13 Ekim 2012 Cumartesi

mutfaktaki sicaklik......

 merhabalarrrrrr.....
hayatta kadinlarimizin en cok vakit gecirdigi yer diyebilirim
vede benim en cok sevdigim mekanim:)
kiminiz burada adim aticak yer yok diyebilirsiniz:))))kiminiz ne sirin,sicakmis
bunlari duyar gibiyim....ne yapiyim?bende boyle biriyim
hersey birbirine uyum saglarsa,,,,o kadar gozu yormuyor
yada ben boyle hissediyorum:)yapicak birsey yokkkkkkkk
ev kucuk,,,,herseyi sigdirmak kolay degil:)))))))
 papaganlarin kafesini ortmusum:))))))b.annisi rahatsiz etmesinler diye
bazen kisitlama geliyor onlarada
yaptigim objeleri kiminiz hatirlarsiniz





 parantez icinde notlar.....masa ortum
pazardan alip yikayip diktigim sari kocaman puanlari olan....kirlentler,gene benim diktigim
o kadar ucuza mal oluyorki.....gulersiniz soylersem
 aksesuarlarin,kulllandigim esyalarin,aslinda herseyin yerlerini degistirmek cok hosuma gidiyor
bazen ararken yoruluyorum:)tabiki bulmaca giibiiiii
nereye koymustum?bazende belki beynimi calistiriyor diye dusunuyorum
 bende ozlemisim:)kuslarim,kafeslerim,minik evlerim
hepsi olmassa olmazlarim




 unuttum,,,,pardon
en onemlisi ciceklerim
 burasi mutfaktan salona acilan kapiydi,kapiyi cikardim
boyle bir guzellik dusundum:)
 sarkactaki minik menekselerim
arada hep boyadigim ahsap objeler.....

bunu belki bu yasta dusunuyorum sanmayin.....ben hep boyle biriydim
minik civcivler:)herseyi ben gormeliyim...dolaplarda olmamali
en onemlisi kulllanmaliyim....


vitrinimin gozuken bu alt kismi.....depremden annnemin evinden zorla cikarilan senelerin hatirasi
ben onuda mutfagim yapilirken tekrar boyatip.....ustunun vitrinini buyuterek yeniledim
mutfakfagimin en yaslisi....ayni zamanda en cok hatira tasiyani
 su kabagimi hepiniz bilirsiniz:)))))))bana ugur getirdigine inaniyorum




 kusevlerinin damlari bile sari...
asagidaki takimi ,paylasmistim daha onceleri
kizimin kullandigi,sonralarda biktigi bir yemek takiminin parcalari...
tabi benim gozdelerimin arasindalarr
taaaaaaaa uzaklari hatirlatiyorlar bana:)

heran kaynayan caycim:))))))



daha dolap icleride var ama ....yoruldugunuzu hissetim
yeter dedim
bakalim bir sonraki sirada neler var?
bu arada el islerim devam ediyor....ihmal yok
b.annisten vakit kalinca,dahada cok geceleri....devam
onu beklerken bana cok terapi oluyorlar....
hepinize aydinlik bir hafta sonu olsun.....insalllah
sevgiler

32 yorum:

  1. Mutfagin cok sicacik ve samimi civcivlere bayildim saglikla kullanmani dilerim....

    YanıtlaSil
  2. Cihancığım, senin güzel ve zengin yüreğini yansıtıyor evin.Ev küçük, eşyalar sığmıyor demişsin ya, sığdıramadıklarını bana doğru atabilirsin, ben kaparım canım:)

    YanıtlaSil
  3. bk bak doyamadım ben buraya bir otururum daha da çıkmam....herşey öyle güzel ki ....

    YanıtlaSil
  4. ben nedret..dua ettim ben bu güzellikleri canlı göreyim diye...inş kabul olur...

    YanıtlaSil
  5. Mutfağın çok güzel çok cici.
    Fakat beni düşündüren temizlikle nasıl baş edebiliyorsun ?

    YanıtlaSil
  6. Nasıl güzel nasıl tatlı... Bayıldımmm!

    YanıtlaSil
  7. hariika harika harika ne kadar canlı ve hayat dolu

    YanıtlaSil
  8. oyuncak ev,masal kitabından çıkmış bir ev :)

    YanıtlaSil
  9. çok güzel yaa (: kuş evleri kuşlar.. ççekler civcivler ördekler... daha neler neler hepsine bayıldımm ( :
    -''bir gün gelsemde her köşesini ayrı yrı incelesem.''dedim içimden yazıyı okurken..
    güzel günler geçirmeniz dileğiyle sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Cihancığım kışlık evine dönmüşsün de yerleşmişsin bile... Mutfağın seni ,sen mutfağını özlemişsin besbelli ama haklısın arkadaşım,bu mutfak bir ömür,özlenir elbet :)
    Hatta tıpkı sen... Neşeli ,cıvıltılı ve pozitif ,kesinlikle güler yüzlü.

    Arkadaşım anneciğinin sağlığı yine bozuldu sanırım. Çok geçmiş olsun ! Annene şifa sana da gayret kuvvet diliyorum. Öpüyorum arkadaşım seni,kal sağlıcakla!

    YanıtlaSil
  11. Herbir parça çok güzel:) Genel olarak daha da güzel:))

    YanıtlaSil
  12. hayalimdeki bu tatlı, sevimli, cıvıl cıvıl mutfağa bayıldım :)

    YanıtlaSil
  13. çok şekerler... oh, içim açıldı.

    YanıtlaSil
  14. yorumlarinizin guzelligine bayiliyorum....
    defalarca okusam doymam:)
    dedigim gibi burasi deprem sonrasi verilen bir kalici konut...
    biraz tadilat,biraz ozen,sevgi......
    hepsi bu
    ben yasadigim yerlere hayat vermeyide seviyorum...
    sonra birde sizleri seviyorum
    hic tanismadigimiz halde,,,,bazen cok iyi bir dost
    bazen cok guzel bir sirdas,
    yeri gelince arkadas......oluyoruz
    saymakla bitmez
    hepinize sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Cıvıl cıvıl kuşlara,rengarenk mutfağınıza bayıldım,her biri harika:)

    YanıtlaSil
  16. herşey çok güzel rekler, objeler, sevimli maskotlar, hepsi müthiş fakat toz alma safhasını düşünemiyorum. sanırım bir toz alması oldukça uzun sürüyordur. gerçi toz alması bile zevkli olur bu mutfağın :))

    YanıtlaSil
  17. sıcacık, samimi, şirin bir mutfak bayıldım.Sağlıkla mutlu yaşayın İnşAllah.

    YanıtlaSil
  18. cicili bicili, vintage,zıt renkler, tasarım,estetik her güzelliği bir araya katmışsınız evinizi dizayn ederken, cidden güzel günler görün evinizde, ve okulumuz bitince, çalışmaya başlayınca Tanrı bize böyle sıcak bir ev nasip etsin:)Mutluluklar...

    YanıtlaSil
  19. hayata bakis tarzimiz nasilda belli oluyor:)))))
    herseye ragmen ayaktayiz,mutluyuz,saglikliyiz
    butun yorumlara tesekkurler,tektek
    haaaaa bide sevince tozalmasi zor gelmiyor
    zaten kullaniyorum herseyi:)
    bide herkezi kendim gibi saniyorum
    sakin gulmeyin ama boyle iste
    sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Bunca rengin,düzenin, güzelliğin içinde incecik bir hüzün gizli sanki.Ben böyle hissettim ya da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili tulin....huzun cokta ince degil...

      Sil
  21. Sen güzelsin... Sen herşeyinle güzelsin be Cihanııım :)

    YanıtlaSil
  22. Bizce bu mutfakta ki sıcaklık değil,sizin sıcaklığınız.Hangisine ne yorum yapalım ki...HARİKA...

    YanıtlaSil
  23. Beautiful your blog, kiss from Spain.

    YanıtlaSil
  24. cok guzelmıs bayıldım aksesuarlara..
    mımledım sızı bu arada:)

    YanıtlaSil
  25. Ben çok sevdim, masal gibi sıcacık bi havası var. Çaya gelmek lazım sana :))

    YanıtlaSil
  26. Merhaba,
    blogunuzu yeni keşfettim çok sevdim hemen takibe aldım..
    Hepsi çok güzel detaylar .
    Cidden çok sıcak bir mutfak.
    Aksesuarlara bayıldım..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  27. Cihan abla ben bu postu görmemişim, neler neler kaçırmışım, senin bloğunu iş arkadaşlarıma da öğrettim, onlar bakarken görmüşler, gösterdiler bana da ve ben bu güzelim fotoğraflardan sonra sizin evde yaşamaya karar verdim, mutfakta hem de, o güzelim kuş yuvalarına, yaptığın güzelim aksesuarlara baka baka sonsuza kadar yaşayabilirim ;)
    hepsi süper, maşallah diyim ben en iyisi...

    YanıtlaSil
  28. Merhaba,

    Sitenizi yeni kesfettim hemen takibe aldim

    Benimkine de sizi beklerim www.mugekokluatik.blogspot.com

    Sevgiler

    Ates boceginin annesi Muge

    YanıtlaSil
  29. Bayildim hepsi birbirinden guzel

    YanıtlaSil
  30. merhabalar annemle sizin yakından takipçiniziz bana ödül verdiler bende size vermeden geçemedim ellerinize sağlık almak isterseniz blogumda

    YanıtlaSil