18 Mart 2014 Salı

biraz nostalji...ne dersiniz?

amerikadan dondugumden beri... nedense ustumden  tir gecmis gibi
nedenini anliyamadim,,
memleketimi inanilmaz ozlemistim....sevdiklerimi..torunlarimi
hele hele evimi:)
belki baharla beraber duzelirim
bugun istedimki...biraz o gunleri animsiyalim ,,,hep beraber
tabiki  benim icin olmassa olmaz....kus evlerini karelemisim cok cok..onlarin guzelligi ile basliyalim
bu cici genc bayanin dolastirmak icin  yolcu beklemesi cok ilgimi cekmisti:)
 gogus kanseri icin bu guzel kuslarin yardimci olmasi....satilinca dogrudan ucreti kanserliler vakfina...
 ya bu sirinlik:)))))dede cik dans ediyordu..butun sirinli ile
ninecikte gulumsiyerek uyuyordu:)))))hatirliyorum..o gun yeni bir seneye merhaba demistik
kaldigimiz otelin onu... akan sulari ile daha hos bir nuans yakaliyordu
hatiralarda kalan cok sey var ,aslinda bunlar bir kaci:)
okyanusu hic boyle tahayyul etmemistim
salas bir iskele,,,uzak yerlerden gelen  cesitli guruplar
cesit cesit kuslar..denizde yunuslar





 korsan gemisini animsatan...icinde korsan kiyafetlerinle hizmet edenler...
ilgimi ceken damdaki guzellik:)
buyuk bir keyifle izledigim buyuk bir sow..sonrasi, eve gelince balinalarin ve yuunuslarin hayatini okudugumdaki pismanlik ..uzuntu
 kizimin ogretim gorevlisi olarak calistigi okulun ...gole bakan kismi
ogrencilerinin ne kadar sansli olusu
floridanin...orlandonun adim basi bayilarak seyrettigim golleri
allah biliyor ya ..heryerin temizligi..bakimi
aglarmis gibi olan agaclariiiiiii
 bol yesilligin icindeki  evleriiiii
sitelerdeki duzen...yuruyus yollari...
 pazarlarda satilan rengarenk orkideleri
 buyuk bir caba sonucu aldigim jj dergileriiiiii:))))))))))
 yasminle yaptigimiz el calismalarimiz:))))))
kizimla paylastigimiz sarisin caylarimiz:))))))))))
sohpetlerimiz...aileye katilan bir minik bebek daha
nice yasanmisliklar...

 her guzellige ragmen ...evim,,,cok ozlemisim
penceremin onundeki minik cennet bahcem
baharin gelmesini bekliyen bir  kalp....sapancayi ozliyen
minik evini duzene sokmaya ugrasan bir annane,babanne:))))))))
bir kac gunlugune istanbula kactim...guzel,yakisikli torunumla beraber oldum
bu gun onunla  kurabiye yogurduk:))))))ikimizde cokmu cok mutluyduk
mert tesekkurler bu guzel dakikalar icin
lokum ellerini operim senin..
birinin opup kokluyorsun.....digeri geride kaliyor
hayat bu iste,,,acisi,tatlisi........ozlemi.......
hepinizi sevgiyle kucakliyorum...kurabiyeler pisti
cayla keyif zamani..pismis hallerini goruntulere getiricem ,bir dahaki sohpet zamanimizda
allah zamani gelince... hepinizi torun sevgisiyle bulustursun insallah....

46 yorum:

  1. :) Biz büyükanneler:)) Hayatlarımız onlarla dolu. Hepimize güzel günlerini görmek nasip olsun inşallah.:) O lokma elleri yerim:) Benim için öpün lütfen güzel ellerinden:) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaslarin gitmesinin en guzel yani budur herhalde:)
      sizde opun torununuzu hepimiz icin...

      Sil
  2. Amin amin ablacım ne güzel anılar bunlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ediyorum,,anilarimi okudugun icin:)

      Sil
  3. :))
    yarım kısmetse eminönü'ne gideceğim,kuş evi alacağım boyamalık,sizinkilere bakıp bakıp yapacağım
    çok sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili havva,,,almalisin muhakkak kus evlerinden:)
      sevimlilik katiyorlar hayatimiza...emin ol
      opuyorum ..

      Sil
  4. çiçeklerinize bayıldım bir mutfağa buradan oldukça büyükmüş izlenimi edindim :)

    YanıtlaSil
  5. Hepsi biyana o tombiş eller en güzeli ,torunlar bize hayat veriyor çok sevgiler.....GÜRŞEN

    YanıtlaSil
  6. Cok olmasada baxen ozlemekte guzel geri de biraktiklarimizi.guzel anilarla hatirlamakta.
    .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilemiyorum,,,belki ozlem cok ozel bir duygu...

      Sil
  7. Cihan hanım, insanın evi gibi yok gerçekten de ama gezip görmek, hele de özlem duyduğumuz sevdiklerimizle buluşmak da ayrı bir keyif.
    Maşallah o tombik ellere, ne güzel de yoğuruyor hamuru. Allah tüm yavruları ailelerine bağışlasın. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kocaman aminnnnnnn
      esracim..evet eve donmek cok guzel bir duygu
      sevgilerimi gonderiyorum..

      Sil
  8. bende torun istiyorum, öyle tombiş elleri olan, sevgiler yolluyorum size , bahar enerji getirsin.

    YanıtlaSil
  9. sevgili muzo..
    insallah diyelim torun icin:)
    cok sukur biraz daha iyiyim...onumuzdeki gunler dahada iyi olucam insallah
    olmak zorundayim..isler cok

    YanıtlaSil
  10. Hosgeldiniz ozaman! Özlenmezmi,haklisiniz,yolculuklar insani yorar...

    Bugün bende gördüm bu güzel orkidelerden ve cok hosuma gitti,cicek bakamam ama bunlardan bende istiyorumm!

    Birde torun tabii,Allah kismet etsin bizlerde görelim insallah,o yumuk ellerini yerim ben onun, Allah bagislasin efendim,yorumunuz ve ziyaretiniz icinde tekrar tesekkür ederim! sevgiyle kalin insalla,Amerika`daki güzelliklere de hayran kalmamak elde degil ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cokmu cok uzun bir yolculuktu:)3 aktarma...
      neredeyse 2 ayi geciyor geleli..bu sefer torunlara ozlem:!
      orkide almalisinizzzz...benimde su anda yok ama ..alinmasi yakindir
      selamlar

      Sil
  11. Me encantan esas casitas para pájaros. El resto de las fotos son toda una inspiración para un precioso viaje

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne guzel hic solmayan bir yilbasi cicegi:)))

      Sil
  12. Une très jolie publication... Bravo ! pour l'ensemble de ces merveilleuses photos.
    Gros bisous

    YanıtlaSil
  13. Tek kelimeyle muhteşemmmm Cihan abla sayende sabah sabah oralı gezdim içim açıldı vallahi :) Yemyeşil doğa tertemiz sokaklar hRİKA..Kuş evleride nefisss gördükçe dayanmıyorum 2 kuşum var evleri var ama bu kadar güzel değil acaba bende süslü boyasam ev kendine gelirmiki :DDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili nehir,,,hakikaten piril piril her yer
      ilk geldigimde 6 ay sonra ..cabuk alismisim o temizlige
      ciktigimda disarilara..heryer cop..
      ama insanimiza bunu asilamak bu kadarmi zor:)
      tabi istemessemde 2 gun sonra alisti gozum..uzgunum ama boyle

      Sil
  14. Evinize hoş geldiniz Cihan hanım.Hamur yoğuran elleri öpüyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Bende ayrılamadım sayfanızdan, hele o yumuş yumuş elleri sıkıştırasım geldi :) Sevgimle Cihan Hanım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili gulay,,,ben hepiniz icin bolbol opuyorum o mincir elleri:)))))))))

      Sil
  16. Ne güzel fotoğraflar. İnsan bir türlü tamamlanamıyor değil mi? Bir yarımız mutlu iken, diğer yarımızda düşünceler.
    sağlık olsun, hep huzur olsun.
    Hoşgeldiniz, sefalar getirdiniz,
    o güzel pencerenin önünde, mis gibi ince belli çay bile hasrete sebep işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar guzel hislerime tercuman olmusunuzki:)))))))))

      Sil
  17. Yazdıkların içime huzur doldurdu ama bir parça da özlem.
    Son cümleye ise gönülden bir "aminnnn!!!! "

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. colettecim...canim benim
      ne mutlu bana,,,huzuru hatirlattimsa
      icime doguyor ..sen cok guzel bir babaanne olucaksin:)

      Sil
  18. Bir gun bizde donersek uzerimden tir gecmis gibi mi olacagiz acaba :((
    Hayirlisi diyelim. Gurbet zor geliyor ama zamanla alisiyorsun.
    Burasi hangi eyalet cok guzel yerlermis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba..senin sayfana dondum..
      bir baktim seninle yazismisiz:))hos bir yazisma oldu
      sen bana bakma,,benim yuvam,evim burasi
      sizler belki gecici..belki surekli oralara aitsiniz
      ayni kizim gibi..opuyorum seni
      ha,,orlando burasi ve yakin civari karelediklerim

      Sil
  19. manzara süper.. ama memleketimiz başka tabiii. Allah dirlik düzen versin.. insanlarımız bir birlerine daha hoşgörü ile yaklaşsın.. sevsinler bir birlerini.. duası ile.... sadede geleyim.. çok güzel kareler.. hayran kalmamak mümkün değil :)) orkideler, laleler.. aman aman o dergiler bittim resmen.. ne deyim.. her zaman ki gibi çok güzel paylaşımlar .. sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blog dostlugu cok ozel bir duygu..
      sanki bizler uzun zamandir tanisiyoruz:)gotusuyoruz..kahvelerimizi iciyoruz
      hepinizi cok seviyorum...sizleri gormek bana cok iyi geliyor
      bendende sevgiler...

      Sil
  20. kuş evlerine ben de hastayım ...resimler de çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mor menekselerim...
      hastalik ne kelime:)yakinda evden ben cikicam:))))))))))
      onlar yerini alicak

      Sil
  21. ne güzel anlatmışsınız. bende anneanneyim. iki torunum var. biri kız diğeri erkek. onlarla birşeyleri paylaşmak ve oyun oynamak dünyanın en güzel duygusu. gerçektende yaşanması gerekir. hayatımızın renkleri onlar. sevgilerimle........

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne guzel demisiniz...hayatimizin renkleri
      cok hos bir cumle..bendende sevgi dolu gunler

      Sil
  22. Merhabalar Cihan Teyzem,
    Sumbulleriniz cok guzeller, size ozenip bende gidip aldim :)) Ama simdi sizin tavsiyelerinize ihtiyacim var. Sumbulleri saksida evdemi tutayim yoksa disari bahceyemi dikeyim ne dersiniz? Birde ne kadar gunes sever sumbuller, cok, az, hic? Simdiden cokkk tesekkur ederim.
    Kucak dolusu sevgilerimle.

    Emel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emelcim,,canim benim
      uzaklarda kaldin..gonlumde hep guzel yerini koruyanlardansin:)
      cok sevindim sumbullerine
      ama cok uzun kalmiyorlar..bence disari koymalisin..bakma benimkiler evdeydiler
      ama cobuk gecip gittiler
      dikmekten cokk saksilara koy,,solup bitincede,,,sakla yumrular seneye gene acicaklar..emin ol buna
      ben toprakta birakiyorum..vakti gelince patliyorlar..aciyorlar
      butun cicekler gibi toprak kuruyunca sulamalisin
      simdiden kolay gelsin..opuyorum hepinizi

      Sil
  23. Ne kadar güzel fotoğraflar, anlatımınız kızını Amerika'da öğretim görevlisi yapabilmiş bir anne olma duygusu, torunların olması, anane babaanne olarak bir bloğun sahibesi olmak, yazmak, hayatı sevmek, çiçeklerle güzelleşmek... Size imrendim, maşallah Allah huzurunuzu daim etsin.

    YanıtlaSil
  24. Gelemiyorum diye üzülüyorum ya, gelince de içimi binbir hevesle dolduruyorsun, kendime yetemiyorum Cihanım :)

    YanıtlaSil