19 Şubat 2015 Perşembe

gezintiye ciktim:))))))

bu gece icimden eskileri dolasmak geldi..
eskileri dedimse gecen yazdan bu yana...
insallah gulumsiyerek dolasirsiniz:)
once sepetteki menekselerimle baslamaya ne dersiniz?birer tane alabilirsiniz:)))))
asagidaki bu guzeller guzeli begonvil..oglusumun balkonundan...sakin ege sanmayin
sapancada,,,,bahcivan bile inanamadi:)
seversen hersey oluyor..bu kanitidir
haaaaaa,,,alt karede begonviliin yaninda duran benim senelerin radyosu..konmus oglusun spor balkonuna:)))))))cok gulmuslerdi ben boyayinca ama hala nagmeler yukseliyor..tuslara basinca


 bana hos gelen ne varsa bu gece buralarda....

 bodrum papatyalarim nasil guzel acmislar...bakmaya doyamadim
icinde ivirzivirlarimin toplandigi bavulcuklar:)yolculuga hazir

  yaz evine renk katti...cok kullanisli
iyiki almisim...simdi ozledigimi animsadim yaz evimi
ee onumuz bahar,,,cok komik degilmi?disarida kar diz boyu
benim hayallerime bakin!!!!!!
 bu eski iki koltugumu onlara eslik etsin diye...uygun kaplattmistim

  arkadaslarim gelmisti....daha cok salatalar yapmisim:)

kus evlerim olmassa olurmu?
sonradan  renklerini degistirmistim...
 
 
bu kocaman makaralari...neselendirmistim:)
asagidaki bir sepet kuslari,,,arkadaslarima hediyeler yapmistim





arada ciceklerimi serpistiriyorum:))))sakizlar,,,patunyalar,,,papatyalar
ama simdi hepsi donmus:(((((((((((


eski zigonlar...hepimizin evlerinde benzeri vardir...
ohhhh bembeyaz oldular:)puantiyeler,,minik cicekler....eski senelerin sepetleri:)

 gecenlerde ugradigimda ,,yazlikta birtek bu yesilliklerin devami kalmis,,soguktan nasibini almamislardi...

arada minik minik dikisler...cay icerken neseli olsun diye:))))))




olmassa olmaz cesitli kanaviceler....ohhhhh ne guzel geldi gozume:)

 annesi merte sakin elini surme demisti:)))))))))))kek el surmeden boyle yenir iste
bu kadar ugras...ama bence en guzel kare budur iste...canisi babaannesinin
10 gundur istanbulda onunlaydim..yeni dondum
bol bol oynadik,,ama kapidan cikarken ...bana
babaanne unutma oynicaz dedi:)))))))))olamaz bu kadar tatlisi

en son kare,,,,damlayla babaanne kahvalti ediyorlar
hayat ikiye ayrildi benim icin
torunlardan evvel....torunlardan sonra:))))))
yureginizin aglamasi hic bitmiyor,,,seneler kosarcasina ilerlesede
ama hayat bir sekilde devam ediyor..ve sizler bu hayatin icinde kaybolmamak icin.....
koca bir yurekle..kosturmaya devam ediyorsunuz...
cihanin bahcesi...bu gecelik bu kadar..
sevgiler hepinize...

37 yorum:

  1. Canim merhabalar Hepsi birbirinden guzel resimler bende her yeni evine gittigim arkadaslara menekse gotuturum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. menekseler bizi uzmezler...ben onlari onlar beni seviyor:)
      istersen cogaltabiliyorsun,,,bilmiyorum ama ben cokkkkk seviyorum galba bitkileri...

      Sil
  2. Resimlere baktım içim açıldı, ne iyi geldi. Çok haklısınız, hayat devam ediyor ve biz çevremizdeki bu güzelliklere daha çok sarılmak zorundayız. Ama siz naifliğinizle ve her şeye sevgi dolu bakışınızla gerçekten kocaman bir yüreksiniz. Sevgilerimle, kendinize iyi bakın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili nazan,,,beni cok mutlu ettin
      paylasilanlar kadar yorumlarda benim icin cok onemli..
      uzun dostluklarda bile rastlanmayan samimiyet var!eminim buna
      sevgiler...

      Sil
  3. Ellerine saglik ablacim bayildimmmm icimi actin inan sevindim boyle cicileri gormek beni rahatlatiyor

    YanıtlaSil
  4. ne güzel bir sezon geçirmişsin birbirinden güzel bir çok anı ve el emeği işlerin. çok şükür uğraşabileceğin bir sürü güzellik var etrafında. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evetttttt,,,her gun sukrediyorum bunun icin
      bunlari gorebilmekte guzel..sevgiler

      Sil
  5. içim açıldı bahar doldu gönlüme! dediğin gibi en güzeli de elini değmeden kek yiyen bücürün karesi:) ama yaptığın el emeği göz nuru işleri de yabana atmayalım.. hele o boyadığın radyoya bende koptum doğrusu:)
    güzel mutlu bir hafta sonu..
    sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o bucur 2 ay evvel abi oldu:)
      radyom hakikaten cok neseli....turk sanat m. cok severim..
      yaz boyu balkonumda calar durur,,
      bendende gonulden sevgiler...

      Sil
  6. Hepsi ne kadar hoş, zevkli.. Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Zevk sahibisiniz ya bayılıyorum size.Zigonlar nasıl böyle oldu nolurr paylaşır mısınız.Ben de ev değiştiriyorum telaşım çok.Eski zigonları nasıl böyle yapabilirim ya da yapabilir miyim:) Tavsiyelerinize çok ihtiyacım var.Teşekkürle,sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 seneevvel boyamistim,,,sonra ki sene cicekleri ..puantiyeleri ekledim.
      blogunu ziyaret ediyim ,,,anlatiyim:))))))

      Sil
    2. Detaylı anlatımınız için çok çok teşekkür ederim.Mutlaka deniycem,uğraşıcam.Çalışırken dönüp dönüp okuycam.Ellerinize sağlık,sonucu bildiricem size:)

      Sil
  8. Şu kış gününde dışarda kar, içerde Cihanın Bahçesi, içimi ısıttın yine canım benim...Çoook güzel görseller, ince zevkin sahibinden....Sevgiler Sema:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. semacim,,bu ne guzel yorum
      beni simartiyorsunuz!!!!!
      selamlar,,,sevgiler

      Sil
  9. En son fotodaki siz misiniz? Cici kızın annesi mi? Olursa bu kadar zevkli olur bir hanım,Maşallah size!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evetttt benim,,,damlanin,,mertin,,,canin babaannesi:))))))
      yasminin,,,alinin annanesi.....bendeniz
      ha birde cihanin bahcesinin sahibesi...
      herseye ragmen hayata bagli,,,yasama gucu icin cirpinan,,,,ayakta durmak icin calisan
      biriyim..hepinizi cok seviyorum..

      Sil
  10. Ben de uğrayıp nasibimi aldım bahçenden canım.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tulincim,,,,basimin ustunde yerin var
      kendine cok iyi bak...opuyorum seni kocaman

      Sil
  11. Sevgili Cihan resme baktığında negörmek istersen onu görürsün derler ya bende tek torun sahibi anneanee olarak torunları gördüm ne tatlılar allah bağışlaşın herkezin yavruları ile birlikte bizimkilerde anneleri babaları ile sağlıklı mutlu büyüsünler inşallah bende şuanda torunumla bir yandan ders yapıyoruz bir yandan sana bu iletiyi yazıyorum bugün bizde kar tatili var. hayatımızın en güzel çiçekleride onlar değilmi selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaslarla beraber olunca soyle bir konusma,,muhabbet geciyor aramizda
      eskiden toplaninca,aldigimiz giysilerden,,,almak istediklerimizden:)gezmelerden,,hangi kurabiyeleri yapicagimizdan....
      bahsederdik bol bol...ama simdi bakiyoruz herkez torununu anlatmaya basliyor:)))))))
      kalkana kadar torun muhabbeti...komik ama boyle iste
      cok guzel yazmisin,,,en guzel ciceklerimiz
      sevgi ve selamlar...

      Sil
  12. Keyifle gülümseyerek gezdim, fotoğrafların içinde kayboldum öyle güzel yazmışsınız ki döndüm bir kez daha okudum :) Duygulandım .Mert'ler hep böyle tatlıdır,bir tane de bizde var :) özledim .
    Ellerinize ,emeklerinize yüreğinize sağlık, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili nuray...butun cocuklar guzel:)))))
      cok mutlu oluyorum benimle paylastiklariniza,,,guzel yorumlariniza tesekkurler.

      Sil
  13. Cihanım büyük bir alışveriş mağazasına gezsem bu kadar eğlenmezdim..Ne güzel çiçeklerin güzelliği,
    el işi göz nurları, birbirinden tatlı torunlar :))) Eylül'ün yanında hep bir gün inşallah torunlarımı bakarım diye çok söylenmişim anlaşılan...Geçende 6 yaşındaki kızım anne sen benimi ,torununu mu daha çok seviyorsun dedi..Ben dumur :))) Ben şimdilik kuzuların tadını çıkarayım , torun cıs :))) sen doya doya sev...mis gibi...sevgiler canımcım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gulizcim,,,cok guldum minik kizinin muhabbetine
      ya cok tatlilar...bizi ceplerinden cikarir,,,simdikiler:)))))
      sen daha cok gensin torun muhabbeti etmeye..
      ama hayat o kadar cabuk geciyorki..bunu unutma
      benim neseli dostum...

      Sil
  14. cihan ablacığım...buğün içim acıyor...komşum (hasta)idi.hastaneden yeni geldim ama,aklıma geldi.komşuma çok üzgündüm. biraz önce biraz kuran okudum.bilgi sayarı açtım.açtım ki içim açıltı.gerçekten cihanın bahçesi..çok güzel...hep böyle ol..hep yaşama sarıl.. günler,aylar,dört nala gitsede..hepsi için emeğine yüreğine sağlık...kucak dolusu sevgilerimle emel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emelcim,,,anladim
      komsun ne sansliymis ..dicektim senin gibi bir dostu oldugu icin
      ama cok haasta sans bunun neresinde?
      emelcim hayat bu iste,,,acisiyla tatlisiyla
      icimdekileri anlatamiyorum ben,,hayat bu be emelcim
      allah yardimcisi olsun..butun hastalarin
      keske yakin olsaydik,,sabah bana kahvaltiya gelseydin..kahvelerimizi yudumlarken dertlesseydik...
      ama vakit buldukca yaz bana...cok seviinirim
      sana sariliyorum,,bir ablan gibi,,,guzel,sevdigin bir dostun gibi..opuyorum

      Sil
    2. ablacığım..sağol...inşallah bir gün..bellimi olur hayat bu....içten kahvaltıya davet ettiğin için teşekkürler...yapmış saydım.öpüyorum....sevgiler emel.

      Sil
  15. Cihan sen yazı özlemiş gibisin. Bak şimdi bana da bır torun hevesi düşürdün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))))))))))
      insallah her vakti saati gelen yasar bu ozel duyguyu.
      limonlu tartindan kaldimi?cay demliyorumda:)

      Sil
  16. Bence sen oğluşunu özlemişsin çiçek böçek bahane. Torun muhabbetine bende katılmak istiyorummmmmm. Kırmızı papuçda giydik bekliyoruz:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ozlediklerimi saysam,,,burdan sana varir:)bayildim kirmizi pabuc beklemenize..
      opuyorum seni.

      Sil
  17. ¡Hoy hay tantas cosas diferentes y todas bonitas!. Las plantas con estos coloridos y esas preciosas flores. La decoración.... y esas bonitas mesas anidadas. La comida que te da apetito. Y el pequeño que como todo buen niño, no se resiste a un pastel.Es una foto encantadora.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili arkadasim hic yorulmadan beni ,,,benim paylasimlarimi izlemene bayiliyorum:)
      benim memleketimden sana kocaman sevgi ve selamlar..

      Sil
  18. Oohhhh beeee... içim ferahladı biraz, teşekkürler ve elinize sağlık, hepsi de çok güzel

    YanıtlaSil