24 Kasım 2011 Perşembe

Perdelerimi yayinlamadan gecemicem

Aslinda bu perdeler bu camlara orulmedi....
ama sanki ben pencerelerin olcusunu almisim gibi uydu.
 gecen sene takinca cekmisim
 bir gun bunlari yayinlicagim yemin ediyorum aklimin kosesinden gecmezdi
 keske daha isigi goz onunde alarak cekseymisim
resimlere bakarken fotograf konusundada ne kadar ilerledimi anladim
bayagi yol katetmisim,oglumun kulaklari cinliyodur umarim suan
perdeler evin tamaminda ayni tarzda tabiki cekmedigim icin gozukmuyor
 ilk taktigimda tekrar cekip yayinlicam
yapanlar bilir oldukca emek var







 insallah zefk alarak bakarsiniz camlarimaaa

10 yorum:

  1. Süper görünüyorlar güle güle kullanın. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller.Ben kumaş kısımdan dolayı karanlık olduğunu düşünürüm bu tip perdeleri ama sizinki modelinden dolayı göz hizasını kumaşla kapatmamış.
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. sevgili emel hanim
    once yorumlariniza tesekkur ediyorum
    itiraf ediyim ,ben bu resimleri gecen sene cektimdi
    resim cekmek cok hosuma gidiyor vede yillardir cekiyorum.
    otamatik diye makinanin hicbir yerinle oynamiyordum.
    resimleri oglum yanlis cektimi soyledi ,simdi duzeltmeye calisiyorum
    cok uzattim ama dikkatediyorum yeni cektiklerimde
    ikincisi farkettinizmi bilmiyorum kumas ince bir poplin gibi,fazla kalin degil
    cok uzunda olmadigindan karanlik degil
    ben isiga dogru cektigim vede flasinla oynamamisim ondandir golgeli olusu
    belkide ben cok seviyorum
    bana ondan farketmiyo
    sevgiler size

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Cihan Hanım,
    Öncelikle sizi ihmal ettiğim için özür dilerim. Yaptıklarınızı gördüm, ama bir türlü yorum yaZamadım. Kusura bakmayın, ama bundan sonraki her güzelliğe bir yorum da benden. Ellerinize sağlık, gerçekten herşey çok hoş görünüyor. Bir de kapı gazeteliğindeki çubuklar kebaplarda kullanılan çubuklardandı. Marketlerde satılıyor. Sevgilerimi gönderdim size.... NURDAN

    YanıtlaSil
  5. Evet fotolar konusunda bende sizden farklı değilim.Yavaş yavaş öğreniyoruz
    Perdeleri en çok da karanlık durmadığı için sevdim zaten.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. insanın içini açan senin zevkli tarafını yansıtan evinde huzurla ve sağlıkla yaşamak nasip olsun.

    YanıtlaSil
  7. çok güzeller.evet ışıktan tam gözükmüyor,ilk fırsatta güzelliğini tam görmek istiyorum,süper.

    YanıtlaSil
  8. Anam anaaam, ne göz nuru var bu perdelerde, kanaviçe işler gibi bu iş,saya saya ör, muhteşem, bayıldım :)

    YanıtlaSil
  9. ne kadar güzel bir mutfak böyle, huzur dolu geldi bana, perdede süper ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Cihan Hanım, evinize bayıldım :) Mudo Concept yanında sönük kalacak ((:

    YanıtlaSil