8 Ağustos 2012 Çarşamba

sari civcivler evime dolustu:))))))))

 cok neseli bir takim olustuuu..
biri sut sisesi,digeri eski bir demlik,bir digeri 20 senedir icinde ciceklerin barindigi bir kap
nasil bu hale geldiklerine sasiriyorlardir:)))
aslinda yapmaya baslamadan....ayni yerde resimlerini cekmek var ...
ama bir ekip olusturucaklarina karar verilmis degildi:)
 vazomsu bu tas:))))yavru agziydi.uzun zaman evimi suslemisti,ama halinden kendide bikmaliki:)benim karsimda buldu kendini
peceteler sardi etrafini birden,ayni bir masal yazar gibi.....
citler,civcivler,horoz,bisiklet derken:))))))gulumsedi
 daha evvel boyanmis,,,,sirasini bekliyordu
mertin sut kavonozu:))isin espirisi,,,,,,,okadar cok varmiski kenarda
guzel gelinime olsun getir hepsini dedim:)senlik var
 karelere cok getiriyorum belki,,,,,,amaaaaa,,,,,o kadar cok detay varki
gorunsun istiyorum
 senelerdir baska yerlerdeki ciceklerimde yikandilar,cankusum tarafindan:)
yeni yerlerinde yasamaya basladilar
 bagladigim kirnaplarin uclarinda minik minik cingiraklar,nazar boncuklari var..
bu pecete kadarda neseli bir pecete azdir:)

 uzun zamandir cekmedigim icin onlari kirilabilirler diye dusundum,,,,,,,,,,,
mislerrrrrrrr gibi kokuyorlar
elinizi surunce domatezin o muhtesem kokusu yayiliyor........


 dallarindaki goruntuler cankusum tarafindan cekilmistir:)))
kucucuk bostanimizdan toplamasina bayiliyor
bende onu bekliyorum,gelsin de toplasin diye


 bu goruntuye gelmek isteyenlerde.....hergun kapimin etrafinda dolasan benim gitgitlarim
saka maka buyudulerrrr
 kumeslerine kovalayanin ben oldugumu tahmin edersiniz//////////

bunlari yazmadan gecemicem,,,,ayvaliktayiz ..........9 sene evvel
ilk defa domatez ,biber ekiyorum
cok fazla ev cicegim var,,ama ilk defa bahceyle hasir nesir  olmaktayim:)
evimizin ikizindede canim abim oturuyorlarrrrr
neyse ektik,bitkiler buyudu......cicek actilar.....vede domatezler gozukmeye basladi
komik belki gelicek ama....yatip kalkip kizarmasini bekliyorum
bir sabah ......aaaaaa birde baktim kocaman bir domatez kizarmissssssssss
yanina gittim.koparicammmm.......ama iple abimin bagladigini nereden biliyim:)))))))))
hala yuzumde kocaman bir tebessumle hatirliyorum
ama bitmedi,bende onun tarafindaki patlicani ayni sekilde baglayarak revansi kazandim:))
ufacik hatiralar.hayatimiza ne guzelllikler birakiyorlar......iste boyle .
iftardan sonra 2 saat uyudum,kalktim ,annem iciin geceyi devr aldim.......
iyiki bu blogu acmisim........
beni o kadar fazla mutlu ediyorkiiii,diger bloglari gezmek..........neler yapilmis...yazilmis gormek
yeni bloglarla tanismak......
hepinize derin bir sessizlikten...sevgilerimi yolluyorum

35 yorum:

  1. ellerine sağlık hepsi çok sevimli olmuş.Bahçenede bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serapcim tesekkur ediyorum
      cok isterdim soyle minicik kendime ait sirin bir ciftligim olsun
      istedigim gibi ekiyim,,,,,ordeklerim,tavuklarim olsun
      rahat rahat dolassinlar:)
      hayal iste
      sevgiyle kal

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. canim benim:)
      bide dilini anlasam:)))
      genede cok sagol

      Sil
  3. Peçete çok neşeliymiş gerçekten, şahane bir takım olmuş, elinize sağlık. Blog konusundaki düşüncenize ise gönülden katılıyorum:) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili elisi defteri
      hepimiz icin bu blog arkadasligi bir sans:))))))

      Sil
  4. hepsi harika bunların iyi ki bu kadar çok resim var her detay görünüyor ( : takım çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili sebnem,tesekkur ediyorum.zahmetler edip ilgilendigin vede yorum biraktigin icin

      Sil
  5. Beyaz mı ne yine :) Peçeteleriniz çok güzel ben yakın civarım da bulamıyorum ufukları açmam lazım anladım :) Ellerinize sağlık. Bahçenizde insanı ayrıca bir heveslendiriyor Maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pinarcim,sana geri dondum..peceteleri anlattim
      icim rahat:)

      Sil
  6. Takım çok şirin ve mutluluk verici olmuş, ellerinize sağlık.

    www.gothicartbymelike.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili melike,cok seviniyorum
      sizleri gulumsettigimee

      Sil
  7. Domatesin kokusu buraya kadar geldi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili beren,hakikaten bir baska kokuyorlar
      saka gibi ama pazardan aldiklarimiza benzemiyorlar

      Sil
  8. O güzelim domatesleri, biberleri şifa niyetine yeyin, biz öyle kokulusunu bulamıyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslinda ektigim yer minicik bir yer amaaaaaaaaa
      benim icin cok ozel

      Sil
  9. üüüüüü sana bi daha süt şişesi yok:( cankuşuma vercem hepsini.. sana güzel gelinin versin:( üüüüüüü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sana ne diyimmm
      gulsemmi aglasammi?/bilemedim
      ama okuyunca koptup be elifim
      allah neseni hic bozmasin
      bizim gonlu guzel,kendi guzel gelinimiz

      Sil
  10. yine harikalar yaratmışın!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepiniz boyamalisiniz bu sut siselerindennn
      buketcim
      tesekkur ediyorum caniim benim

      Sil
  11. Çok güzel çok sevimli bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatli biseylerr cok tesekkur ediyorum
      blogunun adi cok hos

      Sil
  12. teyzemmm domates biberlere bittim...yeni sofradan kalktim ama orada olsam yine yerdim vallahi :))

    bu arada eliftos der ki teyzeme bir daha sise yokkk..ictigin sut siselerini cankusa vericezzz :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. simdi aglama sirasi bana geldiiiiiii
      elifin yorumunu hem sen oku hemde sevgili esine okurmusun lutfennnnnnnnn

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. sevgili meral ,tesekkurler
      takimlar gelicek dahaaa

      Sil
  14. Sizin yayınlarınızı gördüğümüz anda içimiz açılıyor. Bu nasıl bir zevktir. Ellerinize sağlık. Sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili tumay
      cok sevindirdin beni
      sizede sevgilerrrrr

      Sil
  15. Sevgili Cihan, cok guzel bir blog hazirlamisiniz icten, dogal ellerinize saglik. Yeni takimlariniza bayildim, bende uretmeyi cok seviyorum ve, guzel tesaduf bende 8 seneden sonra ilk bu yaz bahce keyfine daldim. Sonra yetmedi hemen tavuk aldim ama burada sansar cok var malesef 7 tane tavugumuz oldu simdi elimizde 4 tavuk kaldi :))) Kiziniza bol selamlar, cok tebrik ederim kendisini, ne guzel kariyer yapmis, esiyle bir omur mutluluklar dilerim... Takipteyim umarim bol bol gorusup selamlasiriz :)

    Kucuk bir not, benim kucuklugum Cunda adasinda gecti :) Ayvalik deyince akan su duruyor benim icin hele o zeytin yaglari yokmu, bol baharatli yummmm... cennette yasiyorsunuz, keyfiniz boool olsun dileklerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim benim
      ben sapancadayim .....3 sene evveline kadar yaz evimiz ayvaliktaydiii
      aglaya aglaya ,,,,,,,,,bitti o guzellik
      sevgilerimi yolluyorum

      Sil
  16. Ben de ziyaretinize geldim, bloğunuzu çok beğendim. Bu arada Ayvalığı çok severim ve bahçeniz çok güzel, ellerinize sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uc seneye kadar ayvaliktaydimmm
      simdi yaz evimiz sapancada
      gordugunuz resimler sapancada cekilmis olanlar
      sizede sevgiler

      Sil
  17. Biz de sana teşekkür ederiz, uzaktan da olsa yüzümüzde bu yoğunluğun içerisinde tebessüm uyandırttığın için :) Bakalım daha neler görücez Cihan Teyzecim (: Ellerine sağlık (oruç oruç domatesler hiç iyi olmadı)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim benim,,,,,gulumsetebiliyorsam ne mutlu bana
      hepinizi ozledim

      Sil
  18. ayyyyyy cihan ablacıııımmm,bunlar bence şaheserrr,en güzel günlerde kullan inşallah...
    bu arada ramazan dolayısıyla kapalı olduğum için bloğa pek uğrayamaz oldum,ama takipdesin.bayram sonrası aktif bir şekilde görüşmek üzere

    YanıtlaSil