28 Mart 2012 Çarşamba

Istanbulun keyfide bir baska,,,,,

 Istanbulu zaman zaman ozluyorum.......
ama belli mekanlari,bazi anilari,belkide cocuklarimin okul anilariniiiiiii
onlar okurken 10 sene besiktasyta oturdum.....
simdi amerikada yasiyan kizim,robertte hazirliga basladigi seneydi.......buyuk kizimizi kaybettik
diger iki oglumda o sene unuversite ye baslamislardi.......
ve ben onlarla tekrar istanbulda bir hayat kurdum.......
senelerce ,,,,,,bitince banada bir diploma verdiler:))
saka bir yana en guzel diplama annelik uzerine alinandir diyorum,,,
 simdi bunlar nereden cikti?
istanbul ,,,,,,dayim ya
bunlar yuregimde ucustuuuuuuu
biz bu gune donelim gene:)
eskileri hatirlamak adina ,bu objeler geldi goruntuyeeeeeee
 tikliyanlar hatirlarlar muhakkak,eskileri boyamistim
yenilemistim


 bu minik kalplerde,,,,,,,,baska bir minik kalpbe yapilmisti
tontis mertimeeeeeee
dunya tatlisi,,,,,,,,suanda herhalde gunde defalarca opuldugunun tadini cikariyordur
oda babaannesini cok seviyor
bunu hissediyorum:))))))))))







 bunlarda hediye giden kuslarrdiiiiiiii



 bayildigim baska bir calisma,,,keyif diyelim



iste bu kadarrrrrr
bikmadan yorum yaziyorsunuz ya,,,,,bayiliyorum
ama bende cok buyuk bir keyifle yorum yazmaya gayret ediyorum,,,,,,,,
verilen emeklere cok buyuk saygi duyuyorum
hepinize sevgilerimi yolluyorum

22 yorum:

  1. Cihancığım, günaydın!Çaydanlığı da ben boyadım dersen inan hiç şaşırmayacağım:)Hepsi çok güzel ama özellikle güllü kalplere bayıldım.
    Hatıralar, hele de tatlı olanların hayali dünyaya değer.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. harikalar ablacım ömrün boyunca paylaşımların kadar güzel anılar biriktirirsin inşallah

    YanıtlaSil
  3. Merhaba ben bunları yeni görüyorum hepsi harika tekrar tekrar baktım ellerinize sağlık çok beğendim.Çocuklarınız çok şanslı sizin gibi anneleri olduğu için.Sevgiler....

    YanıtlaSil
  4. Yüreği sevgi dolu arkadaşım. Her meslekten emekli olunuyor ama annelik bir ömür boyu değil mi ? Sevgiyle kal!

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Cihan
    Hatıralar iz bırakmadan birikmiyor...Zaman zaman ben de İstanbul da geçen günlerimi yadediyor bazen üzülüyor bazen de aman iyi ki kaçmışım diyorum:)
    Çalışmalarınızı büyük bir hayranlıkla izliyorum.
    Ellerinize sağlık
    Kuşları ben de çok seviyorum ama daha hiç bir çalışmam yok.Sizin kuşlar bana iyi bir örnek olacağa benziyor.Hepsi çok özel ve güzeller..Hele kalpler bayıldım
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. merhaba cihan hanım, ellerinize saglık hepsi çok güzel bayıldım. kızım biraz büyüsün bende artık kumaşlarla uynamak istiyorum sevgiler:))

    YanıtlaSil
  7. hepinize guzel bir gun olsun,,,,,,,insallah
    bu benim hissetigim
    sadece bir tek seye bagli kalarak gunlerimi gecirmek istemiyorum,,,,
    bazen dikis dikmek, tabi bu giysi anlaminda degil artik
    kuslar,bocekler,kelebekler
    nakis islemek,,,,,,,,hele hele kanaviceeeee
    boncuklarla oyalanmak,simdilerde ahsapla ugrasmakkkkkkkk
    eksik tarafimda, eskiden kitap okumak cok hosuma giderdi..
    simdilerde biraz daha zorlaniyorum:(
    yemek kitaplari karistirmak,aldigim eski notlara bakmak
    aklima gelirse daha nelerle ugrasmak iatedigimi yazicammmmmm
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık.Öyle güzel şeyler varki bunlar harika.Keşke bende yapabilsem.En azından ahşap boyama çok istiyorum ama ne boyasını bilip alabilirim nede yapabilirim diye düşünüyorum.Kurs bakındım oda yok buralarda:)Zevkinizde çok güzel.Renkler orantı harika:)

    YanıtlaSil
  9. hasır takıma bayıldım, muhteşem görünüyor, kalpli ve kuşlu süslemelere bayıldım.

    YanıtlaSil
  10. sevgili cihan harika işleriniz var bayıldım ya ben bunlara hele kalplere:))

    YanıtlaSil
  11. Cihan hanımcım uzun zamandır giremedim bloğuma,özlemişim sizi,yavaş yavaş gezdim, hepsi harikalar içim açıldı,kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. tesekkurlerrrrr
    yorum arkadaslarima:)))))))))
    hasir takimin eski haline bakabilirsiniz
    blogu gezerseniz,goruceksiniz:))))))))
    ozlemcim bende nerede demistim ?
    ozlemisim

    YanıtlaSil
  13. kuşlar, kalpler çok güzeller..heryerde böyle cici kalpler göre göre ben de özendim, malum annem gelinlik terzisi olduğundan evdeki dantellerle içi dolu kalpler diktim, en kısa zamanda blogta paylaşacağım, sizinkiler kadar güzel değiller tabi..ellerinize sağlık..
    sevgiler..
    Zeynep..

    YanıtlaSil
  14. Vay vay İstanbullara sessizce geliniyor demek!!! birgün bende sizin oralara sessizce gelirim:)ödeşiriz
    Cihancım ne güzel kuşlar yapmışsın bende kuşlara hayranım mümkün olduğunca kuşlu biblolar alırım ama sen aklımı çeldin bende deneneyeceğim evin her yerinden kuşlae sarkacağına eminim:))

    YanıtlaSil
  15. Cihancım gene harika şeyler yapmışsın.Bahar gibi içimi açtın.Ellerine sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  16. her zamanki gibi yine harika çalışmalar. bayıldım. gözüm gönlüm açıldı.emeğinize sağlık.sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  17. hangisine bakacağımı, hangisine yorum atacağımı şaşırttınız yine bana cihan hnm muhteşemsiniz ne denir ki başka.. sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  18. özlemişim kalplerini,kuşlarını cihancığım seni de özledim.buluşmak umudu ile sağlık ve sevgi ile kal

    YanıtlaSil
  19. hepsi çook güzelller,ellerinize sağlıkkkk.ayrıca merak ettim golden köpeğiniz varmı?resimde gördüm.varsa bir ortak yönümüz daha var.bizim de bir golden ımız var.

    YanıtlaSil
  20. Çoook ama çook ciciler:) Emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  21. sizi zevkle okuyor ve izliyorum ama fırsat buldukça, inanın çok güzel şeyler görüyorum mutlu oluyorum emekleriniz bizide mutlu ettiği için size ve tüm becerikli hanımlara teşekkürler
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil