14 Mayıs 2012 Pazartesi

her telden gulumseyin:)))))))

 havalara inanamiyorum,,,,,,,,
yagisli ,sogukkk
aslinda bahar yagmurlari super keyifli gecer
ama bu bahar yagmuru falan degil:))))))neyse buyuk bir azimle bekliyorum
guzellesicegi gunleriiii
 uste karelere gelen guller,buyumuyor,,,,,,,,bodur cinsinden
ama muthis guzeller
keyifle bakiyorum onlara,,,,,,,
kimse duymasin konusuyorum,,,,,,beni duyduklarinada eminim
 minik bahcem birazdaha renklendi
 kuslar,civcivler tadini cikariyorlar bahcenin
gece iceri aliyorum gunduz disardalar:)
civcivler buyuduuuuuu,butun gun temizliklerinle ugrasiyorum:(

 olsun cok tatlilar:))))))
hafta sonu mert geldi,daha 10 aylik
ama simdiki cocuklar bir harikaaaa
annelerin babalarin bu kadar ilgili olmasimi?
zamanmi bilemiyorum
herseyden haberleri var,,,,,civcivin canli oldugunu anladi,nazikce elledi
bolbol optum kokladim,tam sevilmelik
dunyalar tatlisi:)))))))))

 bu sayisi derginin super guzellll
gozden kaciranlar icin cektim ,,,,,,,,sablonuda blog arkadasim istemisti
insallah isinize yarar bu bilgi





 simdi isliyorum tekrarini,bitince yayinlicam insallah
 dedim ya bu yayin cok renkli,hertelden:)))))))
fava yi bilirmisiniz?
cogumuz yapariz herhalde,,,,cok severimde:)
buda goruntuye gelmek istedi,,,,hatirlamak adina
evettttt ,,,,,,yasminimin gelmesine sayili gunler kaldi
dun mezuniyet toreni varmis:)))))))))) daha 5 yasinda
resimlerini gondermis kizim
cok duygulandim,,,,,,okadar uzaklardakiiiiiiiii
yaninda zenci cok seker bir minik,,,,,daha dogrusu her dinden,her milleten minicik yureklerrrrr
nasil bulustularrr?insanin akli duruyor
babamiz derdiki,bir gun amerikada bir kapimiz olucak,,,,,,gulerdim
kendi bir kere gidebildiiii
ama gordugune torunlarini eminim,,,,,
hepinizi cok seviyorum,saglicakla kalin

9 yorum:

  1. Okuduğum en sıcak, en doğal ve sevgi dolu yayınlardan birine imza atmışsınız. Her satırını çok keyifle okudum; elinize, yüreğinize sağlık.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Şimdiden gözün aydın, Allah kavuştursun en kısa zamanda, geldiğinde bekliyoruz o şirinenin fotoğraflarını, torunu bulup unutma bizi, e mi ?

    YanıtlaSil
  3. Çiçekler,civcivler,kuşlar,kaneviçe,fava hepsi şahane ama defter gözümden kaçtı sanma :) Ne tatlı ne hayat dolu bir insansın sennn. Allah her şeyi güzel gönlüne göre versin!

    YanıtlaSil
  4. balkondayim ,,,,,,,,ama soguk icerde kalorifer yaniyor:)
    annem usuyorum demiyor ama 5 dakikada bir balkona cikmak icin ugrasiyor:)
    hepinize tesekkur ediyorum benim yazdiklarimi okumak zahmetinde bulundugunuz icin........
    hepinize sevgiler,,,,yagmurla beraber gelsin

    YanıtlaSil
  5. hakikaten her telden gülümsedim akşam akşam elinize yüreğinize sağlık cihan hanımcım anneniz içinde allah size güç versin çok zor bi durum bizde annemle aynı şeyleri yaşadık ama neyapalım herşey allahtan sağlıcakla kalın sevgiler

    YanıtlaSil
  6. ayyy süper bir yazı olmuş gerçekten,buluşmanıza çok sevindim:))

    YanıtlaSil
  7. Çok keyifli okunacak bi yazı olmuş harflerin şablonu içinde teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  8. Bahçenizde severek dolaştım,yazılarınızı okumaya çalıştım.Evet kuşlarımı ben de çok beğeniyorum,dört senedir hep benimleler..Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. çok hoş paylaşım gezdim gördüm okudum çoook zevkli
    :)
    ellerine sağlık..

    YanıtlaSil