4 Temmuz 2012 Çarşamba

bu gece her guzellik sizlerle olsun......

 evdeki el islerimin devamiii
cogunu yayinlamistim ,,,,,,,,ama yerlerini degistirdim
hatirlamak guzel olur diye dusundum
sevimli panolarim:)
 yeni yerlerinde mutlu mutlu yasayip gidicekler.......
cok severek isledim,,,onlarda bunu biliyorlar:)
 baliklari sonradan ilave ettim
ayni rengi tutturunca hos oldu
aplike gibi calistim,iclerine elyaf doldurdum
 defterlerimi koydugum,tatli bir mavi kutucuk
bahar dallarinla suslemistim
 sevimli gece lambam,,,,,,altindaki ortusunle bir ornek
bu sepetcikler cok sevimli,islerkende neseliydi
 lavanta torbam,
 cercevelerde kanavicelerrrrr
 yatak odamin perdeleriiiii
 isigin azizligine ugramislar,cok belli olmuyor
ama goruntuye gelmek icin sirada beklemekten bikmislar:))))
iste bu kadar.....
aslinda vakit buldukca birseyler yapiyorum ......
yakinda .geliyorlar
hepinize iyi kandiller diliyorum
allah gonlunuzdeki butun guzellikleri versin

3 yorum:

  1. Sana da iyi kandiller bayıldım yayınladıklarına güzelliklerle dolu bir ev

    YanıtlaSil
  2. Kandiliniz mubarek olsun,evinizde dolaşmak çok hoş sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Perdelerde tığ işlerine bayıldım.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil