14 Eylül 2012 Cuma

camasirlarim hemen kurudular:))))))))))

 gecenin yarisini gecmistiii........ilham geldiiiiii:)))))
ekmek kutusu boyanmis duruyordu,aslinda gecen sene yapilmis olan kutunun ustundeki hamurlar kabardi,,,,fincanlarla suslemistim
herhalde oradan cikmak istediler,,,,,bende soktum temizledim tekrar boyadim
beni bekliyordu .....
ilk defa basima boyle birsey geldi....hic dekopajla yapilan ,hamurla kabartilan objelerde boyle bir olay yasadinizmi?uzulmustum
ama bu dahami daha sirin bir kutucuk oldu:))))))))
 cici elbiseleri hamurla kabartirken biraz kalinca tuttum.....daha belirli olsun istedim
camasirlari astigim ipi biraz esnetmem lazimmis:))))))ama geceniin bir yarisi dusunememisim
 minik mandallar nasillar?yakismislar...........
kendi kendime soyluyorum galba,,,,,duyan varmi???????


 aslinda alt kismini daha itinayla ciceklendirmem lazim:)
ama dayanamadim
paylasmak geldi icimden .........
 bu cicegim cok ozelllll........taaaaa eskilerden hayatimda olan bir bitkiiii
 cok seye taniklik etti........
nesemize,huznunumuze,olumlerimize
saksisini biraz ozenerek aldim ,degistirdim
yeniledim,,,,simarttimmmmm
 begonvilimide masamin ustune getirdim:)
daha bir ilgi gostermek istedim...rengi muhtesem guzellllll
allah neler yaratiyor diyede seviyorum bu bitkilerimi
taaaaaaa otelerde oglusum var karede,,,,deyzisini almis kahvalti ettik.....evine donuyor
site muhtesem guzelll,kizgin gunes gidince tekrar yeserdiiii,,,,
heryer piril piril,,,,,sessiz ,sakin ,huzurlu
kisa merhaba demeye hazirlaniyor.....inanin yazdan daha bi guzel
galba sonbaharin huznunede alistim:)))))
hepinizi sevgiyle selamliyorum.....guzelliklerde bulusmak umidi ile....

50 yorum:

  1. Böylesi de çok güzel olmuş kutunun, güle güle kullanın, onun sanırım öyle olacağı varmış. Diğer güzelliklere gelince insan bakmaya doyamıyor hakikatten, yemyeşil, kışa değil sanki yaza hazırlanıyorlar:)) Havalar birazcık serinleyince bence bitkilerde azıcık kendilerine geliyorlar. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar hepinize
      aslinda ekmek kutusu ama ben dantellerimi,fistolarimi koymayi dusunuyorum..
      tesekkurediyorum,,

      Sil
  2. Herşey o kadar güzelki.Blogunuz yatıştırıcı gibi etki yapıyor bende. Dönüp dönüp eskilerede bakar buluyorum kendimi.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili canan,,,,cok sagol yorumun cok guzel.
      eski blog dostlari bazen beni unuttularmi diyorum:)))))))

      Sil
  3. Güzel işlerine,güzel bahçene ,çiçeklerine,tatlı anlatımına doyulmuyor. Sevgiyle kal

    YanıtlaSil
  4. Bu ne güzellik böyle...Bunlar nasıl şeyler böyle...Harika,ellerinize sağlık Cihan hanım.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili hulya,,,,kocaman sevgiler,tesekkurler

      Sil
  5. Cihan ablacığım,sesiniz duyulmaz olur mu hiç,taaa Samsunlardan ben duydum:)))Ellerinize sağlık,yine hiç boş durmamışsınız ama bu hafta sonu ben de hiç boş durmayacağım,biricik yavrukuşumun doğumgünü nedeniyle kutlu doğum haftasını başlatacağım pazar günü:)Yakında olsan masamızda bir sandalye de sizin için ayrılmış olurdu inan,çok ama çok öpüyorum,sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ahhhhhh ta samsunlardanmi ?????/
      canim benim ,,,o guzel yavrukusunu bende kocaman opuyorum
      allah hayirli,guzel yaslar versin,,,,insallah

      Sil
  6. Bayıldım!!!! Enfes bir kutu olmuş. Çok zevklisiniz, dahası el becerinize de diyecek yok maaşallah!
    Çiçekleriniz de harika. Begonviller benim de favorim. Sevgiler, selamlar Begonvilli Ev'den.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hep sizin blogunuza rast gelip isminizi okuyunca.....hertarafi begonvillerle donanmis bir ev hayal ediyorum?acaba mormu?pembemi diyorum.....cicekleri:)))))))))))))

      Sil
  7. bayıldım çok şirin bir kutu olmuş çok zevklisiniz...bizim bahçemizde de pembe beyaz açan begonvillerimiz var bana hep bodrumu hatırlatır çok seviyorum çiçeklerimizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili elmas.....o pembe ,beyaz nefis begonvillerinize
      cihan teyzeniz sizi seviyor deyin lutfen

      Sil
  8. Ay ay ay! O çamaşırların güzelliği ne öyle? Minik mandallar,mini minnacık pabuçlar ... Hayatımda böyle sevimli şey görmedim ben! Ellerinize sağlık Cihan Hanımcığım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. colettecim
      hani bu tip seyler gorunce beni animsiyormusun ya...
      buda iste onlardan biri:))))))))))))
      sevgilerimi yolluyorum

      Sil
  9. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık ..Bahçenizede bayıldım , ne kadar güzel. Hep hayallerimde bahçeli bir evim olsun isterim , çok şanslısınız ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. insallah allah size gonlunuzdeki gibi keyifli bahcesi olan guzel bir ev versin.....

      Sil
  10. CİHANCIĞIM,ÇOK GÜZEL OLMUŞ KUTU YAAAA,BAYILDIMMMMMMM.CANIM ELLERİNE SAĞLIK.ŞU BAHÇE DE İNŞ BİR KAHVE İÇMEK NASİP OLUR.

    YanıtlaSil
  11. sevgili serpil hanimcigim,,,,,
    insallah canim insallah
    senden daha minyaturle ilgili bilgiler ogrenicem
    sozmu>????????

    YanıtlaSil
  12. Çoook beğendim öyle şirin olmuş ki hemen benim de ahşap boyamalarım olsun istiyorum hemen :)) Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Selam,
    Çok güzel olmuş canım, içim açıldı. Ellerine sağık.....
    Nurdan

    YanıtlaSil
  14. Harika bir bahçe harika çiçekler ve harika bir kutu ellerine sağlık ablacım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meralcim,,,,,yazdan kalan cok guzel bir gun
      bahcede cok neselendi:)))))
      tesekkurler

      Sil
  15. çok güzel olmuş cihan ablacım çok tatlı lar bayıldım bende hiç hamur kabartma yapmadım kesinlikle denemem lazım:))ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  16. blogunuza bayıldım gerçekten çok hoş ve zevkli işler var :D
    emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepimizin emeklerine saglik
      tesekkur ediyorum

      Sil
  17. Şirin ötesi olmuş:))Bahçe enfes.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili nedret
      aslinda balkonumun onundeki minicik bahcem var gerisi cim
      bide evin onumdeki meyve agaclarim:)

      Sil
  18. Cihancım Ellerin dert görmesin neyi eline alsan öylesine güzel şeyler ortaya çıkıyorki hayranlıkla takip ediyorum Selam ve Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canim benim,ozledim yayinlarini
      sevgilerimi yolluyorum

      Sil
  19. çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Çok keyifle yapmışsınız. Ben bile heveslendim :)

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hakikaten cok neseli neseli yaptim
      icimdeki cocuk gene beni esir aldi:)))
      ne dekopajlar var ama ben bunlarla dah bi mutlu oluyorum

      Sil
  20. Ne şeker resimmiş buuuu :))
    Ne de güzel uygulamışsın gene Cihanım, çok şirin olmuuuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. banucum,,,ozledim
      sanki cok cok uzakmisiz gibi?
      olsun donunce ben insallah sen gelirsin:)tamam

      Sil
  21. Cihan abla çok güzel olmuş,
    Banu abla ve senin yaptığın herşeyi çok beğeniyorum ben:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili baanuyu bende cok seviyorum.........

      Sil
  22. merhaba canan hanım ,elinize saglık kutunuz çok güzel olmuş ,uzun zamandır takıp edemedim sapancada bilgısayar başinda zamanımı geçiremedim kızımı bol bol arabasıyla gezdirdim, malum yaşadıgım yer çok bayır oldugundan pek keyiflı olmuyor gezmek sevgiler ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar
      acaba sapancada neredesiniz?
      bayir dediginize gore anayolun ustundesniz
      sevgiler sizede:)

      Sil
  23. bayıldımmm.. harika bir kutu ve kabartmalar.. ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  24. Ne güzel şeyler yapıyorsunuz, siz yaparken biz de yaptıklarınız izlerken çok eğleniyoruz emin olun:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  25. o kadar güzelki içim açıldı emeğinize fikrinize sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fikir projeleriiiiii
      hersey icin tesekkurler
      yorumunuz icin,iltifatlariniz icin........

      Sil
  26. çok keşfettim sizi. Yaptıklarınıza, evinize, çalışkanlığınıza hayran kaldım. Sevgiler .)

    YanıtlaSil