2 Şubat 2013 Cumartesi

yaz evini sevindiricek...bu guzellik..

 hepinize saglikli,,,piril piril bir gece diliyorum
nihayet elimde oldukca uzayan bir isi bitirdim:))))
tavuklarla basladim....masal yazar gibi kus evlerini islerken buldum kendimi:)
daha uzayip gidiyordu....biraktim islemeyi
sonunda...yazliga yakisacak cok  sirin bir sey cikti ortayaaa
 dun geceki sevimsiz ruh halimden kurtulmak icin,kendimi attim disari
aksam gayet zinde vede sevimli bir bicimde dondum yuvama:)


 ince ince cektim karelere...hepsi ayri bir guzellll




 bu sirineyi :)kendimi iyi hissetmek adina aldim
ama ne kadar sirin...kuslari sevdim durdum









bakinca karelere,,,,kendimde guldum
cocuk ruhum ortaya cikmis gene
colettecim muhakkak bunu soylerdi:)bu minikler ciceklerimi susluyor
bu gecelikte bu kadar
sevgilerimi yolluyorum ....isik yanan butun evlerin pencerelerinden  iceri mutluluk suzulsun
insallah.....

28 yorum:

  1. Çok güzel olmuş,elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. E' un bellissimo lavoro, brava.

    YanıtlaSil
  3. örtü nefis, objeler çok şeker, kuşlu fincana ayrıca bayıldım... ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rusyena...tesekkur ediyorum
      fincan gibi gozuken aslinda mumluk:))))))

      Sil
  4. cihancığım harika bir örtü olmuş çok değişik çok beğendim.ellerine sağlık sevgi ve sağlıkla kal canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serpil hanimcim...
      icimden cok seyler geciyor aslindada...
      mesela senin o seker minyatur objelerin:)
      bakalim yapmak kismet olucakmi?
      sevgiyle kucakliyorum seni

      Sil
  5. Muhteşem olmuş ellerinize saglik...ahsap boyama kadar carpi işinde de başarılısınız tebrikler ......ama fincana da bayildim..nerden aldınız acaba:) sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. once yorumun icin tesekkur ediyorum...cok seviyorum kavaniceyi
      hepiniz fincan gibi degindiniz :))))oda mumluk aslinda
      hatta icinde mum var,tepehome
      cok hos objeler vardi.bayilarak dolasiyorum
      sevgiler

      Sil
  6. çok çok güzel olmuş çok zevkli emeğinize fikrinize sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayvalikta yasarken bahcemde kocaman bir defne agaci vardi..
      bana onu hatirlatiyorsun:)sevgiler

      Sil
  7. şişko tavuklarını seveyim çok güzel olmuşlar.yazlık değil kışlıkta olur bence:) ellerine sağlık ablacığım. bu arada kuşlu obje cidden çok cici.güle güle kullan.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim yazliktaki tavuklarimi animsatti banada:)
      hersey icin tesekkurler alanaycim

      Sil
  8. Kuşlar istila etmiş evinizi.
    Hepsi sevinçli, güzel haberler getirsinler inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten kuslar olmassa olmazim...
      onlarsiz hayat dusenemiyorum:)sevgilerimi yolluyorum

      Sil
  9. anaaaaammm... örtüye mi bakayım yoksa o kuşlu fincan mumluğa mı, şaşırdım kaldım, ikisi de çok şekerler Cihanım yaaa... bir senin ellerinden çıkmış emeğine sağlık, diğerini ellerin seçmiş almış zevkine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. banucum...yeni guzel bir ise baslamak istiyorum
      bakalim yolumda ne var?
      opuyorum

      Sil
  10. Örtü de harika, minik kuşlar da, o asılı kovalar da, çocuk ruhun hiç kaybolmasın Cihan Abla, hep böyle yaşama sevinciyle dol ve bize de gönder enerjini inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili esen
      herkez gibi inisler cikislar yasasamda,,,hayati cok seviyorum
      bazen dibe vurdugumu hissediyorum,,,ama cabuk toparliyorum
      allah bana bu konuda yardim ediyor..
      sevgiler esencim

      Sil
  11. kaneviçeyi oldum olası severim ahh birde yapabilsem.
    kuşlu bardağa bittim resmen çok şeker durmuş kaneviçe ile:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tugbacim...muhakkak yaparsin
      tabi istersen
      bir iki evvelki paylasimimda,misafirlerimin arasinda teyzecigimin torunu vardi..
      aslinda unuversiteyi bitirdi...calisiyor
      3 gunligine izin almisti...beraber olalim diye
      ilk defa ona gosterdim...igneyi tutmasini bilmezken
      gecenin sonunda bir baktim,minik bir yelkencik cikti ortaya:))
      cokta muntazam yapti
      opuyoyorum

      Sil
  12. Cocuk ruhu cikmis ortaya ama iyiki cikmis bizde gormus olduk:)..cok cok guzel yapmis olduklariniz emeginize saglik, .fincan yada mum kabiniz da cok sirin..sevgiler

    YanıtlaSil
  13. İnce bir zevk , çocukk ruh , duygusal bir anlatım ile bütünleşmiş nefis bir iş çıkarmışsınız yine ortaya ... Ellerinize sağlık . Evinizdeki kuşlar her daim yüreğinizde şakısın . sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  15. Bonjour,
    Je suis très heureuse de vous retrouver apres mes longues semaines d'absence. Je rentre d'Afrique.
    Je suis subjuguée par l'ensemble de votre travail. Sublime...
    Gros bisous a vous.

    YanıtlaSil
  16. Merhaba;

    İşlediğiniz şömentablasına bayıldım ve diğer herşeye...Acaba mümkünse işlemlerin şablonunu paylaşabilir misiniz :)çok güzeller ve bende yapmak isterim :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili gozde
      once yorumuna cok sevindim
      ama sablon isi cok zor
      kimi kanavice kitapciklarindan
      parca parca alinmislar:)
      hepsi ayri yerlerden
      kide cok sevdigim bloglardan indirip....cikariyorum
      keske istedigini yapabilsem
      ama kitapciklari kareliyim istersen
      opuyorum

      Sil
  17. ya sen dahisin,dehasın,mucitsin,sanatkarsın evet evet sen bir sanatçısın:)))harikalar bunlar cihan ablacım maşşallah yaptıklarına,gördüğün gibi bende arkandan gelmeye başladım.umarım gelecekde senin gibi olurum:)

    YanıtlaSil