20 Nisan 2012 Cuma

dikislere devammmmm

 kelebekli kumasla bu kuslari calismak cok hosuma gittii..
daha bir ozel oldular benim icin:)))))
 bir kac kalplen renklendirmek istedim,
ahhhhhh gozlerini unutmusum:)))))))
 belki cok basit gibi gozukuyorlar,ama o kadar cok el oyaliyorkiiii
 minik minik cok isi var,genede ben onlari cok seviyorum
dikerkende cok eglenerek dikiyorum,susluyorum
ama artik baska kuslar bulmaliyim:)
biraz arastirma yapmaliyim
nerden bulurum bilemem?
ama bulmaliyim




 evettt,bu ponponlar beni neselendiriyor
eskimeden bir daha cektim
 buda cok sevdigim bir arkadasimin seneler evvel hediye ettigi nazarliklar
gece saat3 geciyorrrrrrrrr
uykum hala yok,,,,ama herseyi bir kenara birakip dinlenmem lazimmmm
sabah yeni ,guzel bir guneeeeee insallahh

7 yorum:

  1. kocaman günaydim size ve güzel sapancama elinize saglık maşallahınız var, enerjiniz hiç tükenmesın ellerinize saglık bayılıyorum şu kuşlara kızımı biraz büyütiyim bende kumaşların içinde olmak istiyorum ...yagmurlu bir istanbul gününden sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. Günaydın...ellerine sağlık nasıl güzel olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birselcimmmmmmm,olamadimi?
      gelmedi yorumun ama olsun ben seni cok seviyorummmmmm

      Sil
  4. valla sizde galba biktiniz benim kuslardan:))))))))
    saka saka,onlar benim kiymetlilerim
    arada sirada unutmayin diye ,,,,,,,,
    bi dizi daha hazirliyorum...keske oyle birsey olsada yorum yapanlara dogru yollasam onlariiii,ucsalar sizlere dogru:)

    YanıtlaSil
  5. Beautiful:-) Thanks for stopping by, hugs Biljana

    YanıtlaSil
  6. Tem um selinho te esperando no meu blog!!!
    Bjim

    YanıtlaSil