22 Mart 2012 Perşembe

miniklerime yaz hazirligiiiiiiii,,,,,,,

 can kusumun isledigi bu sevimli nakisi,,,,,,,diger kutular gibi kapladim
cok kolay gibi ama el tutuyor bu hale gelmesiii
minikler gorunce bayilicaklarina eminim,,,,,,,
icinnede kuslarini koydum:))))))))
 bir muddet diger kutularin yaninda dursun diye yanyana getirdim:))))))))
onlari takim halinde goruntuledim:)
digerleri uzulmesin diye
 karsidan bakinca anlasiliyormu?
seker gibiiiiiiii
cok zor ama daha evvel isleme asamasini cekmistim,bulamadim:(
altindaki kutu,naylon bir kutu
eyyafla kalinlastirarak kapladim,,,,,
tepesini bayagi bir destekledim:)
emekle yapilan hersey cok degerli geliyor bana
hepinize guzel bir sabah olsun

17 yorum:

  1. Cihancım ellerine sağlık.El emeği herşeyden değerli.güle güle kullanılsın.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. canancim tesekkur ediyorum,bende sevgilerimi yolluyorum
    bu sirin sey tiklanmazmi?????????????

    YanıtlaSil
  3. çoook tatlılar ablacımm ne güzel cıvıl cıvıl baharı getirmiş senin kutular

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş canım ellerine sağlık...
    SEvgiler.

    YanıtlaSil
  5. Cihanin bahcesi blogu kisa zamanda favorilerim arasina kurulup oturdu vallahi ... Hersey o kadar zevkli ve bana uyuyor ki ...ellerinize saglik...

    YanıtlaSil
  6. ablacım ellerinize sağlık cok güzel cok zevkli bi çalışma Allah ım torunlarınız ne şanslı) emeğinize sağlık Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Ah ah yine döktürmüşsün cihan ablacım..
    ellerine kocaman yüreğine sağlık iyiki varsın:))

    YanıtlaSil
  8. Çoook sevimli olmuş, ben zaten kumaş kaplamalarının her çeşidine bayılıyorum, ellerine sağlık canım sevgiler

    YanıtlaSil
  9. işlemeler çok güzel cihancığım,ellerine sağlık.inş torunlarına bir an evvel kavuşursun çok öptümmm.sapancaya geldin mi

    YanıtlaSil
  10. Gene döktürmüşsüüüün :) Bu güzellikler ne için kullanılacak, hoş, kullanmaya kıyamaz ya insan :)

    YanıtlaSil
  11. Cihan abla ben de torunun olabilirmiyim...

    YanıtlaSil
  12. meralcim beni cok guldurdun:)))))))))
    tabi torunum olabilirsin,canim benim

    banucummmmm,puskul gibi oyalarina bayiliyorum

    sevgili serpilcim,bugun istanbula gidiyorum bikac gun tombis torunumu sevicem,sonra sapancaya donup biraz temizlik yaparim......
    nisanin ilk haftasi gibide ver elini spancaa

    hilalcim,hulyacim tesekkur ediyorum

    guftecim,evcilik,hepinizi cok seviyorummmmmmm

    YanıtlaSil
  13. Offf ya çok güzel olmuşlar yine,elinize sağlık cihan hanım sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar,
    Yaptığınız herşey birbirinden güzel,blogunuza bayıldım,takipteyim.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  15. tesekkurler hepinizeeeee
    istanbuldayim,gunesli bir gun
    bol bol mertimi seviyorum,,,,,torun allah herkeze gostersin
    bir baska sevgi bu:)))))))))

    YanıtlaSil
  16. oyyyy oy beğenmemek mümkün değil çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

    kuş evleri işlemelerinize de bayıldım.

    YanıtlaSil
  17. Torununuzu allah bağışlasın herkese nasip etsin inş. hep beraber olmanız dileği ile sevgiler...

    YanıtlaSil