28 Kasım 2013 Perşembe

ozel bir gun yasadim....

kasim ayinin son haftasi..gunlerden persembe
hepimizin uzaklardan duydugu...
thangs giving day..
amerikada tum farkli etnik guruplarin birlikte kutladigi bir bayram
kasimin  dorduncu persembesiiiii
allaha verdigi tum nimetler icin tesekkur edip..devamini diledikleri.....
ozellikle butun aile uyelerinin bir araya gelerek yasattiklari bir gun
sizlere bu gunden hos karelerrr..
degisik dinden,irktan,farkli ulkelerden gelen bir cok  insanin bir araya geldigi ,,
fakat gonullerdeki sukran duygusunun ayni oldugu bir yemek yendi bu gun
 daha evvelden masalar ..ozenle hazirlanmis
hasat zamanini animsatan renklerrrrr secilmis





birbirinden sevimli ...minik minik tasarimlar yapilmis
hersey sade,,abartisiz,,,sicak

 bu toplanti salonu ..benim uzaktaki cocuklarimin bir gonul isi (www.NurSpirituality.org)
dedigim gibi farkli dinden,,farkli ulkelerden ..gelen guzel insanlarin arada toplandiklari bir mekan
kizimda,damadimda aslinda unuversitede ogretim gorevlisi
bu yasatilanlara benim kalemimin yetmiyecegi  bir gundu ....
cok hos gecen bir sukran yemeginin karelere takilmasi..
 aslinda,,,,saatler ilerledikce gelen yemeklerin coklugu,,guzelligi,,degisikligini karelemek isterdim
bu kareler daha ilk saatlerde cektiklerim...hindilerin manzaralari,,,amerikalilar icin cok ozel turtalarin guzelligi,,vel hasil butun degisik tadlar......
fakat bebisi...baska bir odada pispislemek zorunda kalinca....hepsini unuttum:)))))))
sizlere folyalarin altindaki tadlari..yakindan goruntulemeyi,,paylasmayi amacliyordum
kismettttt:)bu kadarmis...
benim icin bu cok ozel bir paylasimdi,,,


 burdan sonraki kareler ise...malum benim sabir islerim:)))))
gecen sene bu zamanlarda yaptigim ..pecetelerimi koydugum bu minik dolabim

 oglusumun evinde beni bekleyen papaganlarim:))))))))cok ozlemisim

 minik evlerim,,kalplerim,,kuslarim



 belki yapmak isteyen blog dostlarim olur diye ,,,bir cok kare .....




ve bu gunun anisina sizlere ikram etmek istedigim missssssss gibi cayim...
degisik ,,hos bir gundu benim icin
hepsinden onemlisi ozel bir gundu..
aslinda bizler her gun ,,her an sukretmeliyiz
hayatimizdaki herseye,,,sagligimiza,,cocuklarimiza,,yasadiklarimizaaa
allahimizin onumuze sundugu butun nimetlereee..
hepinize gonul dolusu sevgilerimi yolluyorum...

34 yorum:

  1. Cihan hanım harikasınız her zamanki gibi! :) afiyetler olsun yedikleriniz içtikleriniz, gönüllerde güzelliklere vesile olsun. :)
    Peçetelik çok hoşuma gitti böyle bir peçeteliğe ihtiyacımın olduğunu anladım. :)) maharetli ellerinize sağlık! papağanlar özlenmeyecek gibi değil. neyse sağlıklı olsunlar da dönünce bol bol vakit geçirirsiniz hayırlısıyla. çay da iyi oldu bu paylaşımın üzerine içtim çıkıyorum. çok teşekkürler, hayırlı cumalar. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saadetcim,,arada caya ugra:)))))))
      aslinda ben boyle biraz daha buyuk ebatli,,kullanisli ahsaplar boyamaya bayiliyorum..
      sanada hayirli cumalar olsun..

      Sil
  2. sayenizde yine göz zevkimi okşayan görsellerle açtım sabahı:)) teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cafemola..cok mutlu oluyorum,,buyorumlariniza
      sevgilerrrrrrr

      Sil
  3. Şu an çayımı içerek okuyorum yazınızı. Günaydın :)

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Cihan hanım, sabah sabah bende çayımı yudumlarken bloğunuzdaki bu yazıya ve görsellere bakıp şöyle düşündüm. Her dinden her milletten insanların sadece insanca duygularını ortaya çıkarmayı ve yaşamlarındaki olumlu olumsuz herşeye rağmen şükretmeyi amaçlayan o güzelim günlere bizimde ne kadar ihtiyacımız var aslında.her bir kare beni ziyadesiyle mutlu ettiçok teşekkürler size kocaman sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bendende sevgiler sana gelsin sevgili sukran
      bende kocaman tesekkur ediyorum..

      Sil
  5. takip için teşekkürler,
    yaptıklarınız gerçekten çok güzel
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. O yemekteki sicakligi ve samimiyeti bizlerede hissettirdigin icin tesekkür ediyorum yürekten kalmin icin.Gelelim senin cicilere.O pecetelikten bende istiyorum yaaa :((
    Cihan hanimcim harikasiniz gercekten.Nekadar güzel seyler bunlar,Üreten hanimlara hayranim.
    Pecete dolabiniza ba-yil-dim tek kelimeyle süper.Hele o misafirlerinizi karsilayan minik ev cok cici ve hepsi insanin icini isitiyor.
    Ellerinize saglik.Benden de size kocaman sevgiler...
    Allah c.c, emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben o dolabi daha evvel baska bir bicimde tasarlamistim..icime hic sinmemisti
      sonra bu cici dolab bide baktim icinde pecetelerim:)))))
      guzel olan ahsapta bence bozup tekrar yenilemek...
      selanlar,sevgilerrrr

      Sil
  7. Cihan ablacım hepiniz harikasınız. öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gulaycim,,sanki bi acelen varmis gibisin bugun:)))))
      peki cayimi sonra icersin...

      Sil
  8. Oi bom dia menina, Na verdade eu cão sei se você vai me entender, mas para mim o seu blog é algo maravilhoso e venho todos os dias para ver as novidades e ficar sonhando, Ele me faz lembrar brincadeiras de criança. Amo tudo isso.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insallah yazdiklarinda ciceklerin kadar guzeldir:)

      Sil
  9. güzel olan ve güzel şeyler omasına vesile olan insanları tanımak iyi hissettiriyor.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkur ediyorum..
      bende h..epinizii tanimaktan cok mutluyum inanin

      Sil
  10. Cihan hanım yaptıklarınız bana ilham veriyor. Sizin kadar üretken olmasam da kanaviçeye yapmaya bayılıyorum. Ellerinize ve emeğinize sağlık. Hepimizin şükredecek çok şeyi var sizin vesilenizle tekrar herşey için şükrediyorum. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar mutlu oluyorumki,,boyle yazdiginiz,,dusundugunuz icin ,,anltamam
      kanavice insanin ruh halini guzellestiriyor
      buna inaniyorum:))))
      hepinizi gormesemde cok seviyorum

      Sil
  11. zaten önemli olan kimin değil amacın ne olduğu.güzel ve anlamlı bir gün geçirdiğiniz belli.son kareler ise tanıdığım ve içinde kaybolmaktan çok hoşlandığım sihirli bahçeden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alanaycim,,canim benim
      o sihirli bahce hepiimizi icine alir biliyomusun?
      seni cokkk opuyorum

      Sil
  12. Qué imágenes mas bonitas!!!

    YanıtlaSil
  13. Böyle özel anlar insanın hayatında çok fazla olmaz,sizin adınıza sevindim,gerçekten çok özel olduğu fotoğraf karelerinden anlaşılıyor...Ama yaptıklarınız ve bahçenize bayılıyorum içim açılıyor:)Çay için de teşekkürler,ben de bir çay tiryakisiyim:)))

    YanıtlaSil
  14. keşke hep dil ,din ,ırk gözetmeksizin bir olabilsek.ne mutlu size güzel bir gün olmuş.Kalpler kuşlar ,kırmızılar ,evler baktıkça bakasım geldi.kedili bardaktaki çay tiryakisi olar çok sevdim.hep mutlu ve özel günler yaşamanız dileğimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayni temenniler sizin icinde olsun..
      tesekkurlerrrrr

      Sil
  15. Çok güzel bir gün olmuş sizin için hep mutlu olmanızı temenni ederim., sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Şükretmek nasıl bir gönül huzuru verir insana hem. Böyle bir gün yaşadığın için ben buralardan sevindim :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tesekkur ediyorum,,tuluncim
      aslinda o kadar degisik olaylar,,insanlar....
      o insanlarin hayat hikayeleriiiii:)
      sevgiler

      Sil