29 Haziran 2012 Cuma

boyaci geldiiiiii.........

 mutfak masami neselendirdim:))))))
gecen sezon iyi bir magzadan almistim:) teshir urunuydu ve yari fiyatina almistim
masa eve geldi:( hic farketmemisim,cizik icindeymis
cok uzulmustum
oh nihayet..masa kendine geldi:)))))))))))))))))))))))))))
 gecen hafta defalarca boyadim,nedense cok zorlandim bu sefer
bu sabahta devam ettim,bahcede duzenimi kurdum,cayimda yanimda
diger sepetler,raflar.............hepsi yenilendi
isin en kirli kismi bu
 boyadim ,eskittim
cok dusundum ama sonunda peceteler yerlerini aldi
bikarsam tekrar degistirebilirim:)))

 cok neseli olmamismi?

 sandelye bacaklari malesef olmadi:(
boyadim ............yok yok
zimparaladim, gene olmadi
bende su an dursun  dedim.........bir muddet
daha verniklemedim
cunki suan gece saat 3


 guzel oldu,guzel
icim acildi
nasil almisim ben siyah masa ,sandelye

iste bu  bir hafta evvelki goruntusu.
evimdeki bir objeyi degistirdigim zaman yeni almaktan daha cok seviniyorum
simdilik, bu kadar
hepinize iyi geceler
zaten sabaha birkac saat kaldi:)))))))
hosca kalin

21 yorum:

  1. şimdiki halleri çok daha güzel olmuş, ellerinize sağlık. Bahceniz de çok keyif verici görünüyor bu arada.. :)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle bu halleri daha güzel olmuş peçeteler çok yakışmış emeğinize sağlık iyi günlerde kullanın.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. ooo eskiye nazaran yeni hali çok iç açıcı olmuş:) ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. çok begendim, bende en sevdigim eskıyı yenileyip kullanmak elinize saglık sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş insanın içini açıyor. çiçekler çok güzel durmuş. ellerinize sağlık. güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık
    alakası kalmamış eskisiyle.
    İyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  7. sevgili blok arkadaslarim
    tesekkurler yorumlariniz icin......
    cok mutlu oluyorum:)ayni bir cocuk nasil cikolataya sevinirse........
    bende yorumlariniza:)

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık, her zamanki gibi çok güzeller.Bende eskileri yenilemeyi,kullanmayı daha çok seviyorum onlara baktıkçada çok mutlu oluyorum.Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Cihan öncelikle ümre ziyaretini Allah kabul etsin tekrar hoşgeldin gelmenle ortalık cıvıldamaya başladı:)ellerine sağlık seni özlemiştim Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Yorgunluğunuza deymiş ama çok güzel olmuş,ellerinize sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Beyaz ve güllü halleri çoook daha güzel olmuş Cihanım, ellerine sağlık :)
    Metal yerlerini yağlıboya ile boyamalısın, su bazlı tutmaz....

    YanıtlaSil
  12. kesinlikle çok güzel olmuş ellerine sağlık eskisi de güzelmiş ama bu çok iç açıcı olmuş sandalye ayakları da burdan özel olarak eskitilmiş havasında görünüyor tabi yakından durumunu siz daha iyi bilirsiniz ayaklarıda dahil olmak üzere bençok sevdim iyi günlerde kullanın inşallah sevgiler

    YanıtlaSil
  13. beni gozlerinizin aradigina okadar sevindimki:)))))
    hepinizi bende cok severek izliyorum
    hos bir hafta sonu gecirinnnnn

    YanıtlaSil
  14. Kız Merhaba, ben senin işi çok sevsem ve bu koltuklar bir rüya gibi görünüyor, evinizde bir bebek evi görünüm yaşamak güzel olmalı olmalıdır. Kisses ve harika bir hafta sonu. Iêda Petek.

    YanıtlaSil
  15. Yeni hali bence de çok daha güzel ellerinize sağlık
    Masa ortasındaki gavaniz de sizin boyamanız mı
    Birde çiçekleri peçeteden ayırarak mı yoksa peçeteyi bütün olarak mı yapıştırdınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili gul kokulari
      blogun kapali,,,,,ziyaretettim
      pecetelerdeki katlarin hepsini cikariyosunuz,bilirsiniz
      yapisicak olan cicegi kesiyorum,veya etrafindan parmaklarimin ucunda kopariyorum,,,,,,,,daha guzel oluyor
      yapistiriyorum
      evet masanin ortasindakinide benim yenilediklerimden
      blogumun asagilarinda bulabilirsin
      kolaygelsin

      Sil
  16. Ellerine sağlık.Bencede eski hallerinden daha neşeli olmuşlar:))

    YanıtlaSil
  17. Ellerinize sağlık,böyle çok şeker olmuşlar,iyi günlerde kullanın.Yorumunuzla sayfanıza ulaştım,takipteyim.Görüşmek üzere,sevgilerimle:))

    YanıtlaSil
  18. ayyy muhtesem resmennn ,ellerine sağlık yine harikalar yaratmışsın bayıldım cihan ablacım:)

    YanıtlaSil
  19. cıvıl cıvıl zevkınıze zaten hayranım çok güzel olmus ellerınız dert görmesın

    YanıtlaSil
  20. beyaz hali daha güzel olmuş, bu arada hangi boyayı kullanıyorsunuz, yani böyle dökülmeden kabarmadan tutuyor hemencik, benimde evde boyamak istediğim şeyler varda amatör bir çalışma yapsam diyorum :) üstüne peçete :)

    YanıtlaSil