22 Nisan 2015 Çarşamba

guzel anilar....


once neden guzel anilar?????
dun 30 senedir beraber oldugumuz arkadaslarimizla beraberdik..
cok guzel bir gun gecirdik,hava bahardan cok uzakti:)))))
herseye ragmen hayat cok guzel..gun cok keyifliydi.
bir araya gelince 30 lu yaslarimiza donuyoruz..
cocuklarimizi beraber buyuttuk,,,tupras lojmanindaydik
cok guzel gunlermis:)
bu gun soyle bir sey duydum...arkadaslar secilmis akrabalar gibidir:)
cok hosuma gittiiiii....

gece sapancaya dondum tekrar...yagmurla birlikte
sabahtan beri yazlik giysilerimi yerlestirdim,,utuledim,,kombinledim:)
 gozluklerimi kaybetmemek icin  ...heran elimin altinda olmalari icin ..
boncuklarimi ,,,minik aparatlarimi,,,mumlu iplerimi topladim.
basladim dizmeye:))))


orkidelerimin yanina arkadas aldim...gulumsediler,hep beraber
cok yakistirdim yanyana onlari:))))))


gozlerimi dinlendirmek adina  kanavicelerle bir araya gelmiyorum...gelemiyorum:(
yun islerime devam ediyorum.


minik evimin  duvarlari,,,koseleri,,,
yapmis oldugum el islerinle sarmas dolaslar:)))))))

evde ne kadar  sepet varsa boyamistim:)yakin bir tarihte
asagida kapi ponpomlarim...cok seviyorum onlari




iki yaz evvel...pazarda ne kadar cilek kasasi varsa :))))))
boyamistim,,,buyuk bir keyifle
bakalim ne zaman yaseminlerim acicak?bekliyorum
disarida yagan yagmur..soguk
her ne kadar  bahar uzaklarda kaldiysada...her an geri donebilir:)
sevgiyle bekliyelim diyorum...hepinize kolayliklar diliyorum,hayatinizda

42 yorum:

  1. Doğanın içinde ne güzel bir dünya yaratmışsınız. Her kare öyle güzel ve iç açıcı ki. Soğuk ve yağmurlu bir havada bahar yaratmışsınız. Kutlarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne hos bir yorum...bayildim satirlara:)
      kocaman tesekkurler...sevgiler

      Sil
  2. Elinin değdiği yer nasıl da güzelleşiyor.
    Çilek kasalarına hayran oldum. Sana her uğrayışımda seni daha çok seviyor ve hayranlığım artıyor biliyor musun ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. colettecim,,,kalp kalbe karsiymis,,,seni gorunce cok mutlu oluyorum:)
      gonul dolusu sevgiler,,,

      Sil
  3. ne kadar güzel süslemişsin evinin, bayıldım el emeklerine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ediyorum,,her zaman beklerim:)))))

      Sil
  4. Dostlar en güzel varlıklar. İnsan birlikte olunca hep birlikte olmak bu görüşmeleri tekrarlamak istiyor. Sağlık olsun Cihan Abla ördüğün battaniye de çok güzel. Bir de o ponponlara ne demeli? Muhteşemler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyiki varlar,,,sizlerde iyiki varsiniz..
      ponponlarimi bende cok seviyorum...sevgiler,,,selamlar

      Sil
  5. Eski arkadaşlar başka oluyor değil mi? Eğlenmenize sevindim. Hep söylediğim gibi eviniz rüya gibi. Her köşesi cıvıl cıvıl. Ağız tadıyla oturun. Kaneviçeden uzak duruyorum diyorsunuz ama örgünüz bile kaneviçe gibi :) Kolay gelsin sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizler kardes gibiyiz:))))))
      bizimki eglenmek degil,,aslinda
      hosca vakit gecirmek,,,dertlesmek,,,eskileri hatirlamak
      cok neseli gidiyor orgu:)

      Sil
  6. ne kadar hoş bir ev:)örgünüz bile kanaviçe desenli,çok güzel, çilek kasalarına bayıldım..hava ısınsa da balkonda boyamalara başlasam..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evetttttt,,,benimde balkonda beni bekliyor boyalar,,,ahsaplar
      havalar bir isinsada :)yapicak cok is var
      bendende sevgi ve selamlar..

      Sil
  7. 30 Yıllık dost... Muhteşem... Nice yıllarınız olsun beraber.. ::))

    YanıtlaSil
  8. 30 Yıllık dost... Muhteşem... Nice yıllarınız olsun beraber.. ::))

    YanıtlaSil
  9. Hola!!!
    Me encanta tu estilo de decoración. El jardín es precioso pero lo que mas me llama la atención son tus orquídeas.

    YanıtlaSil
  10. Bu sefer gözüm mandevilla da kaldı.(eğer doğru görebilmişsem :) Bahçedeki kırmızı açan çiçekden bahsediyorum :) .ne güzel olmuş..Bugün bende iki tane aldım kırmızı ve beyaz :)) Bakalım senin kadar çoşturabilecekmiyim :)) 30 yıllık dost....ne güzel...darısı başımıza..Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gulizcimmm,,canisi
      kamelya diyoruz biz burada..aynimi bilemem.
      oglusum onu bana vermisti,,onun bahcesinde acmiyor diye,,,tomurcuk oluyorlar dokuluyorlar,,bir vitamin eksikligi var bence..bende en azindan yarisi aciyor,,yarisini dokuyor:)

      Sil
    2. Cihan ablacığım Kamelyalar çiçek açmadan dökülüyorsa fosfat ağırlıklı gübre vermeni öneririm.Sevgiler...

      Sil
  11. Cihancigim benim de tam 40 yıllık arkadaşlarım geliyor. Çok heyecanlıyım. Çok değil sadece bır hafta kalacaklar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne hos,,biz ayni yerlerde olmasada ayni bolgedeyiz,,,kisin ayda bazen bir bazen iki kere bulusuyoruz,,,gun adinda ama bizim gunlerimiz adi sembolik:)
      benimde sevgilerimi soyle o guzel dostlarina..tadini cikar

      Sil
  12. arkadaşlar: geçen yıllara meydan okurcasına birlikte olmak başka bir güzellik senin ve herkesin güzel sohbetli günleri olsun inşallah sevgili Cihan cım örgünün bitmiş halini sabırsızlıkla bekliyorum şimdiden çok güzel eline emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. temennilerin icin tesekkur ediyorum,,allah kimsenin agzinin tadini bozmasin!!
      herseyin kiymetini bilmemiz lazim,zamanin su gibi aktigini unutmamaliyiz
      sevgiler ,,guzel gunlerin olsun

      Sil
  13. ilmek ilmek dokunmuş yaşanmışlıklar var resimlerde. çok ince ve çok zevkli. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne guzel yazmisin,,yasanmisliklar..
      sevgilerimi yolluyorum:)

      Sil
  14. o dostlarla sohpetlerde nerelere gidilir gelinir,arada böyle toplanıp görüşmek hepinize ne kadar iyi gelmiştir ne güzel,,,,evinin her köşesi sıcacık tam evcilik oynancak yer,4 yaşında torunumu alıp gelsemmi söz dağıtmıcaz...sevgiler gürşen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istersen dagit,,ben yine toplarim:)aliskinim
      o sohpetlerimizi duysan,,,nerelere gidiliyor,,gelinniyor!!!!!!
      canim,,,en son toplantimizi kareliyimmi?opuyorum

      Sil
  15. karele cihancım ya seni görmek istiyorum,daha önceki fotoğraflarda az çok gördüm ama inan seni çok seviyorum bana çok iyi geliyorsun.....öptüm gürşen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne guzel...cunki bende siz dostlarimi cok seviyorum.
      iyiki varsiniz..bende opuyorum gursencim.hoscakal

      Sil
  16. Kaneviçelere ara vermişsin ama kaneviçe gibi battaniye görüyorum orada ... her kare ayrı bir güzel ve yazdıkların daha da güzel Cihan ablacım Allah dostlarımızın eksikliğini göstermesin iyiki varlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oznurcum..evet devam ediyor orgum
      bakalim ne zaman biticek?
      oznurcum dur bende sana geliyim:)

      Sil
  17. cihan ablacığım...ne varsa eski arkadaşlıklar,eski dostluluklar,eski komşular diyoruz ya ...şimdiki şu günlerde hep eskileri anıyoruzya iyiki yaşamışız diyorum.bizlerde öğle 40 yıllık dostlarımız var şükürler olsun.(mersin)deler bir araya geldikmi dün gibi yeniden başlıyoruz.tabii ki akrabandan yakınlar....sizi ço seviyorum.her şey mükemmel ellerine sağlık...gerçekten bahar uzak gibi bizim buralarda kombimiz yanıyor....dün sulu kar yağdı bir ara....bu arada kandilinizi kutlar..daha sağlıklı daha güzel günler dileğiyle...öpüyorum.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. once bende senin ve anneciginin kandilini kutluyorum...hayirli kandiller emelcim.
      baharin ,,,yazin geliceginden umidim kesildi benim:)
      allahtan yaz evindede var kalorifer,,,ama inan isinmiyor ev
      butun kis yanmiyor tabiiii...dis mantolamada yok!!!
      neyse yarin isinicak diyorlar,,,inanamiyorum ama kar yagsa bu soguga yakisir:)opuyorummm

      Sil
  18. Güzel dost buralarda gördüğüm çiçek böçek bahçeyle ilgili ne varsa hep seni anımsatıyor bana, büyük zevkle dokunuşlarını izledim. Buralardan gönül dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil
  19. yine her şey çok özel ve güzel canım.
    Bak bakalım benim bloğa nasıl bir paylaşımla döndüm ;)

    YanıtlaSil
  20. Sevgili Cihan. Biraz önce raflarımın tozunu alırken kuş evimi gördüm ve aklıma sen geldin. Senin bloğundan özenip de yaptığım benimkisi düz beyaz bir şey , ancak o kadarını becerebilmiştim.

    Ne zamandır yeni bir yazı yazmadığını geçirirken aklımdan senin artık aramızda olmadığını hatırladım. Sana dualarımı yolluyorum, gittiğin yerde kim bilir ne güzellikler yaratıyorsundur. Huzur içinde yat...

    YanıtlaSil
  21. Merhabalar, ben geldim, elinize sağlık. tüm resimler rengarenk iç açıcı, süperler...
    Üyeniz oldummmmm:)))
    fulyapimlezzetler.blogspot.com

    YanıtlaSil