyorum ben galiba...Yaptığınız şirin şeyler de bizi mutlu ediyor daha ne olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili secilcim...
      cok hos geliyor yorumlariniz,beni mutlu ediyor
      icimdekileri ne kadar bastirmaya calissamda arada yuregim ..galba acik veriyor
      iyiki bu blogla tanismisim,,,iyiki sizlerle bulusuyorum
      insallah hep gulumseyin...kocaman sevgilerimi yolluyorum

      Sil
  4. Les broderies sont magnifiques et très joliment mises en valeur par les cadres !
    rosethé-Minima

    YanıtlaSil
  5. Çok şeker olmuşlar bayıldım, ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ediyorum.....blog isminiz cok guzelll

      Sil
  6. boşver kelimeleri resimler her şeyi anlatıyor.bakınca zaten akamıyorsunki kendini önce,okuyabilesin..çok ama çok güzeel ve şirinlerr...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alanaycim,,, torunumla gunumu gecirdim...bol bol damlami optum kokladim..
      simdi yeni bir ise baslamanin tam zamani:)))))))))
      bakalim ne geliyor???

      Sil
  7. çok güzel olmuş hele civcivlere bayıldım.ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. agir isler islemektense,,,boyle sevimli isler cikarmak daha bi hos geliyor:)cok tesekkur ediyorum

      Sil
  8. çok yaratıcı olmuş çerçevelere yerleştirmek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili petek
      dedigim gibi bu cerceveler duruyordu,bir kenarda
      bende cok yakistirdim..

      Sil
  9. Sizi hayranlığın günbegün artıyor ,emeklerinize sağlık, çok güzellikler yaratıyorsunuz.Mor sevdiğim renk ,burada desenlerde görmekten keyif aldım teşekkürler.Selam ve sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili arzu...cok tesekkur ediyorum guzel yorumun icin
      lilayi,moru,turkuazi bende cok severim...
      daha dogrusu renklerin tonunun yumusakligini severim:)
      sevgilerimi yolluyorum

      Sil
  10. Çok çok çok şirin eline sağlık :)) bayıldım :)
    evleniyorumm.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. Gene çok şirin, gene çok tatlı, gene içim çekti Cihanııım :)

    YanıtlaSil
  12. Çok çokkk güzeller ellerinize sağlık bayıldım:)

    YanıtlaSil
  13. Cihan ablacım minick çok şirin işler olmuş cerceveleri ayrı güzel içindekiler daha da güzel ellerine sağlık , epeydir uğrayamıyorum özlemişimm =)

    YanıtlaSil
  14. Cihan ablacım çok şeker olmuşlar...ben de senden özendim bi şeyler yapmaya başladım...;)

    YanıtlaSil
  15. Ellerinize sağlık her zaman ki gibi güzel çalışmalar üretmişsiniz.İyi günlerde kullanmanızı dilerim.

    YanıtlaSil
  16. Emeklerinize saglik cok sirin olmuslar..

    YanıtlaSil
  17. Hepsi bu kadarmı güzel olur bayıldım ellerinize emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  18. elinize sağlık bende goblen yapıyorum çok güzel.

    YanıtlaSil