15 Şubat 2012 Çarşamba

herseyin minigi cok daha sevimli............

 soylemistim:)
sari calisicagimi,hepsi birbirinden seker oldular .
evde birikim cok olunca ,carsi pazar yapmadan meydana biseyler cikiyor
ucuz kardes gibi oldular:)))))))))))))))
 iki gundur bu miniklerle hasir nesirim
hepsini kareledim,birbirinden ayiramadim:)

 evdeki olan kumaslardan,bicip dikmek cok kolay
tok durmasi icin iki kat calisiyorum
kurdelelerlede susleyince.......hersey tamam
ben yag siselerine bagladim,aslinda minik su damacanalarina
suanda heryerde satiliyor,cam
 konu mankenim nasil?


 her rengi guzel oldu,
ama kirmizilisi tam bir seker


 aklima takim yapma fikri geldi
bir kac tanede kavonoz kapaklarimi susledim

bu gunluk bukadarrrrrrrr
bunlar beni bugun cok mutlu ettiiiiiiii
sevimli sevimli,dikmesi kolay
sizlerede kolay gelsinnnnnn
hepinize kocaman sevgilerrrrrrrr

22 yorum:

  1. Gerçekten çok sevimliler,insanın içi açılıyor,cıvıl cıvıl...

    YanıtlaSil
  2. Ablacım ne kadar şeker bunlar ya harika gerçkten nerden aklına geliyor bilmiyorum ama iyiki senin gibi birini tanıdım her paylaşımını heyecanla açıp okuyorum ve hepsine bayılıyorum ellerine sağlık =)

    YanıtlaSil
  3. Gönlün güzel Cihan'cım....dokunduğun yerler ışıldıyor. Sevgilerimi iletiyorum.

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık cihancığım mini mini önlüklerini çok beğendim

    YanıtlaSil
  5. çok şeker olmuşlar.ellerinize sağlık..
    sevğiler.

    YanıtlaSil
  6. Küçük şeyler büyük mutluluklar:)) emeklerinize sağlık hepsi birbirinden güzeller:)

    YanıtlaSil
  7. Hanımlar çok şık olmuşlar:)) Çok da hamarat görünüyorlar:))

    YanıtlaSil
  8. merhaba cihan ablacım senin bu birşeylere şirinlik katmana bayılıyorum evini gelip gezesim var:)))
    ilk başta ne olduğunu anlamadım ama sonuç muhteşem:))

    YanıtlaSil
  9. ayy mutfağa şenlik gelmiş çok şirinler çok.

    YanıtlaSil
  10. butun gece calisti hanimlar,onluklerini takip:))))))
    hepinize cok tesekkur ediyorum.
    yorumlar cok neseli,keyifliii
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Bravo vallahi...çok sevimliler...

    YanıtlaSil
  12. Mutfak şenlenmiş her eşya bayram çocukları gibi pırıl pırıl olmuş emeklerine sağlık

    YanıtlaSil
  13. merhaba ,iyi ki bloguma gelmişsiniz ki ben de sizi tanıdım.Blogunuzu gezdim ve hep dediğiniz gibi gülümsedim her paylaşımınızda,o kadar güzel ki ürettikleriniz hayran kalmamak mümkün değil.ayrıca evinize,çiçeklerinize olan sevginiz ve ilginiz bana canım anneciğimi hatırlattı.sıcacık blogunuzu takip edeceğim bundan sonra da,sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  14. Harika görünüyorlar. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  15. 200. izleyicin oldum:) çok şekerler bunlar bayıldım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  16. Çok teşekkür ederim almış kadar oldum:)

    YanıtlaSil
  17. Yağ şişeme ve kavanozlarima bu gördüklerimden bahsetmeyeceğim , bunalıma girecekler :)
    Cok guzel olmuş ellerinize saglık insan güzelleştirmeye çalışsın yeter ki kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi bayıldım bu fikre ben :)

    YanıtlaSil
  18. Çok şıklar, bayıldım.Denemek istiyorum, bakalım becerebilecekmiyim?

    YanıtlaSil
  19. karli bir sabahtan herkeze merhabalarrrr
    hepinize tesekkurler ediyorum,,,,,,,
    sevgili nil,yorumuna cok guldum
    aslinda benim gelinim detarjanligina baglamisti........
    istedikten sonra herkezin yapabilecegi bir guzellik bu
    sevgiler

    YanıtlaSil
  20. teyzoşş çok kıskandıı benim govenozlarım:))) o değil de seneye dikişe mi gitsem ne?

    YanıtlaSil
  21. fellah köftesi adana da daha yaygın ama bizim konyada da yapılıp sevilen bir lezzet.mutlaka yemelisiniz harika bir lezzetden mahrum olmayın.bu arada ne güzel şeyler yapmışsınız,sizin gibi becerikli olmayı çok isterdim,sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  22. Maaşallah elinizdende her iş geliyor,her zamnaki gibi çok güzel olmuşlar:)

    YanıtlaSil