4 Şubat 2014 Salı

keyifli islerim sizlerle:)

sukurler olsun..
blogumdaki sorunlardan simdilik kurtuldum..
en zoru paylastiklarimin sizlerle bulusmamasiydi..ve bunu baska blog arkadaslarimdan duymadim
can kusumun oglusu sayesinde ...tesekkurler bilalcim :)
 cok buyuk bir ozenle islemeye devam...
dikkatinizi cekerim,bunlarda kirmizi:)
ama seker gibiler...ikizler bakalim nasil sekillenecek?

bir evvelki paylasimimda kareler gelmisti...ama sizlere ulasmamisti
tekrar paylasmak istedim

hangisini begeniceginizi merak ediyorum...
benim favorim...hepsi:)))))))))))

 hic birini birbirinden ayiramiyorum...atolyem bitince hepsi yerlerini bulunca...
dahada keyifli gozukucekler..eminim


 dikerken..cok heyecandim:)
bitmisleri nasil olucak diye...bitince hosuma gittiler
gittim geldim seyrettim:)asagidaki kareler dikme safhasinda cekilenler
yeni mitiller diktim ,eyyafla doldurdum
arka yuzlerinide onlara yakisan bir kumasla calistim..
iste boyle..


birde unutmadan...kirmizi bir  cicek aldim..minik atolyeme nese katsin diye:)))))
sizlerin dusunceleri benim icin cok degerli...fikirlerinizi icinizden geldigi gibi yazmanizi bekliyorum
ben sizleri ozlemisim,,,ya sizler?
sevgiyle kalin...

30 yorum:

  1. ben en çok yanlarında çıtaları olan eve sahip yastığı beğendim; ama hepsi birbirinden güzel. sabrınıza hayranım, bir değil iki değil.. ne kadar çok :) tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar...evli olani en son isledim:)
      kullanilicak mekaninda bakalim nasil gozukucek?sevgiler

      Sil
  2. Hepsi çok güzel ama kuş evli sanki bir tık daha fazla :)
    Ablacım vallahi maşallah.
    Nasıl imrendiriyorsun.
    Bende bu şekilde bir kanevice dikdörgen tablo yapmak istiyorum .
    Bir duvarım var. 2-3 raf kitsaplık ve en üstünede uzunlamasına dir kaneviçe tablo.
    Ay çok güzel olur sanırım :)
    Çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gulaycim..hemen basla o zaman
      uzun suruyor...ahsap gibi bitmiyor,,,meydana zor cikiyor
      cok guzel kumaslar buldum izmitte...duyguda:)
      opuyorum

      Sil
    2. Tamam bakarım ablacım Duygu ya .
      Öpüyorum :)

      Sil
  3. Hepsi de çok güzel olmus...Ellerinize saglik.... Blogunuzdaki sorundan nasil kurtuldugunuzu paylasirsaniz çok sevinirim...benim gibi ayni sorunu yasayanlara yardimci olabilir, tesekkürler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arzucum...anlayamadim
      giden paylastiklarin diger bloglarda gozukmemesimi?
      yoksa izliyicilermi giden?
      yanitlarsan sevinirim

      Sil
  4. Harikasınız, yine içimi açan kareler. Ellerinize, emeklerinize, güne ışık tutan kalbinize sağlık. Teşekkürler ve Sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilguncum..cok tesekkur ediyorum,,guzel yorumun icin
      bende sevgilerimi yolluyorum

      Sil
  5. Yeniden hoş geldiniz diyorum:)
    Ben kuş evi olanlara bayılıyorum. Siz işlerken de en çok onları sevmiştim.
    Sizinle tanışmayı, karşılıklı bir kahve içmeyi çok isterim gerçekten :)
    Bu arada bloğumda sevgililer günü için harika bir hediye veriyorum.
    Herkesi beklerim.
    www.keyifolsun.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne guzel esinizle olan cerceveniz...cikulata tadinda:)
      keyfini cikarin hayatinizin...
      neden olmasin...kahvede iceriz...sohpette iceriz
      belki bir gun yolumuz kesisir...sevgiler

      Sil
  6. Hepsi çok güzel Cihan Hanım hepsii :) gerçekten çok keyifli olmuş görünce çok özendim ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. islerlen masal kitabi yaziyomus gibi hissediyorum kendimi...cunki
      kendime gore,,isliyorum
      bagli kalmiyorum hicbir sablona:)
      cok keyif alicaginiza bahse girerim,,,islerseniz:)
      sevgiler

      Sil
  7. ay siz çok cici şeyler yapıyosunuz hep ve çok da cici anlatıyosunuz yaaa.
    :)

    YanıtlaSil
  8. Çok sevdim bunları, hep olduğu gibi. Kırmızı beyaz bu günlerde benim de en sevdiğim renk. Sevgililer günü yaklaştığından olabilir mi acaba? Ben bu satırları yazarken eşim diyor ki "ne yazıyorsun da öyle gülümsüyorsun, pek bi mutlu görünüyorsun?". Ben farkında bile değilim gülümsediğimin... İşte öyle keyifli sizin yaptığınız işleri görmek ve satırlarınızı okumak. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar mutlu oluyorumki..
      zor olan dunyamizda...biraz da olsa sizleri gulumsetmek
      cok seviniyorum..
      sevgililer gunu bizler icin olsa olsa torunlarin sevgileridir
      giden eslerede ragmet okumaktir...
      opuyorum seni ehli keyif

      Sil
  9. Te ha quedado un trabajo precioso, nos han gustado mucho los almohadones.
    Un beso.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. carmen arkadasim...sevgilerimi yolluyorum:)

      Sil
  10. Hepsi hem harika, hem de sevimli. Bir de üstüne üstlük çoğu kırmızı :)) Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili gulay...yakin bir tarihte niye kirmizi paylasicam:)insallah
      sevgilerrrrrrr

      Sil
  11. Canım Cihannn.. o ne güzel ne neşeli hayat dolu işler.. uzun uzun baktım inceledim.. yazıların ne kadar samimi ,içten , olduğu gibi.. abartısız.. zevkle okuyorum... ayrıca çiçeğinin kırmızısına bayıldımmm.. nasıl bir kırmızı öyle.. çok tatlı olduğuna inandığım yanaklarından öpüyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili tasaribell..
      cok tesekkurler ediyorum,hersey icin
      blog dostluklarina bayiliyorum..hic gormeden birbirini
      kana kana dertlesiyorsun ,,zaman icinde
      bir bakiyorsun ,,,senin icindekileri paylasiyor
      tek kelime ile butun yayin paylasimlarindan daha guzel:)opuyorum

      Sil
  12. Yine cok sirin birsey geliyor... ikizlere bayildim zaten kirmizi bir cezbediyor ki beni :) eline saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili seden
      kirmizi bu aralar benimde icimi isitiyor...
      bakalim ikizler nasil gelicekler?bende merak ediyorum:)

      Sil
  13. yastıklara bayıldım harikasın hepsi birbirinden güzel olmuş ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende ayiramiyorum..gucenirler diye korkuyorum
      cok sagol..

      Sil
  14. son yazımda adın geçiyo. görüşürüz ki yine.
    :)

    YanıtlaSil
  15. cihan ablacığım, klasik kanaviçenin çok dışında, bir tablo gibi işliyorsunuz objeleri. hepsi süper olmuş. elinize sağlık. güzel bir gün diliyorum size ve tüm sevdiklerinize. feyzan.

    YanıtlaSil