4 Mayıs 2012 Cuma

ailemiz gittikce genisledi:)))))))))eyvahhhhhhh

 inanamiyorummmmmmmmmm,civcivler 6 tane oldular
hani 4 taneydiya:)
biri beni birakmisti,,,,,,,dun senacim mini mini bir tane getirdi
gidenin yerine,ben uzuldum diye:(
ikimizde cok mutlu olduk,
bu gun pazara gittim,bi bakiyim dedim,,,,,,,,allahim elimde gene bir kutu
icinde bu sefer 2 tane daha dunyalar sekeri:))))))))
aksam oglusumdan bunlari saklamam lazim...........
 bunlar nasil sevilmezzzzz:)




 minik olanlar yeni gelenler..........
baslarindan ayrilmak istemiyorum:)




 bu arada simdilik son pano,,,,,
kuslarda cok yakismamismi?
kalbin ustune igne oyasi sarrdim bu sefer,




 karelere takilanlar bunlarda
simdi doldurucam iclerini,
aksam oglusumun misafirleri var,,,,,,belki civcivlerin cogaldigini affettiririm,,,

sepetler,kusevleri,minik diger objelerde 3 gundur boyaniyolar
daha kaba boyalari bitti....
bittikce goruntuye gelicekler,,,
soyle dusunuyorum ,,,,,,,,,kendimi bazen simartmayi seviyorum:)
civcivlerle muhabbetimde boyle bir sey
hepinize sevgiler

18 yorum:

  1. civcivleri sevesim geldi, birtaneciği gitti demek,hayvan beslemek çok güzel de başlarına birşey gelince üzüntüsü fena işte.
    yaptıklarınız çok güzel ve sepet boyama durumu aynı annem gibi,o da kaç gündür sepetlerini boyuyor beyaza,ilham gelince de süsleyecekmiş,kabaları bitmiş onun da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaynen,,, ilham gelince bende suslucemm
      annenize cok selamlar

      Sil
  2. Başta civcivler olmak üzere herşey çok keyifli görünüyor fotoğraflarda. Biten işler, bahçe, son süslerini bekleyen objeler vs. Elinize sağlık.

    Civcivleri güle güle büyütün, dolmalar da afiyet olsun yiyecek olanlara.

    Bu vesile iyi bir haftasonu geçirmenizi dilerim.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili nurdan,bahcelievlerde is hic bitmiyor:)
      elislerimzaten bitmesinnnnnn

      Sil
  3. orası nekadar güzel bir bahçe öyle:)civcivler hoşgelmiş o güzel bahçeye:)

    sevgilerr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hulyacim,aslinda hayvanlarin dolasmasi yasak bu bahcelerde:(
      ama inanilmaz seviyorum,,,,site sakinleri benim hatirima bisey demiceklerini umarim:)

      Sil
  4. Üstten dördüncü fotoğraftaki civcivin aileye yeni katılan civcivlerden ötürü fesatlığı tutmuş... Tüm haşinliğini bakışlarıyla sergilemiş garibim :)))))
    Bu arada canım biber dolması çekti :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyaz bahcem,aslinda fesat gozuken galba horoz:)))))))))))))))

      Sil
  5. bayılıyorum ben bu civcivlere.Bu arada dolma doldurmak için ne güzel bir yer orası öyle...

    YanıtlaSil
  6. mehtapcim,ben bu isi buyuturmusummmmmm:)))))
    ciftligim olurmus:)

    YanıtlaSil
  7. ohhh dolmalara gel.kimbilir ne lezetli olacak afiyetler olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serpilhanimcim,nasil oldunuz?
      hic unutmuyorum:))))))suslu alcini
      cokhosuma gittiiiii

      Sil
  8. Bu gidişle sana bir çiftlik şart olacak ablacım.
    Sığamıyacaksın oralara..
    Korkuyorum, oğlunuz pazara gitmeyi yasak edecek.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. civcivler çok şekerler. çiçekleriniz bahçeniz bayıldım. kolaylıklar dilerim..

    YanıtlaSil
  10. Ayy.. miniminnacık bunlar. Ay çok güzeller.. (İlk tepkim buydu)
    Ama bunlar büyüyünce kafese sığmazlar kiiii.. (Sonra ki tepkim de buydu) Hmm.. dolmalara özendim. Yarın ben de bahçeden labada toplayıp sarmaya kararlıyım :)

    YanıtlaSil
  11. çok şirinlerrr.bahçe süperr sepetlerde de gözüm kalmadı değil hani :D
    bir ödülün var cnm bloğumda
    http://zeynepinmutfakmaceralari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Canım çok şirinler . ellerinize sağlık. bu güzellikleri ödülle taçlandıralım mı :)) bloguma bekliyorum. sevgilerimle...

    YanıtlaSil