12 Ekim 2014 Pazar

kis evime hos geldiniz:)


menekselerimle karsilamak istedim sizleri.
bahceli evi toparladim...nisana kadar beni ozleyin dedim:)
birkac cicegimi,,oldukca cok olan elislerimi alarak tekrar kis yuvama dondum...
ve hayat kaldigi yerden devam ediyor.
boyaydi,,,temizlikti,,yerlesmeydi derken ,yorucu gunleri geride birakip
tekrar keyifli calismalar icin buradayim:)

atolye tadindaki calisma odami hepiniz biliyorsunuz zaten :)))))
tam bitmesede ,,yoluna girdi tasinanlar...
saka bir yana benim gibi minik iki evi olanlar,,,bilirler
oradan oraya tasi...birde ivir zivir cok olunca:)evde kucuk olunca
sigmak icin ne kadar akla gelicek antikalik varsa...kullanirsiniz
sinirlari zorlarsiniz!


birisinin atmak uzereyken,alip boyanan bu dolap ...ne cok ise yariyor:)
kendide sasiriyordur!dolapcigin

 cercevedeki sirin delikanli mert...simdi 3 bucuk yasinda
babaannesinin yakisiklisi,,,cani
torun sevgisi cok baska...asklarim onlar benim:)




bu karelerin hepsi is odamdan.....nasil sigiyorlar bende anlamiyorum:)
gayette mutlu yasayip gidiyorlar..hep beraber

kirletlerim...ne severek islemistim gecen kis onlari
beyaz is perdede ...minik atolyemin perdesi...iste bu kadar:)

  masal tadindaki perde...baska bir pencereye hikayeler anlatiyor:)
bir zamanlar takiyada merak sarmistim,,o gunlerin hatirasina karelendi...

 minik abajur...ortuleri
cok sevdigim sepet dolusu cicekleri...
torunlarimin oyuncaklari...sapkali kiz,benim kizlarimdan hatira
hayat ne garip...kizlar buyudu ..giden gitti..............ama bebekleri duruyor

kus evlerim:)))))))olmassa olmazim


uc cerceve...cok sevdigim kareler
damlanin dogdugu anlar...dedesi ve babaannesinle ilk tanismasi:)
damla biraz buyumus,,,yasminle  beraber olmanin tadini cikariyorlar..
en cok sevdigim  mekanim...mutfagim:)
dinlenmek icin mola verildigi anlar...
pratik bir tabak hazirlanmis,,,cay esliginde
hemen hemen 10 gundur suren kosturmacanin ardindan..
ohhhh sukur dedigim dakikalar
 mutfagimda sariyi kullanmak ...seviyorum :)

bunca seyi nasil temizledim,,,sigdirdim?
bende sasiriyorum:)
yer yerinden oynamisti..boyadan sonraki ilk goruntuyu karelemek isterdim.
herhalde kamerami bulamazdim:)))))))))))

menekseler,,orkideler hayatlarina burada benimle devam ediyorlar..

yorucu ama guzel gecen gunlerin arkasindan.....saglikla,huzurla guzel paylasimlarda bulusmak dilegiyle...hepinize sevgiler bahceemden:)


43 yorum:

  1. cihan abla,
    hoşgeldin kış evine
    güzelliklerinle bizimle ol
    çooook sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili havva,,,bizler kislik evimiz derdik :)))))
      yasminim..ingilizcedeb turkceye cevirirken..kis evi dedi
      benim dilimdede artik oyle yerlesti...
      temennilerin hepimiz icin olsun...

      Sil
  2. ALLAH GÜLE GÜLE SAĞLIKLA SIHHATLE OTURMAK NASİP ETsİN! ÇOK YORUCUDUR BOYA BADANA AMA DEĞMİŞ DOĞRUSU MİSLER GİBİ OLMUŞ MAŞAaLLAH, İÇİM AÇILDI. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgilii saadet...gece yaptigin mantilar ruyama girdi:))))))))
      bu aralar fazla birkac kiloyu vermek icin ugrasiyorum...da:))))))
      evet zor is ama ,bayiliyorum bu dipten temizlige,,,tesekkurler

      Sil
  3. Igual a nossa casa não tem.Feliz semana para você amiga.Te espero lá no meu cantinho,qualquer dia.Beijo.Valéria.(Brasil).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim arkadasim,,boya,badanayi sendemi gordun...duydun
      tesekkur ediyorum beni sevindirdigin icin...sevgiler

      Sil
  4. Cihan abla evde dokunmadığın tek nokta bile kalmamış. Enerjin hic bitmesin hersey o kadar guzel gorunuyor ki insan eskise bile hic bir sei atmâya kiyamaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen...sevdigim sey seneler gecsede hep benim icin guzeldir,,yenidir
      opuyorum seni...

      Sil
  5. ELİNİN DEĞDİĞİ HERŞEY ÇOK GÜZEL ABLACIM.SAĞLIKLI BİR SENE DİLİYORUM HEPİMZ İÇİN.BOL VERİMLİ BİR KIŞ OLSUN:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kocaman insallah diyorum...herkez adina
      saglikla...en onemlisi
      serpilcim tesekkur ediyorum,,,sevgiler

      Sil
  6. ben o objeleri sürekli nasıl temizliyorsunuz merak ettim çok yorucu olmalı.güzel bir kış geçirmeniz dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  7. sevgili esra...bunu herkez soruyor:)))))))
    belki evin artik kalabalik olmamasi...hos ben 4 cocuk buyuturkende boyleydim:)
    belki benim yasam tarzimbu diyelim,,,bana zor gelmiyor
    belki o an icin yoruluyorum,,ama cabuk geciyor
    bende sana guzel ,mutlu gunler dilerim:)

    YanıtlaSil
  8. Gözüm, gönlüm açıldı:)) Harikasınız!

    YanıtlaSil
  9. yaz evi, kış evi senin olduğun heryer bambaşka güzelleşiyor, gördüğüm herşeye bayılıyorum, çok ama çok güzeller, sağlıklı huzurlu günlerin geçsin kış evinde. hoşgeldin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. moon,cok tesekkur ediyorum,,,guzel yorumun icin
      bana bir merhaba dedigin icin....yalniz olmadigimi hissetmek cok guzel geliyor:)sevgiler

      Sil
  10. Yaz eviniz başka kış eviniz başka güzel. Daha da güzeli hepsinin el emeğinizle güzelleşmiş olması. Mutluluklar hep sizinle olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepiniz saglikli ,,,mutlu olun
      sevdiklerinizle olun...

      Sil
  11. Sen benim yorgunluğumu alıyorsun arkadaşım,Allah enerjini hiç eksiltmesin bize bu güzellikleri hep göster.Her şey harika gözüküyor ellerine gönlüne sağlık.
    Çok öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mehtapcim,,,seni gorunce cok seviniyorum
      mehtap geri dondu diyorum...aaaa bir bakiyorum uzun bir ara
      yakinda biticek islerin gibi geldi...dogrumu?
      tesekkurler...sevgiler

      Sil
  12. Hoşgeldin cihanımm...... kış evinde yaz evin gibi renkli, iç açıcı, huzur verici masal evi gibi, iyi ki geldin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gulizcim,,,sanki seninle yillardir tanisiyoruz gibi geliyor icime
      kocaman opuyorum seni..

      Sil
  13. Como siempre es una preciosa entrada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaptigin islere bayiliyorum...yilbasi cicegim:)

      Sil
  14. Yaz evi,kış evi içinde Cihan varsa orasının sıcacık bir yuva olacağı zaten belli ,sağlıklı huzurlu olun elleriniz hiç boş kalmasın....çok öpüyorum gürşen



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canimsin y..aaa.tesekkur ediyorum...selamlarimi yolluyorum

      Sil
  15. Özlettiniz kendinizi Cihan hanımcığım, kış evinizde yaz eviniz gibi cıvıl cıvıl insanın ruhunu çoşturuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bol bol...doya doya ev isi yaptim bu aralar..
      yeni yeni vakit bulmaya calisiyorum..el islerim icin
      cok tesekkur ediyorum,selamlar...sevgiler

      Sil
  16. Cihan teyzeciğim, her mevsim kendini özleten kendine has bir hanımsın sen. Ne güzel, evinin her köşesi seni anlatıyor. Şimdiki hepsi birbirinin aynı evlerin ve yüzeysel ilişkilerin aksine senin yaz evin de kış evin de ve o evlerin içini dolduran herkes de sıcacık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canimsin,,,beyzacim
      iyiki varsiniz...opuyorum seni

      Sil
  17. canım ablacım merhaba.çok hayırsızlık ettim biliyorum.bana ne desen haklısın.son zamanlarda blog yazmaktan adeta kaçıyorum .çok tembel oldum ben çokk!
    ama şimdi bu masal ülkesine gelince kızdım kendime feyz al,toparlan diye akıl verdim.
    çok yorulmuşsun belli,ama sonuç ine o kadar mükemmel ki! güle güle otur canım güle güle kirlensin.
    her bir karesinde sevgi ve emeği hissettiğim resimlere ve içindekilere bir kere daha hayran kaldım.harikasın sen ve iyi ki varsın.ellerin dert görmesin.çok öpüyorum o maharetli ellerden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alanaycim,,,sadece ozluyorum sizleri
      alisiyorum ,,,sonra gormeyince..:(
      hersey yolundadir insallah...opuyorum seni
      kendine iyi bak..

      Sil
  18. cihan hanımcığım...ohh her yer misss... yoruldunuz ,ama tertemiz deymiştir.günlerin güzelliklerle geçsin.allahım sağlık sıhhat versin size ....sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepimize emelcim,,,insallah
      insan nasil bir varliktirki,,,hemen unutuyor:)
      mutluyum,,isler azaldi
      el isleri basliyor....

      Sil
  19. Hoşgeldim.
    Ben en çok o hikayeli perdeye bayıldım. Ne güzel.
    Kıskanç ama gözü olmayan anne

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keyifle islenen bir perde..
      herdem masal devam ediyor:))))))))

      Sil
  20. Sakla bu postu, ekranda kalsın sürekli bir köşede, ara ara gelip bakalım bütün bu güzelliklere :) "şükür" diyelim biz de, bayıldım yine her bir karene, ağız tadıyla, güle güle otur kış evinde Cihan Abla, öperim çok ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esencanim,,,bende seni opuyorum
      hic merak etme,,,sizler ozledikce ben paylasirim:)

      Sil
  21. Ay ne kadar minnoş, ne kadar tatlı her şey :)

    YanıtlaSil
  22. Kış evinde daha doğrusu masal evinde harika, muhteşem bir kış diliyorum Cihan Ablacım, çok öpüyorum seni, Sevgiler Sema:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insaalh saglikli,,huzurlu gecsin
      hepimiz icin tabiiiii...vede verimli olsun:)semacim...

      Sil
  23. Masal evinden, masalı görüntüler:)) Çok mutlu yaşayın bu güzel ve aydınlık evde:) Sevgiler yolladım.

    YanıtlaSil