7 Eylül 2012 Cuma

hafta sonu senligi:))))))))

 bir sepet dolusu,,,,kuslarr,evler,minimini bohcaciklar,kesecikler ,minikyoyolar,,,, ne arasanizzz  
var......sabah sabah gulumseyin :)))))
ara ara dikiyorum,kuslari...galba ozluyorum
hepsini bir arada gormek bakalim sizlere nasil gelicek:)


 en cok sevdigim kokos kuslarim bunlar.arkada ki papaganlarim bile kiskaniyor onlara olan duskunlugumu....

 belki fazla karelere getiriyorum ama gorunsunler istiyorum..
 minik evler nasil?
 oy oyyyy ben bunlari sevmezmiyim:)))


 yaz bitti ama arka penceredeki ciceklerimm
daha bi nazlanmadan aciyorlar

 bogonvillerimilimmmmm...nihayet acti
kisacik bir bilgi.....yazbasi ayvaliga gidince ne kadar cicek varsa kurumus soker atardik hadi yenisi..
begonviller,mercanlar,yaseminler....
bunu seneler sonra kesfettim....saksilarda,toprakta resmen kupkurumus dallar,buduyorum ...bir guzel
buyuk bir sabirla suluyorum.....dualar ediyorum:))))
yazin ortasinda da olsa yeserdilerrr
sabirla bekledigim oldu basladilar ciceklerini vermeye
sonbahara nispetttt...sanki
daha 3,4 saksi var...onlari merakla bekliyorum acmalarini
bunu bilenler bana guluyorlardir:)ama benim icin cok muhim
ayvaliktan getirdigim ciceklerimin yasamasi buralarda

insallah basinizi agritmamisimdir:(
haydiiiiiii islerimize devammmmmmm
sevgi dolu bir gunnnnnn  diliyorum

14 yorum:

  1. aaa bu kumaştan peçetede vardı sanki çok cici olmuş kuşların cihan ablacm bahçen şenlenmiş valla :)

    YanıtlaSil
  2. Bende Teşekkür Ediyorum İade-i Ziyaret Yapayım DEdim İzleyiciniz oLdum..=)

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım:) çiçeklerinde çok güzel sepetinde:D

    YanıtlaSil
  4. Hepsi birbirinden şık ve güzel, ellerinize sağlık.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  5. Ooooh gene içim açıldııı, havadan dolayı ben de kararmıştıım :)

    YanıtlaSil
  6. hepinize tesekkur ediyorum
    zahmetler edip yorum yazdiginiz iicin.....sagolun
    boyle minik isler aslinda daha cok el tutuyor....
    ama benim tarzim,seviyorum
    hele boyle hava serinlerken :))))))yok yok bunada mutluyum
    cok sicaklardan daha iyi...bu aralar hep evin icinde takiliyorum ya
    bu isler benim gibi yerinde duramiyan biri icin mukermmel oyaliyor insani
    sevgiler hepinize

    YanıtlaSil
  7. çok ama çok ciciler ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. hepsi çok çok güzel ama ben sandalyelere takıldım ,sanırım takibe yeni başladığım için o kısmı kaçırmışım :) kesinlikle çok farklı ve özel olmuşlar
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. İçim açıldı benim de.

    YanıtlaSil
  10. Bayıldımmm tek kelime ile bayıldımmmm ellerine sağlık..
    Maşallah ne kadar huzur veriyor insana:)

    YanıtlaSil
  11. çok güzeller gerçekteen :) emek resmen emekk... insan satın almaktan çok kendi yapınca mutlu oluyor, çok tatlılar! ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzeller...sizi hayranlıkla ,izliyorum !!!!
    sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  13. Yaptığınız herşey bu kadar güzel olmak zorunda mı? Elinize sağlık,sevgilerimizle..

    YanıtlaSil
  14. yaptıklarınız gerçekten çok güzel.Elleriniz dert görmesin.Ben de el işlerini çok severim.Dikişle pek aram yok ama etamin işlemeyi,tığ ve şiş işlerini çok severim...

    YanıtlaSil