14 Nisan 2014 Pazartesi

kus evlerim........

komsu olmak isteyen kuslar kapimda:)))))))
cok isterdim agaca asarak kuslarin gelmesini saglamak..ama islaninca zarar gorur diye kiyamiyorum
hatirlarsaniz beyaz eskitme yapmistim,,ilham gelmesini bekliyordum:))))))
acaba ne yapsam derken..ilk defa renkli olmasina karar verdim

istedigim renklerde boyadim,,mumla eskitme yaptim
simdilik sprey vernik atip biraktim...sonrami???
zaman icinde belki birseyler ilave etmek icin ..tekrar ele alirim

minicik bir kuyu......cok belli olmamis
aslinda kus yuvalarida oldukca kucuk........






 beyaz halleri:))))))))boylede guzelmis....
alt karedeki cok severek yaptigim bir kus yuvasiydi
uzun zamandir ahsap boyamamistim,,,ozlemisim
yarinda devam etmeliyim dedim
sehpalarimi beyaza boyamistim,,gonlumden bazi guzel seyler geciyor
belki diyorum...belki
bir degisiklik yaparim
bu gece  kus evleri ile sizlere guzel bir gece diliyorum..
sevgilerimi birakiyorum,,,kapiniza kus yuvalarindan birini birakabilsem...
gonlumden gecen bu:))))))))))))



50 yorum:

  1. Elleriniz dert görmesin cook güzel olmuşlar rengarenk: ))♥♥♥

    YanıtlaSil
  2. :))))))))))))))))))))))))))))))
    hastasıyım kuşevlrinizin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili havva...yakinda evden ben cikicam,kus evleri dolucak:)evim

      Sil
  3. Canım Cihan Teyzem, kuş evlerin kuşların cıvıltısını da beraberinde getirsin evceğizine. Selamını kucaklayarak bol bol ilham diliyorum fırçandan dökülecek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beyzacim,,,,,,
      bu aralar ilham ugramamak icin direniyor:)))))
      ama bende direniyorum...opuyorum

      Sil
  4. ne sevimli bunlar benim de kuş olasım bir tanesini sahiplenesim var komşu kuşlarla mutlu mutlu günler diliyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sabahlari disarida o kadar guzel otuyorlarki,,
      hos gunduzde beni yalniz birakmiyorlar..
      bayiliyorum onlara:)

      Sil
  5. Yüreğinize sağlık ne güzel bir kalbiniz var almis kadar olduk
    Bu kalbinizden dökülen sevgi eminim ötelere kadar o sevdiklerinize de ulasiyordur
    Ellerinize sağlık kusevlerinizde diger elisleriniz gibi zevkle ve şevkle yapildigi belli
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yorumun icin tesekkurler,,,kocaman kocaman:)

      Sil
  6. Maravillosas. Me encantan las casas de pájaros y estas son preciosas.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya beni nasil yalniz birakmiyorsun,,,keske kus evleri gibi komsu olsak:)

      Sil
  7. Cihan Hanım bayıldım yine kuş evlerinize.
    Sizin yaptıklarınız o kadar güzel ki, evimin mutfağına perde dikmeye başladım. Üzerinde ne mi olacak? Tabii ki kuş evleri :))) Sizin yaptıklarınızda esinleniyorum.
    Umarım sizin yaptıklarınız kadar güzel olur. Yakında paylaşacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merakla bekliyorum perdenizi..
      eminim cok sirin olucaktir,,,sevgiler,,kolayliiklar diliyorum

      Sil
  8. Ellerinize sağlık süpersiniz

    YanıtlaSil
  9. ellerinize sağlık çok güzeller..
    beyaz halleri de güzelmiş ama renklenince bahar gibi olmuşlar..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Çoook güzel olmuşlar olmuşlar, ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  11. Cihan hanım, ellerinize sağlık, renkler çok hoş, çok cici görünüyorlar:)

    YanıtlaSil
  12. Cihan Teyzem, kapimin onunde bir kus evi yok ama kapimin girisinde sizin sevgi ve heyecanla diktiginiz kuslar asili. Kapidan girenleri ilk sizin cici kuslariniz sizin dikerkenki heyacaninizla, sevgi ile, civil karsiliyorlar.

    Ozlem ve sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili emelcim,,,bu kadar uzaktan,,bu kadar icten yorum yazilir
      canim benim oralarda biraktigim ..kiyanadigim guzellikteki ailelerden birisiniz
      hepinizi opuyorum,,,seni burada gormek cok hos geliyor:)

      Sil
  13. Eline,gönlüne sağlık Cihan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili tulincim,,,sevgilerimi yolluyorum sana

      Sil
  14. Sevgili Cihan. Yine sevgini, doğanın rengini ve zevkini birleştirmişsin.:) Ellerine ve emeklerine sağlık güzel arkadaşım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili nilgun....beyazi sevdigim halde pastel renkli diye belki benimde hosuma gitti
      sirada baska objeler var:)opuyorum

      Sil
  15. çok çok güzeller. rengarenk. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  16. Cihan ablacım her zamanki gibi yine harika işler yapmışsın çok güzel olmuşlar eline sağlık... Bu arada blogumda hem yeni blloglar tanımak hemde bloglarımızı canlandırmak adına anneler gününü de bahane ederek bir hediyeleşme etkinliği düzenledim... Seni de görmekten çok mutlu oluruz... etkinliğimi ve katılımcıları görmek istersen bloguma bekleri....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geldim bloguna:)
      oznurcum ..guzel gunler diliyorum

      Sil
    2. Ablacım bloguma geldiğin için çok teşekkür ederim... ama yorumundan etkinliğe katılacakmısın anlayamadım... teyit etmek istedim.. sevgiler

      Sil
  17. Beyaz halleride renkli halleride cok cok guzeller emeklerinize saglik..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkurler,,,
      bir muddet sonra biliyosun ya,,yenilemek bu yuzden cok hosuma gidiyor:)

      Sil
  18. çok cici olmşlar cihan ablacm ben birgül eski bloğumu kullanmıyorum bu yeni bloğum bende beklerm :)

    YanıtlaSil
  19. bir bahçem olursa inşallah bunlardan bende yapacağım.
    Çok güzeller.
    Kuşlar eksik olmasın bahçenden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahce olmasini bekleme emelcim..
      balkona,,,oda yoksa mutfaga,,,heryere yapabilirsin

      Sil
  20. Cihan Ablacım, artık internet sitelerinde gezinirken gözlerim sadce kuşlu objelere takılıyor:) Herşey çok güzel görünüyor yine yine yine....bu gidişle ben de bir kuş yuvası boyarım yakında:))

    YanıtlaSil
  21. ellerine emeğine sağlık çok güzel olmuşlar bende düşünüyorum sehpalarıma bakalım kısmet ne zaman güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  22. bu halleriyle harika olmuşlar canımcım.harikasın.ellerin her dokunduğunu güzelleştiriyor.

    YanıtlaSil
  23. MERHABA
    BLOĞUNUZU YENİ KEŞFETTİM.ABAJÜRÜNÜZÜ YAPTINIZ MI BİLMİYORUM ANCAK BENCE POSTLARINIZIN BİRİNDE GÖRDÜĞÜM KANAVİÇELİ ABAJÜR GİBİ YAPMALISINIZ.ONU YAPACAK BECERİ FAZLASIYLA DAMARLARINIZDAKİ KANDA MEVCUT GİBİ:)
    SİZE SEVGİ EMEKLERİNİZE SAYGILARIMLA...

    YanıtlaSil
  24. bendende merhabalar
    yorumunuz icin cok tesekkur ediyorum
    ama hangi paylasimdaki abajuru bahsettiniz cok merak ettim:))))
    sizede ulasamadim!
    sevgiyle kalin

    YanıtlaSil