26 Temmuz 2012 Perşembe

zaman su gibi akip geciyor......

 seneler evvel tahta kaleden alinmis ,,,,
son zamanlarda nereye konulacagi bilinememis,,,,,,,,belkide bikilmis garip bir saatti
koyu kahverengi gorunumu ,insanin ruhunu karartiyordu belkide
dun gece onca yorgunlugun arkasindan..........gozum takildi
hemen iki kat boyadim,sabah birkac kat daha
iyice kurumasini bekledim..diyemedim:))))
boya icini cekmeden peceteler geldi......yerlerini aldi

 ohhhhhh,sukurler olsun
yerini aldi
ama ben buna bayildim
neden cekmedimki ilk halini?

 hayatima giren en sevimli saat oldu bir anda,,,,,,,,,,,,,,


 sifonyerin ustundeki aynayi farkettinizmi?
degisiklik olsun diye boyamadimdi,,,,bir kenara koymustum
ama icime sinmedi.......uzuldu gibi geldi:)

 boyadim renklensin,neselensin istedim
minik cicekler yapistirdim

 sekerrrrrrr seker gibi oldu
sanki tamamladimi ne........


 mumlar,kutucuklarr
iste boyleee
bu hizla gidersem,,,,ramazan sonunda evde boyamadik bisey kalmiyacak:))))))))
sanmayinki bittiiiiiiiii
dahasi gelicek.....
sevgiyle kalin,

13 yorum:

  1. Ay hayran kaldim ne marifetli bir hanimsiniz,eskiyi boya yenile ,öyle güzel olmuslarki bayildim,benim boyama marifetim yok malesef neler attim cöpe uymadi eskide ,renk tutmadi diye ellerinize saglik,hayirli ramazanlar

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık Cihan hanımcım pembiş pembiş çok güzel görünüyorlar. Enerji veriyorlar vallai süpersin güzel günlerde kullanın hepsini...

    YanıtlaSil
  3. Cihan Teyzecim yatak odasına da saate de ayna da bayıldım. Ellerine sağlık;)

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize saglık hepsi cokkk guzel olmuş:))

    YanıtlaSil
  5. harika, vintage tarzı tam sevdiğim gibi :) elinize sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. bu saate nasıl hayran kaldım!!
    emeğinize sağlık, fotoğraftaki her şey öyle zarif görünüyor ki..

    YanıtlaSil
  7. Ne diyeyim ..hayran kaldım..becerikliliğinize ve yaşam sevincinize, içinde ancak yaşam sevinci olanlar bu kadar neşeli ve sıcak işler çıkarırlar diye düşünüyorum...ellerinize sağlık; sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. Vallahi Cihan'cığım, ne desem az.
    Eskiler sizin gibi hanımlara "ateş" gibi derlerdi. Hiç yerinde durmayan, boş oturmayan, eteği belinde, marifetli manasına. Bu söz size pek yakışır doğrusu.
    Benim çalışma odasındaki belki 30 yıllık beyaz saat, artık kara-sarı bir hal almıştı. Ben de ona bir el atayım bari. Özendim. :)

    YanıtlaSil
  9. Desene dünyanın en sevimli radyosundan sonra en sevimli saati de senin ellerinde hayat buldu! Hep güzel anlarını göstersin arkadaşım,sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Radyodaki değişimi gördükten sonra saate hiç şaşırmadım valla muhteşem olmuş,sihirli değnekmi var elinizde...sağlıkla kalın mutlu olun.

    YanıtlaSil
  11. ortama ayak uydurmuş oda iyi yapmışsın :)

    YanıtlaSil
  12. hepinizeee kocaman kocaman tesekkurler ediyorum,,,,

    YanıtlaSil
  13. Ayy vallahi bende bayıldım.

    YanıtlaSil