10 Ağustos 2012 Cuma

zefkli,neseli vede cok kolayyy..........

 boyadim,kuruttum,yapistirdim,susledim derken ...........zaman akip geciyor
bir tanesi sokella kovanozu:)bir digeri konserve,,,,sapkali olan:)))))))cam kavonozumun kapagi kirilmisti,,,,,,,sapkaninda enaz 20 senelik yasi var:)
bir kenarda duruyordu.......3 taneydiler
keske hepsi dursaymis
soylemeden gecemicem:)ondeki minikte.kizimin dugunu fasta olmustu.marekeste balayinda ,,,oteldeki bal kavonozu:)))))))ne kadar kirli cikiyim siz dusunun gerisini.....
 kavonozlarini,yerim ben seni diyen baska biri varmi acaba?
sevmeninde boylesiii
 birbirlerine uyum icinde bakiyorlar:)
 arka plandaki cizgili tahtada yerini aldi....

 sira geldi mavislereeeeeee
minik sut kavonozunu yasmin gorurse tanir
umrede hep elindeydiiii,hatirasi var diye boyadim
ustundeki ucucbocekleride onundu ,,,,,,,,,,giderken unuttu
minik z.yag siseside mertin yag sisesiiiiiii:)

 minik kovada geldi yanlarina
bundan sonra mutlu mesut yasayip gidicekler:)

 gelerim mor takimimiza,,,,su sisesi,yag sisesi,lavanta sepetii:)
bende bu sabir,istah varken ........daha cok :)))))))))))
 hic usenmedim,mumla eskittim .........ama guzel olmamislarmi?
her bir rengin guzelligi baska

bunlardi ,,,,,,,karelere gelenler
cok guzel bir kus evini boyamaya basladim
eminim gorunce sizlerde beyeniceksiniz...........
hepinize guzelliklerle dolu bir hafta sonu diliyorum
sakin bisey yayinlamaz hafta sonu ,diye algilanmasin:)))

kus evi var sirada.......gelicek 

15 yorum:

  1. Sizin yaptıklarınızı gördükçe hemen boyama kursuna gidesim geliyo :)) Hepsi çok güzelll

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili bilge,kursa gitmeden bile birseyler yapabilirsin
      ben gidemedim,,,,,,,,ama cok arastiriyorum
      sevgiler

      Sil
  2. Muhteşeeemmm muhteşemmmm:)) Bayıldım:)

    YanıtlaSil
  3. Hi girl I want for a great weekend and tell you I love your blog with passion.

    YanıtlaSil
  4. ben kendimi kirli çıkı sanardım :):) şahanesiniz :)

    YanıtlaSil
  5. Cihan ablacım harika şeyler yapıyorsun elindeki herseyi güzellerştrmen değiştrmen muhteşem hele ki böyle güzel oluyorsa ellerine sağlık =)

    YanıtlaSil
  6. Hepsi bir arada çok güzeller, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Cihan hanım,yaptıklarınıza hayranım ,bende yapmayı istiyorum..Ama kurslara vakit yok..Biraz kullanılan malzemeler hakkında detay verebilirmisiniz...sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
  8. bu güllü çiçekler peçeteden mi nerden kullanıyorsunuz.. ve ne ile yapıştırıyorsunuz acaba.. bayılıyorum taptıklarınıza :)

    YanıtlaSil
  9. evet bunlar pecete,,,tepehomeden almistim,
    dekopaj tutkali kullaniyorum
    insallah faydali olmusumdur:)
    sevgiler

    YanıtlaSil