25 Şubat 2015 Çarşamba

sevgiisiz hic bir sey olmuyor:)

 tabi birde sabir...niyemi bunlari yazdim?
saksinin icinde duran laleler...gecen yillardan kalan soganlar
bir bir ,once sumbuller acti...sonra laleler
sira nergislerde:)topraga gommusum soganlari
sirasi geldikce acmak,,bana gulumsemek icin yarisiyorlar sanki!!
ama ben aylardir bu gunu gormek icin sabirla suladim topragi:)
hemde kupkuru olan bir topragi..
itifaf ediyim..bayiliyorum onlara...

evin icinde acarmi demeyin...iste kaniti
tek sart...onlari sevin ve sulayin..


kendime yeni bir dolap dizayn ettim...nasilmi?
kalici konutlarda bir oda var..yukluk diye tabir ettigimiz
cogumuzun ah boyle bir oda olsa dedigimiz...
orada duruyordu.bolca raflari olan......bi sekilde bosalttim onlari..ve yer olmadigi icin ince uzun koridorda yer aldilar.
ve cok seyi toparladi..bu islerle ugrasanlar beni cok iyi anlarlar..
herseyinizin elinizin altinda olmasi lazim..cogu zaman aradiginiz aksesuar,,kurdele,,her neyse o vardir...aradigimiz
ama biz onu ya bulamayiz yada cok arariz:)))))dogrumu?
iste boyle raflari olan bir dolap idaaldir bu is icin..

 kimisi acik gozukuyor diye pek sevmez ama,,,ben bayilyorum:)
madem bu ise gonul vermisiz..varsin hersey acikta olsun..
zaten benim minik evimin tamami atolye tadinda...senelerdir...



 bu calismalar dort senesini dolduruyor,,,ama ben kendimi bildim bileli hep dolu dolu yasardim..
el islerim,,,dikislerim..boncuklarim,,,molinelerim,,,yunlerim
hatta okul hayatimdada cok dolu dolu yasardim..yasadim
hep hayatimdaydi...ama yalniz kalinca ..birde annecigimle eve kapaninca
bunlar bana terapi gibi geldi..iyikide hayatimdalar:)
 yakinlarda cerceveledigim bu guzellikte boylece yerini buldu:)
hersey yerini buldu aslinda...elimin altindalar artik.







 laleler esliginde islere devam....
asagidaki cercevelerin icindekiler..guzel torunlarla muhabbet
her sabah ben onlarla konusurum:)gonullerini alirim.
damlayla,,yasmin...sonra  aramiza mert,,,ali,,,can katildi
damlanin ilk dedeyle benimle tanismasi:)dedeyle tek bir kare
ama en guzel kare bence...cunki cok kisa bir zaman sonra ayrildi aramizdan dede...


sepet dolusu menekseleri bir bir yolluyorum sizlere:)sevgiyle,,,muhabbetle
hepinize guzel bir gun olsun...dolu dolu gecirin insallah.sevgiler...

56 yorum:

  1. Ne güzel yazmışsınız, gözlerim doldu... Resimlere bakınca o sevgi, emek, sabır çok açıkça görülüyor zaten, ve ne kadar zevkli olduğunuz... Bütün bunlar bir yaşam tarzı oluyor zaman içinde, bizler de ilham alıyoruz bu güzelliklerden:))) Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne guzel blogun ismi..cok guzel bir cicektir gelincik..rengiyle,,gorunusuyle
      nali nazli kimildar dalinda:)
      aynen yasam tarzi cok dogru...
      herkez gecermi bu yoldaan bilemem?4 cocuk 6 kisilik cok keyifli bir aileyken..
      bir bir uctular ...ama hayat bu degilmi?
      bende tesekkur ediyorum yorumlarinizi benimle paylastiginiz icin:)sevgiler

      Sil
  2. Çok güzeller! Emek ve sevgi güzelliklerle yanıt veriyor:) Eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. begonvilli evim,,,ozlemisim seni
      ismini gorunce hemen aklima bahcemdeki begonvil ne oldu diye geliyor:)
      yaz evinin cok sevimli cicegi...sevgiler

      Sil
  3. sevgin hiç eksik olmasın Cihan ....sevgiler yolluyorum ben de sana

    YanıtlaSil
  4. Cihancım renkleri nekadar güzel ve canlı sevginin açamayacağı kapı yoktur yeterki yüregi pas bağlamamış olsun öyle değilmi tüm sevgileri sana yolladım.



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evettttttt,,,cok dogru
      onumuz bahar...bahceler sevgi bekliyor:)emek bekliyor
      konya nasil?sogukmu?
      sevgiler guzel evine,,,sana

      Sil
  5. Çiçeklerin güzelliği bahar gelmiş gibi içimi coşkuyla doldurdu benim laleleri bahçeye dikmiştim bir daha soğanlarını bulamadım..ya çürüdüler ya da kışın yediler...aç kalan can lar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evin icinde olmasi her dakika gormemize ....sevmemize yol aciyor
      bir dahaki kisa evde olmasi icin saksilara evde yer bulmaliyiz:)

      Sil
  6. Sevgisiz hiç bir emek olmaz haklısınız.Sevgi olmazsa şu anda şu satırlarda yazılmış olmaz değilmi.Size hayranım.ve evinizi çok merak etmeye başladım bu güzellikleri nasıl yer buluyorsunuz nasıl güzel yerleştiriyorsunuz. .Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bunu cok kisi merak ediyor:)evde nereye sigiyor?buunca sey:)
      bi sekilde yer buluyorum,,birde artik kalabalik degilim ya..
      hos ben 6 kisilik bir aileykende cokkkk cicegim vardi.
      kimse duymasin guloanne :)evim izmitteydi...ben besiktasta cocuklar okuyor..ve minik bir evim vardi ...oradaydim
      arada bir hanim vardi ben yokken izmitteki evi siler supururdu..
      simdiki gibi degil..oldukca buyuk bir daireydi.
      bir gun saymis 100 saksi cicek,,,ve her biri hakikaten cok guzel,,,ozel
      hani ne buldumsa dikmis degilim,,,ama kendimde yetistiriyordum
      herhalde deli olmak lazim...ve ben iki sehir arasi git geller yasiyorum
      zor bir zaman diliminde...cocuklar okuyor o zamanlarda guzeldi
      yani su cikiyor...ben her daim..cok dolu dolu yasiyan biriydim
      zaman zaman dikis on plandaydi,,,bazen kuslar...
      kimi zaman ahsaplar..iste bende boyle biriydim:)))))))

      Sil
  7. Bonjour,

    Une belle note d'optimisme dans ce merveilleux billet. J'aime beaucoup la couleur de ces tulipes...
    Vos photos sont sublimes.

    Gros bisous.

    YanıtlaSil
  8. Cihancım satırlarını okurken hem gülümsedim,hem hüzünlendim çok şeker bi Cihansın sen , senin sevgin,emeklerin torunlarınada ,çiçeğede,böceğede yeter...dolap tam görevini bulmuş şanslı dolap işte ,çiçeklerin maşallah çok neşeliler belli sevgin onlara çok yaramış..öptüm seni kocaman ...gürşen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili gursen...ne tugaf
      birbirimizi hic gormedik,,ama ne guzel duygular icindeyiz:)
      hepinizin evlerinde sanki cayimi,,,kahvemi iciyorum
      dertlesiyoruz...ben sizleri dinliyorum,,,sizler beni
      opuyorum kocaman...

      Sil
  9. hem hüznü hem de güzellikleri öyle bir yansıtıyorsunuz ki ... yaşanmışlıkları hissettiriyorsunuz.
    güzellikler yanınızda olsun hep diyerek sevgilerimi bırakıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsi ic icede ondaan:)biri birini gecince zaten olmuyor..
      cok tesekkur ediyorum,,guzel yorumlarinizla kendimi daha ozel hissediyorum:)

      Sil
  10. Allah sizi bağışlasın tatlı torunlarınıza uzun yıllar mutlu yaşayın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok guzel temenniniz hepimiz icin olsun:)tesekkur ediyorum

      Sil
  11. O dolaba ve içindekilere bayıldım ben:) gelip kurcalamak istedim ne var ne yok diye:))
    sevgi ve emek yanyana durduğunda hiçbir güç onu altedemezmiş.. çok doğru ve işte kanıtı...
    kucak dolusu sevgiler benden size..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sebuscum...karistir istedigin gibi:)
      kis bitiyor,,yaz evi yakinda temizlenmek uzere beni bekler durur..
      nisan harika olur sapancada.bir ay kadar daha buradayim insallah
      bendende sevgi ve selamlar...

      Sil
  12. ne kadar güzel şeyler hiç kapaklı dolaba kilitlenir mi. çok iyi yapmışsın. yorulmuşsundur diye sayfam da kahve vardı. baktım uğrayıp içmişsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hic kahve,,,cay olurdaa ben ugramazmiyim:)
      kurabiyeleride tattim,,,recel kavonozlarinida buldum:)tesekkurler

      Sil
  13. Evin de adın gibi Cihan ablacım, ne çok şey barındırıyor içinde ve hepsi ne kadar güzel :) Güzellikler hayatından hiç eksik olmasın :))
    Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hulyacim,,bu hic aklima gelmezdi..
      nasilda bulmusun...hersey dunya kadar:)dogrumu dogru
      hepinizin ..bu dilekler sizler icinde olsun...sevgiyle kal.

      Sil
  14. Olsun canım. Varsın açıkta olsunlar. Zaten seninkiler gözönünde olması gerektiği kadar şıklar.
    Elişlerimiz bazen antideprasandan daha gerekli ve etkili bence de. Bak hastane odasında, iki serum, bir enjeksiyon arası elimdeler. İyi ki de öyle. Yoksa ne yapardım ?

    Menekşelerin , lalellerin hepsi içimi açtı canım. Teşekkürler. Eline gönlüne sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tulincim,,,canim benim
      allah yardimciniz olsun..
      insallah bu gunleri hatirlamamak uzere saglikla atlatirsin.
      tam ne oldugunu anlamassamda...yorucu gectigini farkindayim
      dualarim sizlerle..kendine iyi bak

      Sil
  15. Cihanımmm açık da daha güzel olmuş bence...gözünün önünde dursun bu güzellikler, Laleler de ne güzel açmışlar..Çiçekler seviyor zati seni...orkidenin açışının güzelliği nedir öyle. menekşeler keza sürekli çiçek de...:)))bahçeli ev gibi...Torunlar birbirinden güzel...dedemiz de yakışıklı adammış ama...Tek foto ama güzel foto bence de..Sevgiler canımcım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gulizcim,,,biiyosundur dedemiz 6 sene oldu...gideli
      yola ben yalniz devam ediyorum...
      hayatin ta kendisini yasiyorum.
      bendende kocaman sevgiler...

      Sil
  16. Siento mucho no poder enterarme bien de toda la belleza de las palabras que utilizas.Pero veo las imágenes y esas preciosas plantas y me las imagino.
    Los tulipanes son una delicia y ¿tienes una araucaria?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni hic yalniz birakmiyan arkadasim...
      sen ne vefalii bir dostsun:)opuyorum seni
      uzaklara selammmmmm...

      Sil
  17. siz bize menekşe yolladınız rabbimde size cennetin güzelliklerini yollasın inşallah

    YanıtlaSil
  18. laleler ne güzel açmış:) Yeni dolapta çok hoş duruyor bence:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. toplandi ..guzelce yerlestiler:)
      aradigimi buluyorum hemen..bu cok onemli benim icin
      sevgiler..

      Sil
  19. Harikasınız, yazdıklarınız, yaptıklarınız mükemmel. Hem düşündürüyor, hem mutlu ediyorsunuz. Teşekkürler CİHAN ABLA :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aytencim,,,cok mutlu oluyorum..
      cokta tesekkur ediyorum yorumlariniz icin:)opuyorum

      Sil
  20. Merhaba;
    Sevgiyle herşeyin mümkün olduğunun kanıtı bu yazınız. Bir şekilde hep öyle olmaz böyle olurlara alışmışız hayatımızda ama özen ve sevgi girince işin içine nasıl da büyüyor çiçekler işte. Babaannem de hep böyle derdi, olmaz diye bir şey yok yavrum sen sev ve onlarla konuş iyi bak yeter derdi:) Yeni raflarınız da çok güzelmiş, mutlulukla kullanın. Açık olmasını ben de çok seviyorum ama kullanımının kolay olmadığı da bir gerçek. Mesela açık kitaplıklara bayılırım nedense camlı dolapları hiç sevmem ama temizlemesi çok eziyet oluyor. Her seferinde gülü seven dikenine de katlanır diyorum:) Fotoğraflar harika, iyiki güzel anılar ve fotoğraflar var.
    Kocaman sevgilerimi gönderiyorum. Mutlulukla takip ediyorum sizi. Tatilden döndüm şimdi yine keyifle okuyacağım yazdıklarınızı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tugbacim,,,cok mutlu oluyorum yorumlariniza
      fikir alisverisi...paylasmak bana cok guzel geliyor!!!
      babaanne hayattami?bilemiyorum ama bak buralarda anildi..
      seni kocaman kucakliyorum

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim. İyi ki paylaşıyoruz, kesinlikle. Babannem ne yazık ki 2006 senesinde aramızdan ayrıldı ama onunla anılarım her zaman aklımda, kalbimde. Bende kocaman sevgilerimi yolluyorum yeniden.

      Sil
  21. lalelerin en güzel halleri bu vakitler, bende bayılıyorum, her yer mis gibi oh yaşasın bahar!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emelcim,,,aynen katiliyorum
      emirgan korusu bu guzellige hazirlaniyordur:)sevgiler

      Sil
  22. cihan ablacığım...menekşeler,lalenin rengi çok güzel içim açıldı sevgiler emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emelcim,,,insanin icini yumusatiyor,,,hayatin zor gunlerine yardimci oluyor bu guzel cicekler.
      muhakkak vardir ama sende katil,,,bu cicek solenine:)

      Sil
  23. Lalelerin rengi ne güzel öyle maşallah. Aslında her şey çok güzel. Dolabınızı da güle güle kullanın. Her şeyi derleyip, toparlamış güle güle kullanın sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyazz sardunyam,,,butun sardunyalarim donmus:( yaz evinde
      bu yaz is cok...selamlar

      Sil
  24. Cihancım gene ben....menekşeler için önerdiğin minik yeşil besini aldım ama ne kadar suya ,ne miktar karıştırcam sormadım ziraatçiye çünkü başka bitkilere takıldım orda .....rica etsem yazarmısın arkadaşım sevgiler....gürşen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili arkadasim,,,arkasinda yaziyor,,,ama bana tarimdaki bayan birlitre kadar suya bir caykasigi dedi,ben biraz kafama gore takiliyorum:0
      yapraklarina fisfislayin diyor ama kalici iz birakiyor.
      topragina veriyorum suyu.butun ciceklere,,,yesil yaprakli bitkilere kullanabilirsin dediler
      selam ve sevgiler..

      Sil
  25. ilham kaynagin bolkonumu susliycem senden öneriler alicam bayildimmmm bu cicilere ellerine sağlık çok güzel işler cikarmisin yine sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minicikte olsa balkonlar istenirse cok guzel olur..muhakkak yapmalisin

      Sil
  26. Harikasınız gerçekten ,her cümlenizde sevgiyi hissediyorum .Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne guzel bu duygularimi ictenlikle hissetmen:)opuyorum

      Sil
  27. Doğru Cihan Abla, ben de çok arıyorum malzemeleri, şurdaydı dediğim şeyleri bir türlü bulamıyorum ve çok da vakit harıcıyorum, en güzeli böyle açık dolaplarda saklamak, gözünün önünde, elinin altında, bazanın altında değil yani benimkiler gibi :))
    Çiçeklerin çok güzel açmış, maallah :) Ve senin de sabrına, ellerine sağlık ;)
    Gerçekten de elişleri terapi, can yoldaşı bazılarımıza, bazılarımıza gelir kapısı ama her ne olursa olsun bir hobisi olmalı ;)
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esencanim ozlemisim:)
      bide simdi dusun..git yaz evinegotur...olmasi kis evine tasi...sigdiricam diye ugras...dur
      ama herseyi unutup kanaviceleri,,,islemeye basla
      ahsaplari boya...fircalar...boyalar





      Sil
  28. Her zamanki gibi harika güzelligi tarif edecek kelime bulamıyorum ellerinize sağlık

    YanıtlaSil