23 Ekim 2014 Perşembe

koleksiyon tamamlandi:)


son parcayi tamamlayip...paylasmak icin buradayim
aslinda daha buyuk islerle ugrasmak istiyorum:)
ama cesaretmi edemiyorum ne...
cabuk bitmesini istiyorum belkide:))))))))





aslinda gece karelemek cok keyifli olmuyor ama,,,oldugu kadari ile yetinmeliyim:)dedim
 cok  hos bir seri oldu..6 parcadan olusan,,birbirini tamamlayan bir seri oldu..
minik atolyeme renk kattilar ..
daha guzel islerde bulusmak icin,,,dergilerimin,,,kitapciklarimin  arasinda bu gece kaybolmaliyim...


 minik tel dolabimi bu gun astim.
cokta guzel oldu........
gecenin ilerliyen saatleri.....
icimde  yeni islere karsi inanilmaz bir heves var...tabi yine carpi islerinden baaaahsediyorum:)
bakalim neler gulumsiyecek bana bir dahaki paylasimimda..
blog dostlarim,sizlere iyi geceler diliyorum
hepinizi sevgiyle selamliyorum.

32 yorum:

  1. Şu küçücük tel dolap, minik konsol, beyaz çerçeveli çarpı işleri... Kendimi bebeğini alıp, oynamaya gelecek bir kız çocuğu gibi hissettim. Geçmişe yolculuk yaptıran çok özel ve güzel fotoğraflar. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili nilgun...
      cok olmadi ama bir gun bir tanidigin yaninda salonun tozunu aliyordum..
      demistiki,,,aa evcilik oynar gibi toz aliyorsunuz:)))))))
      icimizden bu sirinlikler hic gitmez insallah....sevgiler

      Sil
  2. Sanırım hemen bitsin istiyoruz heveslenip o yüzden küçük modeller seçiyoruz. Çok güzel bir seri olmuş gerçekten Cihan Abla. Evin çok cici. Bir ufaklığın girip ilgisini çekmeyen tek bir noktası bile yok. Bir de akşam fotoğraflarını ben de sevmiyorum. İstediğim güzelliği yakalayamıyorum. İyi geceler mi iyi çalışmalar mı desem bilemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslinda o ufakliklar hep hayatimizda var...da
      2 si amerikada:)biri istanbulda,kardesi cok yakinda gelicek hayatimiza:)en buyugu 8 yasinda
      15 gunde bir gorebiliyoruz,,,sinirlar icinde
      yani anliyacagin...hal boyle
      ama dedigin icin geldiklerinde hic canlari daralmiyor:)opuyorum seni

      Sil
  3. cihan hanımcığım.....kanaviçelerin,tel dolapın oraya çok yakışmışlar.ellerine sağlık..sevgiler emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emelcim,,,cok tesekkur ediyorum.
      gece cektigim icin kareleri...biraz fulug cikmis...
      ama olsun buda guzel!opuyorum

      Sil
  4. harika olmuş,yerlerine pek yakışmışlar:)))ellerinize sağlık..sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. miniik atolyenin duvarlarini susledi:))))))
      herkezin alisik olmadigi bir tarz....belki
      sevgiler ozlemcim.

      Sil
  5. Tek kelimeyle muhteşem diyorum. Ellerine sağlık. Çok keyifli bir köşe olmuş.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurlerrrr...bulbul deyince..yakinda bir kanaryam olucak:)))
      hemen aklima o geldi,,,blog issminizi gorunce....sevgiler

      Sil
  6. Cihan Ablacım, bu evde insan kendini hep çocuk hisseder, hiç yaşlanmaz. Kolleksiyonun harika, daha nice güzel projelere inşallah. Ben de merak ediyorum, bir daha ki paylaşımında neler gülümseyecek bizlere, Sevgiler Sema :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten boyle hissediyorum:))))))))))))semacim
      saka bir yana,bakalim neler var sirada....bende merak ediyorum:)

      Sil
  7. çok güzel olmuş panolar, tam koleksiyon gibi :) Ellerine sağlık Cihan Abla, tel dolabına ayrı bayıldım ama o üstündeki kuşa hayran oldum, çok güzel ;)
    Sevgiler, mutlu hafta sonları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esen canim...tabi o benim minik atolyemin koleksiyonu:)
      benim icin oldukca kiymetli...
      neler var neler..yabanci bloglarda,,,sitelerde
      opuyorum seni

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. tulincim,,,ozledim inan
      dur geliyim sana bakalim nereler var?

      Sil
  9. Qué bonito ese rincón de tu cocina.

    YanıtlaSil
  10. Ellerinize sağlık, harika görünüyorlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili gulay,,,seni sol sutunuma ilave edemedigim icin cok uzgunum
      olmuyor gulay ...uc bloger birbirine karisiyor:(
      nasil kaldiricagimi bilemiyorum...anlamadim ben bu isi...selamlar gulaycim

      Sil
  11. Çok şık ve sıcak bir seri olmuş kanaviçeler Cihan hanım; ellerinize sağlık. Büyük işe cesaret edemiyorum diyorsunuz da duvarda kapladıkları yere bakıyorum; büyük bir işten ne emek ne de kapsam olarak geri kalır bir anı yok yaptıklarınızın.

    Tel dolabın üzerine baktım; tasarım cesaretinize ve hayal gücünüze şapka çıkardım. Ben 100 sene yaşasam yeni yıl objelerini, horozun ve kuşların yanına koyamazdım. Vallahi bravo...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili nurdan,,,,sizlerden boyle guzel yorumlar gelince cok seviniyorum
      seninde ozel bir sevgin var kanaviceye...hissediyorum
      zaten islediklerindende bunu anlamak mumkun.
      kocaman tesekkurler....sevgiler

      Sil
  12. Cihanım... Yaptıklarının güzelliği, şirinliği, sevimliliği bir yana, bütün bu yaptıkların öylesine birbirlerini tamamlıyor ki, daha doğrusu sen yanyana koyduğunda öyle güzel yakışıyorlar ki birbirlerine, gerçekten insanı şaşırtıyorsun. Sen var ya, bambaşkasın yaaa :) Seni seviyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. banucum,,,canim benim
      paylastiklarindan anliyorum...
      sanki eskisinden daha canlisiiin,,iyisin
      bu cok hosuma gidiyor...bende seni,,,hepinizi seviyorum:)

      Sil
  13. Cihanım yine yine çok güzel, hepsi uyum içinde, tel dolapda yerinde mutlu, ben burda tekrar tekrar bakarak mutlu, kim mutsuz olabilirki bu karelerde..Sen sen hep mutlu ol emi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gulizcim,,,nerede guliz demistimki,,,dustu guzel yorumun :)
      canisi ...cok rekli bir sima oldugunu dusunuyorum,,,dogrumu?

      Sil
    2. cihanım senin kadar renkli değilimdir herhalde..sen bitanesin..çok tşk. ederim ...

      Sil
  14. Minik tel dolaba bayıldım elinize sağlık,
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. hayran kaldım yine son işlere yani kolaksiyonuna.çok ama çok güzel ve zarifler.ve diğer tüm objeler yüreğindeki o güzelliği ve zerafeti öyle yansıtıyorlarki görmememek mümkün değil.harikasın sen!

    YanıtlaSil
  16. bayıldım dolaba işlerinize... çok güzeller..elleriniz dert görmesin

    YanıtlaSil