28 Ağustos 2012 Salı

mutfaktaki keyif,,,,,,,,,,

 hepinize guzel bir gece diliyorum...
isledim.diktim,minik aksesuarlarini taktim:)))
paylasmak icin burdayim:)
 bir cok kare cektim...kiyamadim ....hepsini yayinladim
cok agir islerden bu aralar kaciyorum
sirin sirin,kisa suren  islerden hoslaniyorum....
islerken sablonlari kendim istedigim gibi yerlestiriyorum


 bakalim beyenicekmisiniz?
gelen yorumlari oyle buyuk bir zefkle okuyorumki:))


 minik kepce,bicak,catal
ben bayilarak panoya ilistirdim:))))))



sicaklar gitti galba....gok delinmis gibi yagiyor yagmur
dun geceden beri...gok gurultusu korkunc
yagmuru cok severim aslinda,ama yaz bitiyor diye uzuluyorum
zaman nasil geciyor anlamiyorum...
sanki seneler yaris ediyor:)
bu gecenin guzelligide bunlardi
hepinize kocaman sevgilerimi yolluyorum

39 yorum:

  1. Canım harikasın maşallah etamin ve kanaviçe işini çok severim epeyidir işlemedim imrendim valla:)))
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haydi deryacim...........hemen minicikte olsa bir is baslamalisin:))))))

      Sil
  2. Her gün, güzelliğiyle ve ilhamıyla pencerenden içeri sızsın ve el emeğine yansısın Cihan Teyzecim... Ayrıca son paylaştığın çıtı pıtı işlere bakılırsa senin yazın hiç geçmeyecek bence:) Ellerine ve yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. O kadar güzel ki ancak o kadar olur :) En önemlisi bir hikayesi var gibi, mutfağı terasa açılan bir evde ıhlamur ve çiçek kokuları içinde mutlu ve huzurlu olmayı anımsattı bana ellerinize sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahhhhhhh ahhhhh
      bu hikaye ayvaliktaki evime benzemisssssss
      aklim egede kaldi:)))))biten bir hikayee

      Sil
  4. çok çok çok beğendim! ne kadar zarif ve güzel olmuşlar....

    YanıtlaSil
  5. çok şık olmuş..bu geceki yağmur tatil dönüşü bana iyi geldi valla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yagmurdan sonrasini cok seviyorum
      heryer piril piril,mis gibi kokan cimenler
      mehtapcim,tatilden donuste yeni bir enerji:)))))))

      Sil
  6. Cihan böyle bir şeyi ben yapmış olsaydım, sanırım gece, gündüz, sürekli seyrederdim.
    Ellerine sağlık.
    İnsan bakmaya doyamıyor.
    İliştirdiin aksesuarlar da çok iyi bir fikir.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merak etme heyyfi,bende 40 kere donup donup bakiyorum:)))))

      Sil
  7. Merhaba,harika olmuş.Çarpı işini çok seviyorum:)))

    YanıtlaSil
  8. Bayıldım ya renklerine ellerinize sağlık çok güzel . Şu işleme işine azıcık becerim olsaydı keşke :( ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pinarcim,muhakkak yapabilirsin
      hic bir zorlugu yok
      sabirla dene,kucucuk bir parcadan basla
      herkezden ne farkim var de:))))))

      Sil
  9. Her şeyi ile çok güzel olmuş,beğendim.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. pek şirin olmuş gerçeten de eline sağlık :) o minik çatal bıçak falan var ya onlara da bayıldım

    YanıtlaSil
  11. Ama ne şirin, ne şeker şeyler onlaarrr, bayıldım, renklerine ve o minicik aksesuarlarına, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elift,,,,,,minicik aksesuarlara bende bayilmistim:)))))))

      Sil
  12. ellerinize sağlık çok şeker olmuş

    YanıtlaSil
  13. Cok guzel elinize saglik desen kanavice dergisinden mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili guler .......evet kanavice dergilerinden
      bir evvelki yayinda kutunun icinde gozukuyordu dergiler:)

      Sil
  14. çok güzel olmuş özellikle saksılar çok şirin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zefkle isleniyor bu tip minik minik islerrrrrrr

      Sil
  15. işte geldim bile..ellerinize sağlık..sevgiyle emekle yapılan herşeyin tadı başka olur..çok beğendim..sevgiler

    YanıtlaSil
  16. çok güzel olmuşlar aksesuarlarda harika yakışmışlar

    YanıtlaSil
  17. çok güzel. minik aksesuarları da nereden aldınız?

    YanıtlaSil
  18. nasıl güzel işler bunlar. ama çok sabırlı bir insansınız galiba

    YanıtlaSil