1 Ocak 2013 Salı

yepyeni bir seneye.....

senenin ilk gunu....hepinize once saglik,sevgi,inanc,guzellikler getirsin
tabi sevdiklerinizle...hep beraber
yumurta sepetine bakan herkezin buda ne?dediginizi duyar gibiyim
benim en buyuk oglusummmmm...damlamizin babasiiii
bende kaldigi gece...nin sabahi ise gitmeden,,
benim gulumsemem icin yaptigi ,ister bir guzellik deyin
ister neseli bir muzurluk deyin:)))))))))
sabah kalkinca muhakkak bakinirim gene ne var?ne yapti diye
gecen sabahta kus biblolorim buzdolabindaydi:)
cekmistim karelere...ama kiyamamistim yayinlamaya
ama bu sabah dayanamadim...sizlerde gulumseyin istedim
 simdide gunlerdir dantelini isledigim...bir ranir
simdi kumasina diktim,puskullerini taktim
karelere getirdim


 kibar  oldu sanirim....icinede birseyler yapsammi dedim
ama sonra hayir buda boyle olsun....dedim



 sevgili zerrincim....buda senin icin geldi
son senelerde isledigim bir ortu
yakindanda cektim...belki islemek isteyen olabilir diye
 islerkende cok neseli ,bir ornek



baska bir kumasa baska renklerdede islemistim...baska bir tarz cikmisti ortaya
cekerim onuda.....
hepinize aydinlik....piril piril bir gun olsun
sevgilerimle

27 yorum:

  1. Bellissimi!
    Auguro a te e ai tuoi cari un felice 2013!

    YanıtlaSil
  2. Yumurtalı biblolar :)) çok şirin görünüyor orada dursunlar..Mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende toplamadim zaten...biraz usuduler ama:)

      Sil
  3. ne güzel dolaptaki biblolar.El işleride harika,mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehtapcim....sanada guzel gunler,yillarrrr

      Sil
  4. Gratulálunk, a pink tökéletes volt. Boldog új évet. Iêda blog Honeycomb.

    YanıtlaSil
  5. ne hoş böyle komik ,minik sürprizler:)

    YanıtlaSil
  6. her şey birbirinden güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serapcim cok sagol....saglik dolu gunlerrrrrr

      Sil
  7. cilekli mektubum....sanada cok guzel seneler olsun

    YanıtlaSil
  8. muhteşemsin yahuu,ellerine sağlık idolüm benim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sabah sabah beni cok guldurdunnnn
      canim benim
      sevgiler bu guzel sabahtan

      Sil
  9. Öncelikle ziyaretiniz için çok teşekkür ederim birrrrrr,
    yeni yılınızı kutluyorum sağlıklı ve mutlu bir yıl diliyorum ikiii,
    gözüme ilk çarpan renkli işlemenize bayıldım üççç
    ilk fırsatta daha detaylı gezintiye çıkıcam blogunuzda sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. once blogunuzun isminin guzelligi ilgimi cektiii
      bayiliyorum bu sicak isimlere
      bende tesekkur ediyorum
      sevgilerimi yolluyorum

      Sil
  10. değişik çalışmalarınız var hepside çok güzel,tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ediyorum....sevgilerimi yolluyorum

      Sil
  11. Yine çok güzel işler paylaşmışsınız, ellerinize sağlık. Hayırlı seneler diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizede guzel seneler olsun....
      cok tesekkur ediyorum

      Sil
  12. Cihancığım 2013 senesi sana ve sevdiklerine mutluluk,sağlık bir sürü güzellikler getirsin .Canım el işlerine bayıldım,emeklerine sağlık .Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. visnap....tesekkur ediyor....guzel yillar diliyorum

      Sil
  13. runner a bayıldım ve kesinlikle ortasına bişeyler koymamakta iyi yapmışsın cihan hanımcım.damadını tuttum bu arada hayattan keyif alıp pozitif enerji saçan birine benziyor ,okuyunca gülümsemeden edemedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim benim
      alanaycim
      bu hosluklari yapan en buyuk oglusum:))))
      ama damadimda cok cok iyidir
      ana ogul gibiyiz adeta...
      opuyorum

      Sil
  14. Cihancığım, sen ilk gün yazmışsın ben ancak altıncı gün gelebilmişim.
    Vallahi adımdan da anlaşılır işte ne kadar aheste olduğum:)
    Önce buzdolabına yapılan muzipliği gördüm, güldüm.Ben de anneme böyle şakalar yapardım.Hiç kızmazdı:)ama oğlum bana yaparsa benim kızmayacağımın garantisi var mı bilemedim:)Asabi anne miyim ne:)
    Boncukları tek tek işlemişsin, ellerin dert görmesin.Ne kadar güzel bir işleme olmuş.Yazdım aklıma:)
    Son olarak, kırmayıp o güzelim örtüyü yayınladığın için çok çok teşekkür ederim, hem unutmamışsın da benim istediğimi.Ama gerçekten yayınlanması gereken bir örtüydü tekrar teşekkür ederim.
    Bu günün bana çok güzel bir sürprizi oldu bu yayının.
    En az benim sevindiğim kadar sevineceğin, güzelliklerle dolu günler diliyorum.En içten sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zerrincim...
      hic unuturmuyum....
      ismin kadar hayatinda ozel,guzel olsun
      kocaman sevgilerrrrr

      Sil
  15. çalışmalarınızın hepsi birbirinden güzel.Takip ettiğim bloglar içinde paylaşımını görür görmez bakalım cihan hanım ne güzellikler yapmış diye hemen sitenize uğruyorum yine çok çok çok güzel çalışmalar ellerinize sağlık.Sevgiler ...

    YanıtlaSil