2 Eylül 2012 Pazar

coban salata tadinda,,,,,,,,,,,

 bu yayin biraz karisik tadlar tasiyor:))))
once guzellesen yastik kiliflari....aslinda kullanilmisti bunlar...ama renklendirmek istedim
mini mini cicekler,kelebekler kondurdum
hos bir gorunum kazandi,,,keyifle gecirdim yastiklarimaaa


 birde kenarlarina yillardir duran fistolari diktim:)
hep diyorum ya kucuk seyler beni mutlu ediyor
bunlarda oyle oldu


 bu dolap..en son boyadigim parca oldu
dedimya evde beyaza boyanmayan hic birsey kalmadi diye
sukurler olsun buda bittiiiiiiii
defalarca boyamak bunaltiyor insani
ama sonuca bakinca ........tamam diyorum deydi
 cok eski degildi bu parca...ama yalniz kaldi
hic bir seye uyum saglamadi........
simdi bana gulumsuyor


 evettttttttttt bunu yayunlamistim ama.......daha bir senlendi simdilerde

cicekleri az islemisim.simdilerde daha guzel oldu
iste boyle.........
havalar serinledi,ama mevsim degismesindenmi nedendir bilinmez
bu gunlerde ustumde bir halsizlik var......keyifsizlik var
halim yok gibi
buyuk sultan daha bi iyi:)herhalde bendende simdi cikiyor yorgunlugu
gorusmek umidiyle en yakin zamanda...........
hepinize kucak dolusu sevgiler
 

9 yorum:

  1. Çoban salata tadında başlığını okuyunca salata çeşidi paylaşıyorsun sanmıştım:)Ama gerçekten isim uymuş,rengarenk çiçek işlemeler renkleriyle çoban salata görünümünde olmuş:)
    Hazırladığın tüm el emeği göz nuru güzelliklerin için ellerine emeklerine sağlık canım.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Uğramadan geçemediğim bloglardan biri senin bloğun arkadaşım. Dolabı boyamakla ne iyi etmişsin. Bu haliyle pek güzel ve romantik olmuş!Annenin daha iyi olmasına ise çok sevindim. Rabbim sana güç kuvvet,anneciğine de sağlık versin ! İyi pazarlar arkadaşım,her şey güzel gönlünce olsun!

    YanıtlaSil
  3. renk uyumlarına bayıldım canım.emeklerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. cihannnnn dolabına bittim,süper olmuş emeklerine değmiş,ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  5. harika olmuş dolap ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Yastıklar çok çıtı pıtı olmuş,fistoyu çok severim ben Kadıköy cuma pazarına her gittiğimde alırım çok işime yarar.Dolapta ayrı güzel kendinize dikkat edin sağlıcakla kalın......

    YanıtlaSil
  7. Ah Cihan,benim evdekiler de bir boyansa böyle.

    YanıtlaSil
  8. yine sihirli ellerinizi değdirmişiniz!!

    YanıtlaSil
  9. İçi açıcı ve fıstık gibi yaptıkların. Enerjiniz bol olsun.

    YanıtlaSil