6 Haziran 2013 Perşembe

yagmur devam ediyor...

 sizi bilemem ama ben yazin gelmesini istiyorum...buralar cok serin
ogleden sonra muthis bir gok gulutusu,arkadan bir saat kadar yagan yagmurrrr
sanki gok yuzu aglamak istiyor
haziranda oldugumuza inanamiyorum...ama belkide buralar boyle
kirmizi zambaklarim butun guzelligi ile acti...sizlerinde gormenizi istedim
 sevgili rusyena,cok hos bir paket hazirlamis...ilk defa boyle bir guzellikle karsilastim
tesekkurler rusyena
bu bitkileri yeni aldim...o kadar guzellerki
sanki uc kardes...tul kadar narin...ucucu,hos duruyorlar
bakalim seneye kalicaklarmi?mevsimlik olan ciceklere uzuluyorum
 bunlarda ne?
dediginizi duyar gibiyim:)    cilek sandiklari
okar sirinlerki...minik minik
pazardan topladim...getirdim....boyadim
kolayda boyandi...cilek lekeleri bile hemen kapandi
once bej boyadim....baktim olmadi
bir guzel toz pembeye,,,,beyaza boyadim
hatta birini eskittim..

dekopaj,pecete....hepsi yakisti

 bir dahaki sefere tek tek kareleyip ,,,paylasicam
nerelerde kullanabiliriz???? onuda gostericem
 sitede cok sevdigim sevgili gulser...kulaklarin cinliyordur su an:))))))
aticaktim dedi bana getirdi tepsiyi....ortasindaki cicegi yer yer silinmistiiiiii
bir guzel temizledim,cicegi
sonra boyle bir  uygulma yaptim...cokta yakisti

yakismamismi?
cok nostaljik bir havaya burundu.....romantik bir tepsicik oldu
iste boyle....hava halaaa kapali..
ama biliyorum bir gun acicak...gunes yuzunu gostericek
yazicak bir sey bulamiyorum....ama hepiniziii seviyorum

14 yorum:

  1. havalar nasıl olursa olsun senin havan yerinde maşallah döktürmüşsün yine bayıldım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana bu sozlerinle eski bir spikeri hatirlattinnn:)
      tesekkur ediyorum...
      tabiki havalar benide cok etkiliyor:)ama pozitif dusunerek kirmak,kirilmak istemiyorum...

      Sil
  2. çok sevindim ben de... mutlu olmak kadar mutlu etmek de harika... :)
    güzel günlerde, neşeyle kullanın hepsini...
    tepsi ve çilek sandıkları yeni halleriyle çok şirin olmuşlar... sandıkları nasıl kullanacağınızı merakla bekliyorum...
    havalar kötü gitse de, içimizdeki hava hep güneşli olsun! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rusyenacim...icinden nasil geciyorsan oyle goruyorsun ..
      tamam gelicekler goruntulere....sandikciklar'
      bu gun sapancanin pazari,gitmesem bile yenileri gelicektir bana:)))))
      sariya,maviye boyamak da geliyor icimden....

      Sil
  3. bayıldım o kasalara ve helede o tepsiya harikasın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki evde atmamaniz icin bekleyen objeleriniz vardir..
      bir fikir olabilirse bunlar
      ne mutlu bana

      Sil
  4. Preciosos reciclajes!!! Yo también he reciclado esta semana, que casualidad. Feliz fin de semana y besitos canarios.

    YanıtlaSil
  5. harika ötesi olmuş
    ellerinize sağlık
    evet hava birgün açıcak
    bizde çok mutlu olacağız

    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Cihan senin yüreğindeki sevgi ve hoşgörü öylesine derin ki...
    Seviyorum ben seni !

    YanıtlaSil
  7. colettecimmm
    yanlis bir sey soylemekten,yazmaktan korkuyorum
    ama tanimaktan sizleri oyle mutluyumki....
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. merhaba cihan ablam, acımı paylaştığın için çok sagolsın acilar paylaşılınca sankı nebze hafifliyor sayıyoruz ...evet bende dün döndüm sapancadan yağmurda ordaydım gerçekten yaz gelsin artık Elif bebebişimde biraz hasta oldu havalar bi sicak bi soğuk yarırına bişeyımız kalmaz inşallah...sandıkların çok güzel olmuşlar bende dün SASA da otobüs beklerken bende bir kaç sandık aldım ordan, Elifin yaz oyuncaklarını bahçede onlara koyacam bitirirsen paylaşırım çok öpüyoruz seni kendine iyi bakk sevgiler....

    YanıtlaSil